Unde se mai poate schia in Romania in afara de Valea Prahovei si Poiana Brasov

de Andra Popa     HotNews.ro
Luni, 29 decembrie 2008, 16:28 Sport

Zapada din belsug in Semenic pentru iubitorii sporturilor de iarna.
Foto: AGERPRES
Romanii au sufocat statiunile montane de pe Valea Prahovei si Poiana Brasov, uitand ca mai au la indemana, tot in Romania, si alte destinatii turistice, uneori mult mai interesante decat arhicunoscutele Sinaia sau Predeal. In Apuseni, in Banat, in Maramures sau in Moldova exista alte citeva zeci de pirtii.

Valea Prahovei

Sinaia - statiune situata la 120 Km de Bucuresti si 44 Km de Brasov, are 6 partii de schi de diferite grade de dificultate, una singura fiind insa deshisa: Carp (inchisa), Valea Dorului (deschisa), Vanturis (inchisa), Turistica (inchisa), Drumul Vechi (inchisa) si Poiana Stanii Regale (inchisa).

Partia Valea Dorului
Altitudine: 900 m
Lungimea partiei: 600 m
Grad de dificultate: mediu (150 m)
Stratul de zapada: se schiaza in conditii bune
Teleschi, Telescaun, Tecabina: Da
Nocturna: Nu


Busteni - partia Calinderu este situata la poalele muntilor Caraiamanului.
Distanta Bucuresti - Busteni: 132 Km
Altitudine: 900 m
Lungimea partiei: 1300 m
Grad de dificultate: mediu (300 m)
Stratul de zapada: 15-20 cm
Teleschi, Telescaun, Telegondola: Nu
Nocturna: Da

Azuga - statiune situata intre Muntii Bucegi si Baiului. Partiile Cazacu si Sorica Sud sunt inchise datorita stratului subtire de zapada, doar partia Sorica fiind deschisa.
Altitudine: 950 m
Lungimea partiei: 2100 m (Sorica)
Grad de dificultate: mediu (561m)
Stratul de zapada: 10 cm
Teleschi, Telescaun, Telegondola: Da
Nocturna: Da (Sorica)

Predeal - statiune situata la 147 Km nord de Bucuresti si 25 Km sud de Brasov si beneficiaza de 9 partii de schi (Clabucet, Garbova, Trei Brazi, Cioplea, Polistoaca-fond, Orizont, Subteleferic, Subteleferic varianta, Cocos). Din cele noua, doar partia Clabucet (plecare, sosire, scoala) este deschisa.
Altitudine: 1100 m
Lungimea partiei: 2100 m (Clabucet plecare)
Grad de dificultate: mediu (390m)
Stratul de zapada: 20-40 cm
Teleschi, Telescaun: Da
Nocturna: Nu (Clabucet plecare), Da (Clabucet sosire, scoala)

Poiana Brasov
Altitudine: 1050 m
Lungimea partiilor: 14 Km
Partii pentru incepatori: 1
Partii intermediare: 6
Partii pentru avansati: 2

Bran - localitate situata la 30 km de Brasov, intre Muntii Bucegi si Piatra Craiului. Recent au fost inaugurate 2 partii de schi: Bran 1 si Bran 2
Altitudine: 750 m
Lungimea partiei: 700 (ambele)
Grad de dificultate: usor (Bran 1), mediu (Bran 2)
Stratul de zapada: 20 cm, plus zapada artificiala
Teleschi: Da
Nocturna: Da (Bran 2)


Arieseni - Partia de schi Arieseni-Vartop situata in zona muntilor Apuseni, la granita dintre judetele Bihor si Alba. Arieseni se afla la 110 km de Oradea si la 125 km de Turda.
Distanta Bucuresti - Oradea: 578 Km
Altitudine: 950 m
Lungimea partiei: 1 km/ diferenta de nivel: 200 m
Stratul de zapada: 40 cm
Teleschi cu capacitate de transport de 720 persoane/ora
Nocturna: Da
Acces auto: DN 75 trece chiar pe la baza partiei

Stana de Vale - situata in Bihor, muntii Vladeasa, la circa 70 km de Oradea pe DN 76 pana la Beius si apoi la stanga spre Budureasa.
Altitudine: 1102 m
Lungimea partiei: 550 m/ diferenta de nivel: 80 m
Stratul de zapada: 35 cm
Teleschi: Da
Nocturna: Nu

Partia Baisoara - situata la 50 KM sud-vest de Cluj-Napoca, dar si in apropierea altor statiuni ca Arieseni (55 km), Stana de Vale (72 km), Paltinis (109 km), Izvoare (117 km), Balea Lac (122 km)
Distanta Bucuresti - Cluj-Napoca: 430 Km
Altitudine: 1385 m
Lungimea partiei: 1.2 km
Stratul de zapada: 10-15 cm
Teleschi: Da
Nocturna: Da

Partia Izvorul Muresului - situata in judetul Harghita in muntii Hasmas, la 12 Km de Gheorghieni.
Distanta de la Bucuresti la Izvorul Muntelui: 330 Km
Altitudine: 900 m
Lungimea partiei: 620 m
Grad de dificultate: usor
Stratul de zapada: 40 cm
Teleschi: Da
Nocturna: Nu

Muntele Mic - statiunea se afla in judetul Caras-Severin la poalele versantului sudic al muntilor Tarcu. Accesul auto se face pe soseaua Caransebes-Borlova (20 km) si apoi cu telescaunul. Cu trenul pana in gara Caransebes si apoi cu masina pe soseaua spre Borlova. In Muntele Mic se schiaza pe partiile Nordica si Valea Soarelui.
Distanta de la Bucuresti la Muntele Mic: aprox 450 Km
Altitudine: 1525 m
Lungimea partiei: 1400 m (Nordica) si 1500 (Valea Soarelui)
Grad de dificultate: mediu respectiv usor
Stratul de zapada: 15-20 cm
Teleschi: Da
Nocturna: Da (Nordica)

Parang - statiune situata pe platoul muntilor Parang. Se ajunge de la Petrosani, pe DN 66, se face la stanga pe Str. Closca, apoi Zorilor si Gral. Vasile Milea si de aici inca aproape 5 Km pana la telescaun.
Distanta de la Bucuresti la Parang: 350 Km
Partia Parang - singura deschisa
Altitudine: 1685 m
Lungimea partiei: 2400 m
Grad de dificultate: mediu (612)
Stratul de zapada: 25-30 cm
Telescaun: Da
Nocturna: Nu

Ranca este situata la 18 km de orasul Novaci si la 31 km de DN 66 (intrarea in localitatea Bengesti-Ciocadia, la 31 km de Tg. Jiu si 82 km de Ramnicu-Valcea).
Distanta de la Bucuresti la Ranca: 277 Km
Altitudine: 1650 m
Lungimea partiei: 700 m
Grad de dificultate: mediu
Stratul de zapada: 40 cm
Teleschi: Da
Nocturna: Nu

Statiunea Semenic este deschisa tot timpul anului si se afla in judetul Caras-Severin, in muntii Banat din Carpatii Occidentali. In Semenic se schiaza pe 5 partii: Semenic, Crucea de brazi, Goznuta, Slalom urias, Slalom.
Distanta de la Bucuresti la Semenic: 521 Km
Altitudine: 1410 m
Lungimea partiei: 350m (Semenic), 500m (Goznuta), 700m (Crucea de brazi), 1200m (Slalom urias), 520m (Slalom)
Grad de dificultate: usor (Semenic), mediu (Goznuta), mediu (Crucea de brazi), greu (Slalom urias), greu (Slalom)
Stratul de zapada: 15-20 cm
Teleschi: Da (Semenic si Goznuta)
Nocturna: Nu

Straja - statiune situata in judetul Hunedoara. Aici sunt amenajate 5 partii de schi: Comexim, Platou Constantinescu, Platou Soarelui, Slalom Special si Slalom Urias. Acces auto pe DN 66 pana in Petrosani si de aici la Lupeni. Din Lupeni in Straja se urca cu telescaunul. Cu trenul pe ruta Timisoara-Craiova, pana in gara Lupeni.
Distanta de la Bucuresti la Straja: 361 Km
Altitudine: 1445 m
Lungimea partiei: 650m (Comexim), 1742m (Platou Constantinescu), 700m (Platou Soarelui), 519m(Slalom Special), 1269m (Slalom Urias)
Grad de dificultate: usor (Comexim), usor (Platou Constantinescu), usor (Platou Soarelui), greu(Slalom Special), mediu (Slalom Urias)
Stratul de zapada: 45 cm
Teleschi: Da
Nocturna: Da (Platoul Soarelui, Slalom Special)

Borsa - statiune situata in muntii Rodnei, pe Valea Viseului, in judetul Maramures, la circa 100 km de Bistrita si 130 de Baia Mare. Borsa are patru partii de ski, insa doar pe doua se poate schia la aceasta ora: partia Poiana Stiol, partia Poiana Stiol- Vf. Stiol
Distanta Bucuresti - Borsa: 496 Km
Altitudine: 850 m
Lungimea partiei: 1.6 Km (Poiana Stiol), 500 m (Poiana Stiol- Vf. Stiol)
Grad de dificultate: mediu (70 m respectiv 40 m)
Stratul de zapada: 40-50 cm
Teleschi, Telescaun: Da
Nocturna: Nu
Info plus: trambulina naturala (50m), partie de sanie

Vatra Dornei este situata in Depresiunea Dornelor la 112 km de Suceava si 80 km de Bistrita.
Distanta Bucuresti - Vatra Dornei: 412 Km
Altitudine: 808 m
Lungimea partiei: 900m (Parc), 3.200 m (Dealu Negru)
Grad de dificultate: mediu (150 m respectiv 400 m)
Stratul de zapada: 25 cm
Teleschi, Telescaun: Da
Nocturna: Nu

Paltinis - statiune situata la 33 Km de orasul Sibiu, pe partea nord-estica a Muntilor Cindrel (Carpatii Meridionali). Este cea mai veche statiune montana din Romania (1894) si beneficiaza de sapte partii de schi (Oncesti, Oncesti II, celalalte cinci fiind partii pentru ski fond). La aceasta ora, doar partia Oncesti I este deschisa.
Distanta Bucuresti - Paltinis: 320 Km
Altitudine: 1450 m
Lungimea partiei: 1150 m (Oncesti I), 450 m (Oncesti II)
Grad de dificultate: mediu (241m)
Stratul de zapada: 25-30 cm
Teleschi, Telescaun: Da
Nocturna: Da

Sursa: www.skiresorts.ro




















10204 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    alternative (Luni, 29 decembrie 2008, 17:02)

    croc [anonim]

    consumatorii trebuie sa faca o alegere.
    Prezentati-le alterntive si o sa vedeti ca in cativa ani Dl. Copos v-a ramane fara cleinti la mizeria lui numita Poiana Brasov. Aia nu este statiune, este o parodie.
    • +3 (5 voturi)    
      nu romanii au sufocat poiana (Luni, 29 decembrie 2008, 17:23)

      handocad [anonim] i-a raspuns lui croc

      extraordinar cum se monteaza ziaristii nostri. "romanii" au sufocat nu stiu ce.... orice vant tras dinspre bucuresti se transforma in chestiune nationala. bucurestenii snobi au sufocat nefericitele alea de statiuni. si vorba unui bun prieten kirus, bucurestiul e o mica parte a romaniei
      • 0 (4 voturi)    
        Ai o problema mare ... Bucuresti (Luni, 29 decembrie 2008, 19:52)

        n534663 [anonim] i-a raspuns lui handocad

        Prietene,
        Cred ca ia o problema mare care se cheama Bucuresti.
        De fapt se cheama altfel problema ta, dar nu este cazul sa o dezbatem aici
        In momentul in care Bucurestiul (10% din populatia Romaniei) aduce un procent de peste 35% din PIB-ul Romaniei mai ai vreo pretentie sa spui ca Bucuresti pe aici si pe dincolo? De ce?
        Noi din Timisoara nu o facem - intelegem ceea ce fac fac ei, chiar daca nu suntem de accord intotdeauna.
        Dar atat vreme cat Bucuresti si Timisoara voteaza sa iasa oricine numai Ciuma Rosie nu, iar restul Romaniei (care dupa cum spui tu ar conta cumva) voteaza ROSU, ce mai vrei.
        Mai bine taceti si vedeti de roseatza voastra.
        • +1 (1 vot)    
          10% (Luni, 29 decembrie 2008, 21:22)

          luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui n534663

          tot la faptul ca Bucurestiul reprezinta 10% din pop. Romaniei ma gandeam si eu, chiar daca nu sunt de acord sa se ia intotdeauna Bucurestiul ca "punct de referinta"...
          • 0 (0 voturi)    
            Ai Dre\ptate (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 20:15)

            n534663 [anonim] i-a raspuns lui luxdesign28

            Aici sunt de accord cu tine, doar ca realitatea economica este un pic diferita de ceea ce dorim noi, nu-i asa?
        • 0 (2 voturi)    
          mitic de banat (Luni, 29 decembrie 2008, 23:24)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui n534663

          ce spui tu este o aiureala. toata Transilvania nu numai Bantul sunt portocalii sau verzi. Si daca este sa o luam asa, Oprescu este un rosu ciumat. Asta asa ca sa intelegi tu pe cine lauzi, pe miticii care au tras Transilvania cu cel putin 25 de ani ionapoi in evolutia istorica. Cred ca ar trebui sa te muti printre Mitici si sa-i ajuti sa cresaca contributia la PIBUL, construit pe consum nu pe productie. Ca atata stiu ei sa consume.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu ai prea inteles mare lucru (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 20:18)

            N534663 [anonim] i-a raspuns lui andrei

            Nu ai prea inteles marelucru din interventia mea, asa ca te las in plata ta - de unde nu este nici Dumnezeu nu cere.
        • 0 (2 voturi)    
          35% = minciuna (Marţi, 30 decembrie 2008, 9:13)

          ardelean [anonim] i-a raspuns lui n534663

          toate firmele "mari" au sediu in bucuresti, chiar si firmele mari din tara se raporteaza tot la bucuresti (asa zisi CONTRIBUABILI MARI, exista si serv. in adm. financiara), dar tot aia 90% din provincie va fac PIB-ul vostru.INTELEGE MAAA CA II PIB PE HIRTIE !!!! Ex. orange, romtelecom, cosmote,electrica,....ASA CA NU TE MAI LAUDA MAI miticule fiindca te lauzi degeaba.
          • 0 (0 voturi)    
            Vere, ai probleme mari (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 20:13)

            n534663 [anonim] i-a raspuns lui ardelean

            Vere, ai probleme mari cu intelegerea chestiunilor macroeconomice.
            Daca nu intelegi, mai bine taci, nu de alta, dar este pacat sa expui lucruri care sunt foarte departe de realitatea economic.
            In momentul in care singur-singurel Adrian Porumboiu (Vaslui) are o cifra de afaceri putin mai mare decat 50% din HBC Coca Cola Romania, ar trebui sa intelegi ca nu ma refer aici la firme de genul celor pe care le expui tu aici, ci la firme care produc activ si care nu au sucursale care sa se raporteze vrei-nu-vrei la centru.
            Chiar avand in vedere ceea ce ce ai spus tu singur, aidca in ipoteza pe care o sustii, Bucurestiul ajunge la mai bine de 50% in PIB. Fa-ti lectiile inainte sa spui ceva.
          • 0 (0 voturi)    
            Ai probleme de Macroeconomie (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 21:05)

            n534663 [anonim] i-a raspuns lui ardelean

            Prietene,
            Daca tu ai impresia ca de fapt Coca Cola HBC are prea mare influneta la PIB inseamna nu ai inteles mai nimic din Marcoeconomics. Influentea unei astfel de companii este numai la partea de consum, deci este foarte, foarte mult diminuata la total PIB.
            Mai citeste si abia apoi exprima-te!
        • -1 (1 vot)    
          o, da (Miercuri, 31 decembrie 2008, 8:22)

          handocad [anonim] i-a raspuns lui n534663

          frate, eu am votat cu un primar independent. daca ti se pare ca se risipeste pib-ul pe prostii cere autonomie
        • 0 (0 voturi)    
          corect (Marţi, 10 februarie 2009, 23:24)

          moi [anonim] i-a raspuns lui n534663

          un pahar de vin pentru prietenul din timisoara. asta cu bucurestenii e o falsa problema. pentru ca: cine este acum bucurestean? care e profilul bucuresteanului? unul de 2 generatii in bucuresti, sau unul care dupa facultate a ramas in bucuresti? sau cine? populatia b. e foarte eterogena, o sa gasesti tot felul de oameni si de fete, de aia e cam aberant sa blamezi 'bucurestenii'. poate kitschul, prostia, etc asa ar mai merge
    • +3 (3 voturi)    
      re: alternative (Luni, 29 decembrie 2008, 17:43)

      nepal [anonim] i-a raspuns lui croc

      Ce-aveti cu Poiana, am schiat cam pe toate partiile din lista asta mai putin cele din Apuseni si Semenic si Poiana are cele mai bune partii dupa parerea mea, iar de cativa ani are si instalatii de cablu suficiente. Problema cu Poiana nu e statiunea, ci specimenele care o populeaza in perioada asta.
    • 0 (0 voturi)    
      in maramures (Luni, 29 decembrie 2008, 18:38)

      lucad [anonim] i-a raspuns lui croc

      mai sunt o gramada de partii!
      Cavnic - Partia Roata
      Partia Roata 2
      Partia Roata 3
      Mogosa - Partia Mogosa
      Partia Suior
      Izvoare (nu e deschisa inca)

      si mai sunt...
    • 0 (0 voturi)    
      in maramures (Luni, 29 decembrie 2008, 18:38)

      lucad [anonim] i-a raspuns lui croc

      mai sunt o gramada de partii!
      Cavnic - Partia Roata
      Partia Roata 2
      Partia Roata 3
      Mogosa - Partia Mogosa
      Partia Suior
      Izvoare (nu e deschisa inca)

      si mai sunt...
  • 0 (0 voturi)    
    Stana de Vale (Luni, 29 decembrie 2008, 17:20)

    Io [anonim]

    Teleschiul exista, dar nu functioneaza; am fost eu in weekend.
  • +2 (2 voturi)    
    alternative (Luni, 29 decembrie 2008, 17:31)

    KM [anonim]

    Bucuresti-Vatra Dornei 412km!Poate cu elicopterul!
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Marţi, 30 decembrie 2008, 9:00)

      george [anonim] i-a raspuns lui KM

      Sa stii ca ar fi un drum cu 412km dar e cea mai mare porcarie:pana la Toplita e ok dar de-acolo ar trebiu sa mergi pe un drum jenanat.Sincer am incercat iarna asta si dupa 1 km facut pe drumul acela(asta in 10 min) m-am intors si am mers pe la bicaz,facand in totat 540km si multe ore.Cand m-am intors am mers pe drumul normal care are aproximativ 460km prin roman,falticeni.
    • 0 (0 voturi)    
      vai de capul vostru (Marţi, 30 decembrie 2008, 10:04)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui KM

      Gandire tipica de Bucuresti. Nu iti convine ca sunt 400 de km pana la Vatra Dornei, dar stati ca oile ore in sir la cozile alea spre Valea Prahovei. Nu faci in nici un caz mai putin pana la Brasov decat pana la Vatra Dornei cu traficul de acolo.

      Pentru baiatul care se plangea de drum, l-as sfatui sa se mai informeze deoarece drumul de la Gura Humorului la Vatra Dornei este 90% gata si se poate circula in conditii mai mult decat decente.

      Niciodata nu a fost drumul asa de rau cum se tot striga prin toate locurile. Se circula greu pentru ca erau lucrari si se circula pe un singur sens.

      Daca va place sa ardeti gazul stand pe loc la cozile voastre in loc sa va miscati totusi, stati acolo, ca oricum la Vatra Dornei vine destula lume care trece peste "drumul rau", "distanta mare" si alte cacaturi de astea de Bucuresti.
    • 0 (0 voturi)    
      comoditate si prostie (Miercuri, 31 decembrie 2008, 14:21)

      afterhours [anonim] i-a raspuns lui KM

      prietene, unii fac distanta asta de ani de zile din diferite motive:scoala,serviciu, afaceri, turism..........cu diferite mijloace si nu se plange nimeni ba din contra pentru relaxare si turism revin cu gramezile, da ce sa-i ceri unui om crescut in betoane si fomist din fire, cu masina la scara!


      Mai vizitati RO nu doar imprejurimile Bucurestiului!
  • 0 (0 voturi)    
    Carlibaba (Luni, 29 decembrie 2008, 17:43)

    unu [anonim]

    http://www.skiresorts.ro/index.php?pn=show_news&id=88

    Este o partie mai putin cunoscuta, dar placuta.
  • 0 (2 voturi)    
    pffss (Luni, 29 decembrie 2008, 18:00)

    cicu [anonim]

    oooo acum cine v-a pus sa le prezentati la mitici straja, sper sa nu se inmulteasca pe acolo oricum vestul merge in austria si pe partii serioase nu baliverne de valea prahovei. AUTONOMIE ECONOMICA!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Kalinderu (Luni, 29 decembrie 2008, 18:13)

    b09d4n [utilizator]

    Desi nu agreez partia (fiind una usoara) are o super instalatie de cablu, un telescaun de mare capacitate . De asemenea exista o parcare destul de mare la baza partiei.

    De asemena in Parang exista si o partie de foarte mare dificultate. Partea proasta este ca nu are propria instalatie de cablu si trebuie sa stii cand sa faci stanga pentru a iesi catre telescaunul principal. Din pacate telescaunul din Parang este jalnic, cozile formate fiind insuportabile.

    Pentru avansati singurele partii din Romania sunt cele de la Sinaia, Azuga si Poiana. Pentru ultima statiune recomand autobuzul care face curse regulate din Brasov.
    • 0 (0 voturi)    
      Hm (Luni, 29 decembrie 2008, 20:24)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

      Auzi...Oi fi tu mare schior, dar daca ti se pare Kalinderu partie usoara, ar trebui sa te mai uiti o data. Are 4 portiuni, foarte diferite intre ele ca nivel de dificultate: la plecare - nivel usor/mediu, partea a doua - nivel dificil (chiar periculos tinand cont de dubla inclinare a partiei), partea a treia - usor, sosirea - abrupt (portiune scurta, ce e drept).
      • 0 (0 voturi)    
        Polemica (Luni, 29 decembrie 2008, 23:53)

        b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

        Ai dreptate, nici nu stiu sa skiez.
    • 0 (0 voturi)    
      Oncesti II (Luni, 29 decembrie 2008, 21:48)

      bigubax [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

      In Paltinis partia Oncesti II e in categoria Negru (pt. avansati).
      Pacat ca e scurticica doar ... dar e deschisa (erata la articol).
      • 0 (0 voturi)    
        Negru (Luni, 29 decembrie 2008, 23:55)

        b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui bigubax

        Multumesc, o sa ma interesez si daca e asa cum spui tu atunci o sa merg sigur. Este doar teleski ? Cu placa obosesc destul de repede daca e numai cablu.
  • 0 (0 voturi)    
    alternative in vecini (Luni, 29 decembrie 2008, 18:30)

    agnosthic [anonim]

    http://www.vacanteinbulgaria.ro/despre_borovets.html

    45 km de partii. 4 zile la hotel de 4* = 388 euro / camera cu mic dejun inclus 2 persoane. plec maine sa vad; probabil ca nu e poveste. 456 km.
  • 0 (0 voturi)    
    multe partii... (Luni, 29 decembrie 2008, 19:17)

    schiorbeton [anonim]

    S-a uitat enumerarea multor partii cu instalatii de teleschi si nu numai:

    - Harghita Bai (HR)
    - Baile Homorod (HR)
    - Gura Raului (SB)
    - Cavnic (MM)

    si lista poate continua......
  • 0 (0 voturi)    
    cavnic (Luni, 29 decembrie 2008, 20:06)

    cornel [anonim]

    bravi, buni ziaristi. ati copiat o lista de pe un singur site si gata documentarea.

    tocmai de pista din cavnic, maramures, ati uitat, primul loc din romania in care s-a deschis anul asta sezonul de ski? plus partiile din judetul harghita, super partii.

    vizitati macar doua site-uri inainte sa scrieti un articol. stiam ca documentarea se face din cel putin 3 surse, s-a schimbat ceva?
  • +1 (1 vot)    
    sa fim seriosi (Luni, 29 decembrie 2008, 20:42)

    toto [anonim]

    poiana este singurul loc in care se poate schia decent, restul sunt dotate prost sau doar pentru incepatori. oricum este o greseala sa te duci la ski de sarbatori in statiunile romanesti. nici bulgaria nu e o solutie, tot doar pt incepatori. skiul adevarat este in Austria, Elvetia si Italia. si nu stiu de unde a scos-o unul mai sus, ca in Austria merg doar cei din vestul tarii. Tot bucurestenii sunt cei mai multi, pt ca aici se fac banii. Chestia aia cu miticii e fumata.
    • 0 (0 voturi)    
      franta (Marţi, 30 decembrie 2008, 10:59)

      iris [anonim] i-a raspuns lui toto

      incercati si Franta!!
      nu veti regreta
  • 0 (0 voturi)    
    sa fim seriosi (Luni, 29 decembrie 2008, 20:42)

    toto [anonim]

    poiana este singurul loc in care se poate schia decent, restul sunt dotate prost sau doar pentru incepatori. oricum este o greseala sa te duci la ski de sarbatori in statiunile romanesti. nici bulgaria nu e o solutie, tot doar pt incepatori. skiul adevarat este in Austria, Elvetia si Italia. si nu stiu de unde a scos-o unul mai sus, ca in Austria merg doar cei din vestul tarii. Tot bucurestenii sunt cei mai multi, pt ca aici se fac banii. Chestia aia cu miticii e fumata.
  • 0 (0 voturi)    
    ........................ (Luni, 29 decembrie 2008, 22:42)

    Masacru [utilizator]

    In Sinaia nu se mai schiaza? :D
  • 0 (0 voturi)    
    La Ranca exista nocturna! (Luni, 29 decembrie 2008, 23:30)

    Safta [anonim]

    Documentati-va mai bine - Ranca are nocturna!
  • 0 (0 voturi)    
    alpii (Marţi, 30 decembrie 2008, 0:18)

    freeRider [anonim]

    ok. frumoasa si lunga lista partiilor romanesti.

    intr-un fel imi pare bine ca ai nostri Carpati sunt prezervati de scheletele metalice.
    in alt fel nu as bate 300km ca sa "ma dau" pe o partie de 700m. chiar daca rinca are un peisaj de nota zece civilizatia lasa de dorit ca peste tot: pet-uri si sticle pe partie, servicii aiurea sau deloc.
    chiar si poiana este mult in urma unei amarate de statiuni "familiale" din alpii francezi/italieni. de la aosta in val d'isere unii au stiut sa exploateze aurul alb. noi invatam sau plecam spre tux si ne ofticam ca ei pot?
  • 0 (0 voturi)    
    Toplita (Marţi, 30 decembrie 2008, 10:48)

    FERO1914 [anonim]

    tokio? nuuuuuuuuuu , toplita!!!!

    una din cele mai buna partii din hr
  • -1 (1 vot)    
    Bucuresteni ! Va ordon ! Nu treceti carpatii ! (Marţi, 30 decembrie 2008, 13:32)

    Long Play [anonim]

    :))) Miticilor aducatori de PIB (Scriptic) Ramaneti la voi, in aglomeratia voastra ! Nu cumva sa ne intoxicati de Regalism ! Va este bine acolo ! Aveti cele mai tari statiuni! asa ca nu va mai bateti capul cu nimic si stati prostiti in masinile vostre melcate care va duc pe pistele sfortoase! :)) Ca oricum mai aveti 40 de ani pana incalzirea globala va transforma frumoasa urbe de care sunteti atata de mandrii intr-o zona desertica .......
  • 0 (0 voturi)    
    diversificati destinatiile (Marţi, 30 decembrie 2008, 14:29)

    maniu [anonim]

    Probabil ca primul motiv pentru care bucurestenii prefera Valea Prahovei si Brasovul este ca statiunile sunt foarte aproape de capitala si accesul este relativ rapid. Consider ca pentru un weekend este ok sa mergi 100 km pana la munte. Totusi, pentru o vacanta de cateva zile (de sarbatori, de exemplu) cand toata lumea se inghesuie pe Valea Prahovei merita sa faceti niste km in plus - s-ar putea ca timpul de deplasare sa fie acelasi cu statul in blocajele de 5-10 km de pe Valea Prahovei. Legat de calitatea partiilor nu pot sa ma pronunt, au facut-o altii care se pricep.
    Oricum, merita in general turismul in alte statiuni decat cele binecunoscute de bucuresteni, mai ales ca drumurile de acces in unele zone sunt excelente. Ma gandesc ca pana in Suceava, de ex, drumul este ca-n palma, in Transilvania exista portiuni importante de drum de calitate, asa ca se mai pot diversifica destinatiile.
  • 0 (0 voturi)    
    scurt. (Marţi, 30 decembrie 2008, 15:53)

    Ionel [anonim]

    Am un sfat scurt.
    Mereti in Austria !
    La noi , astea de cateva sute de metriisau maxim 2 KM, nu sunt partii, sunt derdelushuri!
    In Austra, partii, totul pus la punct, Perfect. Skiezi de "iti sar capacele". .Plus ca preturile sunt decente , nu ca la Poiana Brasov, plina de snobi.
    Cine a mai vezut: sa mergi la munte , la aer si relaxare si sa te dai cu snowmobilu' sa poluezi atmosfera cu gaze si zgomote si sa ii incurci pe skiori.
    Asa ceva numa' la noi! Miticisme!
  • -1 (1 vot)    
    s (Joi, 1 ianuarie 2009, 20:25)

    c [anonim]

    dragii nostri bucuresteni. ramineti va rog pe ruta Bucuresti-Brasov.muntii sint mai frumosi fara voi pe aici


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version