Analiza - Care sunt tendintele consumului de sport in mediul digital: personalizare, cresterea pretului la evenimentele sportive

de Treizecizero.ro     HotNews.ro
Luni, 19 ianuarie 2015, 16:23 Sport | Tenis

​​2015 nu e anul care schimbă lumea. Cuvintele de mai jos sunt despre anumite congruențe care vor traversa următoarele luni, dar mai degrabă vor putea influența serios viitorul unui domeniu extrem de competitiv în ultimele decenii, sportul, și modul în care e el devorat de pasionații de pretutindeni.

1. personalizare: primul nivel e legat de personalizarea participării la un eveniment sportiv. În urmă cu +10 ani aveam două opțiuni să mă bucur de meciurile lui Liverpool: să stau lipit de un televizor sau să merg pe stadion, după un zbor lung și o cheltuială serioasă. În urmă cu 5 ani, îmi ajungea și un computer. De 2-3 ani, o tabletă sau un smartphone sunt la fel de utile. Mâine pot avea acces nu doar la stream-ul live - ceva banal deja - dar și la date real-time despre performanța lui Coutinho, jucătorul meu favorit de la ei, agregate împreună cu toate tweet-urile care îl pomenesc pe el, plus un picture-in-picture cu stream-ul unei camere care îl urmărește pe tot terenul. Asta pentru că eu, ca și consumator de sport, pot fi descris până la ultima celulă de microbist.

Citește articolul complet pe Treizecizero.ro
























548 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri