Michael Schumacher, penalizat 10 pozitii pentru comportament nesportiv

de A.I.     HotNews.ro
Duminică, 1 august 2010, 20:31 Sport | Motor

Schumacher, duel incorect cu Barrichello
Foto: f1.com
Michael Schumacher a fost penalizat cu 10 pozitii de catre comisarii de cursa de la Hungaroring in urma manevrelor efectuate in turul cu numarul 66, informeaza f1.com. Germanul a fost aproape de a-l trimite in zid pe Rubens Barrichello in momentul in care brazilianul a incercat sa-l depaseasca. Sanctiunea va fi aplicata in urmatorul Mare Premiu, cel de la Spa-Francorchamps, din data de 29 august.

In turul cu numarul 66, Rubens Barrichello (Williams) a incercat (pe linia dreapta de la standuri) sa-l depaseasca pe Michael Schumacher (MercedesGP). Vazand ca este in pericol sa piarda locul al-10-lea (ultimul din puncte), germanul a virat dreapta si l-a trimis pe brazilian foarte aproape de zid. Rubens a fost nevoit sa iasa (pentru scurt timp) de pe circuit pentru a-l depasi pe fostul campion mondial.

Manevra lui Schumi a fost considerata ilegala de catre comisarii de cursa din Ungaria, germanul nerespectand regulamentul sportiv in vigoare.

"A fost unul dintre cele mai urate momente prin care am fost nevoit sa trec de-a lungul intregii cariere", a declarat Barrichello dupa incidentul cu Schumacher, fostul sau coechipier din perioada Ferrari.

Indiferent de locul ocupat la finalul calificarilor de pe circuitul de la Spa-Francorchamps, Michael Schumacher va pleca in cursa cu 10 pozitii penalizare.


Citeste mai multe despre   























6494 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    Sportiv (Duminică, 1 august 2010, 20:53)

    Viorel [anonim]

    (null)
    • +1 (5 voturi)    
      Daca Mercedes nu-l reactiva... (Luni, 2 august 2010, 4:37)

      Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

      Schumi M. mare smecher al f1 ramanea...asha:)
  • -1 (1 vot)    
    Extras din regulamentul FIA (Duminică, 1 august 2010, 21:03)

    omezu [utilizator]

    "In extreme cases the stewards may choose to enforce a third type of penalty whereby they can force a driver to drop any number of grid positions at the next Grand Prix. So even if the driver in question goes on to qualify in pole position, he will in fact start from a lower grid slot; 11th for example in the case of a ten-place penalty."

    Acum, autorul articolului e sigur ca penalizarea vine la sf cursei si nu dupa calificari cand pilotul e retrogradat pe grila de start?
  • +8 (14 voturi)    
    Noroc (Duminică, 1 august 2010, 21:04)

    Reactor [utilizator]

    Noroc ca nu era in perioada in care se faceau opriri la boxe, si ca nu iesea nimeni de acolo, ca era vai si-amar...
    Cat despre Schumi, in sfarsit se face dreptate; se vede clar ca e total nesportiv si ca tampeniile pe care le face pe circuit nu au ce cauta acolo, impreuna cu el!
    Fair play zero!
  • +2 (12 voturi)    
    MSC gives F1 a bad name (Duminică, 1 august 2010, 21:19)

    hm [anonim]

    Nu am fost niciodata fan MSC, chiar dimpotriva. Cu toate acestea, m-a bucurat vestea revenirii, in ideea ca va stimula si suplimenta spectacolul din F1. Desi simpatizez cu RBR, sunt totusi un spectator neutru, care apreciaza frumusetea sportului, si ma entuziasmeaza o cursa spectaculoasa, indiferent cine trece primul linia de finish.

    Revenirea lui MSC nu a adus insa decat revenirea nesimtirii si a lipsei de sportivitate a acestuia. Din marele campion a ramas doar o umbra palida si jenanta. Din talent si dominare a ramas doar caracterul de zero fair play, stiut fiind faptul ca MSC a fost mereu certat cu bunul simt sportiv. Depasit de situatie si chiar de o multime de piloti debutanti (ex: Petrov) sau chiar batranei, cu masini mai slabe (Barichello, azi), MSC gives F1 a bad name.

    In cei 3 ani cat a lipsit neamtul, lucrurile au evoluat prea mult, si acum F1 nu mai e de nasul lui. Un minim de bun simt ar trebui sa il oblige sa renunte la finalul acestui sezon. Mi-e mie jena de prestatia sa (inclusiv nesimtirea de azi), asa ca nici nu vreau sa ma gandesc ce crede un fan Ferrari sau MSC despre asta ...
    • -1 (1 vot)    
      hm (Luni, 2 august 2010, 14:22)

      touretul [anonim] i-a raspuns lui hm

      nu stiu daca Rubens avea masina mai slaba. In definitiv, la depasit pe lina dreapta unde avea evident o acceleratie superioara. si de-a lungul duelului, cu ture in urma se vedea cum se apropie pe liniile drepte de Scumacher. Masina Mercedes e surprinzator de slaba. Totusi, Schumi e evident mai lent decat Rosberg, ceea ce spune multe despre nivelul sau actual.
  • +5 (11 voturi)    
    e depasit !! (Duminică, 1 august 2010, 21:33)

    shitt [anonim]

    simplu... tentativa de omor !.. asta a facut marele MS
  • -7 (11 voturi)    
    Uitati-va la cursa (Duminică, 1 august 2010, 21:44)

    hic sunt leones [utilizator]

    si abia apoi comentati.
    E o prostie clara a lui Barrichello.
    • +3 (5 voturi)    
      cunoscatorule (Luni, 2 august 2010, 0:47)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      nu ma pricep la fineturile F1 insa cred ca cei care l-au pedepsit pe schumi se pricep mai bine decat tine.
      • 0 (2 voturi)    
        Ca intre specialisti (Luni, 2 august 2010, 11:02)

        omezu [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Exact. Ca si aia de la Monaco. Tot vina lui a fost. Minusuri va rog. Sunt fanatic Schumi.
    • +3 (7 voturi)    
      Asa este! (Luni, 2 august 2010, 7:52)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Masina lui Bari era incontestabil mai rapida decat a lui Schumi asa cum si masina lui Vettel era mai rapida decat a lui Alonso, dar intr-o cursa de F1 mai conteaza si experienta pilotului si in cazul lui Alonso s-a adeverit din plin. Bari insa nu a rabdat si a intrat la disperare chiar cu riscul de a se lovi. Din cate am vazut eu in cursa neamtul cand l-a vazut langa el a tras stanga si a pierdut pozitia. Comisarii de start unguri destepti cam ii stim l-au sanctionat si pe Vettel pentr un motiv imaginar si acum si pe Schumi pentru . . . nesportivitate!!!
      In ce priveste capacitatile lui Scumi eu zic sa fim seriosi. Pai a primit pentru a concura o umbra din masina ce a dominat editia trecuta a marele circ. Nu prea am inteles de ce!
      • 0 (0 voturi)    
        Citeşte regulamentul (Luni, 2 august 2010, 13:29)

        Byc [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

        Gheorghe!

        Ar fi indicat să citeşti regulamentul FIA. Din cei 7 oficiali, doar 2 sunt OBLIGATORIU din ţara gazdă.
        Acet link îţi poate fi util în acest sens: http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/sporting_regulations/8684/
    • +1 (1 vot)    
      păi de ce te miră părerile mazetelor? (Luni, 30 august 2010, 15:03)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      nu ai văzut cum conduc berbecii prin România?! Te miră că au impresia că cel din față trebuie să se dea la o parte?

      Dacă cineva a făcut o tîmpenie, apăi Barrichello a făcut-o, dar Schumacher a evitat-o. Dementul a vrut să intre în plin în mașina lui Schumacher (cam cum a făcut Vettel cu Button în Belgia), noroc că ăla s-a ferit.

      P.S. Nu îl suport pe Schumacher, dar aici nu are nici cea mai mică vină. Stewarzii au judecat prost.
  • +2 (12 voturi)    
    Clarificari (Duminică, 1 august 2010, 22:06)

    omezu [utilizator]

    "germanul a virat dreapta si l-a trimis pe brazilian foarte aproape de zid".
    Cine s-a uitat la cursa a vazut ca manevra a inceput inca de la intrarea pe linia dreapta. Schumi s-a deplasat constant spre dreapta, nu a virat brusc, insa Barichello a ales sa se bage tot pe acolo pt a avea interiorul la urmatorul viraj. Cu un tur inainte spunea echipei in casca ca nu poate depasi deoarece Schumi "inchide" bine si si-a asumat riscul de a depasi asa cum a facut-o.
    Cine zice ca manevra intra la tentativa de omor, se uita la F1 de 3 curse.
    • +3 (9 voturi)    
      corect (Duminică, 1 august 2010, 22:32)

      radu [anonim] i-a raspuns lui omezu

      sunt de acord cu buimacu....cine nu s-a uitat pana acum la F1, sa nu mai comenteze....
    • -1 (7 voturi)    
      scm (Duminică, 1 august 2010, 22:45)

      Reactor [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Fara suparare, dar aberezi. Uita-te pe reluare, msc era pe stanga, bar s-a apropiat la aspiratie, moment in care scm a dat dreapta sa blocheze, iar bar dupa el, s-a dus pe extrema dreapta a pistei (atentie ca zic a pistei, ca intre pista si zid e un spatiu betonat) si s-a infiltrat, ajungand cu eleronul fata in dreptul rotilor spate ale lui scm. Adica manevra de blocare a esuat. Acum scm venea inspre el, iar bar s-a dat mai in dreapta, adica a iesit de pe pista pe spatiul dintre pista si zid tocmai ca sa evite un contact cu scm, ca tampitul daca vede ca nu i-a reusit blocajul, tot se baga...
  • 0 (8 voturi)    
    of of of... (Duminică, 1 august 2010, 22:43)

    hm [anonim]

    ... si ca sa imi raspund singur intrebarii de mai sus:

    Fanii MSC sunt bine-mersi, la fel de indoctrinati si cu idei fixe ca tot timpul. Baieti, scoateti capul din fundul lui MSC!

    http://www.youtube.com/watch?v=aIJLRbU-lDI

    http://www.youtube.com/watch?v=H9RSyMgcniE

    Trage clar dreapta de volan, imediat ce il vede / simte pe BAR in dreapta... Ma uit la F1 de aproape 20 de ani, nu de 3 curse, asa ca lasati-o moarta! Daca nu l-am mai fi vazut pe MSC facand asa ceva de muuuuulte ori (Hill, Villeneuve, etcetcetc), as mai fi zis, dar asa...
    • +5 (7 voturi)    
      catre toti cunoscatorii (Luni, 2 august 2010, 8:03)

      Ciupaciups [anonim] i-a raspuns lui hm

      Am citit mai multe comentarii de mai sus, inclusiv acesta si nimmeni nu spune ca RBR a gresit tinand motis sa fie su MSC , pe cand se putea retrage si sa il depaseaspa pe exterior deoarece MSC nu mia avea voie sa schimbe inca o data trasa, finda asa prevede regulamantul......iar tot regulamentul prevede ca cel roata in fata isi alege trasa si nu e obligat sa faca loc
      P.S. totusi daca ati vazut cursa mai atenet in ultima clipa a virata stanga sa nu il urce pe RBR pe mormanul de pamant de dupa iesirea de la boxe
    • +3 (5 voturi)    
      vai vai (Luni, 2 august 2010, 10:53)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui hm

      Eu am vazut un pilot care nu s-a lasat depasit usor si unul care nu s-a lasat pana nu a depasit. Sariti cu minusuri dar nu mai veniti cu copilarii gen inchisoare, tentativa de omor si risc inutil. Oamenii astia cand se urca in masina stiu bine la ce riscuri se expun. Daca i se rupe suspensia la 300 km/h in linie dreapta cine mai face bulau?
      Cand Vettel s-a urcat pe Webber cine a vrut sa omoare pe cine? A stai nu se pune...ca nu era implicat MS. Ati vazut cum conduce Hamilton? Anul asta, fara sa exagerez, cred ca a facut vreo 5 sau 6 depasiri in care adversarul a ajuns cu jumatate de masina pe aratura. A stai...nu avea 300 la ora.
      Cand vrei mortis sa depasesti iti mai asumi si riscuri. Ala care vireaza clar spre celalalt e chiar Barichello la sf manevrei.
      Si dc te uiti de 20 de ani la F1 inseamna ca l-ai vazut si pe Senna. Sau nu se pune ca nici ala nu e MSC?
      • 0 (0 voturi)    
        bravo (Luni, 30 august 2010, 15:04)

        meioza [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        uite că mai sînt oameni care gîndesc!
    • +2 (4 voturi)    
      esti praf amice... (Luni, 2 august 2010, 11:03)

      amazing [utilizator] i-a raspuns lui hm

      Schumi l-a inchis perfect pe partea cu zidul.. Retard a fost anti-talentul de barichello care a incercat sa treaca pe-acolo... Schumi s-a retras imediat ce l-a simtit pe ratat trecand pe acolo... E clar ca nu se astepta sa-l depaseasca pe langa zid... Niciun pilot sanatos la cap nu depasea pe-acolo...mai ales ca Schumi era pe trasa lui care se inchidea langa zid... Uitati-va de mai multe ori si apoi aberati-va aici!!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Pai si care e problema . . . (Luni, 2 august 2010, 12:27)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui hm

      . . . daca a tras dreapta? Ce era cu un tur in urma lui Bari ca sa-i faca neaparat loc? De cand si pana cand e regula ca daca vad pe cineva ca vine din spate musai trebuie sa-i fac loc? Nu am voie sa accelerez cand el este in depasire regula care nu se aplica insa la F1. Raman la parerea ca Bari a fortat si ca MSC ia facut loc pierzand locul 10. Iar treab cu fundul lui MSC mai e loc asa ca esti invitatul nostru!
  • -4 (12 voturi)    
    msc la inchisoare (Duminică, 1 august 2010, 22:48)

    io [anonim]

    barichello era clar mai rapid decat schumacher iar acesta n-a incercat decat sa-l accidenteze ca sa scape de el. Nu e prima data, vezi celebrele incidente ale lui schumacher cu hill, villeneuve si altii. Cine zice ca a fost corect schumacher nu are absolut nici o treaba cu f1, sunt doar niste pustani de bani gata care probabil la fel de periculos conduc si pe strada omorand oameni, mizeriile dreaq
  • -1 (9 voturi)    
    incident (Duminică, 1 august 2010, 23:24)

    spectator [anonim]

    Este bine stiuta lipsa de fair-play a germanului, insa asta nu inseamna ca intotdeauna trebuie sa plateasca toate oalele sparte. Uitati-va la trasa ideala si vedeti daca msc s-a abatut de la ea. Faptul ca barichello a riscat si a incercat sa se infiltreze pe acolo nu inseamna ca schumacher trebuia sa se dea la o parte ...
    • 0 (4 voturi)    
      Trasa ideala (Luni, 2 august 2010, 11:18)

      Reactor [utilizator] i-a raspuns lui spectator

      Tocmai ai dovedit ca nu ai habar ce e trasa ideala... Pe linia dreapta ea e pe partea stanga a pistei, avand in vedere ca inainte era un viraj de dreapta si urma tot una de dreapta (cu alte cuvinte, trasa ideala este traseul cel mai scurt pe circuit in care masina poate merge cel mai repede)
      Iar bar a reusit sa se infiltreze cand inca era pe pista, scm abia ulterior l-a ingesuit in zid. O manevra de blocare se face cand il ai pe celalalt in spate, nu langa tine...
  • +1 (11 voturi)    
    F1 de ocazie (Luni, 2 august 2010, 0:18)

    schumi [anonim]

    niste ocazisti de F1 sunteti. il acuzati pe msc ca a gresit. vedeti la senna cum conducea si este cel mai mare pilot F1 ever. si era mai mult decat violent. daca tu incercai sa-l intreci si el putea sa te distruga isi izbea masina de tine fara nici o remuscare.
    formula unu inseamna ce au facut azi barichelo si msc. nu sa ai cea mai puternica masina.

    google senna sa vedeti acolo cum conducea cel mai respectat pilot si nu mai comentati cu prostii din astea...barichelo stia clar in ce se baga si totusi a insistat cu riscu de a intra in zid. de asta s-a dat msc la o parte cand urcase langa el barichelo si a tras puternic de volan...sa-l lase in fata pt ca a meritat sa-l intreaca.
  • -3 (9 voturi)    
    valoare si talent (Luni, 2 august 2010, 7:00)

    adib [anonim]

    Acum se vede valoarea si talentul lui MS cind nu mai are in spate Ferrari.....
  • -2 (6 voturi)    
    Disperare (Luni, 2 august 2010, 8:36)

    Florin [anonim]

    SI eu sunt fan Schumacher - Ferrari, dar aici clar MSC nu a procedat corect. Ba chiar mai mult, un astfel de comportament ar trebui pedepsit nu numai cu retrogradare 10 poziti ci si cu niste bani, cu o gramada de bani.
    Ganditi-va ca pe acea linie dreapta baetii astia aveau ceva viteza,,si el clar a vazut ca a are mai mare viteza ca el.
    Drept si cinsitit in acel moment trebuia sa il lase sa mearga nu sa sal impinga spre parapeti.
    Oricum mare dezamagire pentru un septuplu campion mondial.
    • 0 (0 voturi)    
      amice, ești idiot! (Luni, 30 august 2010, 15:07)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      auzi, să îl lase să treacă... dar ce e aici? concurs de bune maniere?! trezește-te!
  • +1 (5 voturi)    
    manevra corecta schumi (Luni, 2 august 2010, 10:54)

    amazing [anonim]

    Uitati-va cu atentie la faza si apoi comentati... Schumi a inchis PERFECT laterala...Imbecil a fost Barichello (anti-talentul nr 1 in depasiri) care a incercat sa-l depaseasca pe acolo... Ce ratat!
  • 0 (2 voturi)    
    Sarmanul Shumy, era sa fie busculat de Barrichello (Luni, 2 august 2010, 12:02)

    etre [anonim]

    Serios acum , reveniti la realitate. Tragi de volan cat mai ai fata, cand celalalt e in paralel cu tine , e cazul sa te calmezi.

    Anyway, sunt bune si fazele astea. Mai avem ceva spectacol in F1.

    Dar mai au pana sa bata zborul lui Webber din sezonul asta :)
  • -2 (4 voturi)    
    Urata manevra (Luni, 2 august 2010, 12:04)

    anonim [anonim]

    Bar era clar mai rapid decat Schumi. Bar a spus imediat dupa depasire ca neamtului trebuia sa ii arate steagul negru.
    Am fost fan Schumi cat timp a fost la Ferrari, dar revenirea aceasta nu ii face cinste.
    Comentatorii TVR sunt stupizi, nu sunt in stare sa vada de ce Vettel a fost penalizat. Ii mai si dadeau dreptate. WTF?
    • 0 (0 voturi)    
      Apropos ! (Luni, 2 august 2010, 14:11)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui anonim

      De ce a fost Vettel penalizat?
      • 0 (0 voturi)    
        V (Luni, 2 august 2010, 15:39)

        Reactor [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

        A lasat distanta prea mare fata de cel din fata lui, cand se mergea sub Safety Car (10 lungimi de masina)
  • -1 (3 voturi)    
    f1 a murit (Luni, 2 august 2010, 14:09)

    cici balerina [anonim]

    f1 a murit o data cu senna, prieteni. in locul ei a ramas.. "marele circ".
    • 0 (0 voturi)    
      da, dar prostia fanilor lui continuă... (Luni, 30 august 2010, 15:09)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui cici balerina

      cînd Senna a intrat în ultima etapă direct în Alain Prost ca să cîștige campionatul fără să mai lupte cum a fost?
  • +2 (2 voturi)    
    Linia continua paralela cu zidul (Miercuri, 4 august 2010, 23:30)

    TB [anonim]

    Ce rost are linia continua paralela cu standurile?
    http://www.youtube.com/watch?v=DtOl0I5469g
    Mai degraba dl. Barichelo incerca o depasire in afara pistei. Cel care trage de volan stanga (in zona iesirii de la standuri) tot el este. Oricum Barichelo, tot datorita lui Schumacher, a facut sa mai vorbeasca lumea despre el :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri