Efectul Jocurilor Olimpice: Chinezii au intrat in depresie
"Multi amatori de sport care si-au petrecut o mare parte a timpului la televizor pentru a urmari Jocurile Olimpice au astazi un sentiment de pierdere si o predispozitie pentru a se lamenta. Va simtiti pierdut, letargic sau inca nelinistit pentru munca voastra? Acesta trebuie sa fie sindromul olimpic, un rau misterios care afecteaza numerosi suporteri chinezi de cand flacara s-a stins", au fost de parere mai multi experti psihologi.
"Telespectatorii si familiile lor au trait momente de placere si de bucurie. Atmosfera de acasa s-a imbunatatit", este de parere Lin Ye.
Jocurile Olimpice de la Beijing s-au desfasurat in perioada 8-24 august si au reprezentat un real succes atat din puncte de vedere al organizarii cat si al concursului in sine, nu mai putin de 38 de noi recorduri fiind consemnate.
- -1 (1 vot)sindroame peste sindroame (Miercuri, 27 august 2008, 15:16) chris [anonim]mai mai cum mai inventeaza oamenii probleme medicale. ce usor e sa zici, esti trist, pac am inventat o boala. :) in aceeasi lista de idei daca doriti sa radeti puteti gasi la link-ul urmator o lista de fobii, par preluate de la americani ca altfel nu imi explic sa exista frica de untul de arahide. http://www.rogen.ro/public/topic/viewTopic.html?id=37raspunde trimite

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România