Ferrari simte din nou gustul victoriei: Fernando Alonso, castigator in MP al Germaniei

de L.A.     HotNews.ro
Duminică, 25 iulie 2010, 16:36 Sport | Motor

Ordinele de echipa, permise din 2011
Foto: Reuters
Ferrari a reusit o dubla in Marele Premiu al Germaniei, Fernando Alonso si Felipe Massa reusind "sa-i refuze" victoria germanului plecat din pole position, Sebastian Vettel. Brazilianul Massa a preluat conducerea inca din primul tur, dar a cedat prima pozitie in favoarea coechipierului sau cu 18 tururi inainte de final, dupa ce echipa l-a anuntat ca Fernando Alonso este mai rapid decat el.


Clasament MP al Germaniei:

1. Fernando Alonso (Ferrari) 1:17.342 (25 puncte)
2. Felipe Massa (Ferrari) +4.1 (18p)
3. Sebastian Vettel (RBR-Renault) +5.1 (15p)
4. Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) +26.8 (12p)
5. Jenson Button (McLaren-Mercedes) +29.4 (10p)
6. Mark Webber (RBR-Renault) +43.6 (8p)
7. Robert Kubica (Renault) +1 tur (6p)
8. Nico Rosberg (Mercedes GP) +1 tur (4p)
9. Michael Schumacher (Mercedes GP) +1 tur (2p)
10. Vitaly Petrov (Renault) +1 tur (1p)
11. Kamui Kobayashi (BMW Sauber-Ferrari) +1 tur
12. Rubens Barrichello (Williams-Cosworth) +1 tur
13. Nico Hulkenberg (Williams-Cosworth) +1 tur
14. Pedro de la Rosa (BMW Sauber-Ferrari) +1 tur
15. Jaime Alguersuari (STR-Ferrari) +1 tur
16. Vitantonio Liuzzi (Force India-Mercedes) +2 tururi
17. Adrian Sutil (Force India-Mercedes) +2 tururi
18. Timo Glock (Virgin-Cosworth) +3 tururi
19. Bruno Senna (HRT-Cosworth) +4 tururi

Abandonuri:

Heikki Kovalainen (Lotus-Cosworth)
Lucas di Grassi (Virgin-Cosworth)
Sakon Yamamoto (HRT-Cosworth)
Jarno Trulli (Lotus-Cosworth)
Sebastien Buemi (STR-Ferrari)


Clasament piloti:

1. Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) 157p
2. Jenson Button (McLaren-Mercedes) 143p
3. Mark Webber (RBR-Renault) 136p
4. Sebastian Vettel (RBR-Renault) 136p
5. Fernando Alonso (Ferrari) 123p
6. Nico Rosberg (Mercedes GP) 94p
7. Robert Kubica (Renault) 89p
8. Felipe Massa (Ferrari) 85p
9. Michael Schumacher (Mercedes GP) 38p
10. Adrian Sutil (Force India-Mercedes) 35p


Citeste mai multe despre   



















2123 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    greseala (Duminică, 25 iulie 2010, 18:14)

    iou [anonim]

    E o mica inexactitate in relatare: Massa a inteles ce vor cei de la boxe sa zica, si la iesire din curba nu a mai accelerat. O incercare esuata de a ascunde ordinul de echipa. Sper ca FIA sa ia masuri. Traditia ferrari sta in ordinele de echipa!
    • 0 (2 voturi)    
      greseala (Luni, 26 iulie 2010, 9:04)

      portilio [anonim] i-a raspuns lui iou

      ai dreptate! Dar sper k nu te astepti k tocmai Jean Todt sa ia masuri impotriva celor de la Ferrari, dupa ce chiar el practik acelasi comportament cu ceva ani in urma.
  • 0 (2 voturi)    
    Ori e echipa ori nu este? (Luni, 26 iulie 2010, 11:20)

    Fritzz [utilizator]

    e normal sa asculti ordinele echipei cxad ele sunt logice. In cazul de fata sunt. Ambele masini ferarri au acumulat max puncte fiind pe 1 si 2 si au dat prioritqate pilotului cu sanse la titlu sau cel putin la podium.. ce este asa de neinteles in asta sau de imoral??? Doresc sa-si maximizeze rezultatele. oilotii sunt platiti de ferarri nu vin ei cu masina lor. Cat despre Schumi si toti pafaristii care sugeau biberonul pe cand el castiga primul titlu spus asa are 7 titluri si adaca a acstigat la ordinele echipei la anumite circuite a fost un caz similar adica era in lupta pt titlu pe cand locotenentul sau avea abia 10 puncte adunate din 10 curse...ca s anu mai vb de stadiul accidental in care se afla eventual locotenentul in fata sa. Si mai e o chestie sa nu uitam ca Schumi pe langa faptul ca e un ilot foarte bun a reusit sa aduca ferarii la performanta pt ca se pricepe si la mecanica si a setat masina la performante mari iar aia au bagat banii si au investit. Cu troaca asta pe care calareste acum e o mare performanta sa scoti puncte. Cine spune ca 7 titluri aufiost castigate cu ajutor pai ala nu stie nimic de F1 ...si asa sunt destui sugaci care se pricep la toate dar abia fac o parcarer laterala.
    • +1 (1 vot)    
      fritzz (Luni, 26 iulie 2010, 12:07)

      portilio [anonim] i-a raspuns lui Fritzz

      ce degeaba esti cu explicatiile astea stiute de toata lumea. Aici era vorba de fair-play, ceea ce F1 se considera a fi (dar de care se indeparteaza tot mai mult din cauza banilor). Legat de Schumacher, a fost un pilot exceptional, dar acum e total depasit. Degeaba dai vina pe troak pe care o conduce, cand colegul de echipa (fara sa fie un geniu) a acumulat mai mult decat dublul punctelor acumulate de el


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri