Formula 1

Ross Brawn despre evolutia lui Schumacher: Este o problema, se chinuie in viraje simple

de A.I.     HotNews.ro
Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:13 Sport | Motor

Michael Schumacher
Foto: f1.com
Michael Schumacher a adunat doar 10 puncte dupa primele patru etape ale noului sezon din Formula 1, iar oficialii de la MercedesGP se declara nemultumiti de prestatia fostului campion mondial. "Evolutia sa este o problema. Se chinuie in virajele simple", a comentat Ross Brawn, seful MercedesGP, in legatura cu prestatia lui Schumi din ultima perioada, informeaza f1technical.net.

“Evolutia sa este o problema. Dificultatile lui Schumacher sunt greu de inteles. Se chinuie in virajele simple din punct de vedere tehnic, nu in cele considerate dificile. Se apropia din ce in ce mai mult de Rosberg, iar ceea s-a intamplat in China a fost complet impotriva trendului”, a declarat Ross Brawn, citat de f1technical.net.

Asteptat de toata lumea, Schumacher a dezamagit in Marele Premiu al Chinei, acolo unde a fost depasit, printre altii, de Vitaly Petrov, un debutant in Marele Circ.

Coechipierul Nico Rosberg a acumulat 50 de puncte dupa patru Grand Prix-uri (a bifat doua podiumuri consecutive), in timp ce Michael a realizat doar 10 puncte. MercedesGP se afla pe locul patru in clasamentul constructorilor, cu 60 de puncte, in timp ce liderul McLaren Mercedes a strans 109 puncte.


Citeste mai multe despre   























3274 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Intelepciune (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:22)

    Razvan [anonim]

    Ceea ce nici macar marele Schumi nu a inteles este ca vine o vreme cand trebuie sa te opresti. Ideea de a se intoarce in marele circ a fost complet gresita si umbreste o cariera de succes (ma rog, cu rezerva tupeului care nu este propriu unui gentleman)
    Cred ca ar trebui sa-i lase pe cei tineri sa se bata pana nu devine complet penibil......
    • +1 (1 vot)    
      ii este greu (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:31)

      sacaradan [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

      nu sunt de acord cu afirmatia ca-si umbreste cariera .Doar ca merge spre 42 de ani si cu siguranta nu mai are reflexele si vederea din trecut.Din partea mea o retragere acum nu ar insemna un esec ci doar o recunoastere a realitatii.Varsta nu iarta pe nimeni.un salut
    • +2 (2 voturi)    
      citate usor scoase din context (Joi, 22 aprilie 2010, 0:53)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Mie mi se par usor rautacioase acest gen de articole, si spun asta desi nu l-am putut suferi pe Schumacher inainte sa se retraga, pentru ca strica tot spectacolul castigand pe banda rulanta, si mai era si cam nesimtit uneori.

      Dar, in primele trei curse, Michael s-a descurcat din ce in ce mai bine, si Ross Brawn spunea in acelasi interviu ca inainte de China practic nu mai exista nicio diferenta intre Michael si Rosberg.

      Am citit ce a spus de fapt Ross Brawn referitor la viraje simple, si era surprins ca in China, desi nu a avut probleme in virajele dificile, a avut probleme in virajele simple (de viteza mica), ceea ce e foarte ciudat.

      In principiu asta sugereaza o problema cu masina, nu cu pilotul, pentru ca in mod normal in virajele de viteza mica, pe masini identice, nu prea poti vedea diferente intre piloti. Diferentele intre piloti se vad in virajele dificile, de viteza mare.

      In China s-a plans de probleme cu aderenta pe spate, si echilibrul general al masinii, ceea ce e ciudat avand in vedere ca in primele 3 curse nu a avut astfel de probleme.

      La virajele de viteza mare la aderenta contribuie si apasarea aerodinamica, la cele de viteza mica trebuie sa te bazezi doar pe greutatea masinii si pe cauciucuri. Asta explica oarecum de ce in virajele de viteza nu a avut probleme.

      Si mai ciudat e ca in China nu au putut sa rezolve problema nici aplicand setarile lui Rosberg pe masina lui Schumacher, ceea ce indica un posibil defect ascuns al masinii.

      Asa ca Mercedes au decis ca pentru Spania sa schimbe sasiul cu unul nou, pentru ca banuiesc ca cel folosit in China ar putea avea probleme.

      In alta ordine de idei, Brawn a zis ca echipa o sa incerce sa descopere ce probleme au Michael si masina lui pana la cursa din Spania.

      Deci problema e foarte complexa, si cei de la Mercedes nu inteleg ce se intampla. Si daca ei care sunt in miezul problemei nu inteleg, poate ar fi bine ca presa si cititorii sa se abtina sa dea verdicte.
      • +1 (1 vot)    
        Bravo Vlad (Joi, 22 aprilie 2010, 8:05)

        dydy [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Se pare ca sasiul monopostului lui Schumacher are un defect ascuns. Norbert Haug a confirmat acesta ipoteza.
  • +1 (1 vot)    
    prestatie (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:02)

    gigi [anonim]

    Sa nu uitam ca masinile de F1 s-au schimbat foarte mult in acesti trei ani. Inclusiv masinile de anul acesta sunt foarte diferite de cele de anul trecut daca ne gandim numai la faptul ca nu alimenteaza. Daca va luati de Schumacher ganditi-va numai la pilotul de teste de la Ferarri Luca Badoer care desi cunostea masina nu a facut nimic in cursele in care a concurat. La fel Fisichella care era pilot plin la Force India, dar nu cunostea masina Ferrari. Avem pretentii de la cineva care nu a mai alergat de 3 ani sa castigi de la primele curse ? Nici masina Mercedes nu mai este ce era anul trecut
    • 0 (2 voturi)    
      masinile din acest sezon (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:58)

      touretul [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      sunt mai slabe ca performanta decat toate celelalte. arata ca niste carturi. e deajuns sa te uiti la aripile deportante fata, ca sa vezi ca nu mai au nevoie de apasarea areodinamica de odinioara. schumacher vine din perioada in care in F1 se alerga cu V 12. Acum sunt V 8 si chiar si cilindrea e mai mica. din pacate varsta, dar mai ales pauza indelungata se pare ca i-au pus capac.
  • +2 (2 voturi)    
    Schumacher (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:09)

    crisogonus [anonim]

    Chiar si acum Schumacher are cea mai mare cota de popularitate din F1. Nimic nu poate stirbi contributia lui la dezvoltarea F1. A fost si ramane un mare campion. Respect.
    • 0 (0 voturi)    
      criso (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:28)

      tofmiec [anonim] i-a raspuns lui crisogonus

      Ramane,intr-adevar un mare campion,ai dreptate,Criso,felicitari pentru aprecieri.
  • +2 (2 voturi)    
    si Barichello, de ex? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:19)

    Kibby [anonim]

    1. Trebuie sa incetam cu aceasta falsa problema - pilot de F1 si gentleman sint 2 chestii antonime si asa si trebuie sa fie.
    2. Schumi - nu pot sa cred ca i s-au diminuat reflexele chiar atit (vezi Barichello, mai ales in 2009). cred insa ca nu s-a adaptat la monopost si probabil nu-si gaseste nici o motivare reala. In plus e nedrept fata de Rosberg, nu se zice despre el ca e bun ci doar despre Schumi ca e slab.
    • -1 (1 vot)    
      Si totusi... (Joi, 22 aprilie 2010, 23:12)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui Kibby

      Desi nimeni nu poate nega talentul lui Schumi, cand vine vorba de bun simt, hai sa fim realisti - ar fi calcat-o si pe mama-sa daca trebuia numai sa castige. Inca odata, sunt de acord ca F1 si respectul nu prea au de a face dar mie mi-au placut anii cu Lauda, Mansel, Alesi, Berger, Hill... Era un fel de spectacol in care fair-play-ul co-exista cu spectacolul. Asta pana a aprut Schumi, care a castigat primul sau titlu in cel mai nashpa fel - zdrobindu-se de Hill ca sa-si mentina punctul avans... Ma rog, e o chestie de optiune...
      Inapoi la comentariu - pai daca nu s-a adaptat la monopost si nici nu prea are motivatie, de ce se mai chinuie...Iti spun eu, il halesc lupii tineri, asa cum a facut si el la vremea lui.
      Saltarii si sa vedem un F1 cat mai spectaculos...
      PS. Avem cei mai slabi comentatori de F1 din lume. Miki nu stie nici odata ce se intampla in cursa dar e prieten cu toti pilotii, iar Bonifaciu are o problema cu "lupta fractricida". Vreau RTL!!!
  • -1 (1 vot)    
    hmmmm (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:47)

    touretul [utilizator]

    se pare ca formula 1 nu e ca mersul pe bicicleta
  • 0 (4 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:12)

    uwe [anonim]

    Cand scriam eu aici ca saracu n-o sa faca fata, m-ati umplut de minusuri.
  • 0 (0 voturi)    
    schumi&miki (Joi, 22 aprilie 2010, 9:07)

    anti miki [anonim]

    Revenirea lui Schumi a fost o greseala.
    Pastrarea lui miki alexandrescu ca si comentator e o BATAIE DE JOC!!!
  • 0 (0 voturi)    
    TITLU (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:47)

    neneasocial [anonim]

    Titlul original din Autor Motor & Sport de unde a preluat informatia sursa acestui articol este "Schumacher kommt mehr und mehr in Fahrt" - "Schumacher din ce in ce mai bun" (in traducere libera desigur) iar partea trunchiata si reluata ca declaratie principala cum ca ar avea mari probleme este parte a explicatiei penru performanta din China. Mentionez ca acesta nu este un comentariu pro Schumacher ci anti neprofesionalism! Sa-i fie rusine lui Dinu Patriciu dar si voua! :D


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version