Jana Novotna, despre Simona Halep: "Va fi o jucatoare buna, dar nimeni nu-si va aminti de ea pentru ca nu e <wow>"

de A.I.     HotNews.ro
Joi, 19 martie 2015, 14:56 Sport | Tenis

Simona Halep, la Indian Wells
Foto: Facebook
Jana Novotna, castigatoare a turneului de la Wimbledon in anul 1997, a declarat ca Simona Halep nu va deveni o jucatoare de care lumea sa-si aminteasca in viitor, adaugand ca, desi are calitati, sportiva romana nu este in categoria din care fac parte Serena Williams si Maria Sharapova.

"Halep va fi mereu buna, mereu constanta si poate va castiga Grand Slam-uri, dar va fi una dintre jucatoarele de care nu-si va mai aduce aminte nimeni - si nu o spun intr-un sens rau. O jucatoare buna, solida, curajoasa, constanta, dar nu este «wow». Sunt intotdeauna putine jucatoare de care sa-ti amintesti, desi au fost atat de multe sportive bune.

Trebuie sa fii «wow» in toate felurile si Serena este in aceasta categorie, asa cum este si Maria Sharapova, chiar daca nu a castigat atatea turnee de Grand Slam. Dar oriunde apare (n.r. - Sharapova) este un titlu, este succes, este profesionalism. Sa combini toate astea, sa le pui impreuna si sa ramai mereu in centrul atentiei... Nu multe jucatoare pot face asta", a spus Jana Novotna, pentru site-ul sport360.com, citata de Mediafax.

Si Eugenie Bouchard este aratata cu degetul


"Priviti ce se intampla cu Eugenie Bouchard. A avut un an extraordinar, au pus-o in reviste, i-au schimbat parul, dar ea nu se poate descurca. Insa Sharapova poate face o sesiune foto, poate merge pe tocuri inalte, poate poza intr-un Porsche, apoi se duce pe teren si este asa, nu se uita niciodata inapoi. Uimitor. Unic", a precizat Novotna.

In varsta de 46 de ani, Jana Novotna a castigat de-a lungul carierei 24 de titluri WTA. Cele mai importante victorii au fost cele de la Wimbledon (1997) si de la Turneul Campioanelor (1997). Cea mai inalta pozitie pe care a ocupat-o in clasamentul WTA a fost locul doi.























25979 vizualizari

  • +55 (57 voturi)    
    Cu siguranta (Joi, 19 martie 2015, 14:51)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    Romanii isi vor aminti pentru totdeauna de Simona!
  • +53 (65 voturi)    
    Bine că ne amintim de Novotna (Joi, 19 martie 2015, 14:59)

    OzzyO [utilizator]

    Acum că ați menționat-o
    • +1 (3 voturi)    
      pai cum sa nu.. Wimbledon 1993 (Vineri, 20 martie 2015, 12:46)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

      in finala: era la un moment dat Novotna vs Steffi Graf 6:7 6:1 si 4:1 in decisiv... insa Novotna a pierdut decisivul cu 6:4... si a ramas in istorie cu aceasta cadere psihica
  • +24 (60 voturi)    
    Cine este Jana Novotna? (Joi, 19 martie 2015, 15:00)

    Metec [utilizator]

    Raspuns: o frustrata.
    • +9 (47 voturi)    
      . (Joi, 19 martie 2015, 15:33)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Este o tipa care stie ce vorbeste. Dar pe romani ii supara adevarul, ei vor doar laude. Fata a spus cum stau lucrurile. Nu e vina ei ca lucrurile stau asa. Daca vrei sa inveti ceva din ceea ce a spus, e gratis. Daca nu, scrii ca e frustrata.
      • +11 (21 voturi)    
        ... si totusi (Joi, 19 martie 2015, 16:53)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui I

        Novotna e o frustrata (poate si din cauza ca ea insasi n-a reusit sa fie o figura memorabila) ... daca nu era articolul asta, eu nici nu aflam de ea :)

        "Insa Sharapova poate face o sesiune foto, poate merge pe tocuri inalte, poate poza intr-un Porsche, apoi se duce pe teren si este asa, nu se uita niciodata inapoi. Uimitor. Unic" ... mie citatul asta mi se pare de o superficialitate si de o imbecilitate ... UNICA !
        • +2 (12 voturi)    
          pai voi nu ati auzit multe (Joi, 19 martie 2015, 19:20)

          freejack [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

          cred ca daca nu era Simona nici nu ati fi auzit de tenis

          Are dreptate si este si cazul ei. In 1998 (nu in 1997 cum scrie in articol) cand ea castiga Wimbledonul, presa era interesata de Anna Kournikova, care arata foarte bine.
          • +1 (3 voturi)    
            :) (Vineri, 20 martie 2015, 9:56)

            alex [anonim] i-a raspuns lui freejack

            De aici obsesia pentru femei frumoase care joaca tenis (Sharapova) si femei urate care castiga tenis (Serena W, in care vrea sa se recunoasca Jana).
            • 0 (0 voturi)    
              multi se afla in eroare (Sâmbătă, 21 martie 2015, 20:40)

              ViR [utilizator] i-a raspuns lui alex

              matuska Sharapnikova are niste trasaturi acceptabile dar nu este deloc frumoasa si nici mamaia Jenica B.
              Spunea cineva ca Simona ar fi apreciata ca o broasca - nici pe departe o fatza de iepuras nu este prea frumoasa dar in rest arata destul de bine ! fata de cele 500 sau 1000 de jucatoare wta , arata grozav si fara prea multe fitze !
          • 0 (0 voturi)    
            adevarul este ca ... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 20:29)

            ViR [utilizator] i-a raspuns lui freejack

            ai demonstrat ca este o frustrata !
    • +4 (30 voturi)    
      doare si doare tare prostia unor foste glorii (Joi, 19 martie 2015, 15:49)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      ele cred ca daca faci turul tv-urilor, te destrabalezi si de lasi pozata in pielea goala esti wow si cool .

      Cind apare pe frontispiciu altcineva decit jucatoarele care aduc banu din reclama e bai mare si deja sint jucatoare care vin din spate. Acum un an in Anglia la fel.

      Simona in schimb cu sau fara voia ei va ramane in istorie iar daca va ajunge no 1WTA cu atit mai mult.
    • +3 (17 voturi)    
      zi-le frate ! (Joi, 19 martie 2015, 17:07)

      tecumseh [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      romani ! stelisti ! toti cei care n-ati facut nimic in viata voastra si care aveti senzatia ca aveti ceva in comun cu un om de succes ! atentie mare: nu aveti nimic in comun cu simona halep ! rezultatele sunt ale muncii ei si nu aveti voi nimic de-a face cu asta !
      in consecinta, revolta voastra e penibila, ca si voi. e un efort de gandire prea dificil pentru un ultras sa identifice contextul in care novotna a facut declaratia asta :)
    • +1 (1 vot)    
      Ne(re)cunoastere / invidie ! (Sâmbătă, 21 martie 2015, 20:25)

      ViR [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      S-a trezit din betie sau din altceva si a constatat ca Simona a ajuns in semifinala iar cele 30 de cehoaice de pe tablou ajunsesera deja acasa !
      Ce putea sa mai zica in situatia data , cand nici nu stie inca ce poate Simona !
  • +24 (60 voturi)    
    Wow! (Joi, 19 martie 2015, 15:05)

    mono61 [utilizator]

    Da, Sharapova e wow, cine poate să urle la fiecare minge ca o căţea în călduri, aşa cum face ea?
    • +7 (29 voturi)    
      sharapova (Joi, 19 martie 2015, 15:38)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      Pentru cultura ta generala, catelele in calduri nu urla. Urla cainii cand simt o catea in calduri. Asa ca, cel mult, poti spune ca Sharapova urla ca o catea pe invers.
    • +4 (28 voturi)    
      Mono... cred ca poti gasi o formula... (Joi, 19 martie 2015, 15:39)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      mai eleganta si sa nu faci dovada de misoginismul cel mai penibil :) al celor din "lower than average people".
      Catea in calduri? Cred ca poti mai bine de atat :) Bafta
  • +20 (32 voturi)    
    Hop si nea Ion (Joi, 19 martie 2015, 15:18)

    OmulNou [utilizator]

    ca si el e om.

    Simona sigur e "wow", ati vazut ce lovituri reuseste la Indian Wells?

    Da, e cat se poate de "wow".
  • +14 (28 voturi)    
    cine e ... (Joi, 19 martie 2015, 15:19)

    Anonim [anonim]

    Jana Novotna? :))
    • +5 (13 voturi)    
      Asta și spune! (Joi, 19 martie 2015, 16:17)

      patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Chiar asta a vrut să spună: că peste vreo zece ani, altcineva, de nu-n-are-importanță-unde (care nu știe multe, evident) se va întreba: ”Cine e Simona Halep?”
  • +29 (39 voturi)    
    Sharapova si Serena (Joi, 19 martie 2015, 15:22)

    alter_ego2013 [utilizator]

    Cele 2 superstaruri au in spate o intreaga masinarie de PR si marketing. Au sponsori care se ocupa intens de imaginea lor, care pompeaza o gramada de bani in PR pentru aceste jucatoare.
    In plus prefer atitudinea modesta si sincera a Simonei fitelor si talentelor uneia ca Sharapova.
    Efectul "wow" in ziua de azi se creeaza cu multi bani si cu ceva Photoshop, sa fim seriosi...
    Oricum e ceva sa te cheme Novotna si sa vorbesti de cine e wow si cine nu... Pana si Navratilova e mai cunoscuta si mai wow decat Novotna...
    • 0 (20 voturi)    
      wow (Joi, 19 martie 2015, 15:40)

      iglesias [anonim] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Şi le mai vinzi un pont paparaţilor să fie pe fază când ţi-o tragi cu enrique, după câteva poze din astea te ţin minte gorobeţii toată viaţa, ba îşi pun poza şi în dormitor.
      • +9 (13 voturi)    
        .... (Joi, 19 martie 2015, 16:16)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui iglesias

        Aia e Kournikova si nici macar n-a castigat nimic la viata ei. Daca vrei sa fii wow dupa definitia dnei Novotna nu trebuie sa campioana la tenis. Kournikova e mai tare decat Sharapova si Serena, are si virusul ei care a facut ravagii prin calculatoarele vremii.
  • +20 (38 voturi)    
    ja(l)na (Joi, 19 martie 2015, 15:23)

    abc [anonim]

    multumim mult madam Novotna...eu unul spre rusinea mea chiar nu-mi mai aduceam aminte de tine...a trebuit sa recurg la google ca sa imi reimprospatez memoria vis-a-vis de dumneata
    cat despre Simona,stai linistita ,toti romanii isi vor aduce aminte de ea.munca si modestia va fi apreciata intotdeauna dincolo de tipetele si parada modei pe care o face sharpova sau etc.
    ce face Simona in tenis e supranatural la 'gabaritul' ei.nu are inaltimea sharapovei sau muschii de taur ai serenei dar are talent,tenacitate si dorinta de a invinge!
    iar Novotna poate ca a iesit din anonimat cu rahatelul asta de comentariu(neadecvat pentru un sportiv dar poate e jurnalista de cand s-a pensionat) pentru o zi ,dar de maine se va scufunda in acelasi anonimat in care traieste probabil de ani buni.
    • +2 (4 voturi)    
      Ironie (Vineri, 20 martie 2015, 10:40)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui abc

      Ironia sortii e ca stupizenia ta de comentariu ii da dreptate, desi intentionai exact contrariul.
      Iata, o castigatoare de grand slam, fost numar 2 mondial, de care nu-si amintesc prea multi, tocmai pentru ca nu a fost o jucatoare wow.
      Halep a fost si ea numarul 2, mai ramane sa spere ca va intra si in categoria castigatoarelor de GS.
      Pe Halep si-o vor aminti doar romanii, pentru ca nu are vocatia unei jucatoare globale.
      Va deranjeaza - sau nu, asta e realitatea.
  • +16 (24 voturi)    
    Novotna (Joi, 19 martie 2015, 15:32)

    AlisCuPar [utilizator]

    vorbeşte din propria experienţă. Doar cehii îşi mai aduc aminte de ea. Who the fuck is Novotna ?
  • +3 (25 voturi)    
    Acri-s strugurii!!! (Joi, 19 martie 2015, 15:32)

    benicio [utilizator]

    Mi se pare mie sau nu e prima data cand o jucatoare de tenis slava da dovada de o remarcabila oftica? Crapa ranza-n ele de ciuda, wow!!!
    • -5 (23 voturi)    
      ? (Joi, 19 martie 2015, 15:35)

      I [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      eu vad altceva: fata a dat un sfat incomod, si multi s-au ofticat pe aici. Romanului ii place sa se atace singur.
      • +4 (6 voturi)    
        Poftim? (Vineri, 20 martie 2015, 10:33)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui I

        Care-i sfatul pe care l-a dat Novotna??? Mie mi se pare ca pur si simplu si-a exprimat o opinie.
        Fiti ingaduitor, eu ma prind mai greu...
        • -1 (3 voturi)    
          . (Vineri, 20 martie 2015, 13:57)

          I [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          sfatul pe care l-a dat e asta: poti sa te multumesti cu banii din tenis sau poti sa adaugi putin "wow" si o sa faci de 10 ori mai multi bani din afara tenisului. Nu a zis ca trebuie sa faca asa. I-a prezentat doar cele doua variante posibile si fiecare isi alege ce vrea. Fiecare varianta are avantaje si dezavantaje.
  • +13 (19 voturi)    
    Anna Kournikova (Joi, 19 martie 2015, 15:36)

    cristi8691 [utilizator]

    Din pacate are dreptate ! Poate exemplul cel mai bun este Anna Kournikova , o jucatoare buna dar doar atat . Dar este ''wow'' si este mult mai ''vizibila '' decat jucatoare mult mai valoroase . Iar o sportiva pozeaza si in Playboy nici nu mai conteaza ce face in teren !
    • +4 (14 voturi)    
      eronat (Joi, 19 martie 2015, 16:07)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui cristi8691

      eronat. ce face pe teren conteaza, nu ca e fotmodel sau nu. cei ce sunt interesati de sport o vor tine minte. ceilalti, cei neinteresati de sport, sincer, nici nu conteaza. iar treaba simonei e sa castige trofee, nu sa fie wow. in plus, acest WOW de la sharapova vine la pachet cu multa infatuare si incorectitudine (sa nu uitam avantajul major cu tipetele alea enervante).

      sincer, o prefer de 100 de ori pe una la locul ei, modesta, decat pe una cu wow si incorecta.

      tu, la locul tau de munca, esti si wow? daca nu, de ce? ca in fond tot e un job, si nu o sa te tina nimeni minte :D
  • +4 (16 voturi)    
    Cred ca nimeni nu o sa-si aduca aminte de Jana Nov (Joi, 19 martie 2015, 15:36)

    alex [anonim]

    Cred ca nimeni nu o sa-si aduca aminte de Jana Novotna
  • +3 (25 voturi)    
    domnilor care va simtiti ofensati (Joi, 19 martie 2015, 15:43)

    victor L [utilizator]

    de spusele Janei: va grabiti sa va declarati "mindru ca sint roman".
    Novotna nu face decit sa-si spuna o parere sincera si care, nolens volens, e reala.
    Simona e o buna jucatoare de tenis.
    Dar Serena si Sarapova au ceva in plus, pe linga un tenis foarte bun.
    Simona poate ca va evolua (cu antrenorul Ionita ma indoiesc) si le va dpasi pe cele doua, dar cum arata acum nu are nicio sansa.
    NB,
    explicatiile ca "Serena si Sarapova au in spate o armata de sponsori" sint de tot risul: sponsorii au aparut dupa ce ele au dat rezultate.
    Si oriciti sponsori ai avea, daca talent nu e, nema putirinta.
    (Minusurile imi vor da semn ca am "servit un as" :P )
  • -2 (18 voturi)    
    e normal (Joi, 19 martie 2015, 15:44)

    toto [anonim]

    E normal sa ii placa Sharapova pentru ca e lesbiana
  • +11 (17 voturi)    
    Am inteles foarte bine (Joi, 19 martie 2015, 15:57)

    Lime&Coconut [utilizator]

    Ce vrea sa spuna Jana. Ea se refera la masinaria de vanzare de produse si imagini pentru mase. Care masinarie ia jucatoarele care arata ca niste modele si care sunt dispuse sa faca din viata lor un reality show macar partial. Simona nu arata a supermodel, o intereseaza cu precadere tenisul, si de aceea nu va avea parte de atata publicitate. Si nici de atatia bani, ca doar contractele de sponsorizare platesc mai bine decat turneele de tenis.

    De-aia a fost atata circ cu Tiger Woods cand si-a inselat nevasta de exemplu, fiindca reprezenta atatea branduri care se asteptau sa fie un sot fidel, un cetatean model. Ca doar ca jucator de golf nu facuse nici o greseala. Eugenie Bouchard arata bine, e dispusa sa prezinte moda si sa-si faca selfies, dar nu prea joaca tenis si daca nu-si revine o sa ajunga o Kurnikova. Simona le da cu flit, asa ca din punctul lor de vedere va ramane o anonima cu trofee.

    Nu sunt de acord, dar ii inteleg punctul de vedere.
  • +10 (12 voturi)    
    Simona poate ajunge nr1 cu un antrenor bun (Joi, 19 martie 2015, 16:26)

    visio [anonim]

    nu e la fel de frumoasă precum Maria Sharapova, su Ana Ivanovici, însă aici nu este concurs de Miss; Simona are nevoie de un preparator fizic de top, are nevoie de un antrenor care să o învețe tenisul așa cum îl joacă Federer sau Nadal; mereu au un plan, mereu se țin de el!
    Altfel, Simona este a noastră și suntem mândri!
  • +18 (20 voturi)    
    Pfff...un prost arunca o piatra`n apa si noi.. (Joi, 19 martie 2015, 16:37)

    srah [utilizator]

    ..ne apucam s`o cautam :))

    Poate da, poate nu
    ...dar, Simona Halep va ramane in istorie ca un jucator prea mic de inaltime, careia, sa i se acorde sanse de a face performanta pana la acest nivel...si totusi, inca de la juniori a ajuns sa castige primul ei turneu de Roland Garros, apoi a ajuns in primele 50, iar astazi rezista pe locul 3, spera la locul 1 si viseaza (munceste) la castigarea de turnee de Grand Slam, rasturnand teorii si concepte de genul celor emise de “distinsa doamna”
    …intr-o lume plina de etichete si oameni “inalti” care le stiu pe toate, cu siguranta SH va ramane in istorie drept puterea exemplului ca se poate escalada muntele asta numit tenis… si cu 10 centimetri`n minus, iar asta este doar meritul ei! …cred ca asta o defineste pe Simona Halep.
    …si cine stie poate, pana la finele carierei, va avea suficiente oportunitati astfel incat sa uimeasca si persoane ce nu o considera wow… nu toti ne nastem Serena Williams, dar poti incerca sa fii…pana la urma “viata nu consta in a juca cu carti bune, ci a juca bine o mana proasta” si asta se aplica in orice sfera/domeniu; personal mi se pare mult mai interesant de urmarit (si tinut minte) un “film” ca asta…..

    Hai, mai Simona, n`o sa fie un meci usor…da` poate`ti iese maine ce-ti propui, ca ce-ti propui intuiesc :))
  • +3 (11 voturi)    
    ceva de comentat (Joi, 19 martie 2015, 16:42)

    Ciprian [anonim]

    Jana Novotna a castigat turneul de la Wimbledon din 1998 si nu cel din 1997 (castigat de Martina Hingis). Jana Novtna a castigat printre altele si turneul campioanelor din 1997.

    Daca careva dintre veteranele tenisului feminin ar avea de comentat despre prestatia Simonei Halep, ar trebui sa fie Martina Navratilova sau Monica Seles, ori Steffi Graf. Jana Novotna nu cred ca este cea mai pertinenta sa faca astfel de declaratii.

    Intr-adevar a castigat 24 titluri in 12 ani de tenis profesionist dar a ajuns pe locul 2-3 dupa 10 ani de tenis profesionist pe cand Simona Halep dupa 6 ani a ajuns deja pe locul 2 chiar daca pentru putin timp. In acest moment Simona Halep pare confortabila pe pozitia a 3-a WTA iar viitorul suna bine.
    • -3 (9 voturi)    
      Viitorul suna NO GS for Simona (Joi, 19 martie 2015, 17:24)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      La cum iese din GS-uri....Jana are dreptate.
      • +3 (3 voturi)    
        Normal (Vineri, 20 martie 2015, 10:37)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Toate GS din urmatorii 10 ani sunt deja acontate de Genie, cea mai tare jucatoare de maine, succesoarea Serenei etc., etc., etc.
  • -1 (7 voturi)    
    Novotna (Joi, 19 martie 2015, 17:08)

    nimrod [utilizator]

    Femeia asta cu nume de astronaut încearcă o diversiune pentru care n-are IQ fiindcă întâi e tenisul şi după aia wow-ul, dacă e. Personal, m-am uitat cu maxim interes, păstrând proporţiile, la Justin Henin, Jennifer Capriati dar mai ales la Patty Schnyder. QED. Biata Novotna, nu mă aşteptam din partea ei. Vorbeşte de parcă tenisul de câmp e Muntele Găina...
  • +3 (9 voturi)    
    right.... (Joi, 19 martie 2015, 17:19)

    liviu_ [utilizator]

    1 - oamenii nu isi amintesc de jucatorii mai vechi de 10-15 ani oricat de smecheri ar fi... peste 15 ani sharapova nu va mai exista aproape... serena va fi de statistica pentru cei ce e posibil sa o depaseasca. exemplu: borg e doar o statistica pentru comparatia cu nadal, nimeni nu isi aminteste efectiv de el. d-aia jucatorul secolului in mintea oamenilor e unu care joaca sau s-a retras de curand si nu unu de 30 de ani.
    2 - nu trebuie sa fii "wow" trebuie sa castigi turnee ca sa ramai in istorie
    3 - sharapova e cunoscuta acum, dar peste 10 ani nu o sa mai stie nimeni de ea
    4 - apropos tu cine dracu esti de iti dai cu parerea?!
    5 - e tenis nu prezentare de moda! daca apare in reviste ce?! kurnikova a aparut mai mult ca sharapova la vremea ei. asta o face o mare jucatoare?!
    greu cu menopauza la femei...
  • +6 (8 voturi)    
    Simona...wow! (Joi, 19 martie 2015, 17:39)

    grigoras gherase [anonim]

    Sunt doua lucruri de discutat: 1. Simona are 23 de ani si uneori, "wow", vine mai tarziu; 2. Nu am auzit-o pe Simona spunand reporterilor ce o intervievau ca ea este "wow"! Ba chiar replicile ei erau si sunt ale unui om modest!
    Simona Halep este doar un sportiv, unul care a tulburat de doi ani, clasamentul primelor "cinci"!
    "WOW" ramane problema altora si cu predilectie, problema ziaristilor sportivi, si fostilor tenismeni care azi, asa este viata, sunt doar spectatori!
  • +1 (7 voturi)    
    serena e wow (Joi, 19 martie 2015, 17:43)

    K.V [utilizator]

    wow indopata sa nu zic altfel ..
    serena sa mearga ATP nu e de WTA stiti la ce ma refer
  • 0 (0 voturi)    
    Jana... (Joi, 19 martie 2015, 17:51)

    Jan [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=ONFPL6RkteQ
  • +6 (8 voturi)    
    cine-i Jana??? (Joi, 19 martie 2015, 18:00)

    zapada reloaded [utilizator]

    Oai si de Jana ast cine isi aminteste?

    Ca daca nu comenta de Halep acum, nu cred ca isi mai amintea cineva. Noroc cu Simona, ca a putut sa deschida si ea gura.
  • +6 (8 voturi)    
    Comentariul Janei . . . . (Joi, 19 martie 2015, 18:26)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . nu este intamplator inaintea meciului cu Serena. Face parte din arsenalul psihologic folosit pentru a scoate un jucator din forma.Sper ca Simona nu va baga in seama micile rautati a aceste cehoaice si se va concentra pe ce are de facut in fata numarului unu mondial. Pentru ca va fi un meci al dracului de greu!
  • +8 (10 voturi)    
    Simona Halep este o fata (Joi, 19 martie 2015, 18:47)

    soundtrack [utilizator]

    cu o fizionomie foarte placuta, cu un zambet cuceritor, cu ochi deosebiti ce amintesc de ochii celebrei Susan Blakely din "Rich man , poor man".Daca ar juca intr-un film hollywoodian, cu siguranta ca ar fi o figura remarcabila. Toata fata ei tradeaza sinceritatea, modestia si caldura. Felicitari, Simona! Te iubim!
  • +1 (5 voturi)    
    am ajuns (Joi, 19 martie 2015, 20:19)

    adi [anonim]

    am ajuns in punctul in care Serena va avea nevoie de noroc pentru ca sa o bata pe Simona. Simona este in acelasi timp : neserioasa,serioasa,glumeata,nepasatoare,indarjita,matura,copilaroasa cunoaste deosebirea dintre un razboi si o lupta,crede in frumusetea acestui sport.
    Pentru Serena sa-si faca un plan de lupta impotriva unei asemenea persoane ii va fi foarte greu....persoana (Simona) poate comuta din mers spre cea mai imprevizibila abordare....
    Te iubim Simona !
    • -2 (6 voturi)    
      Habar n-ai de tenis (Joi, 19 martie 2015, 21:48)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui adi

      daca spui ca Serena a ajuns in pctul in care are nevoie de noroc impotriva Simonei. Doar one hint: serva Simonei....slaba rau de tot....
      • +2 (6 voturi)    
        ... (Vineri, 20 martie 2015, 1:56)

        Riegel [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Mai buna totusi serva Simonei decat comentariile tale cam arogante si deplasate pe alocuri, Direwolf! :) Parca pe politica te descurci totusi mai bine! :)
        • +3 (5 voturi)    
          Ba s-avem iertare!!! (Vineri, 20 martie 2015, 10:48)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Riegel

          Direwolf, sub multele lui pseudonime, este un fel de universal soldier - expert in orice. Expertiza incontestabila in tenis, de exemplu, dovedita fara echivoc prin sute de mesaje, ii da dreptul legitim de a conchide ca Bouchard este (sau o sa fie cat de curand) cea mai tare din parcare, precum si ca niciun roman, niciodata, nu va putea egala performantele unui canadian (sau, hai, treaca de la noi, unui american). E chiar atat de simplu.
          Astept cu mare interes urmatorul pseudonim, sub care va fi super-expert in Statul Islamic, efectul razelor gamma asupra anemonelor, sau ce alt subiect va fi mult discutat la momentul respectiv.
          • +1 (1 vot)    
            Eu sunt nedumerit! (Vineri, 20 martie 2015, 20:44)

            Riegel [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

            De fiecare data cand este o stire buna, proasta despre Simona, cineva trebuie sa-i dea cu comenturi negative! Cam multa frustrare si chiar educatie rudimentara in unele cazuri! Cum am mai zis: Simona nu are de dat socoteala nimanui! Pe de alta parte, asa cu toate minusurile care i le gasesc multi la fizic si la joc(desi nu au contribuit cu nimic la cariera ei), Simona este numarul trei mondial. Cati se pot lauda cu asa performanta? Bineinteles ca exista loc de mai bine. Si tocmai de aia sunt total de acord cu ceea ce spunea Mats Wilander sau Ion Tiriac la un moment dat cand faceau comparatie intre Serena, Sharapova si Simona: concluzia lor, pe care o impartasesc 100%, este ca atat Serena, cat si Sharapova, au atins deja maximul de performanta in cariera lor, pe cand Simona mai are un potential foarte bun de crestere, chiar daca nu este foarte tanara! Nu ramane decat sa fim optimisti si sa speram ca va fi sanatoasa si va gasi oamenii potriviti alaturi de care sa ajunga cat mai aproape de potentialul ei maxim! Si-n acest caz sunt convins ca poate ajunge numarul unu mondial! Hai Simona! :)
          • +1 (1 vot)    
            Eu sunt nedumerit! (Vineri, 20 martie 2015, 22:28)

            Riegel [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

            De fiecare data cand este o stire buna, proasta despre Simona, cineva trebuie sa-i dea cu comenturi negative! Cam multa frustrare si chiar educatie rudimentara in unele cazuri! Cum am mai zis: Simona nu are de dat socoteala nimanui! Pe de alta parte, asa cu toate minusurile care i le gasesc multi la fizic si la joc(desi nu au contribuit cu nimic la cariera ei), Simona este numarul trei mondial. Cati se pot lauda cu asa performanta? Bineinteles ca exista loc de mai bine. Si tocmai de aia sunt total de acord cu ceea ce spunea Mats Wilander sau Ion Tiriac la un moment dat cand faceau comparatie intre Serena, Sharapova si Simona: concluzia lor, pe care o impartasesc 100%, este ca atat Serena, cat si Sharapova, au atins deja maximul de performanta in cariera lor, pe cand Simona mai are un potential foarte bun de crestere, chiar daca nu este foarte tanara! Nu ramane decat sa fim optimisti si sa speram ca va fi sanatoasa si va gasi oamenii potriviti alaturi de care sa ajunga cat mai aproape de potentialul ei maxim! Si-n acest caz sunt convins ca poate ajunge numarul unu mondial! Hai Simona! :)
  • +2 (4 voturi)    
    comentariu stupid (Joi, 19 martie 2015, 21:18)

    bubico [anonim]

    Imi aduce aminte de vremea cand eram copii, si cineva ne supara, replicam cu: "Fratele meu mai mare e mai tare ca tine! Te face de nu te vezi!"
    Cam asa si Novotna, a ramas la stadiul ala.

    Comentariul Janei spune mai multe despre ea decat despre Simona. ;)
  • +5 (7 voturi)    
    novotna (Joi, 19 martie 2015, 23:20)

    justme [anonim]

    Eu mi-o voi aminti intotdeauna pe Simona pentru profesionalitatea si fair-play-ul de care a DAT dovada.
    Nu cred sa mai fi existat o jucatoare, care sa-si readuca o adversara de temut inapoi in competitie. Poate ca asta ar trebui sa inteleaga dobitoaca de Novotna prin "profesionalitate", nu fitele Sarapovei.
    Tot ce scrie in rest e invidie si aciditate. Face presupuneri pentru viitor bazate pe nimic, numai sa-si scuipe fierea.
    Una din "Wowele" ei a facut-o pe Simona sa o astepte aproape 10 minute ca sa-si schimbe rochia, pe ailalta(Serena) am vazut-o recent injurand-o fara motiv pe Zvonareva(bitch)
    Daca asta inseamna "WOW", Simona nu este una asa cu siguranta. Novotna in schimb este "COW"
  • +4 (6 voturi)    
    Esenta fitzei (Joi, 19 martie 2015, 23:46)

    Alxv [anonim]

    Inainte ca toata pustimea sa se lase de sporturi dupa acest articol... asta e modul narcisic de a gandi despre lucruri. Doar primul conteaza. Cei de care nimeni nu isi va aminti nu conteaza.

    E ok sa fii si pe locul 3 si pe 20 si pe 100... toate astea inseamna inalta performanta, enorm de multa munca, sacrificii. Sportul te formeaza, te pregateste pentru viata. Oamenii sunt frumosi, sa ii vezi cum progreseaza, cum urca de la locul 80 si ceva la 40 si ceva.

    Mai sunt oameni precum Corina Murariu, care a fost in top, nu pe locul 1, dar lumea isi aminteste de ea pentru ca a invins leucemia si s-a intors pe teren.

    Daca nu ar exista locurile „codase”, nu ar exista competitia, nu ar avea sens nici locul intai.

    Concluzie... probabil ca asta gandeste despre ea insasi.
    • +2 (4 voturi)    
      Domnule... (Vineri, 20 martie 2015, 10:51)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Alxv

      Nu-mi place deloc sistemul de notare aplicat de HN si protestez impotriva lui asa cum/cat pot (nefolosindu-l), dar mesajul dvs. ar merita cu prisosinta 100 de plusuri. Ca si cel de dinainte si mai sunt cateva in fata carora imi scot cu respect palaria.
  • -1 (3 voturi)    
    remember (Joi, 19 martie 2015, 23:55)

    nick [anonim]

    La varsta de 17 ani rusoaica o batea pe Serena in finala de la Wimbledon. Un an mai tarziu era no.1. Nu discutam de fitze, PR sau tocuri. Discutam de valoare. A fost un mare talent.
    • +4 (6 voturi)    
      Fitza nobila (Vineri, 20 martie 2015, 0:14)

      Alxv [anonim] i-a raspuns lui nick

      Ba exact de fitze vorbim, ca nu trebuie sa fii doar plebeu ca sa ai fitze, poti fi si de fitza nobila. Fitzos e modul de a gandi in termeni de totul sau nimic. Dupa parerea unei astfel de persoane, daca nu esti primul, merita mai degraba sa iti pui streangul de gat.

      X e Wow, Y nu e Wow. Numai oamenii superficiali isi vor aminti de Serena Williams si atat.

      Te mai si intrebi... ce o mana pe ea in lupta, ce castiga ea luandu-se taman de Halep?
    • 0 (4 voturi)    
      re: nick (Vineri, 20 martie 2015, 0:57)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui nick

      PISI, da`rusoiaca traieste! Pe bune, n`a murit!...si culmea!...inca joaca!!!! ....e`adevarat trebuie sa se nasca 7 generatii de prosti ca sa apara un geniu... dar nu-i contesta nimeni valoarea rusoaicei sau americancei... ok?!

      Imi cer scuze, n`ai inteles subiectul... deloc!
  • +3 (5 voturi)    
    Corect (Vineri, 20 martie 2015, 1:13)

    cruiser [anonim]

    Sunt fan Simona, o sustin si sper sa ajunga cat mai sus. Urmaresc tenis de ani de zile si pot sa spun ca Novotna are dreptate. Sunt atatia jucatori si jucatoare de tenis care au jucat foarte bine, care au castigat multe turnee si care au ajuns pana pe locurile 2-3-4 in lume. Insa intotdeauna au fost eclipsati de super starurile momentului. De aceea sunt de acord cu ce declara Jana(fara rautate, cum a si mentionat). Pentru a ramane intradevar in istorie are nevoie de trofee mai mari, de meciuri care sa ramana in amintirea fanilor tenisului.Nu zic ca nu e timp, are tot viitorul in fata, insa inca nu este acolo, pe aceeasi treapta cu Serena, Sharapova, Henin, Hingis si alte legende. Iar sa intrebi acum "cine este Novotna" exact asta demonstreaza..ca are dreptate. A fost o jucatoare foarte buna insa a avut ghinionul sa joace intr-o perioada in care Graf, Seles, Arantxa ,Davenport sau Hingis captau toata atentia.
    • +1 (3 voturi)    
      re: cruiser (Vineri, 20 martie 2015, 9:56)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui cruiser

      Stimate domnule, personal am inteles foarte bine articolul si toate nuantele lui, insa daca atat poate sa spuna o mare jucatoare dupa o intreaga cariera sportiva…e foarte trist!
      Sigur ca, poate noi astia care facem tenis la categoria amatori, este posibil sa nu cunostem toate fostele glorii.. dar, se prea poate ca un pasionat de la categoria juniori sa cunoasca istorie, sa primeasca exemple din fostele mari glorii sau pur si simplu sa citeasca acest articol, iar la capacitatea mentala a juniorului de 15-20-23 de ani, acesta, poate ajunge sa fie tare mahnit de vorbele “distinsei doamne” sau mai rau..sa-i schimbe/sa-i franga destinul sportiv(poate exagerez, poate nu..nu stim)...mai ales ca toti au vise si sperante la juniorat. Un mare sportiv ar trebui sa inspire, sa transmita din forta lui interioara si a ceea ce a fost odata…de aceea, sunt mult mai de acord cu o postare nitel mai sus de a dumneavoastra.
      Cat despre Simona, stie si ea unde se situeaza si nu a pretins niciodata altceva…momentan munceste fata!... Whatever, sa vii acum si sa faci analize pe text (a se citi pe viata unui om)…ca una a ajuns no.1 la 18 ani si alta la 23…mi se pare o frantura de logica si lipsa de profunzime in gandire, dar deja spun vorbe mari la ce comentarii am vazut, incluzand aici si comentariul “distinsei doamne”… dar, pana la urma.. vorba sloganului de la Mobexpert : “din fericire suntem cu totii diferiti”…nu-mi place mobila lor, dar mesajul e de vis.. si cu asta ma opresc, ca m-am dat in 2 zile pe net, cat pentru toata viata, nu am nici mania de a avea ultimul cuvant si cu atat mai putin imi doresc sa schimb cuiva impresiile..fiecare cu cat a adunat in cap si suflet pana astazi.
      • +1 (1 vot)    
        De acord (Sâmbătă, 21 martie 2015, 1:07)

        cruiser [anonim] i-a raspuns lui srah

        Nici eu nu pretind altceva.Si o admir pe Simona.Si din punctul meu de vedere ea este un model pentru copii si cred cu tarie ca asa trebuie sa fie un adevarat campion. Si nu are nici un sens comparatia cu alte jucatoare care au ajuns campiona mai devreme sau mai tarziu.Este viata ei si si-a construit o viata (sportiva) frumoasa prin munca si talent. Insa pana la a ajunge la a denigra o mare jucatoare cum a fost Novotna e cale lunga.Si de ce? Doar pentru ca si-a spus parerea ? Sa incercam sa privim dincolo de mandria de a fi roman si de afectiunea clara pe care o avem pentru Simona.Sunt franturi de adevar in ce zice Novotna fie ca ne place sau nu.Nu a zis ca asa e normal..doar ca asta se intampla.Ca in orice alt domeniu. Si sincer am mai mult respect pentru Simona ca e asa cum e. Dar o respect si pe Novotna pentru ca are puterea de a zice niste adevaruri(triste). Dupa cum ati si mentionat "din fericire suntem cu totii diferiti" , asa ca trebuie respectate toate aceste jucatoare cu bune, cu rele.. ele chiar au facut ceva in viata. Si , pana la urma, si din astfel de declaratii se invata.
      • +1 (1 vot)    
        sfat bun de la Novotna ? (Sâmbătă, 21 martie 2015, 21:13)

        ViR [utilizator] i-a raspuns lui srah

        degeaba stai de mai bine de un an pe locul trei, daca nu esti putin si fufa nu ai succes deplin !
    • +2 (4 voturi)    
      confuzie (Vineri, 20 martie 2015, 11:39)

      justme [anonim] i-a raspuns lui cruiser

      Cred a iti scapa complet sensul comentariilor Novotnei.
      Ai scris: "Pentru a ramane intradevar in istorie are nevoie de trofee mai mari" -ai inteles gresit!

      Novotna a scris: "Halep va fi mereu buna, mereu constanta si poate va castiga GRAND SLAMURI-uri, dar va fi una dintre jucatoarele de care nu-si va mai aduce aminte nimeni"
      Atunci cand cineva inventeaza argumente total inafara contextului numai pentru a vorbi de rau intentia e clara.
      Simona trebuie apreciata pentru ce trebuie sa faca pe teren, si face BINE. Este FAIR-PLAY in stare pura. Cate din "wowele" Novotnei ar fi facut ce a facut Simona la Singapore, cu riscul titlului?
      Nu stringe pumnii, nu injura adversarele ca Serena, nu trage de timp, nu urla.
      Cred ca este mult mai important sa fii un model pentru copiii care te urmaresc, decat sa incerci sa le bagi pe gat bomboane(Sugarpova), sau sa-i inveti sa joace poker de mici(Nadal)
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 21 martie 2015, 1:12)

        cruiser [anonim] i-a raspuns lui justme

        eii...confuzie nu a fost..m-am exprimat un pic gresit. cum spune cineva mai sus, noroc ca suntem diferiti. nu cred ca e ok sa nu apreciem munca si cariera unor mari jucatori/jucatoare doar pentru ca gandesc altfel decat noi. si eu sunt de acord ca marii sportivi trebuie sa fie modele pentru copii insa tocmai in asta consta frumusetea vietii. ai tot felul de exemple, altele mai rele, altele mai bune.diveristate.ai de unde alege.dar,fiecare,in felul lui,trebuie apreciat pentru lucrurile mari pe care le-a facut.a arunca cu noroi in cineva pentru ca incearca sa sublinieze niste adevaruri suparatoare nu mi se pare ok.
    • +2 (2 voturi)    
      P.S. Rene Lacoste (Vineri, 20 martie 2015, 14:30)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui cruiser

      Rene Lacoste a fost un jucator de tenis nu foarte talentat si unde mai pui ca nici fizicul nu-l ajuta, iar pana la 15 ani nu pasise niciodata pe terenul de tenis dar, pasionat de tenis si pentru ca familia si-a putut permite si intelege pasiunea tanarului Rene, tatal sau a fost de acord ca fiul sa renunte la scoala, cu conditia ca in termeni de 5 ani sa ajunga lider mondial, in caz contrar sa renunte definitiv la tenis. Extrem de sarguincios, staruitor (dupa cum spuneam Rene nu a beneficiat de un corp atletic)...Rene Lacoste a ajuns in urma cu vreo 80 de ani no.1 mondial datorita..si ca sa citez din wikipedia “s-a remarcat prin jocul metodic, prin care încerca să reziste mai mult decât adversarul”..ceea ce vad si la Simona astazi, fara sa fac o paralela intre cei doi.
      Intrucat unul dintre antrenori i-a reprosat ca se antreneaza pana la epuizare, la 26 de ani Rene Lacost a inventat masina de aruncat mingi ca sa se poata antrena cat era ziua de lunga si cat considera el, apoi in anul 1963 a reinventat racheta de tenis din lemn (la acea vreme), dezvoltand racheta metalica... dar pentru multi dintre pamanteni Lacoste ramane in istorie doar pentru tricourile Lacoste, unii nestiind probabil nici macar ce reprezinta sigla aia postata frumos pe magazinele din mall-uri...mai ales ca nu prea mai e la moda acum...a fost candva... atunci cand multi o purtau ca sa evidentieze pozitia lor sociala, fara macar sa stie cum a prins viata emblema aia (alta poveste foarte frumoasa despre Lacoste). Unii sportivi vor ramane in istorie habar n`am ..pt. ca au avut o lovitura speciala care-i definea, altii pentru tactica, altii pentru exemplul dat mai sus de un alt domn...cu siguranta cine va dori sa-i descopere, o sa-i descopere si peste 100 de ani si se vor regasi in ei (in anumite privite)…anyway, ma repet deja…

      Morala povestii: bine ca n`a fost copilul Novotnei, ca la ce pareri emite “doamna” nici nu avea rost sa incerce performanta, ca doar nu avea fizic deloc si mai era si urat:))))
  • +2 (4 voturi)    
    Jana (Vineri, 20 martie 2015, 2:35)

    Artrois [anonim]

    Jano, canta la alta masa si nu muri tu de grija Simonei.
  • +1 (3 voturi)    
    WoW (Vineri, 20 martie 2015, 9:24)

    Vali [anonim]

    Bine ca ea Yanna este "wow". Iertata sa-mi fie ignoranta, dar eu habar nu am cine-i aceasta Iana. Probabil m-am nascut prea tarziu pentru ea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri