Hagi: Sunt gata sa preiau echipa nationala

de A. S.     HotNews.ro
Duminică, 5 iunie 2011, 0:52 Sport | Fotbal

Gheorghe Hagi
Foto: Agerpres
Gheorghe Hagi s-a declarat gata sa preia prima reprezentativa, ramasa fara antrenor dupa demisia lui Razvan Lucescu. "Vreau un proiect pe termen lung", a spus Hagi care a mai pregatit nationala in 2001 (a ratat barajul cu Slovenia, pentru Mondiale, apoi si-a anuntat demisia).

Hagi este singurul antrenor cu care federatia a purtat negocieri, spun surse din anturajul FRF, informatie confirmata de o declaratie indirecta - patronul Stelei a dezvaluit ca a sistat orice negociere cu Hagi (pe care-l dorea in Ghencea), pentru ca "vine la nationala".

Echipa nationala a plecat sambata in America de Sud, pentru jocurile amicale cu Brazilia si Paraguay: tricolorii sunt condusi de Stefan Iovan (secund) si Emil Sandoi (selectionerul echipei de tineret).




















4736 vizualizari

  • +21 (27 voturi)    
    de ce? (Duminică, 5 iunie 2011, 1:14)

    stefan [anonim]

    de ce?
    • -4 (16 voturi)    
      Rezolutie (Duminică, 5 iunie 2011, 2:33)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui stefan

      ca sa fie bine, ca sa nu fie rau !
      • +5 (9 voturi)    
        da (Duminică, 5 iunie 2011, 9:20)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        asa au crezut toate echipele la care a antrenat si n-a fost bine
        • +4 (8 voturi)    
          Eu nu inteleg o chestie... (Duminică, 5 iunie 2011, 14:24)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          De unde ideea asta, ca daca ai fost un super jucator...poti fi si un antrenor bun.
          Hagi tot ne arata, de multa vreme, ca n-are nici cea mai mica legatura cu antrenoratul. Pt ce este pus in fruntea nationalei? Ca sa bage jucatorii familiei Becali la nationala?
          Ce tampenie...
        • -2 (2 voturi)    
          Nu a fost lasat (Luni, 6 iunie 2011, 1:10)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          Pe unde a fost, Hagi nu a fost lasat sa antreneze. Nu se pot face minuni in 6 luni-1 an... Trebuie lasat sa construiasca cativa ani buni (2-3 cel putin). Oricine ar fi antrenorul nationalei, problema e ca nu mai avem jucatori buni, poate veni si Murinho si tot degeaba... Succes Hagi!
          • 0 (0 voturi)    
            stii cine iti (Luni, 6 iunie 2011, 14:40)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            contrazice opinia? dan petrescu. ce zici? ai auzit de el?
            hagi mai bine incepea de jos, de la o echipa din liga atreia pe care o promova in prima liga. era cea mai buna demonstratie a valorii de antrenor.
            la ora actuala, pustai de la gaz metan ii da clasa. si e doar un exemplu.
      • +5 (9 voturi)    
        Hagi e mereu gata sa preia... (Duminică, 5 iunie 2011, 10:30)

        Galata [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Pentru ca apoi sa fie mereu gata ca sa predea. :))))
        Vorba ta, sa fie bine ca sa nu fie rau :)))) Deci e clar, iar nu ne mai calificam la Mondiale / Europene
        • -1 (1 vot)    
          Cred ca... (Luni, 6 iunie 2011, 1:21)

          dan [anonim] i-a raspuns lui Galata

          ... voi uitati ca noua ne lipsesc jucatorii de calitate, oricine ar fi antenorul echipei nationale nu poate face minuni. Trebuie reconstruita. Si asta dureaza 3-5 ani.... Cu cine sa joace echipa nationala? Surdu, Tatarusanu, Torje, Sanmartean, Papp si altii? Pai astia nu au avut jocuri internationale in picioare la echipele de club, le tremura chilotii cand intalnesc echipe ca Albania sau Bosnia, daramite Franta, Italia, Germania, etc....
          Nu Hagi e problema. Oricum, succes Hagi!
          • 0 (0 voturi)    
            si tu cu cine crezi (Luni, 6 iunie 2011, 14:41)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui dan

            ca o sa joace? tot cu astia. traiasca neamul machedonilor becali
    • +11 (11 voturi)    
      asta mai lipsea.............. (Duminică, 5 iunie 2011, 6:42)

      tirtau [anonim] i-a raspuns lui stefan

      am spus.o si o spun mereu .....ION BECALI....cancerul fotbalului romanesc.......cunoscatorii stiu ce vreau sa spun...............
    • +7 (11 voturi)    
      mecanismul *Hagi antrenor la Nationala*! (Duminică, 5 iunie 2011, 8:15)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui stefan

      pasul 1=Hagi cel Incapabil e numit la Nationala cu un contract beton .cu clauza de 1 milion de euro daca e dat afara
      pasul 2= dupa 5 infrangeri succesive a caricaturii de Nationala,Hagi cel Incapabil e dat afara la cererea suporterilor si mediei ,dar incaseaza milionul de euro ,clauza din contract
      pasul 3 = banii se impart la 4 -hagi ,fratii Becali ,Mitica Dragomir si Mircea Sandu !

      morala =nu e prost cine cere,e prost cine da !
      • +5 (9 voturi)    
        sunt sigur ca s+au maturizat (Duminică, 5 iunie 2011, 12:08)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        clauza va fi de 5 milioane de euro.

        hagi este cel mai prost lucru care se poate intampla acum la nationala...
        • +1 (3 voturi)    
          Cel mai prost lucru... (Duminică, 5 iunie 2011, 12:51)

          Catalin. [utilizator] i-a raspuns lui cristi

          ar fi Boloni. Parerea mea...
    • +9 (11 voturi)    
      Pentru ca.... (Duminică, 5 iunie 2011, 10:15)

      Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      Pentru ca se simte el gata sa preia nationala.Asa si eu pot spune ca sunt gata sa preiau echipa nationala,chiar daca nu am fost un mare fotbalist ca si Hagi.Dar daca a fost un mare fotbalist nu inseamna ca e si un mare antrenor.A svut destule sanse sa dovedeasca ......si a dovedit.
    • +2 (6 voturi)    
      pai, (Duminică, 5 iunie 2011, 12:46)

      chibitzu' [anonim] i-a raspuns lui stefan

      tot respectul pt. football-istul Hagi, dar ca antrenor e ca militianul care nu stie tabla inmultirii dar e insistent!
    • 0 (0 voturi)    
      dupa mintea unora, (Luni, 6 iunie 2011, 14:37)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      cum ar fi cumnat-su (da' asta-i face lobby gratis, ca-s neamuri prin alianta), daca a fost un mare fotbalist (lucru de necontestat), e musai sa fie si antrenor la nationala (lucru contestat chiar de propriile-i rezultate, Galata fiind ultima "isprava").
      cu hagi antrenor la nationala, chiar ca o sa ajungem intre primii din coada, sub locul 100.
  • +24 (28 voturi)    
    Altcineva in afara de Hagi? (Duminică, 5 iunie 2011, 1:25)

    Florin [anonim]

    Nu, nu, te rog eu, nu, du-te, esti mare, esti un rege, esti ce vrei tu dar te implor, te rog din suflet, nu veni la echipa nationala! Incearca pe la Besiktas, pe la Genclerbirligi, pe la Al-Ahli, Al-Nasr, oriunde, dar nu la echipa nationala. N-o fi fost Razvanel stralucit dar daca vine regelene vom bate cu Luxemburgul pentru ultima pozitie.
  • +27 (29 voturi)    
    iar ? (Duminică, 5 iunie 2011, 1:26)

    dan [anonim]

    Toata stima si respectul pentru Hagi jucatorul si omul, insa ca antrenor este 0.A demonstrat-o.
  • +14 (14 voturi)    
    Nasu es muy loco ! (Duminică, 5 iunie 2011, 1:43)

    Rollo Tomasi [anonim]

    ... si s-o faca de ras.
  • +17 (17 voturi)    
    Mai bine nu (Duminică, 5 iunie 2011, 1:45)

    Ciprian [anonim]

    Tot respectul pentru jucatorul Hagi, dar pentru antrenor nu pot spune la fel. A avut deja prea multe sanse sa dovedeasca ca poate, si nu a reusit nimic. Nu prea multi antrenori pot sa zica ca primul lor contract a fost echipa nationala. Bursaspor, Galatasaray, Timisoara, steaua si iar Galatasaray. Rezultate notabile? De ce nu admite o data ca nu poate si gata.
  • +28 (30 voturi)    
    Iubitule! (Duminică, 5 iunie 2011, 1:48)

    x [anonim]

    Sint stelist si NU vreau ca sa iei IARASI Nationala de fotbal.
    Ai uitat ce-ai mai facut?
    ESTI nr. 1 ca jucator roman din toate timpurile.
    Dar am spus-o si am scris-o de sute (sau mii) de ori:
    Ia o echipa din C, si du-o pina unde te tin puterile.
    Abia apoi nimeni nu va mai ride de tine.
    Eu iti urez succes, dar in cauza e onoarea unei tari, nu orgoliul unei persoane.
  • +12 (14 voturi)    
    nu (Duminică, 5 iunie 2011, 2:27)

    woe [anonim]

    Sper sa nu se faca iar aceasta greseala. Hagi nu este bun de antrenor. El oricum e gata oricand sa preia orice echipa de gen Steaua, Galata, Fenerbahice sau orice nationala rezon. Iti trebuie minte sau talent, el nu are. M-ar parea rau sa vad iar nationala condamnata la compatimiri. Exista destui antrenori priceputi, sa puna unul strain, daca antrenorii buni din RO se rezuma la Razvan si Gica.
  • +15 (17 voturi)    
    ?! (Duminică, 5 iunie 2011, 2:32)

    zertty [anonim]

    Jucator bun nu inseamna antrenor bun... Hagi a fost un jucator foarte bun, insa...
  • +13 (15 voturi)    
    in nici un caz.... (Duminică, 5 iunie 2011, 2:58)

    antonioro [anonim]

    Stai acolo unde stai,la Constanta,ca stai bine...lasa-i pe altii,care se pricep,sa fie antrenori de nationala...dupa ce ca ,ani in sir,am tot nutrit speranta ca,in sfirsit,pleaca un dobitoc si vine un antrenor de meserie,tot numai nulitati se perinda pe la echipa....tu mai lipseai,sa-mi maninc inca vreo 3-4 ani din viata injurind niste catastrofe imbracate in echipament galben si un antyrenor impotent...
  • +12 (14 voturi)    
    Nu stiu (Duminică, 5 iunie 2011, 2:59)

    AlisCuPar [utilizator]

    cine ia bagat in cap ca el este antrenor ? A fost un mare jucator, jos palaria, dar antrenor n-o sa fie in veci.
  • +17 (17 voturi)    
    nu mersi (Duminică, 5 iunie 2011, 3:00)

    OnePiece [utilizator]

    Ca fotbalist ai fost mare.
    Ca antrenor ai fost si esti mic.
    Nu esti gata, deci nu impune pretentii doar ptr ca ai fost mare fotbalist.
  • +2 (2 voturi)    
    Lasa-ne (Duminică, 5 iunie 2011, 6:48)

    ionut [anonim]

    Gica,ai minte si nu ne chinui !
  • +6 (6 voturi)    
    fotbal (Duminică, 5 iunie 2011, 7:41)

    dorin valeriu [anonim]

    Am mai spus-o : solutia optima ar fi un antrenor strain, neamt sau olandez de preferinta, independent de cluburile, gastile si impresarii din Romania, profesionist recunoscut, cu rezultate in cariera. Problema banilor nu cred ca e pune, la cati bani a luat Piti sau Razvan vine oricine. Experienta cu antrenor strain au incercat-o cu succes grecii, turcii, rusii, nici englezilor nu le-a fost rusine !, dece am fi noi mai fuduli ?
  • +4 (4 voturi)    
    Antrenor (Duminică, 5 iunie 2011, 8:08)

    Sorin [anonim]

    Cu parere de rau jucatorii mari nu au fost si antrenori mari... probabil ocupati in a fi "magicieni" ai mingiei nu au ajuns sa vada si subtilitatile de pe banca... pacat, dar Hagi este in aceasi lista cu Maradona...
  • +5 (5 voturi)    
    macar nu l platim....? (Duminică, 5 iunie 2011, 8:08)

    gigi [anonim]

    va rog,nuuuuuuuuu................

    ingrozitor.....mai bine Becali antrenor......

    oh,nuuuuuuuuuuuu
  • +4 (4 voturi)    
    batman,batman,batman.... (Duminică, 5 iunie 2011, 8:39)

    popcorn monta [utilizator]

    asta si in ziua de azi crede ca e un mare antrenor....
  • +2 (4 voturi)    
    Hagi (Duminică, 5 iunie 2011, 8:41)

    maxxie jazz [utilizator]

    Poate sa nu aiba cine stie ce rezultate ca antrenor, dar sa fie selectionar ar schimba putin situatia. Selectionerul NU ANTRENEAZA, pentru ca nu are cand. Poate sa stabileaza lotul, sa discute scheme de joc, sa motiveze jucatorii etc.
    Eu cred ca e cu totul alta poveste.

    Mult noroc Hagi!
  • +8 (8 voturi)    
    Căpoșenie (Duminică, 5 iunie 2011, 8:59)

    Vizitiul [utilizator]

    N-am mai vazut asa ceva; Hagi ori e plictisit ori s-a saturat sa fie apreciat ori, in stil Romanesc, e altceva la mijloc, vreun aranjament ceva, ca deja nu se mai brodeste.

    De ce insista pe antrenoriat desi este clar ca nu se ridica la perfomante echivalente atinse ca jucator.
  • +4 (4 voturi)    
    Ca sa nu ne calificam nici la Europene .... (Duminică, 5 iunie 2011, 9:21)

    Microbistu [anonim]

    .... nici la Mondiale?
    Unul l-am ratat, cu Lucescu Junior, mare - pila - mare.
    Sa il ratam si pe urmatorul, tot din cauza unei mare-pile-mari?
    Antrenor strain, ca ai nostri sunt slabi, din pacate. Asta daca vrem sa avem performante.
    Asta e adevarul, ca ne place sau nu.
    Sunt multe alte nationale cu pretentii care si-au adus antrenori straini tocmai in ideea de a aduce rezultate. Nu ca n-ar fi avut si antrenori locali.
    Altfel, o sa-l aduca pe Hagi, sta 2 ani la Nationala si nu face nimic.
    Rusine si frustrari pentru milioanele de suporteri.
  • +7 (7 voturi)    
    Curiozitate ! (Duminică, 5 iunie 2011, 9:26)

    Radu [anonim]

    Ce rezultate notabile ai avut in calitatea ta de antrenor ?
  • +6 (6 voturi)    
    Maxima (Duminică, 5 iunie 2011, 9:29)

    drusimus [anonim]

    D-le Hagi, cand toata lumea iti spune ca esti "obosit", te duci sa te culci!
  • +7 (7 voturi)    
    hai frate... (Duminică, 5 iunie 2011, 9:33)

    me [anonim]

    iar facem experimente la nationala?!
    ce dracu e asa greu sa scoti niste bani din pusculita si sa iei un antrenor calumea? vb. de o nationala!
    n-a furat nasu destul? nu poate sa se debaraseze de 500k-2000k euro pe an sa aducm si noi un antrenor adevarat?!
    hagi a demonstrat (la nationala si galatasaray) ca este un antrenor prost! asa ceva vrem sa aducem la nationala?!
  • +9 (9 voturi)    
    Hagi antrenor nationala (Duminică, 5 iunie 2011, 9:57)

    flo [anonim]

    e adus Hagi doar ca sa mai ramana in continuare cloaca de hoti de la federatie. Asta e singurul motiv.
    Rezultatele vor fi 0
  • +5 (5 voturi)    
    Acest om . . . . (Duminică, 5 iunie 2011, 9:59)

    Gheorghe [anonim]

    . . . nu are simtul masurii si nici macar bun simt. Nu a facut treaba la nici o echipa de divizie la care a fost antrenor si asta pentru ca nu se pricepe. Clar ca buna ziua. Eu nu inteleg ce tot ii cauta in coarne acestui cabotin in ale antrenoriatului cei de la federatie. Am avut toata stima si o am in continuare pentru fotbalistul Hagi dar ca antrenor acest individ nu ar face fata nici in divizia a patra , dar mite pentru nationala. Sau asa i se asigura si lui niste venituri chiar daca prin nestiinta lui provoaca mari suparari iubitorilor de fotbal?
  • +6 (6 voturi)    
    Maruntisuri despre ... Rege Fotbalului ... (Duminică, 5 iunie 2011, 10:16)

    Profesorul de Fotbal [anonim]

    In numele tuturor iubitorilor de fotbal din Romania , te rod din suflet , "Maria Ta" - Gheorghe Hagi , dovedeste-ne ca esti potent ca antrenor . Cum ? Simplu ! Preia echipa Viitorul Constanta si egaleaza performantele lui Dan Petrescu si Dorinel Munteanu !
    Nu uita : prestigiul unei tari , ca Romania , nu se poate niciodata compara cu orgoliul nejustificat de mare , al unui antrenor incredibil de mic - ca tine , Ghe. Hagi !!!
    Lasa-ne Hagi ! Fii bun si du-te la Viitorul Constanta !
    Avem profesionisti in domeniu : Iordanescu , Boloni , Olaroiu s.a.
    Du-te Hagi ... , dar nu la nationala Romaniei !!!
    • 0 (0 voturi)    
      . (Duminică, 5 iunie 2011, 13:20)

      io [anonim] i-a raspuns lui Profesorul de Fotbal

      Iordanescu si Boloni da, Olaroiu nu mersi ! Nu vreau sa-mi stea echipa Romaniei cu fundul in poarta ca pe vremea lui Piturca. Prefer sa piarda si sa atace decat sa joace rusions.
      Nu ca ar veni Oli, oricum e sub contract cu arabii acum.
  • +9 (9 voturi)    
    Gand bun (Duminică, 5 iunie 2011, 10:20)

    Ion din Sibiu [anonim]

    Gica nu! Multumim mult, dar nu. Se anunta un sezon turistic bun, hotelul tau de pe litoral are nevoie de tine, de inspiratia, imaginatia ta acolo. Canalizeaza intreagul tau profesionalismul tau acolo. Multumesc.
  • +8 (8 voturi)    
    Mda... (Duminică, 5 iunie 2011, 10:31)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Individul asta si-a pierdut orice urma de bun simt si de simt al ridicolului si demnitatii. Pur si simplu se autopropune selectioner al nationalei. Ceea ce-l descalifica definitiv. Cum reusesc unii sa anuleze tot ceea ce au reprezentat bun in trecut... Hagi este un exemplu. Trist. Nationala incape de multi ani pe mana unor incompetenti. De ce naiba nu se gandesc ratatii aia de la FRF la un antrenor strain??? Unul cu performante.
  • +3 (3 voturi)    
    Salariu (Duminică, 5 iunie 2011, 10:46)

    Damian Nicu [utilizator]

    Probabil a cerut un salariu MIC ca el nu are nevoie de bani.. si M Sandu a mers pe ideea asta. ;))
  • +8 (8 voturi)    
    nu ma mira (Duminică, 5 iunie 2011, 11:02)

    bogdan [anonim]

    In cazul lui Hagi raspunsurile trebuie cautate in lipsa de educatie , in lacunele intelectuale , in incapacitatea de a se face inteles ( in limba romana!!!) de catre jucatori. E simplu, Hagi este incapabil de cele mai simpliste trairi , ORICINE ISI POATE FACE O AUTOEVALUARE MINIMALA si isi poate da seama daca este in stare sau nu sa isi exercite anumite competente intr-o functie sau alta. Cum bine spunea cineva mai sus aici este vorba de onoarea unei tari nu de prostul orgoliu al unei persoane.Ca doare sau nu Hagi (nimeni nu ii contesta merita de mare fotbalist) este un analfabet al antrenoratului!!!!! ECHIPA NATIONALA NU ESTE COBAIUL NIMANUI!
  • +6 (6 voturi)    
    nu, multumim ! (Duminică, 5 iunie 2011, 11:04)

    turistul [anonim]

    hagi, chiar nu vezi ca esti un antrenor slab???? ai fost o data la nationala, nu ai facut nimic ... la fel la echipele de club unde ai 'antrenat' ... tinand cont ca avem o generatie de jucatori de nationala varza ... avem nevoie de un antrenor bun!
  • +1 (5 voturi)    
    Eu sunt Ghitza Contra :) (Duminică, 5 iunie 2011, 11:05)

    Andy Latimer [utilizator]

    S-a gandit cineva ca,poate MAFIA PARIURILOR (http://sport.hotnews.ro/stiri-fotbal-8765982-amicalul-nigeria-argentina-scor-4-1-suspectat-blat.htm?cfadac= ) a dat un "semnal" FRF si lui Nasu Sandu ,ca avem liber sa ne calificam la baraj ,iar bosniacii ies din carti ? Sa fim seriosi, albanezii sunt "prietenii" nostri si NIMENI n-are nevoie de Belarusul idiotului de Lukasenko la Europene....Poate se intoarce roata si Hagi ne califica, dupa dezastrul cu Slovenia....Va fi greu dar nu imposibil !!!
    • +5 (5 voturi)    
      perfect (Duminică, 5 iunie 2011, 11:21)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      sa speram ca ne ajuta atunci mafia pariurilor, ca singuri nu avem cum sa ne calificam.
  • +6 (6 voturi)    
    Si eu sant gata sa preiau echipa nationala .. (Duminică, 5 iunie 2011, 11:06)

    Dan [anonim]

    Si Razvan a vrut un proiect pe termen lung !!! Nu l-au lasat impresarii Becalii , Sandu si mafia ... De ce am fi toleranti cu Hagi ( care nu a facut nimic notabil ca antrenor ) si-l alungam pe Razvan care a facut ceva ca antrenor . Ma bucur ca si-a dat demisia - trebuia sa le dea o lectie . Cu aceasta ocazie iarasi impresarii vor lua ceva comisioane ...
  • +9 (9 voturi)    
    "Ziaristii" din Romania (Duminică, 5 iunie 2011, 11:13)

    Zeus [anonim]

    Pentru ca ziaristii (in primul rand) si apropiatii lui sunt niste moluste si nu au avut curaj sa ii spuna ca e la nivel de Divizia D, omul asta, cu un IQ subunitar, chiar se crede antrenor. In plus, nu uitati interesele celor doi impresari "celebrii". Lucru, care imi da de gandit. Mircea Sandu a dat de inteles ca nu prea e de acord cu varianta Giga Hagi pentru ca o sa vina la pachet cu impresarii. Asta ca sa intelegeti cata coloana are si Hagi...
  • +5 (5 voturi)    
    NUUUU (Duminică, 5 iunie 2011, 11:25)

    ene [anonim]

    Nu Hagi din nou!!!!!!!!!!!!!!Nuuuuuuu...
    Iertati-ne, va rugam..........
  • +4 (4 voturi)    
    Nu! (Duminică, 5 iunie 2011, 11:32)

    samoreu [anonim]

    Nu, Hagi, nu, te rugam, nu! Du-te la Steaua!
  • +8 (8 voturi)    
    Sondaj Hotnews:oportuna venirea la Nationala? (Duminică, 5 iunie 2011, 11:39)

    Colette [utilizator]

    HotNews, rog initiati un sondaj care sa-i demonstreze lui Gica Hagi ca in viata sunt momente in care trebuie sa renunti si sa-ti vezi lungul nasului! Sunt impotriva venirii lui la Nationala, sunt de acord ca Hagi reprezinta un simbol, o valoare in sportul romanesc al tuturor timpurilor. Dar asta nu inseamna ca le poate face pe toate la fel de bine! Chiar nu intelege ca nu are valoare ca antrenor? ROG SONDAJ DE OPINIE IAR REZULTATUL SA-I FIE COMUNICAT CAT MAI URGENT! MULTUMESC!
  • +3 (3 voturi)    
    modestul mitica si nasu' (Duminică, 5 iunie 2011, 11:46)

    panfilica [anonim]

    o echipa de giambasi, de spagari si nesimtiti.
    pe pituraca l'au data afara cand nu mai era nicio speranta.
    asta, cu toate belelle lui de inceput, o luase in sus, la urcus. se obijnuise cu baietii, urmarise jucatori in campionate, pe la echipele lor de club, castigase oarece incredere, atat printre jucatori, cat si sustinere, de la spectatori.
    acum hagi, refuzat de turci...
    normal ca va fi omul federatiei si al clanului behehe.
    vom avea, iar, o nationala din steaua si dinamo.
    cluburi care n'au probleme, cu toate valizele si geamantanele. ba mai cumpara angros de la surghiunuitzii lu mitica.
    de toata rusinea. //
  • +5 (5 voturi)    
    Sanse de locul doi! (Duminică, 5 iunie 2011, 11:50)

    ibrail [utilizator]

    Dupa victoria cu Bosnia ,am inceput sa trag nadejde la locul doi .E drept intr-un mod foarte cumpatat. Dar cu venirea lui Hagi ,m-am linistit si nu mai am emotii. ADIO CALIFICARE!
  • +7 (7 voturi)    
    nimic pro pt Hagi (Duminică, 5 iunie 2011, 11:50)

    tyty [anonim]

    Se pare ca nu exista un SINGUR comentariu pro preluarii echipei nationale de catre Hagi.
    Ar trebui sa-i spuna cineva de la redactie si D-lui Antrenor.

    D-lor Jurnalisti, luati-va inima in dinti si intrebati-l la prima conferinta de presa.

    Multumesc!
  • +5 (5 voturi)    
    ...dar nu suntem noi ..gata! (Duminică, 5 iunie 2011, 11:58)

    constantin [anonim]

    Regele nu vrea sa priceapa ca a fost mare,cel mai mare fotbalist roman,dar nu are talent pentru munca aceasta de antrenorat ,care este total diferita de ceea ce facea el...Cum poti admite ca cineva fara nici un rezultat cat de mic in acest domeniu poate sa vina doar ca sa ..se antreneze ca antrenor tocmai la Nationala de fotbal a Romaniei?!!!...Este inacceptabil si ar trebui singur sa nu se puna in situatia de a-l refuza noi cei din tribune,publicul romanesc...Singurul care are valoare confirmata este doar Dan Petrescu...Atat...Despre Lucescu senior nu putem discuta,fiind la o varsta...si deseori refuzand sa admita ca ar mai dori acest lucru...DAN PETRESCU sau nu vom mai vedea niciodata fotbal romanesc de calitate...
  • +6 (6 voturi)    
    Machedonii la putere???? (Duminică, 5 iunie 2011, 12:07)

    geko [anonim]

    De ce trebuie ca idiotii de B(F)ecali trebuie sa conduca fotbalul romanesc? Razvan a plecat din cauza lor de la nationala.Si acum vor sa-l aduca pe Hagi care fiind machedon de-al lor sa-l manevreze asa cum vor. Hagi nu este antrenor-a demonstrat-o de atatea ori.Pe machedoni nu-i intereseaza decat banii lor...Romania este vorba in vant pentru ei-vezi Steaua.
  • +5 (5 voturi)    
    Hagi antrenorul (Duminică, 5 iunie 2011, 12:54)

    Over [anonim]

    Dar cine i-o da?
    Vad ca Hagi e lipsit si de modestie
    Nu e prost destul, mai e si fudul
    Treziti-l
    Sunt al 50-lea, cred ca pot fi cu miile
  • 0 (0 voturi)    
    hagi (Duminică, 5 iunie 2011, 16:24)

    ploiesteanu [utilizator]

    ce Dumnezeu, abia incepuse sa ne mearga bine la nationala. Lasa-ne in pace, da-ti cu parerea, nimeni nu te opreste, dar ca bagator de seama nu ca antrenor. Ia o echipa de juniori sau de pitici (9-10 ani) si invata sa te faci respectat.
  • +1 (1 vot)    
    Einstain spunea (Duminică, 5 iunie 2011, 16:26)

    sdajkviuqce [utilizator]

    ”când repeti aceeasi greseala crezand ca obții un alt rezultat se cheama nebunie”
  • +4 (4 voturi)    
    becali, clanul becali.. (Duminică, 5 iunie 2011, 17:59)

    danarad [anonim]

    ,,,si-au preluat,, nationala''...
  • +1 (1 vot)    
    gica antrenaor (Duminică, 5 iunie 2011, 18:41)

    COSTI [anonim]

    Asta ne mai lipsea! Cand o sa inteleaga omul asta ca nu are nici o treaba cu antrenoratul ? Gica lasa-ne frate ! Vezi-ti de afaceri, de scoala de copii, de ce vrei tu dar lasa antrenoratul altora ! Nu ai nimic in comun cu el ! Sau o faci doar pentru bani ?
  • +3 (3 voturi)    
    a cui nationala? (Duminică, 5 iunie 2011, 19:45)

    gigi n [anonim]

    Hagi sa antreneze orice echipa nationala,dar nu pe cea a Romaniei,care ar deveni nationala clanului Becali și,cu putina”sansa”am ajunge pe locul 70 in lume.Este interesant ca pentru ”succesurile”repetate ale nationalei noastre sunt de vina jucatorii,antrenorii,etc,dar nu si jigodiile care conduc fotbalul romanesc.Cand auzi liota de ”ziaristi”-pupincuristi ce intrebari le pun lui sandu,dragomir,etc.ti se face greata!
    • 0 (0 voturi)    
      Du-l doamne pe Hagi la nationala (Duminică, 5 iunie 2011, 22:19)

      Stelist [anonim] i-a raspuns lui gigi n

      Asa scapa Steaua de el. La nationala nu poate face prea mult rau ca asta-i marfa, din rahat nu porti face bici, in fond locul 50 sau 70 e cam acelasi lucru .Dar pe Steaua poate usor s-o scoata din Europa sau , de ce nu, s-o duca si in B. Asta e, schimbam selectionerul real ( Mircea Lucescu -sa nu uitam explicatiile jenante pe care le oferea in sustinerea fiului dupa infrangeri rusinoase, cum ii trebuie juniorului nspe ani sa incropeasca o echipa, etc,) cu altii tot asa de reali( fratii Becali) .Totusi nu cred ca M.Sandu va merge pe mana luzerului. Daca nationala nu se va face chiar de ras in America de sud iar jucatorii se vor acomoda cu Sandoi e posibil ca el sa fie antrenorul. Cuminte, muncitor , influentabil, ar putea sa imparta si banii......
  • +1 (1 vot)    
    hagi out (Duminică, 5 iunie 2011, 19:47)

    sarsaila [anonim]

    hagi e omul oierilor ce au nenorocit fotbalul romanesc incepand cu steaua si terminind cu nationala'...
    ca timp familia oierilor face si desface totul in fotbalul din romanica o sa vedem performanta la sfatul asepata
    dixit!!
  • +1 (1 vot)    
    hagi antrenor,la ceeeeee...... (Duminică, 5 iunie 2011, 20:45)

    marcomarin [utilizator]

    la nationala,a mai fost si a ingropato acum iar,nu.
    da,el e pregatit,dar noi suntem satui de nulitati,ar fi cazul ca mircea sandu sa plece si nu singur ci cu dragomir si lupescu,a venit timpul ca Romania sa aiba o conducere noua si eficienta.
  • +2 (2 voturi)    
    O alta realizare a smecherilor din fobbal! (Duminică, 5 iunie 2011, 22:37)

    johnny [anonim]

    Daca aceasta miscare se adevereste, inseamna ca si nationala de fotbal a romaniei a intrat sub controlul unei gasti de afaceristi care-si cunosc bine interesul - si numai interesul lor. Ma intreb ce treaba are NATIONALA ROMANIEI cu aceasta gasca.
    Domnul Mircea Sandu intra astfel in galeria celor care au amanetat interese nationale mai importante decat poate el intelege, unor interese strict mercantile, ale unor afaceristi lipsiti de scripule, amorali si care nu au habar de ce inseamna interesul public.
    Oare suntem chiar atat de prosti sa inghitim si aceasta rusine si aceasta tara nu are mecanismele de protectie impotriva lor?
  • +1 (1 vot)    
    Poate citeste si Gica comentariile (Luni, 6 iunie 2011, 7:51)

    Coco [anonim]

    Vad ca toata lumea care comenteaza spune un nu hotarit. Probabil este esantionul reprezentativ pentru a deduce parerea tuturor iubitorilor de fotbal.
    Subscriu parerii generale: NU.
  • +1 (1 vot)    
    Stati si nu manati! (Luni, 6 iunie 2011, 11:13)

    Gabu [utilizator]

    Poate e vorba de Nationala de tenis cu piciorul. Iertare Maria Ta da' nu m-am putut abtine...
  • 0 (0 voturi)    
    mai bine (Luni, 6 iunie 2011, 15:02)

    nano [anonim]

    dupa parerea mea hagi va face mult mai mult decat a facuc razvan, si marii cunoscatori de fotbal nu imi ziceti ca razvan e un antrenor bun pentru ca stim cu totii cum a ajuns el antrenor pe umerii cui...
    eu zic ca echipa nationala poate deveni iar cea fost odata iar domnul iordanescu a mai avut rezultate cu echipa nationala deci eu zic ca vor face treaba, din atatea milioane de romani, tigani si alte natii tot vor gasi 11 oameni care sa joace bine.
  • 0 (0 voturi)    
    Hagi- "ANTRENOR " (Luni, 6 iunie 2011, 15:51)

    Suporter [anonim]

    Hagi, nu ai ce sa cauti la echipa nationala! Ai mai fost acolo odata si cred ca iti amintesti ce branza ai facut!Cosmarul barajului cu Slovenia ma asteptam sa te urmareasca mereu, dar vad ca ai memorie scurta! Lasa un antrenor adevarat la echipa nationala,locul nu e de tine ! Hai, PA !
  • 0 (0 voturi)    
    GICA... (Luni, 6 iunie 2011, 19:38)

    defav [anonim]

    bine ar fi sa citesti comentariile si sa vezi ca 98% din noi nu te dorim la nationala , nimic personal dar PUR SI SIMPLU NU AI STOFA DE ANTRENOR-nu stiu ce-ti lipseste , sigur nu inveti din greseli , esti incapatinat in sensul rau. Cine ti-o fi bagat in cap ca esti antrenor bun nu stiu , noi nu credem ca ai avut mereu ghinion, ghinionul nu poate fi perpetuu in fotbal ,nu la niste echipe destul de mari ca cele la care ai fost...
    GICA , PINA NU TE FACI DE TOT DE RIS SI PIERZI SI STIMA NOASTRA , A SUPORTERILOR NATIONALEI , RENUNTA !!!!
    Ce ti-o trebui, nu stiu, te chinuie talentu"?
    Poti face atitea pentru fotbal , pentru noi,si fara sa fii antrenor...te-am aprecia mai mult....
  • 0 (0 voturi)    
    Hagi - super antrenor (Luni, 6 iunie 2011, 22:15)

    ionnuta [anonim]

    Hagi este foarte bun ca antrenor, pacat ca nu a avut fotbalisti pe acolo pe unde a umblat. La Steaua a avut cele mai bune rezultate, nu pierduse nici un meci, cand a fost data afara.
    Pacat ca nu vedeti nimic, cum face romanul de obicei.
    SE va impune daca este si lasat sa o faca.
  • 0 (0 voturi)    
    Emil Sandoi (Marţi, 7 iunie 2011, 15:33)

    Catalin [anonim]

    Dan Petrescu, Piturca, Olaroiu, au refuzat deocamdata...
    In cazul de fata, Emil Sandoi ,ca selectioner are cel putin 2 clase peste Hagi, atat ca experienta (chiar daca este la juniori, dar este) cat si la inteligenta, dar pacat ca el e prea "slab" si nu poate face fata presiunilor...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri