SONDAJ Piturca pleaca de la nationala - cine vine in locul lui?

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Luni, 30 martie 2009, 13:49 Sport | Fotbal

Boloni, antrenorul lui RC Lens
Foto: AGERPRES
Nationala Romaniei se afla intr-o cadere continua dupa Euro 2008. Doar 3 puncte din 4 meciuri in actuala campanie de calificare inseamna putin. Mircea Sandu il avertiza pe Piturca inainte de dubla cu Serbia si Austria: daca nu obtii sase puncte, vei pleca.

Cine poate sa vina in locul lui Piturca?

Cosmin Olaroiu. Este liber de contract dupa scandalul de la Al Hilal. A pregatit-o pe Steaua, are un titlu cu formatia ros-albastra si a ajuns pana in semifinalele Cupei UEFA.

Razvan Lucescu. Pregateste pe FC Brasov, a antrenat Rapid, a ajuns cu formatia giulesteana pana in sferturile Cupei UEFA, are in palmares o Cupa a Romaniei si un loc 2.

Dan Petrescu. Este antrenorul Unirii Urziceni, a antrenat in Polonia pe Wisla Cracovia, echipa cu care s-a clasat pe locul 2.

Ladislau Boloni. Sunt sanse mici ca tehnicianul sa paraseasca pe Standard Liege, echipa pe care a calificat-o in 16-imile Cupei UEFA si care se bate pentru locul 1 in campionatul Belgiei. Boloni a mai pregatit echipa nationala in campania pentru calificare la Mondialul din 2002 si a lasat echipa pe locul 2, cu doua meciuri inainte de finalul campaniei. Boloni nu este apreciat de Ionut Lupescu, intre cei doi relatia fiind foarte rece, mai ales ca tehnicianul l-a indepartat de la nationala.

Mircea Lucescu. Este cel mai reputat antrenor roman, in vara ii expira contractul cu Sahtior Donetk insa nu si-a exprimat dorinta de a pregati nationala Romaniei. Nu are o relatie extraordinara cu fratii Becali si nu este un om care poate sa fie manevrat de unele interese din jurul nationalei.

Un antrenor strain. Varianta este fantezista in conditiile actuale din fotbalul romanesc.


Sunt sanse mici ca Piturca sa continue la nationala daca Romania obtine o victorie in Austria. Federatia trebuie sa ii plateasca 1.000.000 pentru rezilierea contractului.


Citeste mai multe despre   



















5482 vizualizari

Pe cine ai vrea la nationala in locul lui Piturca?
(Un singur răspuns posibil)
  • Cosmin Olaroiu
    [279]
    [7%]
  • Razvan Lucescu
    [409]
    [10%]
  • Dan Petrescu
    [603]
    [15%]
  • Ladislau Boloni
    [604]
    [15%]
  • Mircea Lucescu
    [1386]
    [35%]
  • Un antrenor strain
    [475]
    [12%]
  • Alt antrenor
    [179]
    [4%]
  • Total voturi: 3935
  • +10 (10 voturi)    
    putine optiuni (Luni, 30 martie 2009, 14:17)

    gigi [anonim]

    eu vreau mircea sandu sau mitica dragomir.. ei sunt cei mai tari
    • +3 (3 voturi)    
      Dan Petrescu e cel mai tare (Marţi, 31 martie 2009, 11:00)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      E singurul care a format echipe de fotbal compuse din fotbalisti nu din vedete .
      • +1 (1 vot)    
        de acord (Joi, 2 aprilie 2009, 15:03)

        unu [anonim] i-a raspuns lui eugenrc

        problema e ca avem numai "vedete" in echipa deci nu ar face mare branza
    • 0 (0 voturi)    
      TE SUSTIN (Luni, 13 aprilie 2009, 8:51)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      EI SUNT CEI MI TARI
      AR PUTEA FI CHIAR IN TANDEM!!
      SA II BAGE LANGA GIGI!!
  • +1 (3 voturi)    
    mda... (Luni, 30 martie 2009, 14:20)

    liviu_ [utilizator]

    parerea mea e ca lucescu jr sau dan petrescu ar fi buni...
    ideal bineinteles ar fi lucescu sr (Care nu cred ca vine) sau un antrneor strain bun ... da nu dau ei 1 milion/an pe un matteus.. numai pe pitzi...
    + ca sa vina la un strain becali cu faze gen "bagal pe x"... pai se duce ala si la FIFA si la UEFA...
  • +2 (2 voturi)    
    antrenor strain (Luni, 30 martie 2009, 14:23)

    gabi [anonim]

    mie personal mi-ar placea sa-l vad pe Protasov la carma echipei nationale...stiu ca n-o sa se intample ever, dar cred cu tarie ca ar face treaba...
    s-a vazut in evolutia Stelei din acea perioada...
    Lucescu nu cred ca vrea sa se lege la cap cu Federatia, care stim cu totii cum e...
    Bafta baieti! ... la campanii de calificare esuate!
  • +5 (7 voturi)    
    Sa tineti minte ! (Luni, 30 martie 2009, 14:27)

    Groparul [anonim]

    Nu Piturca e vinovat de starea fotbalului la noi. El este vinovat doar de aroganta si de prostia de care da dovada. Romania are nivel de joc slab si foarte slab dinainte de venirea lui Pitzi. El nu a facut decit sa perpetueze un fotbal prost si foarte prost.
    Puteti sa aduceti toti antrenorii din lista, ca nivelul de joc nu se va schimba foarte mult cu actualii jucatori. Cred ca in primul rind trebuie sa incepeti cu capetele fotbalului din Romania. Mircea Sandu si Mitica Corleone ar trebui demisi in primul rind.
    • +7 (7 voturi)    
      saracu' (Luni, 30 martie 2009, 15:02)

      io [anonim] i-a raspuns lui Groparul

      Da, Piturca doar are grija ca din 100 de jucatori prosti sa-i selectioneze pe 20 cei mai prosti, sa-i lase acasa pe aia cu care s-a certat la barbut si din aia 20 sa ii bage doar 5 minute pe final pe aia mai rasariti.
      Sa fim seriosi, de cand a venit, Piturca e cel mai mare sabotor al echipei nationale !
      Cum mama naibii sa faci echipa cu (aceiasi) 7 fundasi la mijloc ?
      • -1 (1 vot)    
        si tu esti cam sarac la minte (Joi, 2 aprilie 2009, 16:54)

        tu [anonim] i-a raspuns lui io

        1. orice antrenor roman va veni in locul lui va face EXACT acelasi lucru. adica isi va aduce copii de suflet respectiv cei impinsi de diverse cercuri. exceptie temporara: antrenor strain

        2. faptul ca etapa trecuta X sau Y au jucat bine nu inseamna ca trebuie convocati la nationala. nationala nu este echipa ta de cartier in care strangi lumea la un loc si faci alegeri. la nationala trebuie sa existe un nucleu, o legatura puternica intre jucatori care sa se vada in teren.

        3. fotbalistii tineri gen Tanase trebuie introdusi treptat. Nu poti sa schimbi toata echipa cu fotbalisti de 20-21 de ani doar pentru ca vrei sa schimbi generatia. Exemplul cel mai bun este chiar Mutu care la primele selectii statea pe banca.

        Acum revenind la forma echipei si a antrenorului este clar ca suntem la pamant. Jucatori precum Stoica, Cocis, Contra, Tames, Nicolita samd au facut cel mai prost meci al carierei. Greselile personale ale jucatorilor nu pot fi imputate antrenorului. O pasa de 10m poate sa o dea si unu de 12 ani. Asta cu atat mai mult cu cat in mare parte aceiasi echipa s-a calificat la EURO2008 unde a facut un meciuri bune in compania campioanei si vice-campioanei.

        E clar Piturca a gresit si el in organizarea meciurilor, jucatorii la fel, norocul nu a fost de partea noastra, dar parca prea ne-am invatat sa aruncam cu noroi...
        • +1 (1 vot)    
          Bine ca sint destepti ca tine... (Sâmbătă, 4 aprilie 2009, 11:07)

          MD [anonim] i-a raspuns lui tu

          Sa analizam putin...:

          1. Deci sa lasam totul asa cum este. Poate are nevoie politia de un asemenea "mediu" care stie ce se intampla pe viitor.

          2. Nu eechipa nationala strange jucatorii care dau o prestatie buna pe parcursul unui sezon si nu strange jucatori care sa stea in nationala pe baza cum au jucat acum 2-3-4-5-6 ani. O legatura puternica ? Ceva gen "partid" ?

          3. Apartine Tanase de "cercurile Dvs." de care vorbeati mai sus ?

          Nu este vorba de noroc ci de felul cum se abordeaza meciurile. Jucatorii/antrenorul sint supraplatiti indiferent de cum abordeaza meciurile.

          Ma intreb de ce trebuie jignit cineva cu alta parere numai pt. ca nu convine (vezi titlul anterior). Nu se contrazice cu ultima propozitie cu "arunculatul noroiului" ?
  • +3 (3 voturi)    
    4 puncte (Luni, 30 martie 2009, 14:36)

    ami [anonim]

    sa vina un antrenor strain ... (sarb daca se poate)
  • 0 (4 voturi)    
    roman (Luni, 30 martie 2009, 14:58)

    peluza.org [anonim]

    nu avem nevoie de antrenor strain. avem inca 2-3 antrenori care nu ar face jocurile clanului Becali...asta e cel mai important. ne trebuie un antrenor care sa reziste presiunilor becaliene de a propulsa prin echipa nationala tinere talente. Nu sunt multi capabili sa reziste, dar printre ei sunt:
    -Boloni
    -Lucescu Sr.
    -Andone
    In rest toti sunt coruptibili.
    • 0 (0 voturi)    
      boloni (Duminică, 5 aprilie 2009, 20:53)

      agor [anonim] i-a raspuns lui peluza.org

      ba....da cine e Boloni asta ca m-ati terminat cu el???????
      noua ne trebuie un antrenor strain( vezi cazul lui Hiddink la rusi)
  • +4 (4 voturi)    
    antrenor (Luni, 30 martie 2009, 15:00)

    Sandu Constantin [anonim]

    Solutia: un ATRENOR strain- care sa nu fie coruptibil!
    Dar nu se poate AZI cu mafia din casa fotbalului
  • +1 (7 voturi)    
    Boloni e cel mai potrivit (Luni, 30 martie 2009, 15:11)

    calin [anonim]

    Mi se pare cea mai buna alegere. Recunosc, are palmaresul sub cel al lui Lucescu, dar e un antrenor inteligent si merita.
  • +7 (7 voturi)    
    Bölöni nu uita: (Luni, 30 martie 2009, 15:22)

    eu [anonim]

    Cine se baga in tarate, il mananca porcii!!!
    asa ca, stai departe de RO.
    • +5 (5 voturi)    
      De acord! (Luni, 30 martie 2009, 15:41)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui eu

      SI e valabil si pentru Lucescu sr.
  • +5 (5 voturi)    
    pitzi (Luni, 30 martie 2009, 15:23)

    val [anonim]

    pitzi !!! el trebuie sa ramana sa joce babaroase cu familia becali !!! chiar nu va dati seama ca fotbalul romanesc este condus de familia (ioan si victor )becali !!! toti sunt manjiti de cei doi frati !!! si olaroiu si cei doi lucesti si boloni si toata federatia si liga lu mitica !!!!!!
    toti cei transferati din 9() pana acum sunt ai lor !!! votati_l pe gica popescu sau gica hagi !!! sunt oameniiii lor de baza !!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Alegere (Luni, 30 martie 2009, 15:34)

    Radu [anonim]

    Cosmin Olaroiu - nu e corect sa ii treceti semifinala UEFA cand toti stim ca i-a luat crema lui Protasov. In rest e bun pt Steaua.

    Razvan Lucescu - are carisma, stie sa se impuna si sa lege o echipa, un adevarat lider.

    Dan Petrescu - e observat ca fundasii deveniti antrenori mizeaza foarte mult pe atac, in timp antrenorii fosti atacanti mizeaza pe aparare. La cat de mucitor era ca jucator, de doua ori mai mult pe atat cere acum ca antrenor de la elevii sai.

    Boloni - e genul de antrenor inteligent, calculat, dar pe care trebuie sa il lasi sa isi faca treaba in ritmul lui - nu e bun pt cazuri de forta majora cum ar fi acum (bine, nu chiar acum, ci de la euro incoace).

    Lucescu - a ajuns la nivelul la care simpla prezenta impune respect si ascultare; in momentul de fata pare a fi singurul capabil sa scuture nationala de praf si sa o faca sa straluceasca chiar si la un meci pregatit pentru saptamana urmatoare!
    • +2 (2 voturi)    
      da de unde (Marţi, 31 martie 2009, 4:06)

      io [anonim] i-a raspuns lui Radu

      "e observat ca fundasii deveniti antrenori mizeaza foarte mult pe atac, in timp antrenorii fosti atacanti mizeaza pe aparare"

      De unde ai mai scos-o si pe asta ? Van Basten a fost unul din cei mai mari atacanti ai lumii. Ai vazut cum joaca Olanda? Numai defensiv nu joaca. Boloni a fost si el mijlocas ofensiv si are si ca antrenor un stil ofensiv. Olaroiu a fost fundas si joaca ca antrenor cu fundul in poarta. Deci nu prea cred ca tine teoria ta.
  • +3 (3 voturi)    
    x (Luni, 30 martie 2009, 15:45)

    x [anonim]

    Eu zic sa dea piturca cu zaru si sa aleaga antrenorul.
    Pentru ca se stie ca are mana buna.... la zaruri.
  • -4 (4 voturi)    
    Votez Piturca (Luni, 30 martie 2009, 15:47)

    gigi [anonim]

    Daca ati fi cinstiti ati fi pus aceasta optiune in sondajul vostru cel 'super transparent si echitabil' si care mai e si 'cel mai moral sondaj de pe net'. Citatele imi apartin.
  • 0 (2 voturi)    
    Ati uitat pe cineva (Luni, 30 martie 2009, 15:59)

    Je2 [utilizator]

    Cred ca Andone ar fi cea mai buna solutie acum si e pacat ca nu-l luati in calcul la nominalizari. A dovedit pe unde a fost ca poate face echipe legate, bune si pe atac si pe aparare. Nu neg meritele unui Dan Petrescu sau Lucescu Jr, dar cred ca Ando are un palmares mai bun pana acum.
  • +2 (2 voturi)    
    ?? (Luni, 30 martie 2009, 16:29)

    stefan [anonim]

    Nu cred ca palmaresul e atit de important. DIn punctul meu de vedere un antrenor de nationala este altceva decit la club. La club ii ai zilnic la antrenamente, poti discuta, face scheme, ma rog, tot ceea ce trebuie.
    La nationala trebuie intr-un timp scurt sa asamblezi un puzzle de jucatori care vin de aiurea, cu sarcini si scheme fiecare la clubul lui si sa-i faci sa mearga cit mai bine. Deci trebuie unul care sa-i aseze repede pe teren si sa-i faca sa mearga ca un mecanism. In plus le mai trebuie si insuflata o mentalitate de invingatori.
    Din pacate, la nationala noastra nu prea am mai vazut jucatori care sa stea cu capul pe sus. Se zice ca stiu cu mingea, dar nu stiu cu mingea fara sa o priveasca. Ei se uita abia in ultimele momente si nu totdeauna aleg solutia buna. Jocul fara minge nu prea il stiu.
    Oare de ce admiram echipe ca Liverpool, Manchester, Real, Inter, etc, etc? Pentru ca stiu si fara minge.
    Dar ma rog, asta-i parerea unui diletant.
  • +3 (3 voturi)    
    cel mai titrat antrenor român (Luni, 30 martie 2009, 16:43)

    Bölöni [anonim]

    Să lămurim a problemă: Lucescu nu poate fi cel mai titrat. E un antrenor bun, dar nu are în palmares nici un rezultat într-un campionat din Vest, ci doar Turcia. Singurul antrenor în viaţă, care a reuşit în campionate puternice este Bölöni. A mai fost István Kovács cu Ajax. Restul e vrăjeală, mai lăsaţi la o parte clişeele, susţineţi-vă ideile cu date concrete.
    Oricum eu îi doresc lui Bölöni să NU vină în România, aici oricum nu este iubit, decât de unguri. Are destule echipe cu care va putea câştiga campionate în Europa...
    Să fiţi iubiţi!
    • +3 (3 voturi)    
      Da,este unul dintre cei mai buni... (Luni, 30 martie 2009, 18:44)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Bölöni

      Fii linistit,are atata minte(sper)sa NU vina in RSR-ul clanului m.sandu -becali -mitica,etc

      si daca tot ai pomenit de unguri ,stai linistit ca nici acolo nu vrea.,Iar pentru ungurii din RSR ( e tot una pentru noi,din pacate nu vom fi iubiti niciodata de multi romani - sper ca de romanii idioti,pentru ca nu-mi permit sa-i pun pe toti in aceasi oala pentru ca nu merita,as fi si eu a si ei - idiot)

      Locul cel mai bun pentru Bölöni este Tg.Mures,acolo ii place lui ,dar din pacate inca nu vine acasa.

      sa fiti iubiti !
  • +3 (3 voturi)    
    dan petrescu (Luni, 30 martie 2009, 16:54)

    gepeto [anonim]

    Dan Petrescu este singurul care a scos 2 echipe din nimic. Pe vremea lui, Sportul Studentesc redevenise un nume, iar pe Urziceni ia luat de la intrarea in A si ia adus pe locul 1-2 in timp ce alte echipe promovate nu stau in liga 1 decat un sezon.
    Talente avem, dar fie nu-i bagam in seama fie ii bagam in seama si le dam indicatii pretioase.
  • +2 (2 voturi)    
    Cine vine la nationala? (Luni, 30 martie 2009, 19:00)

    silviu [anonim]

    Deci sa incep sa ne punem problema cine nu vine la nationala si de ce:
    Lucescu sr. -> nu are motiv sa vina la nationala. A mai spus-o. Cunoaste coruptia de la FRF, si din campionatul intern, si cred eu ca nu vine pentru ca stie ca daca nu va avea performante, va fi injurat, scuipat. Si de ce sa isi strice reputatia, cand el e bine primit in ucraina, si turcia il vrea in campionatul lor ca antrenor?
    Lucescu jr., Dan Petrescu-> nu vine pentru ca e inca prea tanar sa fie antrenor de nationa. Nu zic ca nu are experienta, dar nu cred ca cineva asa de tanar doreste sa fie antrenor de nationala. Pai ca sa fii selectioner, trebuie sa te multumesti cu 5-11 meciuri pe an, dintre care cateva amicale si atat. Lasa-ti sa creasca mai mult si dupa aia cand e mai "batran"(45-55 ani), atunci vine. Uitate la Murinho(nu imi place deloc de el), dar el din aceleasi motive a refuzat nationala(portugaliei sau a angliei paremise).
    Cosmin Olaroiu -> si el e inclus in aceeasi generatie ca si Dan Petrescu, Razvan Lucescu, si cred ca cam aceleasi motive ar fi ca la cei doi mentionati mai inainte. La el e altceva: daca e de aceeasi stofa ca piturca(adica ma refer la selectiile pe care le face piti: il ia pe ovidiu petre care e accidentat, si pe lazar care in acest retur a jucat f. bine), atunci sa ramana afara, ca la nationala nu are ce cauta. Nu ma refer numai la cazul asta, uitati-va si la cocis, fl. petre(care numai sprinturi are), banel.
    Boloni sau un antrenor strain(Protasov). As merge pe mana lor. Multi duc dorul jocului pe care il practica steaua pe vremea lui protasov, un joc bun, de posesie, si in acelasi timp si pentru spectatori. Plus ca astia doi au o alta mentalitate, fata de oricare antrenor roman, afara de razvan, petrescu, lucescu.

    Asa ca lasatii pe razvan, petrescu mai intai sa-si urmeze fiecare visul lor in antrenorat si dupa aia sigur vor fi optiuni pentru nationala. Pana atunci lasatii sa-s indeplineasca visul, si nu mai puneti atata presiune pe ei.
  • +1 (1 vot)    
    Un patriot. (Luni, 30 martie 2009, 19:17)

    Ionescu Latul [anonim]

    La nationala doar un patriot poate face treaba. Fara mercenari. Unul pentru care tricolorul e sfant!
    • +1 (1 vot)    
      patrihot (Marţi, 31 martie 2009, 16:27)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Ionescu Latul

      da,dar sa nu uite sa fie pe langa patriot si patrihot...ca asta e la ordinea zilei de vreo 50 de ani "lumina" !!!

      sa fiti iubiti -patriotilor !!!
  • +1 (1 vot)    
    Optiuni (Luni, 30 martie 2009, 19:27)

    Mike [anonim]

    Nu inteleg de ce se inghesuie "fanii" sa voteze Boloni/Lucescu cand acestia au declarat, clar, ca nu doresc sa se implice
  • +2 (2 voturi)    
    atentie la Olaroiu!!! (Luni, 30 martie 2009, 19:30)

    ionel [anonim]

    Olaroiu e exact ca si piti amicul clanului becali. Olaroiu in nici un caz. Este nevoie de un antrenor INDEPENDENT de clanurile patronilor si impresarilor. Altfel nu se va schimba nimic.
    Bölöni, Dan Petrescu, Sabau sau antrenor strain.
  • +2 (2 voturi)    
    Schimbare radicala (Luni, 30 martie 2009, 20:28)

    lv [anonim]

    Sa fim realisti ,parerea mea este ca nu numai antrnorul trbuie schimbat si foarte multi jucatori.Multi nu au ce cauta la nationala.din mai multe motive ,slabi pregatiti, netalentati, aroganti si fara caracter,dar asta cred ca ne caracterizeaza pe noi romani.mai ales pe fotbalisti.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce bine-mi pare (Luni, 30 martie 2009, 21:43)

    Belush Ginu [anonim]

    Ca s-a ales prafu de Piti. Sper sa aiba aceasi soarta si penalii Sandu si hermafroditul "corleone" .Auzii la stiri ca i-a dat D-zeu citatie! Poate se indura de noi si-l chiama la el sa-l puna sef la federatia de fotbal a iadului ca acolo poate sa faca in continuare mataprazlacuri fara sa fie haituit.
  • +2 (2 voturi)    
    Antrenor! (Luni, 30 martie 2009, 22:46)

    mihai [anonim]

    Mda, cel mai indicat ar fi, consider eu, Boloni. Insa, de fapt, Boloni nu mai are ce cauta la nationala. Dupa cum s-au purtat oficialii nostrii cu d-lui, prost sa fie sa mai vina. Imi aduc aminte ca a fost aruncat ca o masea stricata pentru a-l aduce pe marele antrenor Hagi. L-au adus si de atunci incoace nationala a mers din ce in ce mai bine. De cand a plecat Boloni nu prea am mai avut zi buna la nationala. Cine nu ma crede sa isi aduca aminte de acel 2-0 cu Ungaria ,cand ne-a iesit totul. Aveam o echipa tanara care stia sa construiasca, sa-si creieze ocazii si sa marcheze goluri. Pacat, nu s-a dorit calitate si treaba serioasa la nationala. Eu inteleg ca, in general, la nationala jucatorii vin sa joace de placere, sa nu forteze si, de ce nu, sa se si distreze. Numai ca la noi nesimtirea si clientelismul cel mai nesimtit a intrecut masura.
    • -2 (2 voturi)    
      te inseli (Marţi, 31 martie 2009, 2:04)

      sen [anonim] i-a raspuns lui mihai

      nu frf-ul l-a aruncat pe boloni, ci el a plecat pentru ca a primit o oferta mai buna de la sporting lisabona. boloni nu mai poate fi selectioner. n-avem nevoie de inca un stolojan, care sa se retraga cand are chef.
  • +2 (2 voturi)    
    antrenori (Marţi, 31 martie 2009, 4:21)

    io [anonim]

    Boloni ar fi cel mai bun: e ofensiv, a facut din Romania echipa de echipa cand a fost promovand jucatori tineri: Marius Niculae etc si pastrand din aia vechi pe cei cu valoare adaugata mare e.g. Adi Ilie. E un selectioner excelent dupa parerea mea.

    Lucescu Sr. e "doar OK" ca antrenor. Se descurca bine cand antreneaza echipe mici (Galata de acum 10 ani, Sahtior etc), la nivel mare a clacat, s-a vazut la Inter ca n-a facut nimic. In afara de Galata acum 10 ani, n-a castigat nimic notabil.

    Olaroiu e mediocru, foarte defensiv ca si Piti, nu avem nevoie de Piti2.

    D. Petrescu e OK, dupa mine ar fi optiunea 2 in ordine dupa Boloni, pt ca stie sa construiasca echipe din nimic, ca si Loti si de asta avem nevoie. Dar e prea tanar, neexperimentat.

    De Lucescu Jr. nu stiu ce sa spun, nu m-a impresionat cu nimic.

    Deci Boloni, antrenor strain (dar bun, nu papusa lui Becali si Sandu) sau D. Petrescu, in ordinea asta. Oricum, orice ar fi mai bine ca Piturca.
  • +1 (1 vot)    
    Sa va spun cine nu vine (Marţi, 31 martie 2009, 12:54)

    SanGraaL [utilizator]

    NU o sa fie un antrenor care nu are "tangente" cu fratii Becali. De ce? Pentru ca, de cele mai multe ori, echipa de care vorbim nu e nationala Romaniei, ci selectionata celor care au contract cu fratii Becali. Asa ca o sa fie un antrenor din mocirla, nu unul din lumea buna.
    • +1 (1 vot)    
      Perfect adevarat, (Marţi, 31 martie 2009, 16:46)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui SanGraaL

      nationala e trlaua unor nesimtiti, printre care se afla la loc de cinste fratii Becali. Aia sunt ciuma fotbalului nostru.
  • +1 (1 vot)    
    Exercitiu de imaginatie (Marţi, 31 martie 2009, 15:37)

    Laur006 [utilizator]

    De-as avea eu o putere mare :-) nu as pune pe nimeni antrenor la nationala. Jucatorii sa stabileasca echipa, tactica de joc (pt ca oricum nu o aplica), schimbarile, etc. Capitanul sa fie ales natural (legea junglei - care nu intotdeauna e un lucru rau) si el sa fie raspunzator de evolutia echipei.
  • 0 (0 voturi)    
    ce e cu clanul Becali? (Marţi, 31 martie 2009, 18:59)

    srpc [utilizator]

    cine le permite sa stabileasca ce si cum? NOI, fraierii, care nu le cerem autoritatilor sa nationalizeze dracului FRF si LPF, sa le confiste averile hotilor de acolo si sa puna ordine in tot; cu ce se ocupaministerul Sportului, apropo?
  • 0 (0 voturi)    
    3 puncte.. (Miercuri, 1 aprilie 2009, 11:04)

    luci [anonim]

    din 4 meciuri...
    poate ne spui si cum au reusit...
    eu stiu de o victorie "eroica" cu feroe si un egal cu franta...
    echipa nationala este unde este si din cauza unor astfel de comentatori si alti oameni de fotbal, care mai mult rau fac decat bine...
    una peste alta, trebuie schimbat antrenorul, dar jucatorii?
    sarea mingea ca din coltul mesei din picioarele lor in prima repriza, a cui este vina?
  • 0 (0 voturi)    
    schimbati hahalerele din frf (Miercuri, 1 aprilie 2009, 13:22)

    mihai [anonim]

    intii trebuiesc adusi conducatori la carma federatiei care sunt cunoscuti si au facut performanta internationala ani de zile
    1.presedinte mircea lucescu
    2.director executiv giga popescu
    3.director de imagine si relatii internationale gica hagi
    3.antrenor principal ladislau boloni
    4.antrenor sec .dan petrescu
    boloni .ar elimina golaneala instaurata la lotul national,ar aduce munca si disciplina,performanta ,iar in timp,dan petrescu ar crea continuitate.
    in primul rind,federatia trebuie intarita cu autoritatea lui mircea lucescu si l.boloni
  • 0 (0 voturi)    
    schimbati toata echipa (Joi, 2 aprilie 2009, 0:00)

    Sergiu [anonim]

    Bai baieti ce sa zic Nationala Rominiei de fotbal nu are valoarea nici lui Nord Korea sau Iran, e adevarat ca au un Mutu si un Chivu dar 2 jucatori nu fac o echipa, iar in al doile rind cine p..a mea e Piturca a cistigat cindva si el pe vremuri cu Steaua Liga campionilor si a ajuns in semifinala al doilea an, dar in afara de palmaresul ala cine e acest mediocru barbugiu? Chiar sa ne luam dupa palmarese? Pai calitatile lui Gica Popescu si Dan Petrescu nu se iau in considerare ? Si pina la uram si Lupescu cine p..a mea e Lupescu? e un netalentat Lupescu care a profitat ca si Piturca sa joce cu jucatori de valoare sa isi adauge si el ceva in buletin.

    Parerea mea ar fi Dan Petrescu sau Lucescu Sr., ar mai fi si citiva antrenori straini, Fatih Terim si Rudd Gulit, dar oare avem noi destui romini cu calitati in Liga Romineasca de fotbal ca acesti noi antrenori s poata face un 11 redutabil sau si capinatul rominesc e la fel plin de barbugii?
  • 0 (0 voturi)    
    cel mai bun sa vina (Joi, 2 aprilie 2009, 1:53)

    mako [anonim]

    eu cred ca singura sansa ar fi lucescu senior care stie totul despre fotbal..sa lege o echipa sa aleaga sa fie respectat si sa fie lasat sa munceasca cum numaiel stie si atunci se va vedea o schimbarela echipa nationala in toate sensurile.convingetil daca vreti ceva si nu numai vise ca de fiecare data.
  • 0 (0 voturi)    
    sanse reale (Joi, 2 aprilie 2009, 13:57)

    calin [anonim]

    Cred ca din cei care ar avea sansa reala sa vina cel mai bun ar fi dan petrescu.
    Ar scoate Romania din praf la fel cum a facut si cu urzicieni.
  • 0 (0 voturi)    
    Numai antrenor strain salveaza situatia s-au demis (Sâmbătă, 4 aprilie 2009, 2:50)

    corcodel [anonim]

    Numai un antrenor strain poate salva nationala de la bala careala federatiei. Nu este fantezista varianta ci cea mai realista ! Ceilalti antrenori romani sunt ori prea slabi (vezi Hagi, Lucescu jr, Petrescu..basca Olaroiu-un papagal) iar Lucescu sr este deja perimat si sictirit de mafia lui Sandu+Lupescu, ce sa mai spunem de Prunea care datorita lungimii de penisel numai la orgii ii e gindul. De la Euro se vedea necesitatea unui antrenor de tip: Bergodi ori altul. Nu mai astepati alte dezamagiri, acum e timpul, cum au facut-o rusii. Nu va mai imbatati cu apa rece: ori schimbati federatia ori aduce-ti antrenor strain. Asa sa va ajute Dumnezeu !
  • 0 (0 voturi)    
    avem nevoie de profesionist cu notorietate (Sâmbătă, 4 aprilie 2009, 13:52)

    dan [anonim]

    Dupa parerea mea un om care sa inceapa starpirea raului de la radacina si sa recladeasca echipa nationala pe baze noi. Spirit sportiv, ambitie, disciplina, dragoste pentru specatori - asta mi-a dori sa vad in sport , mai ales la echipa nationala de fotbal.
    Mircea Lucescu, Ladislau Boloni (poate Dan Petrescu) ar avea profilul potrivit sa faca o echipa noua.

    Nu m-am mai uitat la meciurile nationalei din vara trecuta. Consider ca a devenit o afacere privata murdara a unor bashtani ca-clanul Becali, Mircea Sandu si Mitica Dragomir; Piturca e si el un valet de serviciu la aceste fete corupte si buhaite. Nu-si da demisia ca nesimtirea nu are limite in clanul lor. Pestele fotbalului romanesc s-a imputit de la cap si trebuie ''asanat'' radical.

    Pana la vremuri mai bune, fac eu sport amator mountain-bike, duatlon, tenis si pentru rinocerii fotbalului romanesc am un singur mesaj: FUCK YOU!
  • 0 (0 voturi)    
    ANTRENOR STRAIN (Duminică, 26 aprilie 2009, 15:49)

    ANTRENOR STRAIN [anonim]

    GUUS HIDDINK


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi