WTA Dubai: Alize Cornet - Simona Halep 6-1, 1-1/ Invinsa de dureri

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Marţi, 18 februarie 2014, 11:22 Sport | Tenis

Simona Halep
Foto: australianopen.com
Simona Halep nu a putut continua parcursul superb de la Doha si in turneul de la Dubai, jucatoarea din Romania abandonand (in turul intai) din cauza problemelor de la glezna piciorului drept. La scorul de 6-1, 1-1 pentru Alize Cornet (locul 25 WTA), Halep a fost nevoita sa se retraga. 


Setul I

Chinuita de durerile de la glezna piciorului drept, Simona Halep nu a putut fi agresiva, jucatoarea din Romania suferind mult la serviciu. Simona nu a reusit sa castige pe propriul serviciu, iar Alize Cornet s-a impus cu un categoric 6-1, dupa doar 29 de minute de joc.

Dupa cinci game-uri, Simona Halep a cerut un time-out medical (de 3 minute), din cauza problemelor la glezna dreapta.

Setul II


Simona a servit prima in setul doi, a castigat pe propriul serviciu, dar la scorul de 1-1 a hotarat sa se retraga. Dupa doar 41 de minute, Simona Halep a abandonat.


Ce a castigat Simona Halep in 2013

Nurnberg - competitie dotata cu premii totale in valoare de 235.000 de dolari. A invins-o in finala pe Andrea Petkovic, scor 6-3, 6-3. Dupa aceasta victorie, a urcat pe locul 45 in clasamentul WTA.

's-Hertogenbosch
- competitie dotata cu premii totale in valoare de 235.000 de dolari. A trecut in finala de Kristen Flipkens, scor 6-4, 6-2. Dupa acest succes, Halep a urcat pe locul 32 in ierarhia WTA.

Budapesta - competitie dotata cu premii totale in valoare de 235.000 de dolari. A invins-o in finala pe Yvonne Meusburger, scor 6-3, 6-7(7), 6-1. Dupa aceasta noua victorie, Simona a ajuns pe locul 30 in clasamentul WTA.

New Haven - competitie dotata cu premii totale in valoare de 690.000 de dolari. A castigat turneul dupa ce a invins-o in finala pe Petra Kvitova, scor 6-2, 6-2. Halep a urcat pe locul 19 in clasamentul WTA.

Moscova - competitie dotata cu premii totale in valoare de 795.707 de dolari. Simona a invins-o in finala pe Samantha Stosur, scor 7-6, 6-2. Sportiva din Romania a urcat pe locul 14 in clasamentul WTA.

Turneul Campioanelor - competitie dotata cu premii totale in valoare de 750.000 de dolari. Simona a invins-o in finala pe Samantha Stosur, scor 2-6, 6-2, 6-2. Sportiva din Romania a urcat pe locul 11 in clasamentul WTA.


Simona Halep


Nascuta pe 27 septembrie 1991, la Constanta.
Inaltime: 1,68 metri
Greutate: 60 kilograme
Loveste cu mana dreapta.
Cea mai buna clasare in clasamentul WTA: locul 9
Rezultate la turneele de Grand Slam:
Australian Open: sferturi (2014)
Roland Garros: turul 2 (2011)
Wimbledon: turul 2 (2013)
US Open: turul 4 (2013).




















13944 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    bafta Simona!! (Marţi, 18 februarie 2014, 12:04)

    Inna100 [utilizator]

    Iti tinem pumnii!
    Te iubim !
  • -8 (10 voturi)    
    Inconstanta (Marţi, 18 februarie 2014, 12:39)

    Marty [anonim]

    Simona este destul de buna dar foarte inconstanta.
    Asa cum s-a intimplat de atitea ori dupa castigarea unui turneu iese in prima runda din urmatorul.
    Ciudata evolutie.
    • +1 (3 voturi)    
      in mod normal n-ar fi trebuit sa participe (Marţi, 18 februarie 2014, 12:54)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui Marty

      la turneu cu accidentarea de la glezna . Sper sa nu se fi agravat accidentarea initiala

      Mai bine ca a renuntat pt ca turneele mari de abia acum incep
    • +5 (7 voturi)    
      Citeşte şi articolul (Marţi, 18 februarie 2014, 12:55)

      Ionut P. [anonim] i-a raspuns lui Marty

      După un efort atât de intens la Doha, nu mă surprinde să aibe probleme la gleznă.
      Totuşi Simona nu e "calul" de Serena Williams.
      • +5 (5 voturi)    
        hehe (Marţi, 18 februarie 2014, 13:30)

        bogK011 [utilizator] i-a raspuns lui Ionut P.

        Păi tocmai "calul" Serena și-a luat o pauză de aproape 4 săptămâni după Australian Open ...
    • +1 (5 voturi)    
      de 2 ori s-a întâmplat nu "de atâtea ori" (Marţi, 18 februarie 2014, 13:17)

      bogK011 [utilizator] i-a raspuns lui Marty

      Ce îmi "plac" mie comentatorii ăștia din fotoliu care nu își imaginează efortul și efectele pe care le pot implica asupra fizicului succesiunea de meciuri de la Australian Open, urmat de Fed cup apoi toate meciurile de la Doha.
      Nu întâmplător, după Australian Open, Victoria Azarenka, Serena Williams, Li Na au luat pauză.

      Sigur urmează să comenteze acuși și unii ratații care o acuză că e în mafia pariurilor ...
      • -4 (4 voturi)    
        doar de 2 ori (Marţi, 18 februarie 2014, 16:42)

        Marty [anonim] i-a raspuns lui bogK011

        Ce imi plac mie comentatorii din fotolii care rid de ceilalti comentatori din fotolii..
        Cind postasem eu ,Simna inca juca.
        Si vedeam un joc foarte slab. Nu stiu daca tu inelegi ce este joc slab.
        Simona are niste serve slabe si face multe greseli nefortate. Cauta pe internet ce is alea greseli nefortate.
        Nu stiu de une ai scos-o pe aia cu mafia, probabil ca ai vazut multe filme.
        Pentru tine, trebuie sa stii ca majoritatea celor care isi dau cu parerea pe HN stau undeva in foolii. Sint putini cei care scriu de pe terenul de tenis.
        • 0 (2 voturi)    
          da (Marţi, 18 februarie 2014, 18:29)

          Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Marty

          in meciul de duminica Simona a facut doar 4 greseli nefortate in primul set si 5 in al doilea.
          Tu vrei ca Simona sa joace la acelasi nivel si sa castige in fiecare saptamana cate un turneu ca sa te poti simti si tu 'mandru ca esti roman' . Simona nu reprezinta nici Romania si nici un alt roman la aceste turnee ci doar pe ea si familia ei. Doar ea si parintii eu au dreptul sa se mandreasca cu performantele Simonei. Ceilalti romani pot doar sa se bucure de realizarile Simonei si atat. Simona are nu numai serva slaba ci si jocul la fileu, dropshot inexistent, overhead foarte slab, nu stie sa returneze prea bine un dripshot al adversarului. Daca te-ai pricepe la tenis ai fi observat totusi o imbunatatire a serviciului, cel putin in finala. Un as, serve cu mult spin si in unghi mare. Acuma Simona a fost invatata de antrenorii romani supermediocri sa joace de pe linia de fund ca lucrul asta e cel mai usor de facut. Firicel Tomai a invatat-o sa se apere de pe linia de fund, Adrian Marcu a stimulat-o sa joace mai agresiv dar tot de pe linia de fund. Simona, la mobilitatea extraordinara pe care o are ar putea sa fie o foarte buna jucatoare 'all court' dar pentru asta trebuie sa stapaneasca foarte bine lovituri tipice pentru jocul la fileu, dropshot, overhead si voleu, lovituri pe care nu le stie. Asta ar trebui sa fie schimbarea majora in jocul Simonei in urmatoarele luni, dar pentru asta trebuie sa lucreze foarte mult, nu doar 2 ore pe zi cat muncea cu Adrian MArcu
        • +1 (1 vot)    
          Accidentata (Marţi, 18 februarie 2014, 19:17)

          Soro [utilizator] i-a raspuns lui Marty

          Pai tocmai de asta juca slab, ca era accidentata. Dublele greseli le face pentru ca e mica de statura (169) si trebuie sa forteze seviciul ca sa nu i se returneze nasol ... asta nu mai scrie pe internet pentru ca cei ce scriu articole sunt in general comentatori de "orice".
    • +1 (3 voturi)    
      serios? (Marţi, 18 februarie 2014, 19:28)

      Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Marty

      Si jucat vre-odata tenis? Iti imaginezi ce inseamna sa joci 6 meciuri in 6 zile consecutiv din care 3 dintre ele cu jucatoare din top 10?
      Nadal, cand a vazut ca a ajuns la un moment in cariera in care nu numai Djokovic il batea peste tot pe unde il prindea,de 7 ori consecutiv dar chiar si un ilustru anonim, Rosol, nr 100, la prima lui participare la un GS, s-a 'accidentat', s-a retras pentru 7 luni, perioada in care s-a antrenat intensiv si si-a pus la punct serviciul, care era punctul lui slab pana atunci. Nadal servea cu o viteza de 160-170km/h inainte de 'accidentare'. Dupa accudentare a venit cu un servicu de peste 190km/h si cu o tehnica a loviturii total schimbata. Asa ceva nu se poate intampla peste noapte, dupa 7 luni in care ' nu ai pus mana pe racheta' asa cum a declarat Nadal.
      Asa ca si Simona se poate 'accidenta' pentru a-si oferi o perioada de cateva saptamani de pregatire intensa. Are acum un antrenor adevarat si are nevoie de timp ca sa se pregateasca
  • +8 (8 voturi)    
    Te intelegem Simona (Marţi, 18 februarie 2014, 12:56)

    Beta [anonim]

    Trebuie sa intelegem aceasta decizie a Simonei. Ea stie foarte bine cum se simte in trup. Curaj in continuare!
  • +5 (5 voturi)    
    Sorana (Marţi, 18 februarie 2014, 13:15)

    adi [anonim]

    Daca Sorana ar trece si de Sara Errani, atunci ar fi bine 1. in primul rand pentru ea, poate se mai apropie de Top 20 din nou; 2. Simona ar ramane pe 9 :) Altfel o intrece Sara, care e la 35 de puncte in spate.
    Oricum, pana la urma nu clasamentul WTA conteaza atat de mult cat sanatatea si placerea de a juca.
    Felicitari Simona pentru performanta de saptamana trecuta, recuperare rapida si la mai mare! :)
    Bafta Sorana, sper sa te revedem si pe tine cat de curand intr-o forma mai buna! :) Poate reusesti din nou o finala cu Serena Williams! :)
    • +2 (2 voturi)    
      nope (Marţi, 18 februarie 2014, 14:23)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Sara Errani a jucat finala anul trecut, deci are puncte multe de aparat in Dubai. Asta in timp ce Simona a pierdut in calificari, deci singurl mod de a trece in fata romancei e sa castige turneul.

      PS: si sunt 45 de puncte, nu 35 ;)
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate, (Marţi, 18 februarie 2014, 15:20)

        adi [anonim] i-a raspuns lui gechi

        45 de puncte, nu 35 :)
        aha, deci chiar daca ar trece de Sorana (sper din tot sufletul sa nu o faca), Sara nu ar primi suficiente puncte pt a o depasi pe Simona.
        Ai cumva vreun link unde este explicata treaba cu punctele de aparat? O tot citesc dar nu stiu cum se aplica exact :) .... Multumesc frumos.
        • 0 (0 voturi)    
          simplu (Marţi, 18 februarie 2014, 17:24)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui adi

          In fiecare moment un jucator are punctele cumulate in ultimele 365 de zile.
          Daca Erani a jucat finala anul trecut, a primit pentru asta 300 de puncte (sa zicem).
          Asta inseamna ca daca nu participa la turneu, saptamana viitoare are cu 300 de puncte mai putin.
          Daca ajunge in finala, are fix atatea puncte cat are si azi.
          Daca va castiga finala va avea un plus de 200 (sau care or fi diferenta intre finalist si castigator)
          Asta inseamna ca Halep, care nu a cules niciun punct anul trecut, in acest turneu, nu pierde nimic. Problema ei va veni in a doua jumatate a anului, cand va trebui sa castige din nou acele 6 turnee, pentru a-si pastra punctajul de top 10.
          De asta daca vrea sa ramana in top10, va trebui sa stranga puncte in prima jumatate a anului, pentru a compensa eventualele puncte pierdute in turneele castigate anterior.
          • +2 (2 voturi)    
            da (Marţi, 18 februarie 2014, 18:05)

            Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Simona trebuie sa se concentreze acum pe turneele de GS si Premier 5 si sa lase deoparte turneele 'nesemnificative' asa cum s-a exprimat Ilie Nastase. Cand Nastase a spus chestia asta, toata lumea a sarit de kr in sus dar a avut perfecta dreptate. La Doha Simona a castigat 900 puncte, cu 100 mai putin decat in 4 turnee castigate anul trecut. Plus ca la AO a ajuns destul de usor in sferturi, jucand 4 meciuri cu jucatoare mai slab cotate si a a castigat 350 pct destul de usor. Asa ca Simona trebuie sa isi stabileasca calendarul intr-un mod mai inteligent. Acele turnee 'nesemnificiative'' pentru Ilie Nastase, au fost extrem de semnificative pentru Simona in 2013 pentru ca au ajutat-o sa ajunga in top 10. De acum incolo insa, odata ajunsa in top 10, nu va mai avea 'sansa' sa joace cu jucatoare de top 10 in primele tururi asa ca va ajunge destul de usor in sferturi de finala la orice turneu si va acumula puncte mai usor. De aia trebuie sa isi dozeze energia pentru turneele mari. Asa a facut si Roger Federer de-alungul carierei si de asta a fost asa de longeviv. Federer uneori si la unele turnee de master nu se omora prea tare sa castige si asa s-a ajuns ca un jucator mediocru cum a fost Andy Murray sa aiba mai multe voctorii decat el.
          • +1 (3 voturi)    
            la ora actuala (Marţi, 18 februarie 2014, 18:18)

            Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            important e ca Simona sa isi puna la punct jocul si sa lucreze intensiv la serva, dropshot si overhead, lovituri care sunt punctul ei foarte slab. Ca e pe locul 9, 10 sau chiar 16 nu conteaza prea mult. Daca se mentine in primii 16, pana in faza sferturilor de finala va juca cu jucatoare mai slab cotate si abia din sferturi se va confrunta cu jucatoare de top.
            Si s-a dovedit ca daca este in forma buna poate sa bata cam toate jucatoarele din fata ei cu exceptia celor din top, Serena, Azarenka, Sharapova. Pe Na Li a batut-o si o poate bate. Pe Radwanka a batut-o de a zapacit-o. S-ar putea sa o poata bate chiar si pe Sharapova care in ultimul an nu prea a mai jucat tenis. Azarenka este mult prea puterninca la ora actuala pentru Simona, la fel si Serena. Dar daca isi va pune la punct serviciul si sunt semne imbucuratoare ca acest lucru se intampla, i-ar putea pune probleme mari chir si lui Serena. Simona trebuie sa invete sa serveasca cu foare mult spin, in unghiuri foarte mari si foarte variat pentru ca la fizicul ei nu va putea servi niciodata cu 190km/h. Sper sa invete ceva din serva lui Federer.
        • +1 (1 vot)    
          e cam asa... (Marţi, 18 februarie 2014, 17:45)

          jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui adi

          se aduna punctele acumulate in ultimul an. dar nu incepand cu 1 ianuarie, ci exact cu un an in urma fata de data curenta. de exemplu: 18.02.13-18.02.14. nu sunt eu specialist, dar daca sa zicem Jankovic a ajuns anul trecut in semifinale la Dubai ai a castigat un numar de 500 puncte, iar anul acesta este eliminata in turul doi si nu castiga decat 100 puncte. asta insemana ca numarul ei total de puncte in clasamentul WTA dupa turneul din Dubai va fi cu 400 mai mic. deci, nu si-a aparat cele 500 de puncte castigate in 2013. asa se face ca, desi a abandonat in primul tur, Simona poate totusi urca pe pozitia a 7-a WTA la finalul turneului din Dubai.
          • 0 (0 voturi)    
            mai simplu (Miercuri, 19 februarie 2014, 21:39)

            Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

            Clasamentul se face pe baza punctelor acumulate in ultimele 12 luni. Doar dupa ce se incheie sezonul competitional in noiembrie, se iau in calcul doar punctele acumulate in anul in curs. Acuma este adevarat ca exista si anumite exceptii. Daca ai ajuns in top 10, nu se mai iau in calcul anumite puncte castigate la turnee mai mice dar asta e o alta poveste
  • +3 (3 voturi)    
    nu-i nimic... (Marţi, 18 februarie 2014, 13:19)

    paganini [anonim]

    altadata....refacere grabnica.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu conteaza, tot o iubim (Marţi, 18 februarie 2014, 13:33)

    BobMuller [utilizator]

    Asta-i viata, merge bine pana se strica ceva, tot o iubim, curaj Simona!
  • +2 (2 voturi)    
    simona (Marţi, 18 februarie 2014, 14:13)

    Jeni [anonim]

    M-ai facut sa fiu mandra, multumesc Simona si multa sanatate!
    • 0 (0 voturi)    
      nu ai dece sa fii mandra (Miercuri, 19 februarie 2014, 21:36)

      Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Jeni

      Mandra poate sa fie doar Simona si familia ei pentru ca doar ei au muncit din greu pentru aceasta performanta . Tu poti sa fii mandra doar de realizarile tale personale sau ale copiilor tai.
  • +1 (1 vot)    
    SIMONA (Marţi, 18 februarie 2014, 16:44)

    Tanchici Constantin [anonim]

    Prea apropiate aceste turnee.
    Cum sa te refaci Simona dupa doua zile de la finala ,
    Nici nu trbuia sa te inscrii. Dar turneele mari de acum vin.Iti doresc sanatate . Succes mare jucatoare.
    • -2 (4 voturi)    
      nu s-a inscris (Marţi, 18 februarie 2014, 18:11)

      Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Tanchici Constantin

      ci a fost invitata de arabi, care au placut-o pe Simona la AO. Nu avea cum sa ii refuze si nici nu putea sa piarda in mod rusinos in primul tur. Accidentarea e cea mai facila scuza. Asa fac toti jucatorii profesionisti cand au nevoie de o pauza. Sa nu uitam ca jucatorii de top sunt obligati sa joace in toate turnee de GS, Master la baieti sau Premier 5 la fete plus la inca alte 4 sau 5 turnee mai slab cotate. De asta nici nu mai au timp sa se pregateasca suficient. SImona are un nou antrenor si are nevoie de timp ca sa poate lucra intensiv cu el pentru ca are inca multe lucruri de pus la punct. Serva este primul element la care trebuie sa lucreze cateva ore pe zi, trebuie sa invete dropshotul si overheadul. Fara loviturile astea nu are nici o sansa sa o bata vreodata pe Serena Williams. Din pacate SImona a pierdut vreo 2 sau 3 ani de pregatire la nivel profesionist antrenandu-se cu niste romani absolut mediocri dar asta din cauza banilor. Acuma cand are bani destui si cand castiga multi bani destul de usor ar trebui sa isi angajeze cei mai buni profesionisti, chiar daca va fi sa cheltuiasca ceva mai mult.
      • +2 (2 voturi)    
        Mediocrii? (Marţi, 18 februarie 2014, 19:36)

        Soro [utilizator] i-a raspuns lui Eugenca

        Poate mediocrii pentru nivelul mondial de primele 10 jucatoare, dar sa nu uitam ca datorita lor a ajuns aici. Nu as folosi un cuvant asa de injositor pentru niste oameni care au muncit si ei cot la cot pentru a o aduce aici.
        Declaratia ei spune tot. A luat ce a putut de la ei si acum trece la un alt nivel.
        Daca erau asa de mediocrii probabil ca inca ramanea cu ei pentru ca n-ar fi ajuns aici niciodata.
        • -3 (3 voturi)    
          ei lasa (Marţi, 18 februarie 2014, 21:03)

          Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Soro

          ca nu e chiar asa. Daca erau antrenori de valoare stiau sa o invete pe Simona sa serveasca profesionist. Serviciul slab al Simonei nu se datoreaza nici inaltimii prea mici si nici conditiei fizice mai slabe ci tehnicii precare. Poti sa vezi pe youtube in slowmotion elementele serviciului Sharapovei, care este cel mai perfect serviciu din punct de vedere al tehnicii loviturii si o sa vezi ca Simonei ii lipsesc cateva elemente esentiale. Si aici este problema antrenorilor mediocri. In America sunt antrenori care antreneaza copii si care stiu mult mai mult decat Adrian Marcu sau Firicel Tomai. Pana una alta Firicel Tomai nu a fost jucator profesionist de tenis deci nu are cunostinele necesare sa antreneze un jucator de top 10 iar Adrian Marcu a fost si el un jucator destul de slab care nu a fost in top 100
          • +3 (3 voturi)    
            Prea multi priceputi (Marţi, 18 februarie 2014, 22:10)

            Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Eugenca

            O sa punctez si eu pe scurt cateva lucruri:
            1. incep cu o remarca la gramatica precara, asta pentru ca pur si simplu nu ma pot abtine: are grad de comparatie "perfect"? Eu la scoala am invatat ca nu, dar poate a trecut prea mult timp si s-au schimbat lucrurile.
            2. Serviciul Sharapovei este un serviciu inconstant. La un meci, Sharapova are aproximativ egal numarul de asi cu numarul de duble greseli. In plus, Sharapova are 1.88, daca ai impresia ca nu are importanta inaltimea te inseli profund. Un serviciu foarte bun este cel al Serenei Williams, dar nu ar trebui sa o luam in calcul, in acest moment in WTA exista 3 esaloane valorice: Serena ; urmatoarele 10 jucatoare ; apoi restul. Desigur, pierde si Serena meciuri, orice om are si zile proaste, dar are dublu puncte fata de locul 2 si asta spune totul - in conditiile in care participa la mai putine turnee decat oricare jucatoare din top 20, dar castiga aproximativ 4 din 6 turnee la care participa.
            3. Cum bine a remarcat in alt comentariu cineva, Simona are o mare problema pe serviciul 2. Serviciul 1 iti poate intra intr-o zi, in alta nu. Pentru zilele in care serviciul 1 nu functioneaza, trebuie neaparat sa ai un serviciu 2 decent care sa iti permita sa ai o sansa de castig.

            O sa inchei cu o paranteza legata de remarca la adresa accidentarii lui Nadal: are probleme foarte mari Nadal, iar aceste probleme sunt cauzate tocmai de stilul lui de joc. De ce? Este vorba de fizica. Lovitura lui Nadal nu este una clasica ca in cazul lui Federer care loveste exact cum te invata orice antrenor de tenis. Lovitura lui Nadal ii suprasolicita piciorul stang si umerii. Motivul pentru care Nadal are musculatura atat de dezvoltata fata de altii este pentru ca a fost nevoit, altfel nu ar fi putut sa loveasca mingea asa cum o face. Poti gasi mai multe despre costul loviturii extraordinare de forehand a lui Nadal pe net, evident trebuie sa cauti in engleza, nu scrie nimeni in romana.
            • 0 (0 voturi)    
              da (Miercuri, 19 februarie 2014, 18:26)

              Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin

              Maria Sharapova face multe duble greseli nu din cauza tehnicii necorespunzatoare ci din cu totul alt motiv. Ea nu face diferenta intre primul si al doilea serviciu cum fac toti ceilalti jucatori. Ea Isi asuma riscul sa serveasca si al doilea serviciu la fel ca si primul in timp ce toti ceilalti jucatori servesc al doilea serviciu cu foarte mult top spin. Dar la capitolul tehnica a servei, serva Mariei Sharapova poate fi pusa in manualele de tenis. Cat despre forehandul lui Nadal trebuie sa iti spun ca este inventia lui Borg si nu a lui Nadal. Poti vedea asta pe youtube. Borg juca cu o racheta din lemn care avea 450grame si o rama de 70 inchi patrati. Racheta lui Nadal cantareste doar 305g, are o rama de 100inchi patrati si un racordaj special creat de Babolat pentru Nadal, RPM blast, care produce un efect si o viteza foarte mare. Asa ca Borg ar fi trebuit sa fie mult mai accidentat decat Nadal daca e sa judecam dupa rationamentul tau. Pe de alta parte, fosta racheta lui Federer este din mult puncte similara cu una din lemn, 340g, 90 inchi patrati, low power, low spin. Federer a jucat cu o astfel de racheta pentru ca atuul lui principal a fost precizia si nu forta. Dar cand a trebuit sa loveasca cu multa forta si cu mult top spin,Federer le-a "produs" folosindu-si corpul mult mai mult decat Nadal. Racheta lui Nadal produce atat de multa forta incat nu o poti controla daca nu lovesti cu mult top spin. "Specialistii" care "cunosc" tenis doar din privitul la televizor nu au insa cum sa cunoasca detaliile astea. Eu am jucat cu ambele rachete si stiu exact ce spun. Am vazut un singur jucator amator care a jucat doar 2 luni cu Wilsonul lui Federer dar o gramada de jucatori amatori, in special tineri, care joaca cu Babolatul lui Nadal.
              Cat despre 'accidentarile' lui Nadal hai sa fim seriosi. Daca tu chiar ai crezi ca poti juca tenis cu basici in palma, muschi fisurati, intindere de ligamente nu are rost sa mai comentam.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă