Tour de France: Andy Schleck pierde tricoul galben din cauza lantului

de A.I.     HotNews.ro
Luni, 19 iulie 2010, 18:11 Sport | Alte sporturi

Andy Schleck a pierdut tricoul galben dupa ce in momentul in care atacase lantul bicicletei i s-a blocat. Contador a profitat de ghinionul rutierului de la Saxo Bank si a trecut pe locul intai la general cu un avans de doar 8 secunde.  Thomas Voeckler (BBOX) s-a impus in cea de-a doua etapa din Pirinei dupa o evadare.

Schleck a atacat pe ultima catarare a etapei, dar o problema tehnica (lantul s-a blocat, iar apoi a cazut) l-a facut sa piarda secunde pretioase fata de Contador (ibericul a atacat in momentul in care a sesizat problema luxemburghezului). Cu toate ca a incercat sa salveze tricoul galben, Andy nu a putut recupera timpul pierdut pe coborare.

Thomas Voeckler (BBOX) a castigat etapa desfasurata intre Pamiers si Bagneres-de-Luchon, pe o distanta de 187.5 km.

Clasamentul etapei:

1. VOECKLER Thomas - BBOX BOUYGUES 4h 44' 51"       
2. BALLAN Alessandro - BMC RACING TEAM + 01' 20"
3. PEREZ ARRIETA Aitor - FOOTON-SERVETTO + 01' 20"
4. MONDORY Lloyd - AG2R LA MONDIALE + 02' 50"
5. ROBERTS Luke - TEAM MILRAM + 02' 50"
6. REDA Francesco - QUICK STEP + 02' 50"
7. CONTADOR Alberto - ASTANA + 02' 50"
8. SANCHEZ Samuel - EUSKALTEL - EUSKADI + 02' 50"
9. MENCHOV Denis - RABOBANK + 02' 50"
10. VANDBORG Brian - LIQUIGAS-DOIMO + 02' 50"

Clasament general:

1. CONTADOR Alberto - ASTANA 72h 50' 42"       
2. SCHLECK Andy - TEAM SAXO BANK + 00' 08"
3. SANCHEZ Samuel - EUSKALTEL - EUSKADI + 02' 00"
4. MENCHOV Denis - RABOBANK + 02' 13"
5. VAN DEN BROECK - OMEGA PHARMA - LOTTO + 03' 39"
6. GESINK Robert - RABOBANK + 05' 01"
7. LEIPHEIMER Levi - TEAM RADIOSHACK + 05' 25"
8. RODRIGUEZ OLIVER - KATUSHA TEAM + 05' 45"
9. VINOKOUROV Alexandre - ASTANA + 07' 12"
10. HESJEDAL Ryder - GARMIN - TRANSITIONS + 07' 51".

Tricou galben: Contador Alberto (Astana) 72h 50' 42"
Tricou verde: Alessandro Petacchi (Lampre) 187 puncte
Tricou alb cu buline rosii: Anthony Charteau (BBOX) 115 puncte
Tricou alb: Andy Schleck (Saxo Bank) 72h 50' 50"
Echipe: Radioshack 218h 42' 52".

Urmatoarea etapa din Turul Frantei se va desfasura, marti, intre Bagneres-de-Luchon si Pau, pe o distanta totala de 199.5 km.


Citeste mai multe despre   



















2445 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    pfft (Luni, 19 iulie 2010, 18:53)

    Tudor [anonim]

    ce sa faci, asta e sangele latin //.
    il mai tin minte pe ulrich, care l-a asteptat pe armstrong cand a cazut, si asta l-a costat turul...(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    :( (Luni, 19 iulie 2010, 19:06)

    george [anonim]

    goana dupa secunde a lui Contador demonstreaza ca ii este teama de Schleck....pacat de acest incident.
  • +2 (2 voturi)    
    Gest urat din partea lui Contador (Luni, 19 iulie 2010, 19:15)

    Dorin [anonim]

    Contador n-a fost fair. De altfel huiduielile si fluieraturile pe care si le-a incasat odata cu tricoul galben au fost graitoare. Gestul urat al lui Contador nu are scuza. Explicatie are: ii este foarte teama de Andy Schleck. Sper ca luxemburghezul sa-i demonstreze in continuare spaniolului ca este mai bun.
    De altfel Contador a mai facut gesturi nesportive si anul trecut in timpul turului cand a fortat inutil dar astfel si-a lasat un coleg de echipa in urma, dar si in acest an cand a fortat in momentele in care Armstrong cazuse, dar si acum doua etape, cand i-a furat victoria de etapa lui Vinokourov.
    • 0 (4 voturi)    
      a (Luni, 19 iulie 2010, 19:47)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      prietene acolo e vorba de lupta si de a profita de orice oportunitate, crezi u Armstrong daca ar fi aratat bunavointa pe care o ceri tu acum de la Contador mai lua 7 tururi ??? Fair play-ul trebuie sa aiba loc in orice sport dar acum sa nu exageram, iti dau un ex Romania a luat bataie cu aproape 100 de puncte la baschet feminin de la campioana mondiala Australia, crezi ca treabuiau adversarele sa nu mai joace ca sa nu ne faca de ras, dar sa fie ,, fair play'' si inca ceva Lance era un tiran fara de Contador si nu zicea nimeni nimic de el asa ca mai gandeste, Andy o sa ajunga sa aiba si performante dar nu anul asta inca nu are maturitatea pe care o avea Contador cand a luat primul tur.
      • +3 (5 voturi)    
        Esti penibil (Luni, 19 iulie 2010, 20:26)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui aaa

        Lupta de orice fel presupune fair play. Accepti o lupta cu lovituri sub centura? Pai ce fel de individ mai esti tu????? Tare as fi dorit sa aflu cum ai fi reactionat in situatia in care favoritul tau ar fi fost furat asa cum a fost furat Schleck. Sti cum a motivat spaniolul gestul URAT pe care l-a facut? Cica n-a stiut ce probleme a avut Schleck... Puerile explicatii. Pe care le pot accepta doar fanii lui Contador. Vorbesti de "maturitate"? Adica ce vrei sa insinuezi? Ca maturitatea te face mai ticalos? Lance, ca doar ai facut referire la el a fost intotdeauna un tip fair. Cat priveste gesturile urate ale lui Contador... Asta de azi nu e singular. Acum doua etape i-a furat victoria lui Vinokourov, colegul lui de echipa. Iar in Alpi a fortat cand a aflat ca Lance a cazut... Cat despre anul trecut... Te faci ca nu intelegi doar pentru ca esti fan Contador... Asta e explicatia comentariului tau infantil.
        Sigur ca unele victorii nu sunt fair play dar asta inseamna ca trebuie sa fim de acord cu ele? Franta cum s-a calificat la CM din Africa de Sud????? Cu mainile lui Henry. A profitat, ca sa te citez, de "oportunitate"... Nu? Rationamentul tau nu e in regula. Sportul trebuie sa presupuna fair play. Victoriile prin mijloace necinstite n-au glorie. Chiar n-ai sesizat faptul ca spaniolul si-a incasat huiduieli si fluieraturi de la spectatori odata cu tricoul galben????? Oare de ce?

        Si inca ceva... Cu ani in urma, la o etapa montana, Ulrich l-a asteptat pe Lance dupa ce acesta din urma a cazut din cauza unui spectator de pe margine care l-a lovit.... Gestul asta e un exemplu de fair play. Ulrich ar fi putut castiga atunci turul daca ar fi fortat. N-a facut-o si asta l-a costat (poate) o victorie in turul Frantei. Prefer pierzatori ca Ulrich decat invingatori lipsiti de glorie si lasi ca Contador. Cacofonia e binemeritata de spaniol...
        • -1 (5 voturi)    
          a (Luni, 19 iulie 2010, 21:54)

          aaa [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          in primul eu nu mi ai permis sa te cataloghez pe tine in nici un fel, e dreptul meu sa l simpatizez sau nu pe contador, in alta ordine de idei daca folosesti o cacaofonie in textul tau sa sti ca nu ii atingi cu nimic din meritele lui Contador, si raman la parerea mea, nu a gresit cu nimic si iti spun si de ce, daca era un alt motiv care nu era asa de evident si il facea sa mearga incet (de ex:probleme de sanatate), Contador ar trebui sa l intrebe, poti sa rulezi sau te astept, sti ce s a intamplat a atacat si a schimbat in mers si normal ca daca a vazut ca ala a incetinit s a dus in fata si cu asta punct .si nu mai fi u asa tare in clanta pana la urma e vb de orgolii, ani de antrenament,chiar si bani si sa sti ca dupa mi de Km de pedalat poate nu mai stai sa gandesti oare sunt fair play sau nu asa ca scuteste-ma.
          • +3 (5 voturi)    
            mai citeste inca o data (Luni, 19 iulie 2010, 22:50)

            travis [utilizator] i-a raspuns lui aaa

            Nu ai inteles nimic din comentariul lui Dorin. Nu-ti interzice nimeni sa-ti manifesti orgoliile, aici se face doar diferenta dintre glorie si invingatorii ordinari.
            • 0 (0 voturi)    
              a (Marţi, 20 iulie 2010, 19:03)

              aaa [anonim] i-a raspuns lui travis

              auzi ma scuteste ma u cu invingatorii ordinari si gloria, sti ceva daca e asa bun andy se cara in ultima etapa de munte cand este finalul in catarare si dovedeste ca e mai bun si in felul asta ii da si o palma morala daca considera faptul ca a fost dezavantajat de un gest pe care tot il catalogati voi lipsit de fair play daca nu e instare inseamna ca e mai bun contador si oricum eu nu am zis nimic de gestul lui de a ataca pe pavate asa ca vedem la final
          • -2 (2 voturi)    
            ptr aaa (Luni, 19 iulie 2010, 23:24)

            george [anonim] i-a raspuns lui aaa

            aaa- oleu ..
        • 0 (0 voturi)    
          Contador a fost okay (Marţi, 20 iulie 2010, 10:40)

          Lucian [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Daca mai tii minte etapa in care Ullrich l-a asteptat, Armstrong l-a atacat si l-a distantat la cateva minute dupa ce a ajuns langa el. Americanul are destule gesturi urate nu e deloc un campion al fair playului, gandeste-te doar ce i-a facut lui Contador anul trecut, cum i-a furat echipa dupa ce declarase public ca vine sa-l ajute turul.

          Iar Schleck... in etapa a doua l-au pus pe Cancellara sa opreasca plutonul ca sa-i astepte pe frati dupa ce cazusera iar a doua zi Andy a fortat pe pavate dupa cazaturi in pluton si i-a distantat pe Contador si Armstrong. Treaba e gri, eu nu-l consider lipsit de fair play pe Contador pentru ce a facut ieri. Nu a fost cel mai cavaleresc atac dar a fost okay. In plus el nu a tras singur ci impreuna cu Sanchez si Menchov. Ce era sa faca sa se opreasca sa-l astepte pe Andy si sa-i lase pe ei doi sa plece?
          • +1 (1 vot)    
            Esti in eroare (Marţi, 20 iulie 2010, 11:20)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui Lucian

            Explicabila, poate, numai de faptul ca esti fan Contador. Exemplul tau cu neutralizarea cursei este irelevant. In acea etapa cazusera peste 70 de ciclisti, nu doar fratii Schleck. Atunci cazuse chiar si Contador si Armstrong. In ceea ce-l priveste pe american, faptul ca dupa ce l-a ajuns pe Ulrich si apoi a atacat... era perfect normal. Situatiile nu pot fi comparate. Anul trecut lider la Astana nu era desemnat de directorii sportivi ai echipei in mod clar nici Contador si nici Armstrong. Pe de alta parte Contador si-a sabotat un coleg de echipa (nu Armstrong) frustrandu-l pe acesta de castigarea tricoului galben macar pentru cateva etape, in urma atacului inutil pe care acesta l-a dat intr-o etapa montana. Nu mai stiu exact despre cine era vorba. Cat despre politetea lui Contador..... Las-o balta! Armstrong intotdeauna a fost elegant in a raspunde provocarilor din declaratiile spaniolului. Daca nu consideri lipsit de fair play gestul lui Contador atunci de ce consideri lipsit de fair play gestul lui Armstrong, care a atacat dupa ce l-a ajuns pe Ulrich, dupa ce acesta din urma l-a asteptat pe american???? Cum e cu jumatatile de masura cu care judeci lucrurile???? Oricum cele doua situatii nu se compara. Fortezi nota dragutule!

            P.S. Intamplator si-o fi luat idolul tau Contador huiduielile si fluieraturile din partea spectatorilor atunci cand isi imbraca (absolut nemeritat) tricoul galben???? Ce spuneai? Ca Contador a fost okay????? Ma umfla pur si simplu rasul constatand sa vad cam pana unde au ajuns fanii spaniolului cu ridicolul.
            • 0 (0 voturi)    
              Bea un pahar cu apa, mkay? (Marţi, 20 iulie 2010, 14:44)

              Lucian [anonim] i-a raspuns lui Dorin

              Pe pavate au cazut mai multi inclusiv Contador si Armstrong si acolo Schleck a atacat nu a asteptat pe nimeni. Anul trecut Contador a fost lider la Astana, a avut numarul cu 1 in coada si Armstrong a declarat public ca il va sustine. Contador a atacat dintr-un grup de 4 cu fratii Schleck si astfel a cazut Kloden care putea prinde podiumul nu avea nici o treaba cu tricoul galben.

              Cate prostii ai de gand sa mai scrii pe aici? Modul in care raspunzi oricui nu il injura pe Contador si jignesti lumea inclusiv cum mi-ai spus mie (comunist, lol) este ridicol. Bea un pahar cu apa si linisteste-te. Sau simte-te liber sa continui cu prostiile. Eu unul m-am lamurit cat te duce capul.
            • 0 (0 voturi)    
              a (Marţi, 20 iulie 2010, 19:11)

              aaa [anonim] i-a raspuns lui Dorin

              auzi i ati ochelari si mai uitate u la reluarea transmisiunii de la eurosport cand amintesti de Ulrich si Armstrong si uitate ca, neamtul s a ales cu eticheta de Domnul fair play pusa de voi pt ca prietene ala era ritmul lui nu putea mai mult pe catararea aia, cand a cazut Armstrong si a doua oara cand s a dezechilibrat si a reusit sa ramana pe bicicleta si inainte cand urcau impreuna avea acelasi ritm, putea Armstrong sa mai cada ca tot il batea, asa ca mai taci dracu din gura si vezi imaginile alea ca ai reusit sa ma scoti din sarite, neamtu nu a avut nici un gest de fair play pur si simplu nu putea mai mult.
          • +1 (1 vot)    
            Si inca ceva... (Marţi, 20 iulie 2010, 11:24)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui Lucian

            La urma urmei un gest lipsit totalmente de sportivitate nu se scuza prin exemplificarea unor presupuse (as zice inventate) alte gesturi de nesportivitate care ar apartine altora.... Las-o balta ca esti la fel de penibil ca si "aaa" si alti fani isterizati ai spaniolului. Care sunt in stare sa inventeze orice explicatii numai adevarul nu sunt in stare sa-l accepte. Pe vremuri, tactica comunistilor era cea de a nega evidenta... Tu, astazi, procedezi la fel ca ei.
  • 0 (4 voturi)    
    E normal (Luni, 19 iulie 2010, 19:59)

    Ion [anonim]

    Contador a facut exact ceea ce trebuia sa faca. In etapa a patra, cand a cazut Armstrong, a fost asteptat de Schleck - desi era langa el ? Calmati-va cu sportivitatea ca nu-si are locul in cazul de fata. Sportivitate inseamna si sa recunosti cand cineva e mai bun iar Contador a fost cu 39s mai bun astazi. Ca a fost lantul, ghidonul sau cainii, nu mai conteaza. Contador nu i-a dat cu sutul in lant lui Schleck.
    • 0 (4 voturi)    
      Zau? (Luni, 19 iulie 2010, 20:32)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Ion

      "Mare" caracter ai. Ca si idolul tau Contador. Sportul nu inseamna victorie cu orice pret gagiule. Ma intreb... Daca i s-ar fi intamplat asa ceva iubitului tau Contador oare ai mai fi rationat la fel cum o faci acum? Eu unul sper, pentru echilibru, ca si lui Contador sa i se intample ceva... Sa cada de vreo trei ori pe Col de Tourmalet, sau sa i se sparga roata, sau, de ce nu?, sa ii sara lantul ca lui Schleck... Si astfel sa piarda turul. Ar merita. Pentru ca spaniolul nu este la primul gest lipsit de sportivitate.

      Apropo.... ai macar idee ce presupune acest cuvant: sportivitate?????? Are un inteles aparte care tie iti este complet necunoscut.
  • 0 (2 voturi)    
    re (Luni, 19 iulie 2010, 20:45)

    george [anonim]

    Desi intradevar nu poti compara cele doua evenimente .... gestul lui Mark Renshaw a fost tot .."un gest normal"...???
    SPORTIVITATEA trebuie sa faca parte din orice sport....
    Frumos gestul lui Cancellara in etapa a 2-a(din cate imi amintesc)... l-ati aplaudat cu totii ..dar observ ca de fiecare data cand vine vorba de Contador ..uitati de sportivitate...
    Aplauzele de la final au fost inlocuite cu huiduieli...iubitorii de ciclism au "apreciat" gestu de "normalitate" .
    • -2 (2 voturi)    
      Exact! (Luni, 19 iulie 2010, 21:33)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui george

      Fanii lui Contador sunt mult prea fanatizati de iubirea oarba ce i-o poarta ca sa recunoasca cumva ca idolul lor n-a procedat corect. Sugestiv exemplu din fotbal a dat Nyhasa, care a postat un comentariu ceva mai jos... Cand un jucator din echipa adversa este cazut la pamant se trimite mingea in afara terenului de joc. Contador s-a comportat exact ca un las pentru ca l-a simtit pe Schleck mai puternic decat el. Gestul mizerabil al spaniolului a si fost sanctionat de public in momentul cand si-a imbracat pe nedrept tricoul galben. Cei doi comentatori romani (Comsa si Terzian), pentru ca Alex este un tip corect si obiectiv, s-au facut ca nu aud huiduielile si fluieraturile pe care si le lua spaniolul... Halal comentatori obiectivi! Avand in vedere ca l-au tocat pe Armstrong zile la rand, pana cand acesta a iesit din carti, nestiind cum sa-l mai ridice in slavi pe Contador dar in asa fel incat sa nu cumva sa se prinda lumea ca o fac, pare perfect explicabila amnezia si orbirea celor doi comentatori ai turului Frantei din momentul imbracarii tricoului galben de catre spaniol. RUSINE!
      • +2 (2 voturi)    
        lant cazut (Luni, 19 iulie 2010, 22:54)

        disneyland [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Lantul cazut nu este o problema tehnica. Este o eroare a ciclistului, in cazul de fata A.Schleck, care a impins prea tare in pedale in momentul in care schimba viteza. La F1 sau la MotoGP daca unul face o eroare de pilotaj si iese in decor, restul nu se opresc sa il astepte. E adevarat, la ciclism regula nescrisa e ca iti astepti adversarul cand acesta are probleme care nu tin de el (a fost prins intr-o cazatura, i s-a spart un cauciuc). Dar nu atunci cand adversarul ataca gresit si ii cade lantul...
        • 0 (0 voturi)    
          re:lant cazut (Luni, 19 iulie 2010, 23:39)

          george_bv [anonim] i-a raspuns lui disneyland

          O Doamne...disney nu fi penibil

          "A.Schleck,..a impins prea tare in pedale" "adversarul ataca gresit si ii cade lantul"
          • 0 (0 voturi)    
            Eroarea lui Andy (Marţi, 20 iulie 2010, 10:43)

            Lucian [anonim] i-a raspuns lui george_bv

            Dude, are dreptate. Daca pe o panta mare incerci sa schimbi viteza si schimbi brusc ritmul de pedalat iti sare lantul. Andy a gresit tehnic acolo nu a spart din pur ghinion.
            • 0 (0 voturi)    
              Aloooo!!!!!!!!!! (Marţi, 20 iulie 2010, 10:56)

              Dorin [anonim] i-a raspuns lui Lucian

              Despre ce vorbim aici? Despre eroarea lui Schleck???? Cat despre lant... lantul sare nu cade. Dar asta e o alta problema ce tine de limbajul de specialitate... Schleck, dincolo de eroarea sa (desi nu vad care ar fi fost aceea), a avut o problema tehnica. De care, lipsit total de fair-play, Contador a profitat. Ce tot o aburiti atata????? Discutam despre gestul urat al lui Contador nu despre presupusa eroare (inventata de fanii isterizati ai spaniolului) a lui Schleck?

              Si Schleck nu "a spart" (asa se zice cand ti se sparge cauciucul la roata) cum din ignoranta afirmi, ci i-a SARIT lantul!!!! Cei care sunt in EROARE sunteti chiar voi fanii inraiti ai lui Contador, cei care nu mai stiti pe unde sa mai scoateti camasa si sa mai inventati ca sa-l spalati pe idolul vostru. Despre asta e vorba.
              • 0 (0 voturi)    
                Chill (Marţi, 20 iulie 2010, 11:28)

                Lucian [anonim] i-a raspuns lui Dorin

                Fa un test de curiozitate. Ia o bicicleta, mergi pe o panta mare minim 10% si schimba concomitent viteza (pe pinion mai mic evident, chiar 2 pinioane) si ritmul de pedalat (da brusc doua pedale mai tari). Am facut testul aseara pe o cursiera buna si a sarit imediat lantul.

                Ah, si vezi interviul cu Andy de la final, omul a zis foarte bine - daca ma asteptau ca la Spa chapeau ar fi fost un gest de fair play, nu m-au asteptat asta e shit happens atac pe Tourmalet. Contador nu a fost lipsit de fair play ci a pierdut ocazia de a face un gest de fair play gen Ullrich in 2003. No biggie diferenta e mica si are 2 etape excelente pentru atac Andy.

                P.S. Nu-s fan Contador si nu ma ambalez deloc, sper doar sa vedem doua etape faine azi si joi :)
  • +1 (1 vot)    
    In fotbal (Luni, 19 iulie 2010, 20:50)

    Nyhasa [anonim]

    Daca un jucator este accidentat la fotbal se trimite mingea afara. Cred ca se numeste fair-play. La ciclism lipsa ( in cazul de fata Contador ) . Daca este puternic il astepti te iei cu el la intrecere si il bati - aici arati cat de valoros esti - mai mult de atat vei fi stimat de toata lumea. Cam asta e diferenta pentru cel ce nu a priceput nimic din fluieraturile spectatorilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Schleck, greseala de incepator! (Luni, 19 iulie 2010, 23:01)

    Liviu Iordache [anonim]

    Normal, romanul, are-n'are habar, are oricum pareri! Stie cineva de ce i-a sarit lantul lui Schleck? Evident, nu! Dar dupa cum scrie-vorbeste toata lumea ai zice ca a innebunit lantul! Prieteni, Andy Schleck a facut o greseala de incepator, a vrut sa schimbe raportul foaie-pinion in plin atac, ceea ce nu se face nici daca ai pistolul la frunte, si astfel i-a sarit lantul! S-a vazut ca a vrut sa schimbe, sa zicem, vitezele, de fapt pasul cu unul mai mare (pentru a avea o inaintare mai rapida), fara sa fie vazut de catre Contador si a fost penibil. De aia si echipa lui vorbeste de "ghinion", iar ceilalti nu bat toba pentru ca nu murdaresc o competitie atit de mare aratind ca un fost lider si un posibil cistigator este un timpit ce nu s-a pomenit, intr-o lume profesionista. Oricum, aflati ca atacul in sine a fost unul de tot risul pentru ca nu ataci cu numai 4 km de un punct de catarare de categoria a 2-a cind stii ca vine o coborire de 20 km, unde te prinde adversarul chiar daca i-o luai inainte! In ciclismul asta mai trebuie si minte, nu doar picioare! Amintiti-va de Vinokurov, cind a vazut ca-i sare fraierului lantul s-a oprit, treaba lui era sa stea linga el, desi s-ar fi putut cara, ca oricum coboara mai bine. Greu ciclismul asta, dar se invata, peste vreo 2 ani ar putea si Andy Schleck sa se gindeasca la victorie. Acum, eu cred ca nu mai prinde nici podiumul la final!
    • -2 (2 voturi)    
      @liviu iordache (Marţi, 20 iulie 2010, 0:37)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      domnu, da' matale, specialistu in ciclism, ai auzit de directori sportivi, antrenori si alte alea care sint in legatura radio cu ciclistii in timpul cursei? chiar iti imaginezi ca Schleck, asa timpit cum zici mata ca e, a ales sa atace fix asa de capul lui?!
      binenteles ca a facut o greseala cind a schimbat in plin atac, dar de aici in al face prost si incompetent, pe el si intreaga lui echipa, e o diferenta enorma... iar asta in nici un caz nu il face pe Contador mai putin lipsit de fair-play!
      mi-ar place insa sa cred ca si Contador a facut ca si Schleck... o simpla greseala nu ceva intentionat, a gresit prin omisiune, nu cu intentie...
      altfel, de la dueluri gen Anquetil/Poulidor sau chiar Ulrich/Armstrong, si pina la cel actual, e distanta mare...
  • -1 (3 voturi)    
    fareste-ma doamne de fani ca ai lui contador! (Luni, 19 iulie 2010, 23:42)

    vali.d [anonim]

    Cred ca asta ar trebui sa fie rugaciunea oricarui cicilst care ar citi cometariile fanilor lui Contador.Absolut jenati cu scuzele si motivatiile lor.Mai ales cind e vorba de ciclism unde exista un fel de regula nescrisa care spune ca daca adversarul direct este intr-o dificultate tehnica sau de o alta natura decit fizica nu profiti de ea pina ce situatia reintra in normal.De-a lungul timpului am vazut-o aplicata de multe ori(T Rominger dupa o pana a lui Indurain,S Roche cu acelasi Indurain, Ulrich cu Armstrong etc). Desigur poti cistiga turul cu faze din astea dar asta inseamna sa renunti la glorie sau la "panache" cum le place francezilor sa vada. Pina la urma se pare ca sporturile sint distruse nu de sportivi cit de fanboysmul celor care accepta chiar orice numai sa-si vada idolul cistigind.Halal victorie!
    • 0 (0 voturi)    
      De la un fan Lance (Marţi, 20 iulie 2010, 10:52)

      disneyland [anonim] i-a raspuns lui vali.d

      Sunt fan Lance, asa ca in nici un caz nu pot fi si un suporter al lui Contador. Totusi, oamenii care comenteaza pe aici scot totul din context si parca poarta ochelari de cal. In etapa 2, cand fratii Schleck au fost implicati intr-o cazatura, Contador si Astana i-au asteptat. In etapa 3, cand Frank Schelck a cazut, i-a prins in cazatura si pe Contador si pe Chavanel (care avea tricoul galben atunci). Andy Schleck, Cancellara si tot Saxo a atacat. Chavanel a mai avut si pana de 2 ori, si tot nu a fost asteptat. Asa Cancellara a luat tricoul; galben, iar Andy Schleck i-a luat peste un minut lui Contador, minut cu care a trecut mai tarziu in funtea clasamentului. Asa ca mai terminati cu lipsa de fair play a lui Contador si uitati-va si la favoritul vostru.
      • 0 (0 voturi)    
        Zau disney? (Marţi, 20 iulie 2010, 11:05)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui disneyland

        De ce oare nu te cred cand afirmi ca esti fan Lance???? Explicatiile tale sunt puerile. Contador nu e la prima abatere de sportivitate in acest tur. Gesturile lui urate au abundat. Anbul trecut si-a sabotat propriul sau coleg de echipa (nu Armstrong) de la a castiga tricoul galben macar pentru cateva etape. Cand a fortat inutil intr-o etapa montana... Memoria ta e cam selectiva disney ca sa te cred ca ai fi cumva fan Lance. Situatia din etapa pe pavate a fost cu totul diferita. Ai cumva idee de ceea ce inseamna sa rulezi pe pavate???? Si ce inseamna sa scazi ritmul? Contador al tau (pentru ca tu esti defapt fan Contador) a trecut ca fulgerul pe langa Lance (in nici un caz al tau) care sparsese... Cat despre Astana si Contador care au fortat in Alpi in momentele cand au aflat ca Lance cadea.... Exemplele negative in ceea ce-l priveste pe idolul tau Contador sunt destul de multe. Asa ca las-o, prin urmare, tu balta!
        • 0 (0 voturi)    
          troll (Marţi, 20 iulie 2010, 11:34)

          disneyland [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Deci tu stii mai bine cu cine tin eu... Esti un fel de mic troll baiatule. Tu stii deja totul, de ce mai stai la povesti cu noi astia care nici nu stim cine ne sunt idolii.

          PS: Daca duminica ai vazut cumva la Ax 3 Domaines un steag al Romaniei pe care scria mare LANCE, atunci stii cu cine tin. Daca nu l-ai vazut, uita-te dupa el vineri pe Tourmalet.
          • 0 (0 voturi)    
            Lamureste-ma! (Marţi, 20 iulie 2010, 12:55)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui disneyland

            De ce nu accepti ca spaniolul a fost lipsit de fair play???? Pana si el, tardiv, recunoaste ca a gresit. Intr-un filmulet care-i apartine, postat pe youtube. Insa ce este inacceptabil este faptul ca spaniolul minte cu nerusinare cand afirma ca "nu si-a dat seama ce probleme are Schleck". Avand in vedere ca si unul si celalalt se supravegheaza in permanenta si-si urmaresc miscarile, afirmatia lui Contador frizeaza penibilul. Prin urmare, repet, mi-e greu sa inteleg de ce nu accepti ca spaniolul a facut un gest nesportiv.
            • 0 (0 voturi)    
              mai bine (Marţi, 20 iulie 2010, 14:57)

              disneyland [anonim] i-a raspuns lui Dorin

              Mai linistit tonul, parca asa mai merge conversatia. Sunt de acord ca minte atunci cand zice ca nu a stiut ce probleme are Schleck. Nu stiu de ce minte, e treaba lui, dar nu avea cum sa nu il vada sau in cel mai rau caz sa auda in casca. De asemenea sunt de acord ca ar fi putut sa il astepte si ar fi dat dovada de foarte mult fair-play. Dar nu e totul alb sau negru, iar faptul ca nu l-a asteptat nu e "lipsa de sportivitate", ci normalitate. Lipsa de sportivitate era daca il impingea pe Schleck sau mai stiu eu ce. Pur si simplu Andy Schleck a fost rasplatit cu aceeasi moneda pentru ce a facut in etapa 3. Nu e mai greu sa rulezi pe pavate decat pe panta de 10 grade. Nu discut aici despre disputele lui Contador cu Kloden anul trecut sau cu Vino anul asta, ci despre relatia Contador-Schleck. Si nu mi se pare ca AC ar fi "the bad guy" in chestia asta. El l-a asteptat o data pe Schleck, Schleck l-a "rasplatit" atacand. Ah, iar in Alpi, cand a cazut Lance, plutonul a fost condus de Saxo si Sky, nu de Astana.
              • 0 (0 voturi)    
                disneyland are dreptate cu etapa 2 (Luni, 26 iulie 2010, 11:01)

                mihai [anonim] i-a raspuns lui disneyland

                Disneyland are dreptate.

                Iata comentariul de la etapa 3.

                " Frank Schleck’s Tour is over after a fall on the fourth of seven sections of cobbled roads but his brother survived the carnage and rode along with Fabian Cancellara and an inspired Cadel Evans to take time on his main rivals Alberto Contador and Lance Armstrong who both punctured on the rough roads of northern France and lost significant time."

                http://www.letour.fr/2010/TDF/LIVE/us/300/journal_etape.html

                Schleck a luat timp pe faptul ca au facut aia pana, in schimb cand schleck face o greseala de pilotaj (dragilor am mers si eu cu bicla...lantzul nu cade asa e nebun.) si in plus...ciclism este o combinatie de tehnica + oameni. Ca asa ne uitam la maraton :).

                Problemele tehnice fac parte din distractie.

                In concluzie rezultatul este echitabil.
  • 0 (0 voturi)    
    no comment.... (Marţi, 20 iulie 2010, 0:06)

    george [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=ZaKR5iOCTts&feature=related
    • +1 (1 vot)    
      Asta e exemplul pe care l-am dat mai devreme (Marţi, 20 iulie 2010, 10:17)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui george

      Gestul de mare sportivitate al lui Ulrich dar si al altor ciclisti care l-au asteptat pe Armstrong sa revina in grup dupa cazatura pe care a avut-o si apoi problemele tehnice pe care le-a avut cu una dintre pedale.
      Vorba cuiva care a comentat (totusi) acest clip... "Alberto Contador could learn something from this video... " Pentru cine nu cunoaste limba engleza: "Alberto Contador ar putea invata ceva din aceasta secventa video..."
      Repet, Contador nu este la primul gest lipsit de sportivitate. Prin urmare nu-mi ramane decat sa afirm ca spaniolul are un caracter urat. Asta e adevarul.

      P.S. vali.d a afirmat un lucru extrem de corect cu care sunt in acord total. Este exact ceea ce am sesizat si eu: " Pina la urma se pare ca sporturile sint distruse nu de sportivi cit de fanboysmul celor care accepta chiar orice numai sa-si vada idolul cistigind." Foarte adevarat.
  • 0 (2 voturi)    
    Jenant (Marţi, 20 iulie 2010, 9:56)

    Kristian [anonim]

    Absolut jenant si lipsit de fair-play atacul lui Contador. Nu zic ca ar fi trebuit sa se opreasca si sa-l astepte, eventual sa-l si ajute sa puna lantul la loc, dar macar sa-si fi vazut de drumul lui in ritmul pe care-l avea inainte de incident si nu sa atace cu disperarea unuia care isi da seama ca nu are nicio sansa sa-l desprinda in alt fel.
    La fel de jenante si comentariile unora din "specialistii" in ciclism de mai sus care-l blameaza pe Schleck pentru incercarea de a "ascunde" faptul ca ataca sau schimba vitezele.
    Intr-un sport atat de frumos dar atat de murdarit de scandalurile de dopaj, mai exista in trecut o farama de fair-play. S-a dus si aia...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri