CM Fotbal, o semifinala istorica: Brazilia - Germania 1-7. Cea mai grea infrangere din istoria Selecao la un CM/ Nemtii nu se opresc niciodata

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 8 iulie 2014, 10:23 Sport | Fotbal

Muller a deschis balul
Foto: Uefa.com
Daca ati deschis acest articol si ati vazut Brazilia-Germania 1-7 va asiguram ca nu e greseala editorului ci doar sunteti martorii unui meci istoric, halucinant si fabulos in acelasi timp. Cea mai rusinoasa si mare infrangere din istoria Selecao si o repriza de povestit si repovestit nepotilor pentru nemti. Ca totul sa fie la superlativ pentru acesti admirabili fantastici ai lui Low, veteranul Klose devine cel mai bun marcator din istoria CM cu 16 reusite. Probabil cea mai buna linie de fund pe care a avut-o vreodata Brazilia a fost doar o serie de jaloane pentru vitezistii nemti. Fara epitete ci doar un "Multumim Germania pentru acest spectacol"


  • Dezastrele Selecao: CM 1950 Brazilia pierde acasa titlul in fata Uruguay-ului. Avea nevoie doar de un egal/ CM 2014 Brazilia-Germania 1-7
  • Cupa Mondiala din 1950 a fost a fost singurul turneu al carui rezultat nu a fost decis de o finala ci s-a ajuns la o grupa finala de 4 echipe: Brazilia, Uruguay, Suedia si Spania. Ultimul meci al grupei este considerat si finala deoarece doar cele doua echipe mai aveau sanse sa castige trofeul. Braziliei ii era suficient si un egal dar Uruguay a castigat la mare lupta cu 2-1, chiar daca Brazilia avea o echipa formidabila, juca acasa si a dominat tot meciul si turneul.
  • cititor HotNews: paranoid_android [utilizator] prevad o mica revolutie in noaptea/dimineata asta in Rio
  • N.R. Inainte de fluierul final au izbucnit lupte de strada intre suporteri, protestatari anti Dilma Rousseff si fortele de  ordine. Violentele nu au capatat amploare insa. Majoritatea Brazilienilor s-au declarat impotriva organizarii turneului final in Brazilia deoarec implica costuri mari iar saracia din tara reclama investitii rapide in sanatate, educatie etc.)


Cateva cifre si fapte:
  • Klose devine cel mai bun marcator din istoria Cupei Mondiale cu 16 reusite.
  • Omul meciului: Toni Kroos: doua goluri, trei suturi, 69 de pase
  • Kroos realizeaza cea mai rapida dubla din istoria CM
  • Doua duble intr-o semifinala reusite de jucatori din aceeasi echipa (Kroos si Schurrle)
  • Germania s-a calificat in finala Cupei Mondiale pentru a opta oara
  • Cea mai mare diferenta de scor la care a pierdut Brazilia vreodata la CM
  • Diferenta de la meciul de marti a fost cea mai mare inregistrata in semifinale in istoria CM, depasind un record vechi de 60 de ani (RFG-Austria, scor 6-1 la Mondial-1954).
  • posesia % 52-48
  • suturi pe poarta 13-12

HotNews nu foloseste niciodata INCREDIBIL dar "eu nu ma pot abtine" :)



Repriza secunda


min 90 GOL Brazilia. Oscar inscrie la faza imediat urmatoare golul de onoare al brazilienilor. 1-7

min 90 Ocazie uriasa Ozil care rateaza singur cu Cesar. Era prea mult

  • Brazilienii din tribune scandeaza OLE-uri la pasele germanilor
  • cititor HotNews: paranoid_android [utilizator] prevad o mica revolutie in noaptea/dimineata asta in Rio

min 79 GOOOL Schurrle 7-0. HotNews nu foloseste niciodata INCREDIBIL dar "eu nu ma pot abtine"

  • posesia %: 56 - 44
  • suturi pe poarta 5-10

min 76
Schimbare Germania. Iese Khedira si intra Draxler

min 69 DA. E 6-0 Nemtii nu se opresc niciodata. Schurrle inscrie cu latul la o pasa primita in 7  m.

min 59 Ocazii mari Germania. Muller, de doua ori in fata unui neverosimil 6-0, dar Cesar se opune. Desi a incasat cinci goluri, portarului brazilian nu i se pot reprosa prea multe.

min 58 Schurrle intra in locul lui Klose. Veteranul german a marcat in aceasta seara si l-a detronat pe brazilianul Ronaldo de pe prima pozitie in topul marcatorilor la Campionatele Mondiale
  • Schimbarile facute la pauza de Scolari au revitalizat pentru moment Brazilia
min 53 Ocazie uriasa Brazilia, dar Neuer scoate incredibil in doua randuri in fata lui Paulinho


min 52 Doua ocazii mari consecutive pentru Oscar
, dar Neuer arata de ce este considerat printre cei mai buni portari din lume

min 46 Dubla schimbare la Brazilia
. Ramires in locul lui Hulk si Paulinho in locul lui Fernandinho
Schimbare Germania Mertesacker in locul lui Hummels

Brazilia trebuie sa-si mai spele din rusine in repriza a doua, dar Germania da impresia ca nu se va opri aici


Prima repriza

min 40 Germania are doua viteze in plus si nu pare sa se opreasca. Fernandinho este huiduit la fiecare atingere.

  • Mai multi jurnalisti brazilieni parasesc masa presei. Incidente in tribune. Multi suporteri brazilieni continua insa sa-si incurajeze favoritii. Gest superb

min 31 Kroos aproape de 6-0 dar sutul sau este deviat si mingea se scurge pe langa bara portii nefericitului Cesar

Cea mai neagra repriza din istoria Selecao la un campionat Mondial


Daca deschideti pagina abia acum si vedeti un scor de 5-0 nu e o greseala ci asistam impreuna la un moment care va ramane pentru totdeauna in istoria Cupei Mondiale. O repriza pe care nemtii o vor pomeni din generatie in generatie, iar brazilienii o vor numi mereu ca "cea mai mare rusine". Sa remarcam si faptul ca veteranul Klose devine cel mai bun marcator din istoria CM. Probabil cea mai buna linie de fund pe care a avut-o vreodata Brazilia a fost de nerecunoscut fiind doar o serie de jaloane de antrenament pentru vitezistii nemti.


min 30  GOOOL Khedira. Ozil (in usoara pozitie de ofsaid) ii reintoarce o minge in centrul careului, iar mijlocasul german nu rateaza. 0-5

min 27 GOOOL Germania. Dubla Kroos. E greu sa faci si live text la cat de rapid joaca si marcheaza Germania. Dezastru brazilian si un stadion impietrit. Apararea i-a tradat pe brazilieni la toate fazele. Marcelo a  fost un simplu jalon pentru jucatorii nemti 0-4

min 25 GOOL Germania. Sut perfect a lui Kroos din afara careului 0-3

min 23 GOOOL Germania. Klose se fla la capul unui nou contraatac scoala german, primul sut este repsins excelent de Cesar, dar minge aii revine si suteaza imparabil din cativa metri 0-2

min 18 Marcelo patrunde in careu, dar Lahm intervine perfect prin alunecare. Asta nu-l impiedica pe Marcelo sa se vaite si sa ceara lovitura de la 11 m

min 11 GOOOL Germania. Tomas Muller inscrie cu un sut plasat din marginea careului mic dupa o lovitura de colt. Greseala mare a apararii carioca, Muller fiind lasat nepermis de liber 0-1

min 10
Marcelo greseste la mijlocul terenului iar nemtii declanseaza un contraatac rapid incheiat cu un corner.

min 7 Prima ocazie importanta este trecuta in dreptul Germaniei. Khedira suteaza bine din afara careului dar mingea il loveste pe Kroos

min 4 Sut slab Marcelo din afara careului si o centrare periculoasa in careu a lui Hulk. Brazilia incepe mai ofensiv

min 2
Lovitura de colt pentru Brazilia

min 1 Germania incepe cu veteranul Klose in atac. La brazilieni suprinde prezenta in echipa de start a lui Bernard in locul lui Willlian. Numele ambilor brazilieni este legat de Mircea Lucescu si Sahtior

Stadion: Mineirao (Belo Horizonte)

Echipele de start:

Brazilia:
Julio Cesar - Maicon, David Luiz, Dante, Marcelo - Fernandinho, Luiz Gustavo - Hulk, Oscar, Bernard - Fred. Antrenor: Luiz Felipe Scolari


Germania: Neuer - Lahm, J. Boateng, Hummels, Howedes - Schweinsteiger, Khedira - Ozil, T. Kroos, T. Muller-Klose. Antrenor: Joachim Low

Arbitrul disputei va fi mexicanul Marco Rodriguez, acesta fiind ajutat de conationalii  Marvin Torrentera si Marcos Quintero, in timp ce arbitru de rezerva a fost desemnat americanul Mark Geiger.

Brazilia vs Germania:

Victorii Brazilia: 12
Remize: 5
Victorii Germania: 4
Golaveraj: 39-24.

Cele doua nationale s-au intalnit in finala Campionatului Mondial de Fotbal din 2002, atunci cand brazilienii s-au impus cu 2-0 (dubla Ronaldo).



Citeste mai multe despre   



















58188 vizualizari

  • -36 (42 voturi)    
    asa (Marţi, 8 iulie 2014, 10:45)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    brazilia va juca finala cu argentina, germania cu ozil, podolski sau schurlle in teren nu poate invinge.
    Argentina va fi noua campioana mondiala.
    • +16 (24 voturi)    
      Sigur ca da.... (Marţi, 8 iulie 2014, 10:58)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Aberatii!
      • -23 (27 voturi)    
        da (Marţi, 8 iulie 2014, 12:09)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        aberatii, dar ai curaj sa facem pariu, pe ce si cum vrei matale? Eu am, si daca vrei, red hn ne poate ajuta. in marea sa bunavointa.
        • +10 (14 voturi)    
          pot sa te intreb... (Marţi, 8 iulie 2014, 13:44)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          pe ce te bazezi cand faci aceste afirmatii?
          daca esti ruda cu blater si stii cine va iesi campioana cred ca ar fi util sa stim si noi :P
          • -16 (18 voturi)    
            ma (Marţi, 8 iulie 2014, 14:13)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            bazez pe intuitie, daca eram ruda cu blatter acum eram pe copacabana cu doua mulatre tinere alaturi si un coctail rece in mina....
            • +12 (12 voturi)    
              Putea sa fie invers.. (Marţi, 8 iulie 2014, 18:39)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

              Cu doua mulatre reci alaturi de un cocktail tanar.
              • -9 (9 voturi)    
                nu cred (Marţi, 8 iulie 2014, 21:27)

                baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                are grija unchiul blatter de rudele lui, ca orice capo care se respecta..
                • +9 (11 voturi)    
                  :) (Marţi, 8 iulie 2014, 23:57)

                  tibi [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

                  hai ca m-ai amuzat teribil. Dupa 5 - 0 la pauza cred ca ti-ai cam inghitit limba :)
                  • +10 (10 voturi)    
                    lasa, bre (Miercuri, 9 iulie 2014, 1:05)

                    zaboo [utilizator] i-a raspuns lui tibi

                    ca daca mai tinea meciul 2 zile egalau
                    • +5 (5 voturi)    
                      Putea sa tina ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:39)

                      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

                      pana la urmatorul CM.. singura solutie ca sa castige Brazilia era sa anuleze gravitatia pt. nemti, pluteau, brazilienii jucau si marcau in voie.:))
        • +12 (12 voturi)    
          bine ca n-ai facut pariul ala (Marţi, 8 iulie 2014, 23:37)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          nene bec
          • +4 (6 voturi)    
            rau ca nu a facut! (Marţi, 8 iulie 2014, 23:47)

            Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            cred ca acum este pe sub masa de suparare.. Sau ca oricare lipsit de fair play o sa zica ca nu el a zis asta.. ha, ha, ha
            • +5 (7 voturi)    
              din ce am vazut eu pe hotnews (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:16)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

              in ultimii doi ani nenea bec isi asuma ce spune
            • -6 (10 voturi)    
              nu (Miercuri, 9 iulie 2014, 1:40)

              baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

              drags, sau fa, cum e pe la voi in satul pedesere, am o lista de oameni, printre care si matale, cu care nu am nici un fel de relatii,
              In rest, daca omul caruia i-am propus pariul se baga, sigur ca il onoram cu placere. Cei ca tine nu se califica la categoria ''onoare'' sau ''cinste''.
              • +1 (1 vot)    
                in sfarsit m-am " luminat".. (Miercuri, 9 iulie 2014, 13:00)

                Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

                si nu de la "becu' " dumitale..
                Credeam ca, postand pe hotnews, esti din alta liga .. Acum citind ce poti emana, chiar nu merita sa te bag in seama.
    • +20 (26 voturi)    
      tu si dragomir... (Marţi, 8 iulie 2014, 10:59)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      brazilia are o echipa foarte proasta... daca nu aveau suporterii (si partial arbitrii) in spate ma indoiesc ca ajungeau atat de departe...
      pe langa asta au 2 absente importante.
      sincer nu cred ca brazilia e favorita... argentina de asemenea nu cred ca-i vaforita.
      sper la o finala germania olanda ca sa fiu sincer... acum ce se va intampla om vedea... e la brazilia acasa , arbitru e oarecum de-al lor... evident e un singur meci unde germanii pot prinde o zi proasta... sa vedem...
      • +8 (12 voturi)    
        ... (Marţi, 8 iulie 2014, 11:27)

        FriendlyUncle [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Brazilia nu are o echipa foarte proasta, iar arbitrajul a fost infect in majoriatea meciurilor, deci nu poti acuza ca a fost doar in favoarea braziliei. Personal cred ca una din celelalte 3 ramase v-a castiga, brazilia se bazeaza prea mult pe Neymar, dar chiar si asa e foarte greu sa prezici pentru ca nici una nu a foast foarte convingatoare
        • +5 (5 voturi)    
          adevarat... (Marţi, 8 iulie 2014, 13:43)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui FriendlyUncle

          arbitraju a fost o problema (mai mare sau mai mica) cam la fiecare turneu final (culminand cu 2002).
          imi e putin teama de arbitraj... mai ales ca ala e mexican... bine acum nu stiu cat de bine se au la suflet mexicanii cu brazilienii dar asta e posibil sa conteze...

          ca echipe ce au impresionat... acum mai mult ca niciodata nici una nu a impresionat... din cele ajunse in faza asta evident.
          eu cred ca o finala germania olanda ar fi cel mai corect (la cum au jucat echipele) cu olanda (desi as tine cu germania) campioana...
        • +1 (1 vot)    
          loool (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:59)

          tare [anonim] i-a raspuns lui FriendlyUncle

          eu GARANTEZ ca una din celelalte 3 ramase "v-a" castiga cupa...

          pariu?
      • -4 (12 voturi)    
        din păcate ai dreptate (Marţi, 8 iulie 2014, 13:24)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        nu am fost niciodată fan al echipelor europene, exepție Spania, fotbalul sud american a fost mereu mai spectaculos. Mexicul, Costa Rica au fost exelente și nici Columbia nu a fist rea. Echipele europene un dezastru
    • +5 (13 voturi)    
      uite ca ai luat-o peste ochi!! (Marţi, 8 iulie 2014, 23:45)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      sa nu mai fii asa de ingamfat.
      BRAVO GERMANIA!
    • +11 (11 voturi)    
      domnu' (Marţi, 8 iulie 2014, 23:56)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      domnu' Bec, hai sa-ti fac lumina in cap. e deja 5-0. faptul ca tie iti place o echipa nu inseamna ca echipa respectiva chiar e buna sau ca va castiga.
    • +1 (1 vot)    
      BLITZKRIEG! (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:13)

      CetateanuRoman [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Panzerele au ras padurea amazoniana! Agent exfoliant tata!
      Un fel de joc de antrenament
      Per total pare cel mai improvizat CM. Din toate punctele de vedere. Mai bine il aminau 2 ani de comun acord

      Sper sa vad o finala Germania - Olanda. Ar fi cam ca la antrenamentele Bayern Muenchen!

      Deutchland uber alles!
  • +18 (18 voturi)    
    brazilia out (Marţi, 8 iulie 2014, 13:16)

    corvus coraX [utilizator]

    Deși am fost permanent un fan al Braziliei, nu îmi aduc aminte ca Brazilia să aibă o națională atât de slabă, mai ales compartimentul de atac. L-au pierdut și pe Neymar, cu doi neica nimeni precum Fred și Hulk (penibili în toate meciurile, nu înțeleg de ce antrenorul îi ține în brațe, oricând ar găsi doi mai buni pe plaja Copacabana) nu au cum să învingă o Germanie nici ea foarte convingătoare dar oricum mai echilibrată. Numai printr-o minune Brazilia poate ajunge în finală...
    • -12 (12 voturi)    
      nu (Marţi, 8 iulie 2014, 15:26)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      mai e mult si vei vedea minunea. Dimineata la ora unu brazilia va fi in finala.
      • +6 (6 voturi)    
        ?! (Marţi, 8 iulie 2014, 16:37)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Dacă ar face-o meritat și printr-un joc mult superior față de ce a arătat până astăzi, nicio supărare..
        • -7 (7 voturi)    
          da (Marţi, 8 iulie 2014, 21:23)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          dar nu te-ai gindit ca si nemtii pot juca mai prost ca pina acum...
      • +5 (7 voturi)    
        :)) (Marţi, 8 iulie 2014, 16:57)

        HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        pe ce te bazezi în afirmația ta? brazilia joacă mediocru, spre prost. deci, nu poate fi jocul.
      • +2 (4 voturi)    
        ups (Marţi, 8 iulie 2014, 23:16)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        e doar min. 12...
      • +3 (5 voturi)    
        ups x 2 (Marţi, 8 iulie 2014, 23:24)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        unde-i minunea?! Cred ca vor lua o căruță de goluri...
      • +3 (5 voturi)    
        aloooooo!!!! (Marţi, 8 iulie 2014, 23:36)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        mai e careva pe-aici?
        • +8 (10 voturi)    
          jale mare :) (Marţi, 8 iulie 2014, 23:56)

          Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          nenea bec s-a dus sa bata un cui. Cu fruncea :))
      • +3 (7 voturi)    
        care ..dimineata??!! (Marţi, 8 iulie 2014, 23:48)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ...:))
  • +3 (3 voturi)    
    Deci... (Marţi, 8 iulie 2014, 19:05)

    FriendlyUncle [utilizator]

    statistica in momentul de fata e cam asa: 4. germania: 1 meci pierdut si 2 egaluri, 3. brazilia: 2 egaluri, 2&1 olanda si argentina: victorii pe linie. Eu unu`zic ca brazilia nu are sanse fara Neymar, ca asta pe cat e de slab in europa, pe atata de bun e vazut in brazilia, toate echipele au jucatori in echipe de top. E foarte greu de prezis, dar totusi eu merg pe Argentina, Messi se stie ca in ultimul timp e spectator, dar chiar pentru asta multi aparatori il pierd din vedere, nu atinge mingea des, dar cand o face e letal.....ori gol, or pase de gol. In fine...s-ar putea sa ma insel, oricum bani nu as avea curaj sa pariez. Mai discutam....numa`bine!
    • -6 (6 voturi)    
      bine (Marţi, 8 iulie 2014, 21:26)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui FriendlyUncle

      ca nu sint singurul care vede prin pinza deasa a subiectivitatii. Felicitari. Daca ar fi mers careva cu pariul propus de mine, as fi impartit berea cu matale.
  • +3 (3 voturi)    
    semifinale de vis (Marţi, 8 iulie 2014, 23:01)

    baimarean [utilizator]

    pt intarziati http://tvthek.orf.at/

    PS dupa multi ani astept Argentina / Olanda.....nici ayi nu pot uita bara lui Resenbrink din ultimele momente ale meciului....Si ce urma in istoria Argentinei daca era gol
  • 0 (0 voturi)    
    meci online (Marţi, 8 iulie 2014, 23:06)

    clau [anonim]

    Cine imi poate zice pe ce site pot viziona meciul online? (altul decat cool-tv)
    • +2 (2 voturi)    
      cauta aici ce vrei (Marţi, 8 iulie 2014, 23:30)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui clau

      http://www.drakulastream.eu/
      Dar e dezastru, e 5-0
      • +4 (4 voturi)    
        dezastru e placut (pt unii) (Marţi, 8 iulie 2014, 23:56)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        nebunul de nepotu-meu a pariat 6-1 ....Klose 3 goluri.....iti dai seama ce cota iese...Mai e putin. (daca nu incep sa sune telefoanele de la FIFA catre arbitrii,(eliminari, penalty....ma rog, ceva ce sa mai atenueze din situatia penibila) -- ce penibili se simt si ei .
        • +2 (2 voturi)    
          1 singur gol mai lipseste (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:32)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

          ...pt Brazilia
          Si va cer adresa la toti ca sa primiti un box de bere.
        • +4 (4 voturi)    
          Fir-ar sa fie ,,,,Schurle! :( (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:38)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

          Schurle v-a papat berea
        • +2 (2 voturi)    
          nasol (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:48)

          corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

          uite că nepotul era mai-mai... da ii deja 7:0
    • +2 (2 voturi)    
      video steam (Marţi, 8 iulie 2014, 23:55)

      v [anonim] i-a raspuns lui clau

      http://www.tvrplus.ro/live-tvr-1#
  • +9 (11 voturi)    
    5-0 dupa 30 minute (Marţi, 8 iulie 2014, 23:30)

    FPop2013 [utilizator]

    Q,.E.D. Soc si groaza pentru brazilieni. :)))
    • +5 (7 voturi)    
      mitul Braziliei invincibile (Marţi, 8 iulie 2014, 23:51)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      Si iata cum se prabuseste mitul invincibilitatii Braziliei. Atata a fost ridicata in slavi echipa Braziliei, de ziceai ca meritau titlul implicit si ca nici nu trebuia sa se mai tina turneul final, ca era de la sine inteles ca Brazilia e campioana. Ei, nu e chiar asa,.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai 100 plusuri.. virtuale (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:46)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      Este titlul beton pentru orice ziar de sport !!!
  • +4 (4 voturi)    
    un link please (Marţi, 8 iulie 2014, 23:32)

    OnePiece [utilizator]

    un link ptr stream live in afara de cele de mai sus pls ! vreau sa prind si eu vreo 2 goluri
    • +5 (5 voturi)    
      steam (Marţi, 8 iulie 2014, 23:56)

      v [anonim] i-a raspuns lui OnePiece

      http://www.tvrplus.ro/live-tvr-1#
      • 0 (0 voturi)    
        multumesc (Miercuri, 9 iulie 2014, 8:55)

        OnePiece [utilizator] i-a raspuns lui v

        chiar 2 goluri am mai prins :P
  • +7 (7 voturi)    
    in locul brazilienilor as ramane la pauza (Marţi, 8 iulie 2014, 23:40)

    zaboo [utilizator]

    la vestiare, macar ar trece buba cu numai 3-0
  • +4 (6 voturi)    
    Masacru la Belo Horizonte (Marţi, 8 iulie 2014, 23:41)

    Furnicuta [utilizator]

    Cam ăsta ar trebui să fie titlul de mâine din ziare. Sau K1ball-Bambilici
  • +4 (6 voturi)    
    Execuție cu public pe Mineirao (Marţi, 8 iulie 2014, 23:45)

    Furnicuta [utilizator]

    Oare ce va discuta antrenorul cu jucătorii?
  • +5 (5 voturi)    
    hmm (Marţi, 8 iulie 2014, 23:47)

    paranoid_android [utilizator]

    prevad o mica revolutie in noaptea/dimineata asta in Rio
  • +3 (7 voturi)    
    wm (Marţi, 8 iulie 2014, 23:49)

    kronk [utilizator]

    Se vede o finala cu o Olanda.Mingicarii pierd pe toate fronturile.
  • +7 (9 voturi)    
    Violente (Marţi, 8 iulie 2014, 23:52)

    Airwaves [utilizator]

    Se intrevad niste violente de strada importante daca Brazilia o ia pe cocoasa...
    • 0 (4 voturi)    
      Violente (Miercuri, 9 iulie 2014, 1:45)

      Gigi Fisiune [anonim] i-a raspuns lui Airwaves

      Violentele de strada sunt intrevazute doar de niste jurnalisti carora le place sa frizeze cu cuvinte mari si expresii pe care nu le inteleg. Pe cat faci pariu ca violentele "de strada" daca vor exista, vor fi ceva efemer, se vor termina mai repede decat bei un suc?

      Ca sa sustii o asmenea idee inseamna sa stii foarte bine, cu exactitate, nu oricum, ce se intampla in tara aia. Jurnalistii de la noi habar nu au, iar astia care pastuiesc titlurile sunt total pe dinafara.

      Clasa de mijloc, din Brazilia, nu are treaba cu ce se intampla in fotbal, chit ca le convine sau nu, dar nu ies in strada pentru ca au locul lor caldut din cu care s-au obisnuit, iar cei din favele la fel. Toti merg pe acelasi principiu: de ce sa scormonesti rahatul?
  • +3 (9 voturi)    
    TIKI-TAKA (Marţi, 8 iulie 2014, 23:57)

    rutger [anonim]

    la nemti, nula la brazilieni ! Daca traiesti din amintiri (Pele, Tostao, Jairzinho, Socrates s.a) nu te joci cu rigoarea germana tip Angela Merkel, Mercedes si VW !! Culmea este ca nemtii joaca cu dribling, iar pasele sunt directionate tot catre ei ! Pacat de publicul patimas, probabil ca ambulantele lucreaza la foc continuu ! prevad ca maine se repeta scenariul si vom avea o finala europeana in America de Sud !
    • +2 (2 voturi)    
      La nemti e OK... (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:49)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui rutger

      TIKI-TAKA. Dar la brazilieni nu e nula ci TITI-KAKA.
  • +5 (7 voturi)    
    papagalul de Scolari (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:02)

    corvus coraX [utilizator]

    a încropit o națională plină de nulități! Într-o țară unde fotbalul se mănâncă pe pâine nu a găsit decât niște papagali precum Fred, Hulk, Fernandinho, Marcelo. Eu in locul lui aș arunca prosopul în teren și m-aș urca în primul avion. Cu destinație necunoscută...
    • +1 (1 vot)    
      Scolari (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:57)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      s-ar putea sa ceara azil in alta tara...
      Eu ma tem viata lui e in pericol.
      Altfel ai dreptate: nu toti cei vanduti pe bani multi au si valoare.
  • +8 (8 voturi)    
    I-au nenorocit (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:11)

    pimpi [anonim]

    Nu o vad bine pe Rouseff,marea echipa braziliana a fost zdrobita si aici nu e vorba de valoare fotbalistica cat de psihic si mentalitate,s-au vazut nemtii au intrat decisi fara frica,brazilieni erau uzi pe chiloti
    • +6 (6 voturi)    
      nici nu știi (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:40)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui pimpi

      câtă dreptate ai! Eu cred că deja armata e pe străzi... Coșmar pentru brazilieni, nu vor uita data asta ever...
  • +6 (6 voturi)    
    Banc! (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:24)

    gigelu' [anonim]

    Până și jucătorii brazilieni se miră ce caută ei pe teren! :)
  • +7 (7 voturi)    
    Scor de favela,...... (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:37)

    conul [anonim]

    ....... rusine voua. Poate evitati sa mai iesiti din casa vreo 10 - 20 de ani.
  • +3 (5 voturi)    
    Ole, ole, perpetum fotbale (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:39)

    Furnicuta [utilizator]

    Na, am inventat și eu un termen ca să rimeze în limba română.
  • +2 (4 voturi)    
    Praf (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:43)

    Adi [anonim]

    Am inceput sa rad in hohote la fiecare gol al nemtilor dupa 3-0. Cred ca m-au auzit si vecinii.
    Acum dupa ce se termina meciul o sa se cam imputa treaba in Brazilia.
  • +3 (5 voturi)    
    Germania nu se oprește... (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:45)

    Furnicuta [utilizator]

    ... scrie l Equipe
  • +7 (7 voturi)    
    har Domnului ca nu m-am uitat la hantena3 (Miercuri, 9 iulie 2014, 0:53)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Cultural, acest meci era de NERATAT! Nu cred ca un om prinde 2 astfel de meciuri intr-o viata...
  • -8 (10 voturi)    
    Olanda (Miercuri, 9 iulie 2014, 1:17)

    Andrei [anonim]

    Sper ca Olanda sa castige CM.
    Ar fi prima data si ar merita.
    Oricat de placut si eficient e jocul nemtilor mi-e imposibil sa tin cu ei. Sunt nemti, la naiba!
  • +1 (1 vot)    
    Statistica - concluzia? (Miercuri, 9 iulie 2014, 1:27)

    gigelu' [anonim]

    In grupe Germania s-a chinuit cu SUA si abia au obtinut un 1-0, cu SUA, care nu are valoare si reputatia Braziliei.
    Apoi in optimi, Germania s-a chinuit iar, cu Algeria, si cu greu au obtinut un 2-1.
    In sferturi Germania abia a scos un 1-0 cu Franta...

    Iar in semifinale i-au demolat pe braziliei cu 7-1 !!!

    Ce concluzie trageti de aici? Abia in semifinala si-a "pornit" Germania 'motoarele'? Sau e Brazilia super slaba si a ajuns pana aici doar cu ajutorul arbitrilor si pt. ca e tara gazda a turneului final? Mi-ar placea sa vad pareri mai jos...
    • +1 (1 vot)    
      La fotbal si politica (Miercuri, 9 iulie 2014, 7:36)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui gigelu'

      Brazilia a avut o selectionata hai de optimi si atat. Americanii vor fi din ce in ce mai buni iar Klinsmann ii invata fix ce a invatat si i-a invatat pe Lowe si compania. Daca ai ai vazut meciurile lor (team US), ale australienilor, ai fi vazut un fotbal modern, care imbina stilul precis nemtesc cu influentele jucatorilor latini din campionatele proprii sau chiar cetateni.

      Brazilia a ramas incremenita in proiect, nu a avut nici mingicari fabulosi si nu mai are (sa ne amintim ca acum cativa ani Barcelona acastigat CMC impotriva unei echipe braziliene, tot la scor) si nici atacant de careu, cu viteza, sut si cap (Ronaldo).

      Sa spuna multumesc Brazilia pt ca a iesit din grupe. Daca era intr-o grupa mai echilibrata, nu iesea nici de acolo. La fel cum si grecii, au noroc de grupe de cacao ca si adversari de rahat in barajul de calificare.
    • 0 (0 voturi)    
      Acesta este stilul Germaniei... (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:49)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui gigelu'

      ... luati (aproape) orice campionat mondial si veti vedea ca Germania porneste greu, castiga la limita, o face intentionat, se menajeaza, ca doar n-o sa-si omoare jucatorii inca din grupe. Apoi se dezlantuie in mod controlat.
      De aceea a aparut gluma: daca Germania joaca prost ajunge in semifinale/finala; daca joaca bine, devine campioana.
    • 0 (0 voturi)    
      varinta 2 (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:42)

      oximoron [utilizator] i-a raspuns lui gigelu'

      eu merg pe varianta 2, combinat cu presiunea si slabiciunile brazilienilor.
      Brazienii au ajus pana aici doar jucand cu sud-americani.
      Grupele au fost cu croatii insa arbitrajul a fost jalnic (iar croatii nu au psihicul lui Muller).
      Restul, relativ simplut. Acum na, a intalnit germania si daca pana la 2:0 or fost relativ ok ...de la 2_0 la 5:0 pur si simplu, brazilienii nu au inteles ce se intampla cu ei.
      Soarta.
      Iar Schurrle, sa ma scuze e tanar si baiatula sta e doarnit de afir5mare oricuand, oricum :).
    • 0 (0 voturi)    
      griupe PL (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:43)

      oximoron [utilizator] i-a raspuns lui gigelu'

      Plus ca tu ai uitat un meci funadamental: 4:0 cu Portugalia (adica taman de unde se trag brazilienii).
  • +4 (4 voturi)    
    Germanii (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:03)

    baimarean [utilizator]

    "si-au dorit mai mult victoria"...

    Brazili n-a avut nici un sut pe poarta in prima repriza
    Schurle a marcat la a sasea atingere a mingii
    180 secunde intre golul al doilea si al patrulea
    suturi pe poarta: 10-8 pt Germania
    omul meciului : Khedira
    rusinea meciului: ignorarea decesului lui Di Stefano
  • +2 (2 voturi)    
    meciul spiritelor? (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:42)

    vax [anonim]

    Parca erau spiritele atatate asupra germanilor, voodoo si tot felul de vraci.. I a facut Dumnezeu de ras...ingerul nemtilor I a facut KO.
    • 0 (0 voturi)    
      zeu nemtesc vs. zeul brazilian (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:37)

      oximoron [utilizator] i-a raspuns lui vax

      io le-as spune brazilienilor sa se mai gandeasca inainte de a face matanii inaintea meciului.
      Sa ia exemplu nemtilor.
  • -13 (13 voturi)    
    BRAZILIA A FOST FRĂGEZITĂ DE ARBITRII (Miercuri, 9 iulie 2014, 4:30)

    tiberiu [anonim]

    Arbitrajul din meciul cu Columbia a avut drept scop fezandarea brazilienilor pentru meciul cu Germania. Acesta a permis columbienilor un joc mult sub limita sportivității, care a permis accidentarea lui Neymar, și excluderea lui Silva pentru meciul cu Germania. Parcă s-a urmărit anihilarea echipei Braziliei. Silva era coordonatorul apărări, iar Neymar spiritul atacului. Odată scoase din angrenaj cele două piese de bază, mecanismul nu a mai funcționat. Indiscutabil că o echipă cu pretenții nu are nici o scuză să clacheze atât de ușor în fața unei Germanii care a ajuns unde a ajuns numai mama ei știe cum. Cu echipa pe care o are Germania, nu o văd să câștige. Campioana ar trebui să fie decisă din primele 4 calificate printr-un joc ca în grupe, dar cartonașele să pornească de la 0. Probabil astfel ar fi eliminate, sau măcar diminuate erorile de arbitraj.
    • +5 (5 voturi)    
      Esti pe langa (Miercuri, 9 iulie 2014, 7:40)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

      NU arbitrii l-au accidentat pe Neymar. Iar Silva s-a autoexclus, a dat la gioale.

      Si ca sa intelegi ceva, in anul 2014, o campiona mondiala nu poate sa stea in doi jucatori. Banca de rezerve a Germaniei a facut scor.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 7:45)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

      brazilia nici cu silva si neymar nu era cine stie ce, fiecare meci la castigat la limita, asa ca lasa teoriile astea conspirationiste
    • +1 (1 vot)    
      lipsa de logica (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:36)

      oximoron [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

      pai adicalea,daca s-or "calificat" pe sestache lovind/muscand tot ce misca sa-i iertam de pacate ca de, altii n-or dat prea tare cu paru'.
      Halal logica.
      at priveste "anihilarea Brazilieni"...pai daca sunt asa buni, probabil trebuiau sa-i faca prapad pe croati sau pe mexicani ceea ce nu a fost cazul.
  • +5 (7 voturi)    
    o ia ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 5:50)

    marco [anonim]

    argentina o ia urat de tot...
    hai Europa!
  • -3 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 6:08)

    thebblack [utilizator]

    si pe astia noi i-am batut cu 5-1.

    allez les pitzis!!!
  • +5 (7 voturi)    
    asa se intampla cand te increzi prea tare (Miercuri, 9 iulie 2014, 8:28)

    qwerasdf [utilizator]

    in fortele proprii. Brazilia s-a facut de rusine. A mizat pe atacul ei "ucigator" si a esuat lamentabil. Ma bucur foarte tare si pt meci si pt scor. Au meritat-o pe deplin. Toti stim ca-s talentati individual, dar un meci de fotbal se castiga cu o strategie si o echipa. Nu cu vedete supra-apreciate.
  • +6 (8 voturi)    
    Deutschland uber alles ! (Miercuri, 9 iulie 2014, 8:40)

    CICEROnescu [utilizator]

    Superb !!!
    • -4 (4 voturi)    
      Probabil asa se bucurau unii si in 1940... (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:47)

      Metec [utilizator] i-a raspuns lui CICEROnescu

      Tot asa exultau romanii, cand citeau in ziare de triumfurile armatei germane in Franta sau Belgia. "Neamtul e om serios, dom'le, te bate de te zvanta, cand te prinde...", vor fi spus romanii atunci, ca si acum. Insa uitam prea usor ce fel de popor sunt nemtii, cat de mult rau ne-au facut si noua, si omenirii intregi! Vocatia lor de distrugatori a adus Europa in ruine de doua ori, in 50 de ani. Acum, au avut noroc: au prins o Brazilie slaba, fara cei doi jucatori de baza si cu o echipa de copilandri. Insa echipa aceasta va creste si va fi vai si amar de fundul nemtilor, ca in '45...
      • +4 (4 voturi)    
        si rusnacii nu ? (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:55)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Metec

        Cumetre, rusnacii nu au vocatie de pradatori ? Ai uitat cine ne-a adus comunismul pe tancuri ? Mai usor, tovarase.
        • -4 (4 voturi)    
          Cumetre, jupane, mosule... (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:05)

          Metec [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

          Ai uitat cine le-a dat rusilor Basarabia si nordul Bucovinei, in 1940? Nemtii, prin pactul Ribbentrop - Molotov.
          Dar dictatul de la Viena, prin care ni s-a luat si jumatate din Ardeal, de catre Ungaria, de cine a fost patronat? Nu cumva tot de Germania ta iubita?! Si atunci?!
          Mai invata istoria recenta, mai mancator de seminte din Rahova...
          • +1 (1 vot)    
            a si ruznacii tai iubiti nu au facut nimic... (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:35)

            FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Metec

            A si amicii ruznaci au primit totul pe tava, nu ? Dar 45 de ani de comunism ce sunt, cumetre ? Ca si atatea altele, chiar inainte de comunism. Mai usor, mai scolitule la leninism.
            Punct la divagatie. Pana una alta, Brazilia nu a dovedit nimic la acest campionat mondial. Chiar nimic. Daca sta doar in 2 oameni, pai nu e echipa. Lipsesc 2 oameni si moare toata echipa ? Jalnic.
  • -8 (8 voturi)    
    Totusi, Brazilia... (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:29)

    Metec [utilizator]

    Am trecut prin Centrul Vechi si am observat o mare bucurie la seria de goluri a Germaniei. Insa lumea uita prea repede ca fascinatia fotbalului se datoreaza in primul rand unor nume ca Pele, Garrincha, Romario, Ronaldo, Ronaldinho, etc. Prin comparatie, cate nume nemtesti puteti pronunta cu aceeasi admiratie?! Gerd Muller? Un oportunist, un speculant abil... Beckenbauer, da. Insa cine ar mai fi? Poate Rummenige, Matthaus... Insa nu se compara cu brazilienii, ca frumusete si fantezie a jocului, ca valori individuale!
    De aceea, nu va bucurati atat de tare ca Germania striveste Brazilia! O masina de fotbal poate strivi o echipa, insa nu si spiritul fotbalistic al Braziliei. De altfel, dansul dezlantuit de suporterii brazilieni dupa meci demonstreaza ca acest spirit n-a murit.
    • +4 (4 voturi)    
      esti pe aratura (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:59)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      genaratia Klinsmann a fost extraordinara.
      Brazilia, de la Socrates incoace, nimic spectaculos,
      cate un jucator bun din cand in cand.
      in rest, nada.
      echipa de ieri, in afara de cersit 11m nu stiu nimic, nu joaca nimic.
      • -7 (7 voturi)    
        Ce vorbesti, Frantz? (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:29)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

        Germania a fost batuta de Brazilia, in 2002, fara drept de apel. "Cate un jucator bun, din cand in cand" - adica, te referi la Ronaldo si Rivaldo?!
        Dar, ce ma mai mir, daca ai ramas cu informatiile de pe vremea lui Socrates ...
        • +4 (4 voturi)    
          in 2002 (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:05)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Metec

          germania a avut un singur jucator decent : Kahn...
          si sa nu uitam cum a fost eliminata spania de catre koreea (cred ca arbitraje mai proaste se gaseau numai pe vremea lui ceasca...), care merita sa fie cu brazilia in finala.

          faptul ca ai cativa jucatori nu inseamna ca ai o echipa si au fost cateva campioane mondiale in ultimul timp (brazilia, italia, franta) care nu au prea impresionat
  • +2 (2 voturi)    
    Superba demonstratie (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:00)

    dekar [utilizator]

    Meci antologic.Superba demonstratie a germanilor privitor la ceea ce inseamna inteligenta in fotbal.Lucratura paselor,viteza de lucru, tehnca personala si,iar revin,jocul de echipa s-au dovedit nimicitoare pentru o echipa,cred, putin autoiluzionata si impanata cu vedetism..Si prost pregatita psihic.
    Jenant scor de miuta .Chiar si in "judetenele"noastre scorurile sunt mai stranse.
  • 0 (0 voturi)    
    germania (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:40)

    victory [anonim]

    uitativa la filmul VICTORY !cu PELE SI SYLVESTER STALLONE! veddeti cum a renuntat si hitler sa joace o finala impotriva angliei si ea sa terminat egal adevarul este ca nu ca in film ci meciul sa terminat 3-3 in ti,pul razboiuilui mondial ca germania nazista sa nu se faca de ris!
  • +3 (3 voturi)    
    mda.... (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:03)

    liviu_ [utilizator]

    noroc ca le-a fost mila nemtilor ca putea fi mai rau...
    tineam cu germania, dar nu ar fi pariat la un asemenea scor nici mort...
  • 0 (0 voturi)    
    Ia aduceti-va aminte ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 13:36)

    me [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=LBjcYh_5Hcs


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri