CUPA UEFA NEC NIjmegen - Dinamo 1-0

VIDEO Suporterii dinamovisti au aruncat cu torte si scaune spre fanii olandezi / Borcea: Acesti derbedei trebuie sa fie arestati!

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Joi, 18 septembrie 2008, 23:27 Sport | Fotbal

Suporterii dinamovisti s-au rafuit cu fanii olandezi
Foto: Rompres
Nervii suporterilor dinamovisti au cedat spre finalul meciului cu NEC Nijmegen. In minutul 80, din dreptul sectorului in care erau grupati fanii ros-albilor a fost aruncata o torta langa Babos, portarul gazdelor.

Apoi, fanii ros-albi au aruncat cu torte spre spectatorii olandezi, iar intre cele doua tabere a inceput o bataie cu scaune. Fortele de ordine au intervenit destul de tarziu, insa au calmat spiritele. UEFA va judeca incidentele de la meci iar Dinamo ar putea sa se aleaga cu o amenda din partea forului european, sau chiar sa piarda meciul la masa verde!

Comportamentul suporterilor i-a enervat la culme pe conducatorii lui Dinamo. "Au venit 80 de derbedei si de vagabonzi care au facut rau lui Dinamo. Speram sa-i identificam si sa fie arestati. Au rupt scaune, au aruncat cu torte. Peste tot unde mergem luam amenzi. Au fost 500 de suporteri, nu putem sa ne luam de toti", a rabufnit Borcea. "Sint foarte suparat pentru ce au facut suporterii de care ne dezicem. Nu ne fac cinste, jandarmeria si cine e in masura in aceasta seara sa ia masuri. Ne cerem scuze fata de gazde, sper sa nu se mai intample. E o galerie care nu ne ajuta, nu e langa echipa, bat atata drum sa faca Romania de ras si pe Dinamo", a spus si Turcu.























5212 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    gaini dinamoviste (Vineri, 19 septembrie 2008, 2:32)

    eu [anonim]

    gainilor, asta faceti peste tot pe unde mergeti, dupa ce ca abia reusiti sa iesiti si voi in Europa, asta e tot ce reusiti sa aratati, batai si scandaluri
    • +2 (4 voturi)    
      astia erau aia intelectuali (Vineri, 19 septembrie 2008, 13:52)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui eu

      cu lider de galerie intelectual care zicea ca oile si ciorile nu se comporta civilizat
  • +6 (8 voturi)    
    Trogloditii astia.... (Vineri, 19 septembrie 2008, 7:44)

    Cristian [anonim]

    Din cauza acestor specimene de grota suntem vazuti asa bine in Europa.Degeaba incerc sa explic colegilor europeni cine suntem ca iata vin contra-exemplele.
    Cu olandezii care sunt cei mai pasnici au gasit abrurizatii aceia sa se bata...
    Torte pe teren...
    De fapt nu ma mira de suporterii lui Borcea....va amintiti de deplasarea din Bulgaria???
    • +6 (6 voturi)    
      Impacare (Vineri, 19 septembrie 2008, 11:59)

      spanac [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

      Nu ai de ce sa te scuzi in fata colegilor. Nu am ajuns chiar in halul asta sa ne scuzam noi din cauza unor nespalati. Eu unul m-am impacat cu situatia ca vin dintr-o tara cu neam prost, cu nesimtiti, cu hoti si mitocani. Nu prea avem ce schimba acolo deoarece aceste specimenii au ajuns majoritari. Important e sa continuam sa ne facem viata asa cum dorim in tari straine si sa ne para rau ca avem familie ce traieste in asa conditii acolo. Oricum e si vina lor ca nu fac nimic.
      • +6 (6 voturi)    
        mare dreptate ai ... (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:13)

        aa [anonim] i-a raspuns lui spanac

        serios acum lasnd diferendele politice si tot e incredibil ce caractere de toata jena au foarte multi dintre romani.
      • +4 (4 voturi)    
        Rusine (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:25)

        Gicca Contra [anonim] i-a raspuns lui spanac

        Ba, sa stii matale ca-mi pare ca misiu Cristian a zis-o asa cum trebuia zisa. Toti bajetii de pe aici stiu ca romania = mafia. Mafia adica : curve, scandaluri, hotii , etc. Si da , olandezii sunt un neam care nu prea pricepe cum e cu rasismul. Indiferent de rezultat nu se justifica asemenea comportament! Nu ca zic, da vreau sa spun ca eu am fost pe niscai stadioane colea si la bine dar si la rau. De fieacare data oamenii au fost calzi, ca si cum ar fi venit acolo sa se distreze. Iti vine sa faci ca strutul cand te intreaba :"ce-ati facut ma acolo?". N-am nici o treaaba nici cu dinamo, nici cu steaua, nici cu rapid, nici cu cfr, nici cu timisoara si nici cu vaslui dar consider ca asemenea comportament ar trebui aspru taxat. Si asta nu pentru ca niste oameni care pierd vremea prin tarile civilizate sa fie corect tratati ci pentru simplul motiv ca s-au cheltuit bani sa se creeze acceste conditii. Si cand vezi, oriunde te-ai duce, organizarea si felul in care arata lucrurile parca ti-e jena si sa-ti sufli mucii.RUSINE tuturor suporterilor care se comporta asa!
      • +1 (1 vot)    
        Nu ma scuz,imi laud tara!!!! (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:22)

        Cristian [anonim] i-a raspuns lui spanac

        Cred ca ai inteles gresit.
        Le explic la toti ca nu asta e Romania,
        Ca suntem ok ca popor,ca eu unul SUNT MANDRU ca sunt roman,ca invatam si stim 2-3 limbi straini...etc,etc.
        Insa vine o ceata de golani beti care "chipurile" reprezinta un club si fac ce fac.
        Ce se alege din pledoaria mea????
        Nimic...
        • +1 (3 voturi)    
          Lauda ca ai si ce lauda :) (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:59)

          spanac [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

          Cred ca-i si intereseaza pe altii cum e Romania si cate limbi vorbeste un roman! A propos: asta cu limbile vorbite si cu cata scoala si cultura are un roman sunt clisee formate in special de comunisti ca sa dea bine la statistici si sa suplineasca lipsa de mancare de pe rafturi. Numai minciuni. Pacat ca sunt unii care mai pun botu' si-n 2008 la treaba asta. In practica mergi pe strada in Romania si vezi cati iti deschid gura in alta limba decat romana (nu stiu cat de important e asta, dar tu ai deschis subiectul). Eu as avea pretentia sa deschida gura si sa zica o fraza corecta pe romaneste.
    • -3 (5 voturi)    
      Atentie!!! (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:31)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      Olandezii pasnici? Te inseli amarnic,ei de fapt sunt foarte periculosi. Am stat 3 luni acolo si am fost la un meci intre Ajax si Feyenoord si au fost batai ca la filme. Nici in 3 zile politistii nu au putut sa opreasca conflictul intre cele 2 tabere. Sa fie clar,cei mai periculosi suporteri din Europa sunt olandezii!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu pe stadion (Vineri, 19 septembrie 2008, 15:25)

        Leo [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Da sint si suporterii lui Feyenoord rai, insa aia se bat in afara stadionului, ei vorbesc cu suporterii rivali si se bat.
        Insa aceste animale de la dinamo arunca cu scaune in copii, in femei, in batrini, etc e o rushine.
  • +3 (3 voturi)    
    nu sint de vina... (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:00)

    nu conteaza [anonim]

    numai ei, suporterii. uitati-va la asa-zisii conducatori de cluburi, in general uitati-va in viata noastra publica: in presa, la tv, pe strada, ba chiar si in parlament, o sa vedeti aceeasi badaranie, grosolanie, mizerie morala.

    asa ca la asemenea exemple asemenea purtare !

    eu de mult timp am renunnat sa mai pierd timpul in fata tv pentru a urmari niste nu stiu cum sa le spun care alearga ca disperatii dupa o basica iar in tribune alti disperati se ocarasc si se bat intrei ei, cu fortele de ordine, cu ceilalti...

    prefer sa fac orice altceva in timpul desfasurarii meciurilor.
  • 0 (6 voturi)    
    Nu stiu cum sa zic... (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:06)

    Vlad [anonim]

    Dar din ce vad in filmul ala suporterii olandezi i-au atatat pe dinamovisti, zona aia de tampon a fost depasinta de olandezi, ce cautau acolo? Curtoazie cumva?

    Eu sunt stelist, dar nu pot sa zic de dinamovisti ca sunt "derbedei si vagabonzi" cum i-au facut conducatorii dinamovisti.

    Daca Dinamo va fi amendata ar trebui sa fie amendata doar pt. scaunele distruse, si atat.

    Forza toate echipele romanesti care joaca un Uefa si CL !
    • +2 (2 voturi)    
      nu e zona de tampon (Vineri, 19 septembrie 2008, 15:34)

      Leo [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      In olanda nu e zona de tampon, suporterii vizitatori sint ingradinti gu un gard de plexiglass, iar suporterii celor doua formatii stau despartiti numai de acel gard. De fapt nici politie nu este pe stadion (numai in afara). Acest video e facut cu mult dupa ce au inceput dinamovistii sa arunce cu scaune si torte inspre suporterii olandezi, de aceea se vede acel loc gol din cauza ca suporterii olandezi au fugit. Sint foarte multi copii, batrini, femei, iar animalele de la dinamo nu au avut ce face.
      Am fost si eu tot in Olanda cind a jucat Steaua la Heerenveen, exact acelasi fel de plexiglass, etc. Cum de nu s-a intimplat nimic? Totul a fost pasnic, schimburi de fulare, de nr de telefon, inainte de meci am baut bere cu suporterii locali, etc.
  • 0 (6 voturi)    
    Inca un lucru... (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:12)

    Vlad [anonim]

    Legat de "trogloditi", "nespalati", "hoti" si asa mai departe, de "tara nimanui"... m-am saturat sa tot aud asta, mai ales din partea celor care sunt plecati din Romania de ani buni.

    Nu exista tara unde sa creasca covrigii in cozile cateilor, unde sa curga rauri cu miere, si unde toata lumea iti zambeste pe strada.
    Fiecare tara are parte de oamenii ei rai. Diferenta e ca noi ne facem reclama cu asta.
    • +2 (4 voturi)    
      O natie de manelisti (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:51)

      Ramolitul [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      E bine ca macar mai exista unu care crede in neamul asta. Si eu sint Roman ca aici m-am nascut si aici traiesc. n-am insa cum sa nu observ mitocania cum ia amploare si cum manelismo - tigania pune stapinire pe tot ce inseamna maniere. Si superterii se manifesta in felul lor dupa cum se manifesta conducatorii.
      Sper ca intr-un timp in viata, asta sa fim ocupati de unguri, nemti , sirbi sau ce dracu or mai fi si sa ne civilizeze altii.
    • +5 (5 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 19 septembrie 2008, 13:01)

      spanac [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Foarte mare dreptate ai. Nu am zis ca traiesc acum intr-o tara perfecta, Doamne fereste. La urma insa conteaza care este procentul de "uscaturi" intr-o societate plus o scala de valori morale ce este respectata. Eu de asta vorbesc cand spun ca in Romania sunt mai multi nesimtiti decat oameni de treaba. Unde ma aflu eu acum oamenii au o doza mai mare de bun simt (civilizatie, cultura samd).
  • +2 (2 voturi)    
    UEFA: Este posibila excluderea lui Dinamo (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:40)

    nu conteaza [anonim]

    Purtatorul de cuvant al UEFA a vorbit despre incidentele de la meciul NEC Nijmegen - Dinamo Bucuresti, spunand ca, in conformitate cu regulamentele UEFA, romanii sunt pasibili de suspendarea din competitiile europene.

    "Vom primi astazi raportul de la partida disputata de Dinamo la Nijmegen. In functie de ce a notat observatorul, se va judeca acest caz. Urmatoarea intrunire a UEFA va fi pe 25 septembrie si atunci se va lua o decizie in privinta incidentelor petrecute la partida NEC Nijmegen - Dinamo. Pot sa spun ca echipa romana va primi o amenda care va depinde de numarul de torte aruncate in teren si de pagubele cauzate, probabil o suma cuprinsa intre 2.000 si 15.000 de franci elvetieni. Despre suspendarea lui Dinamo din cupele europene nu se poate vorbi pana la o decizie oficiala, dar, conform regulamentelor UEFA, este posibil orice", a spus oficialul european pentru gsp.

    Suporterii lui Dinamo au aruncat torte, au rupt scaune si s-au batut cu suporterii olandezi, in finalul meciului din Cupa UEFA.

    http://www.ziare.com/UEFA__Este_posibila_excluderea_lui_Dinamo-imprima-416413.html
  • +4 (4 voturi)    
    sa ii expluda pe toti (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:51)

    Ion I [anonim]

    Mi-e scarba si rusine cu astfel de "reprezentani"...

    ai nostri se sesizeaza sa ia ceva masuri?
  • +3 (5 voturi)    
    stati dracu' in "GROAPA" voastra ... (Vineri, 19 septembrie 2008, 12:52)

    Ciprian [anonim]

    fir-ati ai dracului de prosti si derbedei si tampiti !!! stati ma in mama voastra in GROAPA voastra de nelegiuiti ! la ce naiba ati venit ma in NL ? nu-i de ajuns ca au mancat tiganii lebedele de p-aci de pe lacuri ? ati venit voi MARI si INCREZUTI SUPORTERII lu' PESTE, CRETINI ce sunteti ? PACAT ca nu v-au ARS CUM TREBE OLANDEZII, trebuia sa v-o DEA BINE TARE pe cocoasa, ca sa ajungeti in GROAPA RUPTI, imputitii dracului !!!

    Faceti ROMANIA de ras, mama voastra, ORDINARi ce sunteti !

    Care dracu din voi, citeste mesajul asta, sa-si dea singur 3 capuri de beton, ca sa-si revina daca ar de unde ...

    In Olanda, romanii care muncesc, sunt respectati ma fraierilor, analfabetilor ce sunteti !

    Si cand ma gandesc ca voiam sa merg la meci (desi sunt stelist), aseara eram nationalist, ce dracu' doar juca o echipa din tara mea natala !!!\

    La ce dracu' sa ma fi dus acolo ??? Sa mor de nervi acolo, cand rupeati scaundele ??

    Asa sa muriti ma, nu are rost sa ardeti gazu' aiurea !

    HOOOOOOOOOOOUUUUUUUUU in mama voastra de huligani, uratii pamantului ...
  • 0 (4 voturi)    
    mai usor cu injuratul... (Vineri, 19 septembrie 2008, 13:21)

    selax [anonim]

    poate ar trebui sa va mai moderati discursul, condamnati o tara intreaga pentru o gasca de derbedei...v-ati pierdut ratiunea??sau v-ati molipsit de la presa din Italia...
    • 0 (0 voturi)    
      de ce mai usor? (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 3:20)

      Rafael [anonim] i-a raspuns lui selax

      De ce sa-si modereze limbajul.... Lasa-l asa... Numai citindu-l asa in forma bruta si necizelata iti dai seama ca reprezinta si opinia ta vis-a-vis de astfel de accidente genetice. Mi-e unul chiar mi-a placut. Bravo Ciprian.
  • -3 (5 voturi)    
    exagerati... (Vineri, 19 septembrie 2008, 14:22)

    luci [anonim]

    intentionat sau chiar credeti ce spuneti?
    suporteri olandezi= cei mai linistiti...
    romania o tara de mitocani, etc...
    nu va uitati la imagini? nu vreau sa apar pe nimeni, condamn orice act de violenta, poate ca dinamovistii i-au atatat un pic pe olandezi, dar din filmulet pare ca olandezii sunt cei care s-au dus peste ei... (sau aveau voie, fiind mai civilizati?)...
    hai sa avem curaj si sa spunem adevarul in fata, olandezii au dat dovada de lipsa organizare, printr-o interventie intarziata(poate intentionat), chiar si lipsa de fair play- dinamovistii erau necajiti datorita scorului si poate au facut ceva gesturi neortodoxe, dar de aici si pana la bataie mai e cale...
    cum cale lunga este si sa spui asa despre toti romanii(ramasi in tara, ca elementele valoroase, de care nu plange nimeni, au plecat in afara).. si sunt subapreciati de un incident minor.... hai ca este o gluma foarte buna...
    • +3 (3 voturi)    
      nu exagerati (Vineri, 19 septembrie 2008, 14:54)

      spanac [anonim] i-a raspuns lui luci

      Exact din cauza astora ca tine merge cum merge treaba pe acolo. N-aveti ochi sa vedeti ca s-a umplut Romania de naspeti, ii admirati pe parveniti si le lingeti bucile celor care va arata opulenta si va sfideaza. Vina astora de afara e ca au taiat-o de acolo si v-au lasat in minoritate. Vina voastra e ca v-ati lasat asimilati de neamul prost.
  • -2 (4 voturi)    
    autorului.. (Vineri, 19 septembrie 2008, 14:30)

    luci [anonim]

    nu stiu de ce va place sa puneti tot timpul intr-o lumina nefavorabila...
    "video" din titlu contrazice restul titlului... sau daca tu te-ai uitat la altceva, arata-ne si noua, ca sa nu mai fim neinformati... in lume au loc tot timpul asemenea incidente, ba, am vazut tot la tv. ca sunt unii care se mandresc cu asemenea suporteri... nu cred ca este bine asa, dar de aici si pana la a dramatiza lucrurile, este cale lunga...
  • +3 (3 voturi)    
    Nimeni nu ia masuri... (Vineri, 19 septembrie 2008, 14:38)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    Aceste incidente se vor repeta, fie ca e vorba de fanii lui Dinamo sau nu, fie ca e vorba de o deplasare sau un meci acasa.

    Probabil ca, in deplasare, au mai mult curaj, considerand sa sunt ,,protejati,, de turma si de faptul ca politia din alte state evita anchetarea suporterilor, astfel incat odata intorsi in tara, se considera ,,scapati,,.

    Lor li se pare ca si-au ,,aparat,, culorile si ca cei din conducerea cluburilor ,care ii condamna, sunt impotriva lor, dar nimic nu justifica un asemenea comportament de primate. Nici faptul ca cineva vrea sa le fure steagul galeriei (asa cum se spune pe un site al fanilor dinamovisti), nici faptul ca echipa a jucat lamentabil si nici faptul ca au ceva de impartit cu jucatorii/clubul/antrenorul etc. nu le da dreptul acestor retardati sa se comporte ca un trib din Africa ce nu a descoperit inca civlizatia.

    Solutii exista si inca multe, dar nu intereseaza pe nimeni efectiv, ca aceste animale sa dispara de pe stadioane, pentru ca altfel ar disparea circul si s-ar pierde audienta.

    Sa nu-mi spuneti ca imbecilii din clipul de mai sus isi permit sa faca singuri o deplasare in Olanda sau mai stiu eu pe unde joaca echipa, de cel putin cateva ori pe an. Cineva din cadrul clubului organizeaza aceste deplasari si le sustine finanaciar, asa ca acela este principalul vinovat, pentru ca el ar putea sa impuna reguli, sa-i controleze si sa le dea o lectie cand este cazul.

    Sunt curios ce s-ar intampla daca, la urmatorul meci in deplasare, in loc de banii aruncati pe apa sambetei pentru ,,suporteri,, , s-ar cumpara vreo 5-10 camere video in format HD, pe care sa le foloseasca reprezentanti ai jandarmeriei, carora sa li se asigure deplasarea oriunde are echipa meciuri, asa incat orice imbecil care arunca cu torte/rupe scaune/se bate etc. sa fie identificat si condamnat.
    • -1 (1 vot)    
      dinamo (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:59)

      astoea [anonim] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

      bine zis, bestiile alea nu vin sungure in olanda, nu ar sti sa se deplaseze nici un tzara, da-pai in starinatate...lepadaturile sunt sponsirizate de borcea and badea and turcu..si asa merita sa plateasca cu totii...deci o suspendare cativa ani ar fi binevenita...degaba se eschiveaza turcu si ceilalti ca nu au nici o vina...trebuie amenda+suspendare ca sa le mai vina mintea la kap.
  • +1 (1 vot)    
    f tare! (Vineri, 19 septembrie 2008, 14:51)

    Voicu [anonim]

    este scandalul BRICHETA 2!!!! de aceasta data bricheta internationala. este rusinos si oricat de nedreapta este penalizarea nu se poate face nimic atat in romania cat si oriunde fara sanctiuni. o sanctiune de genul 3-0 va duce la masuri drastice din partea clubului si va evita pe viitor asa ceva. celor care reclama faptul ca au vazut scaune zburand si in sens invers sa fie atenti la text: intai au zburat fumigene atat in tribune cat si in apropierea portarului advers. si aici nu mai avem ce discuta. apropo de romani si valori si diferente: vedeti in momentul in care o parte din romani arunca cu scaune alti doi cum tin steagul sus in maini desfacut larg in semn de mandrie absoluta pt ce suntem in stare sa facem . :)) ca sa nu fie atat de greu pentru observatorul FIFA ce are de trecut in raport nu de alta. asta ma face sa ma gandesc la brichete ale altor cluburi si nu ale dinamovistilor din partea unor cersetori locali de exemplu pentru ca inca nu pot sa cred ca cineva ar bate atata drum ca sa rupa 3 scaune. dar daca tot erau prin zona de vreo 2 ani si nu am mai fost de mult pe stadioanele de acasa i-a apucat nostalgia.
  • +2 (2 voturi)    
    Continuare... (Vineri, 19 septembrie 2008, 14:51)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    Solutia camerelor video de inalta definitie poate fi folosita simultan cu o alta actiune simpla, necostisitoare, dar foarte eficienta. Propun ca, timp de 3-4 etape, toti ,,suporterii,, care intra pe stadion ,,in galerie,, sau in zona acesteia sa fie fotografiati si legitimati la intrarea pe stadion. Eventual, se pot introduce abonamente la care sa fie atasata si o poza a detinatorului.

    In acest fel, se creeaza o baza de date cu suporterii unei echipe, in special cu cei care vin in mod regulat la stadion. Daca exista o baza de date si imagini HD, identificarea unui imbecil care provoaca un scandal/il sustine nu ar trebui sa dureze mai mult de cateva ore, poate chiar minute.

    De aici e simplu, odata indetificat trebuie condamnat si exclus de pe stadioane pe o durata intre 5 si 10 ani, iar daca nu respecta interdictia, trebuie sanctionat cu o amenda penala usturatoare si cu interzicerea pe viata a accesului la stadion.

    Solutii exista, dar ca sa le pui in practica trebuie sa exista vointa, pentru ca banii nu sunt o problema, aceste solutii nefiind costisitoare.

    Din cate am inteles, acel ,,dobitoc,, , care e pe gard si loveste suporterii olandezi cu o curea ,este un lider al galeriei dinamoviste, deci un individ care poate fi indentificat cu 2-3 telefoane. Eventual, poate fi asteptat la sosirea in tara autocarul/avionul suporterilor si luat ca din oala. De ce nu se intampla asta? De ce nu este animalul acesta condamnat pentru ceea ce face (din imaginile sumare pe care le-am vazut, eu disting infractiunile de distrugere, lovire, ultraj si eventual de instigare la acestea)? E asa de greu sa infunzi un dobitoc? El poate fi si extradat in Olanda daca e nevoie.

    Odata si odata trebuie dat un exemplu, doar ca nimeni nu are tupeul sa o faca, de parca ne este frica de aceste maimute care ne sfideaza cu orice ocazie.
  • +2 (2 voturi)    
    Romania tara care nu se mai face bine (Vineri, 19 septembrie 2008, 15:35)

    George [anonim]

    S-a tot discutat aici de "o mina de derbedei"...dragi cititori "o mina" au ramas cei cu bun simt.Nesimtirea si mitocania pare sa ocupe aceasta tara frumoasa.Pe cei care cred ca romanii din filmulet reprezinta ceva izolat ii rog sa se gindeasca cite injuraturi si claxoane aud in trafic,cum la orice restaurant toti vor sa te fure,cum pe orice petic de iarba cineva parcheaza o masina sau ridica un bloc.Asta e Romania ....O TARA DE NESIMTITI care nu se va face bine niciodata si unde imi pare rau ca traiesc.
  • -4 (4 voturi)    
    ilfov, teleorman, moldova egal turcia, bengal, pak (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:39)

    anonim [anonim]

    traiasca ilfovul, teleormanul si moldova

    la 1918 am facut o greseala ne-am lasat invadati -ca unire n-a fost - de niste indivizi cu fetze de asia centrala numiti teleormaneni, ilfoveni si moldoveni

    UE a gresit cand a bagat pe tuco cumanii astia de teleoman, ilfov si moldova cum am gresit si noi la 1918.
    Clubul cica s-a scandalizat ca doar nu-s ca ei vezi alde Borcea, Turcu si altii.


    Oare n-ar vrea fratii vostrii turcii sau tigani sa va mai ia o data ?

    Hai Liberare
  • -1 (1 vot)    
    asta e DINAMO (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:57)

    adi [anonim]

    Mentalitatea de securisti s-a transferat la fanii acestei echipe. Pacat de tot ce am vazut!
  • -1 (1 vot)    
    asta e DINAMO (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:57)

    adi [anonim]

    Mentalitatea de securisti s-a transferat la fanii acestei echipe. Pacat de tot ce am vazut!
  • 0 (2 voturi)    
    Olanda-Romania (Vineri, 19 septembrie 2008, 22:45)

    alex [anonim]

    Eu am fost la ambele meciuri Olanda-Romania din ultimii ani. Nu cred ca suporterii olandezi sunt violenti, intr-adevar te deranjeaza atunci cand canta tare (si canta foarte tare) dar asta este incurajarea propriei echipe si este o intimidare inofensiva care are loc in orice loc din lume. In rest oameni normali care vin la un meci ca sa vada fotbal si nu ca sa se ia la bataie.

    PS: la primul meci am venit de la gara spre stadion cu un tramvai care a plecat aproape gol (eram doar vro 6 romani- gara era capat de linie de tramvai) si intr-o statie centrala s-a facut portocaliu pe dinauntru umplandu-se cu suporterii olandezi- care evident ca ne-au vazut ca aveam tricouri cu Romania. Stiind obiceiurile "romanesti" mi-a fost sincer frica de ce se putea intampla (mai ales ca au cantat ca nebunii si sareau de am crezut ca scot tramvaiul de pe sine), dar oamenii si-au vazut de cantat si atata tot. Pe langa stadion am baut beri cu suporterii olandezi, am facut misto de costumatia lor portocalie (le-am zis ca par veniti din Guantanamo Bay cu totii, ceea ce i-a amuzat teribil), ne-am facut poze unii cu altii si ne-am vazut fiecare de drum.
    • 0 (0 voturi)    
      NU ATI FOST ACOLO (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 1:12)

      E.stamache [anonim] i-a raspuns lui alex

      Nu ati fost acolo,
      Daca erati acolo si vedeati totul si simteati pe pielea voastra atmosfera vorbeati pe limba celor care AU FOST ACOLO. nu a fost vorba de drogati dinamovisti au fost baieti si fete cu situatii financiare [foarte bune].
      Vorbim de suprteri care sunt ADEVARTI SUPORTERI de la varste foarte fragede 7 8 ani.dusi pe stadioane pe umeri de tati lor lor ,
      Nu mai mancati kkt degeaba daca erai acolo faceati si mai rau. am fost provocati? poate nu, Ne am saturat sa fim priviti de jos si poate se trezesc cei de la noi si mai taie cate va capete ca pe saracul [in lei] de Dragomete.
      [ CEI CARE AM FOST ACOLO]
  • +1 (1 vot)    
    Inteleg! (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 8:33)

    Vali cel batran [anonim]

    Inteleg supararea lui Borcea, dar ar trebui sa stie ca fiind (pe drept sau pe nedrept) persoana publica, trebuie sa-si controleze f. bine tot ce ii iese pe gura. Pentru ca nu a spus VAGABONZI ci BAGABONTI. sI cum televiziunea nu poate maslui(poate cenzura) nu inteleg straduinta reporterului Hot news de a proteja incultura personajului.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi