Dinamo, sanctionata de LPF pentru tortele aprinse de suporteri in meciul cu Steaua

de L.A.     HotNews.ro
Joi, 28 aprilie 2011, 11:59 Sport | Fotbal

Stadionul din Ghencea
Foto: AGERPRES
Comisia de Disciplina din cadrul Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) a hotarat sa sanctioneze clubul FC Dinamo, dupa ce suporterii alb-rosii au aruncat cu torte pe teren, materiale pirotehnice ce se presupune ca au fost introduse pe teren cu ajutorul jucatorilor dinamovisti. Astfel Dinamo a primit o amenda si va trebui sa joace cu portile inchise urmatorul meci din Liga 1.

Jucatorii dinamovisti au dat propriilor suporteri, inaintea startului meciului cu Steaua, de luni, 25 aprilie, mingi si fulare. Unul dintre fulare a ajuns insa la un reprezentat al Jandarmeriei, care a descoperit ca in acesta erau patru torte. Suporterii dinamovisti au aprins torte in timpul meciului, astfel ca echipa alb-rosie a fost sanctionata de LPF. Steaua va plati si ea pentru tortele aprinse de suporterii sai, clubul din Ghencea fiind sanctionat marti cu o penalitate sportiva de 15.000 lei.

Comunicatul Ligii Profesioniste de Fotbal:

"Intrunita joi, 28.04.2011, Comisia de disciplina a LPF a luat urmatoara decizie:

FC STEAUA vs. FC DINAMO 1948 - incidente (In baza art.92, 82.3.a), raportat la art.83.2, litera b), teza a II-a si litera h) a aceluiasi articol, sanctioneaza clubul SC FC DINMO 1948 cu penalitate sportiva de 20.000 lei si masura programarii unui joc fara spectatori".

Ca urmare a acestei decizii, Dinamo va disputa meciul cu Gloria Bistrita, programat joi, de la ora 14:00, fara spectatori.

In legatura cu jucatorii dinamovisti, LPF nu a luat nicio sanctiune. "Chiar daca este mentionat ca jucatorii ar fi aruncat fumigenele spre tribuna in fulare, noi nu putem lua asta in considerare ca proba. Cei de la Jandarmerie nu au procedat cum trebuia. Sa-i scoata din stadion, sa-i perchezitioneze. Ar fi avut timp, mai erau 45 de minute pana la meci", a declarat vicepresedintele Comisiei de Disciplina a LPF, Florin Gitejan, citat de gsp.ro.


Citeste mai multe despre   























2303 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    ok... (Joi, 28 aprilie 2011, 12:24)

    me [anonim]

    de acord... desi amenda nu mi se pare ok pentru ca e pedepsit clubul pentru ce fac suporterii (ar trebui mai degraba facut ceva pentru a fi pedepsiti efectiv suporterii, si un meci care nu intereseaza pe nimeni cu portile inchise nu e o solutie). o etapa cu portile inchise da, e ok

    nu am inteleg niciodata (Desi sunt dinamovist si am fost la destule meciuri pe vremuri) ce e boala asta de a baga torte chiar daca nu e permis.

    totusi steaua nu a patit nimic? ca si suporterii lor au aruncat cu torte.
    • +4 (4 voturi)    
      Citeste cu atentie: (Joi, 28 aprilie 2011, 12:40)

      George [anonim] i-a raspuns lui me

      "Steaua va plati si ea pentru tortele aprinse de suporterii sai, clubul din Ghencea fiind sanctionat marti cu o penalitate sportiva de 15.000 lei." - este scris in articol.
      • +3 (3 voturi)    
        mda... (Joi, 28 aprilie 2011, 13:23)

        me [anonim] i-a raspuns lui George

        corect... scuze :)

        totusi nu inteleg d c dinamo e ameninta mai rau decat steaua. normal era sa fie amendte ambele la fel...

        PS: jandarmeria ce pateste, pentru ca pana la urma e vina lor ca au fost introduce torte... hai sa zicem ca numai in cazul galeriei stelei. care, curios, au intrat cu torte desi au avut 3 controale riguroase... sau alea au fost numai la oaspeti?!
  • +3 (3 voturi)    
    gresit! (Joi, 28 aprilie 2011, 13:38)

    Analfabet [anonim]

    Dinamovistii au arucat cu Torje in teren, nu cu torte. A si inscris.
  • 0 (2 voturi)    
    Ha! Ha! Ha! (Joi, 28 aprilie 2011, 14:30)

    eugenrc [utilizator]

    Ce pedeapsa grea au primit .

    Saracutii de ei , au scapat de stresul provocat de multimea de suporteri ce umpleau stadionul Dinamo , meci de meci.

    La asa pedepse aspre precis suporterii nu vor mai folosii torte pe stadioane si fotbalistii nu-ivor mai aproviziona cu materiale pirotehnice.

    Asteptam cu nerabdare sa crape un roman nevinovat din cauza tortelor de pe stadionae si daca avem noroc poate ca se vor lua masuri adevarate impotriva unor astfel de actiuni inconstiente.
    • +2 (2 voturi)    
      exagerezi... (Joi, 28 aprilie 2011, 14:04)

      me [anonim] i-a raspuns lui eugenrc

      lpf nu putea lua masuri impotriva fotbalistilor fara dovezi
      in rest sunt de acord ca pedepsele sunt relativ mici (mai ales pt steaua care e club organizator)
      de asemenea trebuie facut ceva ca sa sufere cei ce au gresit nu clubul.

      pe langa asta eu personal nu sunt de acord cu introducerea tortelor pe stadioane pentru ca sunt interzise.
      pe de alta parte nu sunt de acord cu interzicerea lor (asta nu inseamna ca nu as repecta legea). pur si simplu nu vad rostul. din cate tin minte nu s-au intamplat accidente din cauza lor.

      oricum jandarmii ori ar trebui sa-si faca treaba calumea (chiar sa nu mai intre oameni cu torte... - bun sa zicem ca pe dinamovisti i-au ajutat jucatorii si nu puteau sa-si dea seama, dar pe stelisti cine i-a ajutat?!)
      Jandarmii nu cauta pe stadioane decat scandal si oricum nu-si fac treaba. cel mai nedrept e ca jandarmii nu sunt sanctionati pentru introducerea tortelor si daca e sa gandim logic de vina sunt ei nu clubul. clubul i-a adus pe ei si atat. mai mult nu are ce face
      • -1 (1 vot)    
        Esti prea indulgent (Vineri, 29 aprilie 2011, 8:40)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui me

        Am fost pe stadion in Germania.
        In clipa in care s-au aprins torte in galerie , fortele de ordine au intervenit instantaneu si i-au luat pe sus pe cei din zona respectiva.
        IN afara de asta tribunele sunt monitorizate video mai ceva ca la perimetrul de securitate al bancii nationale.
        De ce spun asta.
        Pentru ca o parte din grupul luat pe sus s-a intors dupa un timp inapoi in galerie.

        Eu nu sunt de acord cu logica ta .
        Daca cineva aprinde torte pe stadion este vinovat 100%.
        Cum poti considera vinovati jandarmii sau fortele de ordine pentru un asemenea gest.
        Cred ca suntem mult prea indulgenti cu toti golanii.
        Poate ca daca tortele ar fi fost folosite doar pentru a crea o atmosfera frumoasa pe stadion nu ar fi avut nimeni nimic cu ele.
        Din pacate tortele sunt folosite pentru a incendia stadionul si a ataca suporterii adversi.

        Eu nu astept masuri de la LPF.
        Sper sa isi faca datoria Procuratura si sa intocmeasca dosare la modul cel mai profesionist .
        Numai niste dinamovisti pot crede ca un fular simplu poate fi aruncat la circa 20-30 de metri peste un gard de 10 metri inaltime.

        Din pacate suntem in Romania si nu se va intimpla asa ceva.
        Probabil ca asa dupa cum spune si eugen , abia dupa ce cineva va va avea arsuri grave din cauza tortelor se vor lua si masurile adecvate si e posibil ca si atunci sa se musamalizeze daca e vorba de persoane cu relatii suspuse.
        • 0 (0 voturi)    
          mai ... (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:51)

          me [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          in legatura cu fularele sincer sa fiu nu am incercat.
          uite chiar am unu identic acasa si o sa incerc sa vad cat poate fi aruncat in aer, dar probabil daca e innodat ar putea fi aruncat. nustiu daca 10 metrii in fine.

          nu am zic deloc sa nu suporte consecintele, dar nu sunt deloc impartiali.
          toate tunurile pe dinamo, dar stelistii?
          cum isi permit jandarmii sa spuna ca dinamovistii nu aveau cum sa introduca torte la cat de riguroase au fost controalele,, cand stelistii au facut aceleasi lucruri?!?!?!

          sunt vinovati suporterii petnru torte, DAR si handarmii pentru ca nu ii controleaza calumea

          pe langa asta cand se arunca cu torte in romania jandarmii nu intervin numai in locu un care e cel ce a aruncat si incep sa intre in toti suportrerii ii imping ca vitele si din cauza asta pot fi accidente mai grave decat cele facute din cauza tortelor. poate acum nu mai e asa da acu 7-8 ani cand mergeam eu pe stadion asa era. noi eram vite nu oameni, asa se comportau jandarmii. (ma rog erau si cativa in galerie care era o mandrie pentru ei sa le spui vite, dar nu toti)
          • 0 (0 voturi)    
            si pe alea (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:46)

            dj [utilizator] i-a raspuns lui me

            tot jucatorii lui Dinamo le-au aruncat galeriei stelei...
      • +1 (1 vot)    
        Completare (Vineri, 29 aprilie 2011, 8:46)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui me

        Imi cer scuze ca am uitat ca si stelisti au avut torte.

        Mi-ar parea bine sa suporte consecintele legii si stelistii , si dinamovistii , si toti cei care introduc pe stadioane torte si orice alte obiecte interzise de lege.

        Din pacate nu se doreste asa ceva.

        Oare de ce in alte tari se poate , iar la noi nu se poate?
  • -1 (1 vot)    
    Sanctiuni... (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:54)

    Marius Busurca [anonim]

    Nu s-a mai intamplat in istoria derby-urilor asa ceva...este o rusine...la matineu cu totii...sa invete fotbal....si mai ales sa se comporte...este inadmisibil ca "marii campioni" sa fie cerecetati penal...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă