Le Mans: Audi a castigat editia cu numarul 79 a legendarei curse

de A.I.     HotNews.ro
Duminică, 12 iunie 2011, 16:15 Sport | Motor

Andre Lotterer (Audi R18) trece primul linia de sosire
Foto: Reuters
Audi s-a impus in cursa de la Le Mans, pilotul german Andre Lotterer (pe un model R18) trecand primul linia de sosire pe circuitul de la Sarthe (13,629 km), informeaza Reuters. Din echipa castigatoare au mai facut parte Francais Benoit Treluyer (Franta) si Marcel Fassler (Elvetia).

Urmatoarele patru pozitii din clasament le-au apartinut celor de la Peugeot (modelul 908).

Echipajul format din Simon Pagenaud, Sébastien Bourdais si Pedro Lamy (Franta-Franta-Portugalia) a sosit la doar 13 secunde de invingatori, multumindu-se astfel cu locul doi.

Le Mans, editia 79, clasament final:

1. Tréluyer-Fassler-Lotterer (FRA-ELV-GER/Audi R18 TDI) 355 tururi
2. Bourdais-Pagenaud-Lamy (FRA-FRA-POR/Peugeot 908) la 13.854
3. Sarrazin-Montagny-Minassian (FRA/Peugeot 908) la doua tururi
4. Wurz-Gené-Davidson (AUT-SPA-GBR/Peugeot 908) la 4 tururi
5. Panis-Lapierre-Duval (FRA/Peugeot 908 HDi-FAP Oreca) la 16 tururi
6. Prost-Jani-Bleekemolen (FRA-ELV-OLA/Lola-Toyota) la 17 tururi
7. Ickx-Martin-Leinders (BEL/Lola-Aston-Martin) la 27 de tururi
8. Ojjeh-Kimber-Smith-Lombard (SAU-GBR-FRA/Zytek-Nissan) la 29 de tururi

(categoria LMP2)

9. Ayari-Mailleux-Ordonez (FRA-FRA-SPA/Oreca-Nissan) la 35 de tururi
10. Bouchut-Tucker-Barbosa (FRA-USA-POR/Lola Honda) la 36 de tururi
11. Beretta-Garcia-Milner (MON-SPA-USA/Chevrolet Corvette) la 41 de tururi.

Cine s-a impus la Le Mans in ultimele editii:

2011:
Benoît Tréluyer-Marcel Fassler-André Lotterer (FRA-ELV-GER/Audi R18 TDI)

2010:
Romain Dumas-Timo Bernhard-Mike Rockenfeller (FRA-GER-GER/Audi R15 TDI)

2009:
Alexander Wurz-Marc Gené-David Brabham (AUT-SPA-AUS/Peugeot 908 HDi-FAP)

2008:
Tom Kristensen-Rinaldo Capello-Allan McNish (DEN-ITA-GBR/Audi R10 TDI)

2007:
Frank Biela-Emanuele Pirro-Marco Werner (GER-ITA-GER/Audi R10 TDI)

2006:
Frank Biela-Emanuele Pirro-Marco Werner (GER-ITA-GER/Audi R10 TDI)

2005:
Tom Kristensen-JJ Lehto-Marco Werner (DEN-FIN-GER/Audi R8)

2004:
Tom Kristensen-Rinaldo Capello-Seiji Ara (DEN-ITA-JAP/Audi R8)

2003:
Tom Kristensen-Rinaldo Capello-Guy Smith (DEN-ITA-GBR/Bentley Speed 8)

2002:
Tom Kristensen-Frank Biela-Emanuele Pirro (DEN-GER-ITA/Audi R8)

2001:
Tom Kristensen-Frank Biela- Emanuele Pirro (DEN-GER-ITA/Audi R8)

2000:
Tom Kristensen-Frank Biela-Emanuele Pirro (DEN-GER-ITA/Audi R8).


Citeste mai multe despre   






















2318 vizualizari

  • -4 (4 voturi)    
    TDI castigator (Duminică, 12 iunie 2011, 16:38)

    bogdan [anonim]

    motorul diesel de la vw castiga din nou, traiasca tdi-ul
    • +1 (1 vot)    
      Scuze (Luni, 13 iunie 2011, 2:15)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Tu cumva compari motorul dintr-un VW cu motorul din Audi R18? O masina care costa cel putin 10 milioane de Euro? O masina care pe linia dreapta de la Le mans merge cu peste 350 km/h? Care trece in curbe pe langa Ferrari, Porsche, Lamborghini de parca acestea din urma ar stationa?
      Cred ca trebuie sa-ti faci un control la etaj.
  • 0 (0 voturi)    
    cursa foarte strinsa (Duminică, 12 iunie 2011, 19:01)

    Alin [anonim]

    Bravo tuturor participantilor!

    Speram ca anul viitor Pescarolo si Aston Martin sa aiba mai mult succes!
    • 0 (0 voturi)    
      La anul (Duminică, 12 iunie 2011, 22:05)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      asteptam Honda si/sau Nissan, atunci sa vedem spectacol. Pacat de McNish


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version