Germania - Spania 0-1/ Ole!

de Adrian Nistorescu     HotNews.ro
Miercuri, 7 iulie 2010, 21:14 Sport | Fotbal

FotoGalerie Germania - Spania
Spania si-a etalat jocul de pase, in toata splendoarea, pentru a transforma temuta Germanie intr-o echipa anonima. Golul lui Puyol (73) a pedepsit tactica meschina a formatiei germane care a asteptat prea mult si a oferit prea putin.

Spaniolii si-au asumat comanda jocului, inca din start: trupa lui Del Bosque a ocupat confortabil terenul si a inceput sa preseze. Doua ocazii (Villa 6 si Puyol 13) au avertizat Germania ca jocul de asteptare este riscant. Antrenorul Joachim Low a simtit ca apararea sa nu poate absorbi toata presiunea adversarului, in consecinta Germania a incercat sa urce.

Imaginea jocului nu s-a schimbat nici dupa pauza - Spania a continuat sa preseze, cu Pedro si Villa dand tarcoale portii lui Neuer. Golul a venit in minutul 73: Puyol a reluat cu capul, din careu, mingea fiind practic catapultata in poarta lui Neuer. Cu toate incercarile disperate, germanii nu au mai putut salva nimic...

In finala Mondialului, Spania va intalni Olanda. Niciuna din echipe nu a castigat vreodata titlul mondial.


Citeste mai multe despre   



















18637 vizualizari

  • -3 (33 voturi)    
    Hai Germania!!! (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:20)

    pamfletaru [utilizator]

    Deutschland über alles!!!
    • +4 (32 voturi)    
      Hai Spania !!! (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:30)

      Motanu [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      Hai sa fim seriosi, ,,pamfletare'' ! Tu chiar crezi ca nemtii vor invinge ? Spania va invinge pe nemti la fel ca in finala euro 2008 !!! Viva L'Espagna !!!
      • +5 (11 voturi)    
        de asta nu toata lumea castiga la pariuri... (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:38)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Motanu

        .
      • 0 (16 voturi)    
        din pacate azi i-a invins Argentina (Joi, 8 iulie 2010, 0:09)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Motanu

        indirect... Spania a profitat din plin de efortul facut de nemti in meciul ala! asa s-a scris istoria azi... cat despre Spania: uratica echipa!
        • +7 (15 voturi)    
          Spania a dominat, fotbalul latin invinge (Joi, 8 iulie 2010, 0:40)

          Finala Mondiala Europeana [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          Mi-a placut cum a jucat Spania, pacat ca Germania a prins o zi slaba cu multe greseli tehnice individuale.

          Ma bucur sincer pt Olanda si pt Spania, trofeul va fi o premiera pt oricare din aceste tari cu mare traditie in fotbal.
          In felul asta, o noua natiune europeana isi inscrie numele in istoria CM drept campioana mondiala.

          A fost un campionat destul de slab, fara mare spectacol, fara prea multe goluri, cu imense si numeroase greseli de arbitraj (in seara asta au fost cel putin 3 ofsaiduri imaginare), iar in sferturi au patruns masiv europenii si sud-americanii (adica tot europeni, de Sud). Restul lumii s-a prezentat destul de patetic, multa alergatura, putina organizare si inteligenta de joc, o exceptie buna a fost Ghana, antrenata bine de un european.

          Semifinale dominate clar de europeni, finala 100% europeana!
          Asa cum arata un titlu de Hotnews, e vorba de Suprematia Europeana in acest sport, e dovedita!

          Un fotbal "nordic" se va confrunta cu un fotbal latin in ambele finale, cea mare Olanda-Spania si cea mica Germania-Uruguay.
          E un clasic de multe decenii si e placut sa-l revezi rejucat de 2 ori:)
          • +2 (6 voturi)    
            Germania nu a prins o zi slaba, (Joi, 8 iulie 2010, 10:32)

            petre [anonim] i-a raspuns lui Finala Mondiala Europeana

            atata poate in fata unei echipe complete ,cum este Spania .Nu va face iluzii in aceasta privinta.Spania arata acum ,fata de celelalte echipe, cum arata Brazilia in 1958 in Suedia,cu cel putin o clasa UBER ALLESS.
        • +2 (12 voturi)    
          mari analishti (Joi, 8 iulie 2010, 3:54)

          darksider [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          Imi place cum toti obiectivi si marii analishti de fotbal gasesc scuze pt germania in jocul de azi. In cazul tau, singura circumstantza atenuanta e ca probabil nu ai vazut acelashi meci ca si restul lumii.
          In situatzia in care germania a adoptat tactica urata practicata de cluburi precum Inter, de a sta pasivi, poate pica ceva pe contra, tu spui ca Spania e o echipa uratzica, taticule, apuca-te de curling sau schi fond. Ca de fotbal, esti paralel.
        • +6 (12 voturi)    
          Panzerele au fost pe post de tauri (Joi, 8 iulie 2010, 7:57)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          in aceasta partida. I-au alergat si infuriat spaniolii pe terenul de joc pana le-au scos limba. In rarele ocazii cand recuperau mingea nemtii erau asa de sleiti incat nu mai puteau ataca. Jocul spaniolilor aduce a corida: ametesc si obosesc adversarul astfel incat lovitura decisiva vine ca un lucru firesc, asteptat de toata lumea.

          Sa vedem daca taurul olandez va reusi sa ia in coarne toreadorul spaniol.
    • 0 (28 voturi)    
      Mitica nu stie (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:29)

      ValauFelicia [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      Bai Miticule asta e slogan nazist in caz ca nu stiai. Si de unde si unde Germania???? Daca ai fi priceput cu adevarat germana ai fi urmarit cu cata arogantza se comenteaza la TV nemtesc despre celelalte echipe. Atata arogantza nu se poate rasplatita decat cu eliminarea, iar in finala mica le urez sa piarda din nou. Spania campioana!!!!!
      • 0 (14 voturi)    
        mai invata de la mitici (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:52)

        fratele lui pamfletaru [anonim] i-a raspuns lui ValauFelicia

        fata draga , asta e un vers din imnul de stat al Germaniei. Daca nu stii taci din gura su nu mai apostrofa tu pe miticii mai destepti ca tine
        • -2 (8 voturi)    
          miticii sunt prosti (Joi, 8 iulie 2010, 8:39)

          none [anonim] i-a raspuns lui fratele lui pamfletaru

          E un vers din imnul de stat al Germaniei de pe vremea nazistilor. Imnul actual contine doar srtofa a treia a respectivului cantec ("Einigkeit und Recht und Freiheit" iti spune ceva?).
          • +1 (7 voturi)    
            frate... (Joi, 8 iulie 2010, 9:23)

            me [anonim] i-a raspuns lui none

            in ce clasa esti?
            ar trebui sa fi ramas repetent de vreo 2 ori...

            http://en.wikipedia.org/wiki/Deutschland_%C3%BCber_alles

            haydn a fost nazist??? dupa mintea ta probabil ca da
            • -2 (6 voturi)    
              ce mai tura=-vura (Joi, 8 iulie 2010, 10:05)

              io [anonim] i-a raspuns lui me

              E cel putin un vers nationalist cu tendinte rasiste. Cum adica "uber alles", ce, ei sunt de neam superior sau ce?
              De unde atatia puincuristi de rasa ariana in tara asta n-am inteles zau ...
              Daca avem probleme ar trebui sa ni le rezolvam noi insine nu sa visam ca dincolo umbla caini cu covrigi in coada si sa mai si admiram bolnav un neam care pana la urma a inventat comunismul (si l-a adus asupra noastra indirect, apropo) si a pornit vreo 2 razboaie mondiale.
              N-am nimic cu oamenii in sine, sunt oameni buni si rai peste tot, dar astia cu "uber alles" mai cresteti la minte, taticu, sunteti penibili rau !
              • +2 (6 voturi)    
                io zic ca are si ... (Joi, 8 iulie 2010, 10:35)

                ilidan [anonim] i-a raspuns lui io

                ..tendinte anti-extraterestre...

                lol.
                deocamdata sunt cam uber alles, ca fara ei nici nu se punea problema UE si EUR.

                dar ma rog, ingustimea intelectului e greu de combatut.

                ce legatura o avea faptul ca aia vor ca natia lor sa fie smechera cu rasismul nu stiu....pana una alta chiar sunt smecheri ca natie.
                • +1 (1 vot)    
                  da (Joi, 8 iulie 2010, 14:25)

                  io [anonim] i-a raspuns lui ilidan

                  Daca prin smecheri intelegi incuiati si barbari, sunt cei mai smecheri, intr-adevar.
                  Cam de dupa al doilea razboi nimeni nu-i mai simpatizeaza in lumea normala, da ce sa stii tu ...
                  • 0 (0 voturi)    
                    Subiectivism (Vineri, 9 iulie 2010, 10:10)

                    CGR [anonim] i-a raspuns lui io

                    Afirmatiile voastre sunt cel putin subiective, desi termenul care-mi vine in minte e "obtuz"!
                    Imnul oficial al Germaniei este doar a treia strofa din poezia lui Hoffman von Fallersleben si numai acea strofa poate fi cantat la ocazii oficiale, dar celelalte doua strofe - inclusiv partea cu Deutschland über alles - pot fi cantate in orice alte situatie - asta incluzand meciuri de fotbal.
                    Si la urma urmei dece il condamnam pe Fallersleben ca a scris Deutschland über alles, dar Eminescu ni se pare ok cu Ce-ti doresc eu tie dulce Rmanie, sau Doina? Versurile au fost compuse intr-o perioada de coagulare a identitatii nationala si marcheaza etape semnificative in istoria nationala (atat a Germaniei cat si a Romaniei).
            • +1 (1 vot)    
              Frate vitreg... (Joi, 8 iulie 2010, 20:59)

              Ich [anonim] i-a raspuns lui me

              Nu are de-a face cu Haydn, Versurile cu Deutschland über Alles au fost cele preferate in Germania Nazista ,au fost interzise dupa razboi ,sun pana acum interzise deoarece sunt des folosite de Neonazisti.Doar Melodia provine de la Haydn.Cum mai era cu cei ramasi repetenti??
        • +3 (7 voturi)    
          fals (Joi, 8 iulie 2010, 9:00)

          gechi [utilizator] i-a raspuns lui fratele lui pamfletaru

          ala A FOST un vers din imnul de stat al germanie, si dupa ce s-a intamplat inainte si in timpul WW2 nu mai e inclus in imn. Daca nu stii, taci din gura si nu-i mai apostrofa tu pe nemiticii mai destepti ca tine.
      • -1 (11 voturi)    
        ........ (Joi, 8 iulie 2010, 5:29)

        ryu [anonim] i-a raspuns lui ValauFelicia

        Germania are echipa tanara.....cred ca viitorul campionat mondial va fii castiga Germania......Olanda campioana....
        • +2 (2 voturi)    
          sunt total de acord... (Joi, 8 iulie 2010, 9:31)

          me [anonim] i-a raspuns lui ryu

          nemtii s-au cam pierdut in acest meci. s-a vazut asta.
      • +1 (7 voturi)    
        Poftim?! (Joi, 8 iulie 2010, 6:53)

        pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui ValauFelicia

        Cum sa fie slogan nazist?! Ai habar despre ce vorbesti?!

        Citeste te rog http://ro.wikipedia.org/wiki/Das_Lied_der_Deutschen

        Auzi... slogan nazist... Offff....
        • 0 (6 voturi)    
          citeste tu mai intai (Joi, 8 iulie 2010, 8:44)

          none [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

          Citat de pe siteul dat chiar de tine:
          "În anii ce au urmat, totuşi, partidele naţionaliste precum Partidul Nazist al lui Hitler au impus în interes propriu şi abuziv reinterpretarea a primului vers "Deutschland, Deutschland über alles". Interpretarea impusă a fost "Germania ar trebui să conducă toată lumea", iar idea lui Fallersleben despre o ţară-mamă unificată pentru toţi germanii a fost inclusă în iniţiativa "Heim ins Reich" (traducere aproximativă: Reîntoarce-te în Reich), care a cauzat finalmente Al Doilea Război Mondial."
        • 0 (6 voturi)    
          hihihi (Joi, 8 iulie 2010, 9:03)

          gechi [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

          pamfletare, te-ai facut de kko. Citeste linkul ala dat de tine si pe urma mai comenteaza.
          Hai sa iti dau un citat din el:
          "La ocazii oficiale se cântă numai a treia strofă din el. De fapt, primele două strofe nu sunt interzise, însă nu se cântă la ocazii oficiale, deoarece ele mai sunt încă deseori percepute ca o expresie a naţionalismului şi nazismului."

          esti praf :))
      • +1 (5 voturi)    
        pentru madam Valau, experta in prostie! (Joi, 8 iulie 2010, 8:32)

        Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui ValauFelicia

        Daca taceai, intelept ramaneai! De unde "aroganta" in comentariile nemtilor?Pricepi tu vreo boaba ? se vede treaba ca NU! Nemtii pot servi de model prin obiectivitatea cu care transmit! Comentariile tampite au fost facute de romani! Aroganta au dovedit argentinienii prin maradona al lor! replica nemtilor a fost data pe teren!! Toti comentatorii de presa si tv au recunoscut cu obiectivitate superiorotatea spaniolilor, fara sa-si demonteze propria echipa care a creat atatea momente frumoase la acest mondial, lucru remarcat si de presa strina! germanii nu si-au spus ultimul cuvant: echipa e tanara, talentata si s-a rodat la aceat campionat, ceea ce nu se poate spune despre alte echipe. E bine sa stii sa dai Cezarului ce-i al Cezaruli,;da' romanul pana nu da cu barda, pana nu scuipa si jicneste...nu-i roman! Hai, sariti in sus "patrioti"!!!
        • 0 (2 voturi)    
          ja, leider kann ich alles verstehen... (Joi, 8 iulie 2010, 10:49)

          ValauFelicia [utilizator] i-a raspuns lui Dr Marutza

          Desi comentariile de mai sus au fost scrise in graba de pe contul meu de prietenul meu microbist (adica nu sunt chiar feminine), replica de acum e din partea mea: sunt de acord cu el in ceea ce priveste aroganta nemtilor pentru ca, din pacate, traiesc in mijlocul lor de cativa ani buni...prin urmare, replicile tip 'atac-la-persoana-cand-habar-nu-avem-cu-cine-vorbim' sunt, ca de obicei, total deplasate.
          • 0 (2 voturi)    
            Aha... (Joi, 8 iulie 2010, 11:17)

            Sergiu C [utilizator] i-a raspuns lui ValauFelicia

            ..de ce "din pacate"? Te'a deportat cineva in Germania?
            • +1 (1 vot)    
              Naja... (Joi, 8 iulie 2010, 14:14)

              ValauFelicia [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu C

              Cand incepi un doctorat mai trebuie sa-l si termini si as spune ca a renunta pentru ca nu-ti place sistemul mi se pare o dovada daca nu de lasitate cel putin de iresponsabilitate. Sper ca am inchis un subiect care, desi reflecta experiente personale, nu inteleg de ce isca agresivitate.
              • +1 (3 voturi)    
                Inteleg (Joi, 8 iulie 2010, 14:24)

                Sergiu C [utilizator] i-a raspuns lui ValauFelicia

                si felicitari pt doctorat.

                Iti respect experienta si subiectivismul in legatura cu germanii - avem experiente diferita. Insa mi se pare incorect sa vorbesti de aroganta la TV a germanilor, la fel cum sa asociezi un imn creat intr'o conjunctura istorica cu un cu totul alt episod istoric, prin simplul fapt ca nazistii au interpretat in felul lor versurile.

                Raman la parerea ca germanii au fost fair si pe teren si in afara lui si si'au recunoscut atat performanetele cat si limitele.

                Viel Glück!!
              • -1 (1 vot)    
                replica pentru Vavalu felicia (Joi, 8 iulie 2010, 15:00)

                Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui ValauFelicia

                Am deviat de la tema, dar am sa-ti raspund: este absolut unfair ca prin prizma experientelor personale, sa pui o eticheta pe un popor intreg! Daca trebuie sa traiesti la ei "din pacate" ,asta nu e valabil pentru toti romanii stramutati acolo! Oare nu cumva provoci "aroganta" lor prin felul tau de a fi ? Si chiar daca in viata de zi cu zi ai simtit o asemenea aroganta, nu poti afirma asta despre comentatorii tv!
                Limbajul suburban, violent, cu atacuri la persoana (vezi tv romana!), n-o sa-l intalnesti in Germania, fie vorba despre politica, sport ori altceva. Asta tine de educatia celor pe care-i numesti "aroganti".
                ///
                Dr Marutza
                • 0 (2 voturi)    
                  DueA (Joi, 8 iulie 2010, 21:08)

                  Tuefeli [anonim] i-a raspuns lui Dr Marutza

                  Mai doctore, ce vrei sa spui ca tu-ti formezi pareri prin ce scrie pe Wikipedia? Si normal ca-ti formezi parerea pe baza experientele traite si nu a celor povestite. Cat despre fairness in relatarile comentatorilor TV din DE nu pot decat sa spun ca este exact același comportament prezent în întreaga societate. Oare de ce austriecii si elvetienii ii considera pe nemti aroganti???

                  Imnul German e adevarat mai vechi,dar asta nu schimba nimic, pentru ca NPD l-a folosit in perioada de glorie ca slogan. Daca nemtii l-au declarat nazist si l-au scos din imn atunci noi de ce sa fim mai breji si sa negam asta?

                  Limbajul suburban nu ajunge in presa din cauza unor legi care interzic un astfel de comportament si a regulilor care se aplica, dar aroganta n-are de a face cu asta ci cu felul lor de a fi. De exemplu, la ARD comentatorul meciului Spania -Portugalia l-a cadorisit pe atacantul Spaniei"Torloss Torres ", la meciul Olanda-Uruguay, ultima era Aussenseiter samd.

                  In Romania habar n-am ce face televiziunea pt ca nu ma mai uit de vreo 10 ani la tv romanesc, dar dupa mesajele misogine de adineauri imi pot inchipui ce fel de mahalagism se practica, de fap acum realizez ca-mi cam pierd timpul explicandu-va chestiuni pe care numai un expat le poate intelege. Somn usor in continuare!
                  • 0 (0 voturi)    
                    lui Tuefeli, "expertul" confuz (Vineri, 9 iulie 2010, 8:34)

                    Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui Tuefeli

                    Trec peste "Mai doctore", deloc amiabil si te rog sa mai citesti odata cele scrise de mine! Experienta personala nu ti-o faci din Wikipedia, dar ea nu-ti da dreptul sa pausalizezi, oder? Si apoi, daca tot mi te adresezi mie,ce treaba am eu cu imnul german despre care nu "mi-am dat cu parerea"? Mai departe: Daca "Toreloss Torres" , sau "Aussenseiter" sunt beleigend, atunci n-avem ce discuta, ca vorbim limbi diferite!De fapt tot ceea ce se vrea o replica acida data mie (sau mai stiu eu cui?) e o insiruire de contradictii (citeste cu atentie ca n-am aici spatiul necesar sa-te analizez!)
                    Te asigur insa (fara aroganta) ca "mai doctore" stie ce spune. si ca sunt perfect treaz la minte cu toata urarea de "somn usor".
                    Cu respect, ma opresc aici
      • +1 (3 voturi)    
        Aberezi... (Joi, 8 iulie 2010, 11:02)

        Sergiu C [utilizator] i-a raspuns lui ValauFelicia

        La TVul nemtesc s'a vorbit tot timpul frumos si cu respect despre celelalte echipe. S'a recunsocut cand arbitrii au gresit in favoarea Germaniei, obiectivism imresionant.

        Iar "Deutschland über alles" face parte din imnul vechi, din care s'au pastrat numai cateva strofe...Asadar, poti critica jocul slab al Germaniei de ieri, dar nu caracterul german. Eu in schimb ti'as recomanda sa mai pui mana sa mai citesti si tu niste "almanahe" inainte de a debita aici.

        "Das Deutschlandlied ("The Song of Germany"; German pronunciation: [ˈdɔʏtʃlantˌliːt], also known as "Das Lied der Deutschen" or "The Song of the Germans"), has been used wholly or partially as the national anthem of Germany since 1922. The music was written by Joseph Haydn in 1797 as an anthem for the birthday of the Austrian Emperor Francis II of the Holy Roman Empire. In 1841, the German linguist and poet August Heinrich Hoffmann von Fallersleben wrote the lyrics of "Das Lied der Deutschen" to Haydn's melody, lyrics that were considered revolutionary at the time.

        The song is as well-known by the opening words and refrain of the first stanza, "Deutschland über alles" (Germany above all), but this has never been its title. The line "Germany, Germany above all" meant that the most important goal of the Vormärz revolutionaries should be a unified Germany overcoming the perceived anti-liberal Kleinstaaterei. Alongside the Flag of Germany it was one of the symbols of the March Revolution of 1848." (Wikipedia.com)

        De la unul care vede (si intelege) ce se spune la TVul nemtesc.
    • +7 (19 voturi)    
      cinstit vorbind... (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:53)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      cinstit vorbind, Spania a fost net superioara la toate capitolele si asta, cu prestanta. Spania poate fi luata ca model. au demonstrat perfectiunea conceptului de echipa. felicitari Spania si aper sa ii invinga pe perversii aia de olandezi.
      • +3 (5 voturi)    
        ce anume e asa "pervers" la olandezi??? (Joi, 8 iulie 2010, 0:12)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui resita31

        da niste exemple concrete!
        • -1 (9 voturi)    
          Olandezii sunt Zgarciti ca scotienii si inchisi.. (Joi, 8 iulie 2010, 1:07)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          .......si inchisi , ursuzi si calculati ca nemtii, oportunisti ca italienii, mandri ca francezii si hoti ca.... poate la asta se refera ....
          • +3 (5 voturi)    
            Calităţi sau defecte? (Joi, 8 iulie 2010, 8:50)

            cobra [anonim] i-a raspuns lui rov

            Eu am fost în Olanda şi vreau să vă spun că-i apreciez mult mai mult de atunci. Dacă noi am gândi şi am munci măcar atât cât o fac ei am fi fost mult mai departe. Dar, sunt acrii strugurii...
            • +1 (5 voturi)    
              pardon (Joi, 8 iulie 2010, 10:13)

              io [anonim] i-a raspuns lui cobra

              Eu traiesc in Olanda de niste ani si vreau sa-ti spun ca baiatul de mai sus are super dreptate. Nu exista zi sa nu ma enervez cand interactionez cu vreo vanzatoare pe aici.
              Au si calitatile lor, dar toate defectele mentionate sunt reale, stai linistit, Olanda e foarte spoita sa zic asa, imaginea lor in lume e foarte cosmetizata si cenzurata cu mare atentie, inauntru e leopardul, nu-i mare lucru de capul lor. Decat daca tii plac genul asta de oameni banuiesc ...
              • +1 (3 voturi)    
                :-) (Joi, 8 iulie 2010, 15:43)

                Dan [anonim] i-a raspuns lui io

                Pot sa spun si eu ca locuiesc in Olanda de ceva zi si vreau sa-ti spun ca nu a existat o zi in care sa ma enervez...pe cand in RO ma enervam in fiecare ora. Dar, na...acuma depinde si ce vrei si ce fire esti! Oricum oameni mai primitori si cu mai mult bun simt nu cred ca exista pe lumea asta si o spun cu mama pe inima. Macar 1% din romani, de-ar lua exemplu de la ei...
              • -1 (1 vot)    
                cred ca v-ati dilit.... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 22:12)

                resita31 [utilizator] i-a raspuns lui io

                in cazul de fata vbim despre fotbaaaal!!! wtf??!!!!! "eu traiesc in Olanda..." bla bla bla.... nu vbean despre natiunea olandeza!!!!!!!!!!!!! ci de fotbalul practicat la acest C.M. ... dar nah trebuia tu sa ne "luminezi" ca traiesti in Olanda...
                eu traiesc in Romania, sunt mandru de tara mea si nu a fost nevoie sa plec din tara ca sa traiesc...
            • +4 (4 voturi)    
              Calitati avem si noi romanii (Joi, 8 iulie 2010, 10:32)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui cobra

              dar nu le putem vedea ca ne uitam cu jind la calitatile altora.

              In viata trebuie sa te pui valoare asa cum esti si nu sa incerci sa folosesti niste valori pe care nu le regasesti in tine.

              Spre exemplu noi suntem iute de mana. Ar trebui sa nu ne mai strofocam atat de mult cu fotbalul si ne axam pe handbal ca sport national.
              • +1 (1 vot)    
                corect (Vineri, 9 iulie 2010, 14:37)

                rov [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

                si sa ne inscriem la asia-pacific...
            • -1 (1 vot)    
              ?!!! (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 21:48)

              resita31 [utilizator] i-a raspuns lui cobra

              wtf??!! nu e vba de natiunea olandeza!!!!! ci de fotbalul practicat de echipa Olandei!!!!
      • -5 (5 voturi)    
        mda... (Joi, 8 iulie 2010, 9:34)

        me [anonim] i-a raspuns lui resita31

        spaniolii sunt niste ingamfati..
        de la euro 2008 nu le mai ajunge nimeni cu prajina la nas.
        as fi vrut sa ia spania mondialul dar la cat de ingamfati sunt acum, parca as vrea sa si-o fure de a olanda
    • +5 (7 voturi)    
      Bravo lor (Joi, 8 iulie 2010, 6:44)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      Desi am tinut cu Germania, si mi-am dorit din sufletul sa castige, Spania a jucat mult mai bine. Mai corect spus Germania s-a culcat pe-o ureche si nu a facut nimic in timp ce Spania parca a fost la antrenamente.

      Bravo Spania.
      • 0 (0 voturi)    
        de acord... (Joi, 8 iulie 2010, 9:35)

        me [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

        germania a jucat prost, desi as fi vrut sa castige.
        ceea ce ma mira esta ca parca erau aerieni la tacticaspaniei, desi joaca la fel de 2 ani de zile: popsesie si 1-2 goluri picate din cand in cand.

        e posibil sa se fi si pierdut echipa germaniei din cauza mizei. sa nu uitam ca este o echipa foarte tanara. la urmatorul mondial ii fac in finala.
  • +1 (17 voturi)    
    hai spania (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:33)

    fdh [anonim]

    pfui
  • -6 (24 voturi)    
    Viel Glück Deutschland! Al carajo con Espana! (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:36)

    Claudiu [anonim]

    Liebes Deutschland: ich drücke dir mal ganz fest die Daumen!!! Toi toi toi!!!
    Querida Espana: espero que pierdas, pero como minimo con 4-0!!!
    • +3 (9 voturi)    
      Caracatita va mancat norocul (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:04)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

      O fi cea din acvariu sau o cea din birourile FIFA?
      • +8 (8 voturi)    
        saracul caracatitoi Paul... (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:23)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        acuma o sa-l manance nemtii fript (la propriu) :)
    • 0 (14 voturi)    
      Kleiner Depp! (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:42)

      Weber Karl-Heinz [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Lieber Claudiu(du kleiner Schwanzlutscher-Depp): DU HAST VERLOREN!!!!Also finde dich damit ab, gehe nach Hause,heule dort eine Runde und sei nicht böse auf Spanien: die Spanier waren weit besser als die Deutschen! Dein "como minimo con 4-0!" hat nicht sein sollen! OLE ESPANA!!!
      • -1 (1 vot)    
        Grosser Depp! (Joi, 8 iulie 2010, 21:18)

        Claudiu [anonim] i-a raspuns lui Weber Karl-Heinz

        Lieber Karl-Heinz (du verlogenes Arschloch und Arschkriecher): DU bist wahrscheinlich der letzte Dreck in Deutschland, der sich dort nicht integrieren kann. Komm doch dann nach Spanien, hier ist bestimmt ein Paradies für solche Leute wie du: unpünktlich, unordentlich, schmutzig, mit abartigem Benehmen u.s.w. Mit deinem Wortschatz, den du hier benutzt hast, hast du nur bewiesen, was für ein Loser du bist! Aber für Spanien bist du einfach DER BESTE!
    • -2 (12 voturi)    
      ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:55)

      Red.Scarlet [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

      Deutschland über alles!!!
  • -6 (22 voturi)    
    Hai Germania ! (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:38)

    Radu [anonim]

    Sper ca nemtii ii vor invinge pe spanioli ! Ar fi un fel de revansa fata de CE de acum 2 ani...

    Wir schicken Spanien nach Hause !
  • -6 (26 voturi)    
    hai germania (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:40)

    bb king [anonim]

    hai germania! merita sa castige sunt un popor ordonat!
  • +1 (3 voturi)    
    live pe net??? (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:42)

    nelu [anonim]

    unde se poate vedea live pe net?
    • +2 (4 voturi)    
      live (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:55)

      nemo [anonim] i-a raspuns lui nelu

      http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
      • -1 (3 voturi)    
        Da (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:45)

        BABILOU [anonim] i-a raspuns lui nemo

        Doar cei din Europa pot vedea la adresa asta....
  • +14 (22 voturi)    
    Arbitrul ar trebui sa intervina (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:47)

    OzzyO [utilizator]

    Sa le dea mai dea mingea si nemtilor, ca doar nu e antrenamentul Spaniei.
    • -5 (11 voturi)    
      goluri? (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:26)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui OzzyO

      din pacate pentru ei se joaca pe goluri sportul asta nu pe pase care nu ameninta poarta.
      • +5 (7 voturi)    
        Da (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:28)

        OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

        Bine ca au dat nemtii goluri. Au avut si multe ocazii, ce-i drept :)))
  • +4 (10 voturi)    
    Hai Spania (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:55)

    hoha [anonim]

    ....
    • +4 (14 voturi)    
      Subscriu: (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:04)

      Motanu [anonim] i-a raspuns lui hoha

      Hai Spania !!!
    • +4 (12 voturi)    
      OOOLLLEEEEEEE SPANIA (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:02)

      hoha [anonim] i-a raspuns lui hoha

      echipa de mare clasa si creativitate....
  • +6 (18 voturi)    
    Unde e marea echipa a Germaniei? (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:21)

    OzzyO [utilizator]

    Aia cu care ne amenintau multi? Eu vad o echipa mica, deloc diferita ca abordare a meciului de Paraguay sau Elvetia. Sper ca norocul proverbial al nemtilor sa nu-si faca simtita prezenta.
    • +9 (15 voturi)    
      Comentatorii (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:28)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui OzzyO

      patetici de la TVR au vazut o prima repriza echilibrata...

      oare la ce meci se uita?
  • +5 (7 voturi)    
    Spania sau Germania (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:24)

    neaga1900 [utilizator]

    Sincer nu am o favorita certa , dar imi doresc sa vad spectacol si ceva goluri.............. De moment am vazut o Germanie vare s-a( cam) aparat si o Spanie care a incercat:sigur in repriza a doua vom vedea o alta Germanie!Traiasca fotbalul!!!
  • -9 (19 voturi)    
    Deutchalnd.. (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:26)

    lilly [anonim]

    Deutchaland, ich liebe..dich.....
  • +14 (16 voturi)    
    ce se intampla cu Germania? (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:41)

    ghita [anonim]

    in meciul cu Argentina au fost zmei iar acuma mielusei
    • +2 (8 voturi)    
      Tocmai asta ma ingrijoreaza (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:47)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui ghita

      E stilul cu care castiga ei de obicei.
  • +1 (13 voturi)    
    Noroc de vuvuzele... (Miercuri, 7 iulie 2010, 22:43)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    ...ca nu ma lasa sa adorm. De mult nu am vazut un meci asa plictisitor cu o Germania asa fricoasa si spanioli asa ineficienti (sterili, impotenti, zi-le cum vrei)...
    • 0 (0 voturi)    
      de acord... (Joi, 8 iulie 2010, 9:37)

      me [anonim] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

      spaniolii au jucat asa tot mondialul... posesie dar sterili in fata portii...
      nemtii pe de alta parte parca nu ua fost ei... estrem de prost au jucat.
  • +2 (6 voturi)    
    Inca 1 (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:03)

    muciflenduri [anonim]

    Hai cu 2-0, ca sa fie clar :D
  • +15 (17 voturi)    
    caracatita Paul (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:04)

    dabu [anonim]

    A dracu' caracatita... Poate ar trebui sa o consulte si in chestii mai serioase.
    :))
    • +3 (3 voturi)    
      caracatita prajita (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:18)

      caracatita prajita [anonim] i-a raspuns lui dabu

      Mi-e chiar teama pentru caracatita Paul :) or sa o manance prajita, cu cartofi si salata verde :):):)
    • +5 (5 voturi)    
      opinie (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:27)

      ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui dabu

      eu as pune-o prim ministru al nostru n-a ghicit nici macar ca vine criza cand toata lumea vedea asta.
    • +13 (13 voturi)    
      pe ei (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:29)

      fructu'de mare [anonim] i-a raspuns lui dabu

      Caracatita asta ar trebui sa conduca Romania ! E timpul ca o alta caracatita sa conduca tara ! Una cu (clar)viziune de data asta !
      Caractita Paul presedinte !
  • -2 (8 voturi)    
    DUPA CE CRITERII?! (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:12)

    GOTESMAN RUBIN [anonim]

    NU STIU CARE ECHIPA NATIONALA A GERMANIEI JOACA IN SEARA ACEASTA.. AU DOAR PASAPOARTE. E OECHIPA MULTINATIONALA .
    • 0 (8 voturi)    
      Nu e chiar asa (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:58)

      Cata [anonim] i-a raspuns lui GOTESMAN RUBIN

      Nu e chiar multinationala - ozile nascut in germania, podolski e de la 2 ai in germania (bunici nemti), Klose de la 7 - taicasu avea origini germane, Cacau e singurul tras pe daiboj.
      Lumea ai inceput sa se miste si sa se amestece. Numai in Romania nu vine nimeni ca e coada la plecari.
      • +1 (5 voturi)    
        dar ce este (Joi, 8 iulie 2010, 1:32)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Cata

        Podolski, Klose sa zicem. Agogo, Boateng, Tasci, Khedira, Marin, Ozil, Trochowski si Gomez sunt cu cu siguranta 100% nemti.
        • +2 (4 voturi)    
          nemti (Joi, 8 iulie 2010, 9:08)

          gechi [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

          sunt aia nemti cam pe cat de roman e Bölöni sau E. Ienei. Si nu am avut vreo problema sa fie antrenor/jucator la nationala, nu? Aia pe care tu i-ai enumerat sunt aprioape toti nascuti in Germania, au si certificat de nastere nemtesc, nu doar pasaport.
    • +2 (2 voturi)    
      scuteste-ma... (Joi, 8 iulie 2010, 9:39)

      me [anonim] i-a raspuns lui GOTESMAN RUBIN

      thuram, herndy, zidane, seedorf, davids etc etc etc cat de francezi/olandezi sunt?

      nu au incalcat cu nimic regfulile nu stiu daca este problema.

      daca noi suntem prosti si nu facem asa nu trebuie sa ne ofticam pe altii
  • +8 (10 voturi)    
    Victorie meritata... (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:20)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    ...de spanioli, germanii si-au facut-o cu mana lor. Si-au adus aminte sa joace ofensiv abia dupa ce au primit golul. Pacat, promiteau frumos dupa victoria cu Argentina. Bravo spaniolilor!!
  • +7 (7 voturi)    
    imi iau caracatita (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:21)

    gheo [anonim]

    a avut dreptate caracatita aia desi nu ma asteptam :)
  • -11 (21 voturi)    
    mondialu' lu' peste (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:22)

    gogu [anonim]

    finala spania-olanda??? daca nu cel mai prost mondial cu siguranta cel mai ciudat
    • +8 (14 voturi)    
      Zi-le loredana (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:30)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Zi tu gogule cine ai fi vrut sa joace si se rezolva.
      Vor scoate in curand jocul FIFA 2010 si vei putea alege tu cine joaca finala.
    • +16 (18 voturi)    
      corect (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:45)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      corect, gogule, in finala trebuia sa fie Romania si Botswana, ca tot au aceeasi moneda.
  • +9 (9 voturi)    
    AL (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:26)

    HESS [anonim]

    Dracului ,,cacaratita,,Oare nu poate ghici numerele la loteria Europeana.Mama mama ce joc de spania.Asta e spania la valoarea ei.ARIBA ESPAÑA.Frumos joc al ambelor echipe.Felicitari.
  • +8 (14 voturi)    
    Hai cu panzeru' (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:29)

    raulucian [utilizator]

    A luat taurul spaniol panzerul in coarne, la invartit de doua ori si a dat de pamant cu el.
    Viva España!
    • +1 (9 voturi)    
      Furia Roja (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:56)

      dudu [anonim] i-a raspuns lui raulucian

      Si cu panzerul si cu precizia nemteaza...le-au facut praf pe amandoua. Urmeaza sa faca si o sangria cu ceva portocale...
  • +4 (6 voturi)    
    Viva Espana (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:30)

    Javier [anonim]

    Atat poate Germania.A invins echipe conduse de visatori,care fiind un pic gadilati au crezut ca sunt invicibili si fara sa joace prudent...au dat insa de Del Bosque.Poate peste 4ani ??? Germania.
    • -1 (7 voturi)    
      Spania... (Miercuri, 7 iulie 2010, 23:59)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui Javier

      am scris ieri ca nemti nu pot cistiga si al treilea meci
      dupa 2 jocuri reusite...au fost ghiciti...Spania a avut fundasii laterali si centrali si nemtii nu au mai facut nimic...Bravo Spania dar pentru Olanda este prada usoara chiar daca este finala Olanda va fi campioana. ..Acum nemtii o sa vinda pui de la vestita caracatita care valoreaza milioane acum...
    • -1 (7 voturi)    
      ECHIPA (Joi, 8 iulie 2010, 0:00)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Javier

      ACTUALA A SPANIEI E MERITUL LUI LOUIS ARAGONEZ .,SUTA LA SUTA.
      • +1 (1 vot)    
        Aragonez i-a descatusat (Joi, 8 iulie 2010, 10:02)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui HESS

        prin faptul ca le-a facut spaniolilor jocul dupa sufletul lor, asemanator unei coride.

        Totusi Del Bosque a desavarsit acest stil de joc aducandu-l aproape de perfectiune la acest mondial. Spaniolii daca nu gresesc cand isi etaleaza capa cea rosie de pase in fata adversarului n-au cum sa piarda.
        • +1 (1 vot)    
          Guardiola... (Joi, 8 iulie 2010, 10:52)

          geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Va contrazic pe amandoi...indirect, acest stil de jos al Spaniei i se datoreaza lui Guardiola, pt ca cei 6 titulari de la Barcelona (nu-l iau in calcul pe Villa pt ca inca nu a jucat la Barca) joaca asa si la echipa lor de club...ei sunt coloana echipei, se gasesc in pase si cu ochii inchisi.
  • +1 (9 voturi)    
    go SPANIA (Joi, 8 iulie 2010, 0:01)

    elimedia [anonim]

    la rutina de voturi de pe HotNews am votat din start cu Spania :)
    sper sa tina pana la capat tot asa!
  • -1 (5 voturi)    
    Germania (Joi, 8 iulie 2010, 0:05)

    ploiesteanu [anonim]

    s-ar putea sa piarda si la Uruguay.
  • -4 (10 voturi)    
    Cre' ca ... (Joi, 8 iulie 2010, 0:57)

    Eu [anonim]

    ... Germania a avut pur si simplu ghinion. Drept e ca Spania a avut ceva mai mult posesie, da' in majoritate posesia aia a fost degeaba, la mijlocul terenului, fara efect - pe mine cel putin nu m-au impresionat. In plus, Germania a dezamorsat foarte calm, precis si fara surprize mai toate fazele din apropierea careului.

    Faze de poarta au avut si nemtii, si raportat la eficienta celor doua echipe, as zice ca si astea au fost echilibrate - de obicei, din trei faze de poarta Germania face doua goluri, pe cand Spania unu' si nici ala intreg, dupa statistici. Doar ca la spanioli le-a intrat, la nemti nu.

    Cre' ca si faptul ca la spanioli le-a intrat atat de tarziu golul e un argument in sprijinul afirmatiei ca meciul a fost relativ echilibrat, doar ca spaniolii au avut ceva mai mult noroc.

    Posibil nemtii au fost si incomplet recuperati dupa meciul cu Argentina, da' io n-as zice ca asta s-a vazut prea bine, poate doar intr-o oarecare lipsa de precizie a paselor si o mai proasta coordonare intre jucatori. Da' efectele astea poa' sa provina si din calitatea mai buna a jocului spaniol fata de cel argentinian (plasare mai buna in teren, pressing mai intens). Chiar daca, nu cred ca treaba asta a contat - daca ar fi contat, Spania ar fi trebuit sa marcheze mai multe goluri.
    • +3 (15 voturi)    
      fantastic (Joi, 8 iulie 2010, 1:50)

      incredibilul [anonim] i-a raspuns lui Eu

      cat tupeu si mojicie pot sa aiba unii in ei!
      bai omule mai tu ce meci ai vazut? nemtii daca nu li se da un gol din oficiu, sau daca nu isi dau adversarii un gol nu sunt in stare de nimic
      si cu anglia si cu argentina au condus f repede, dupa care s-au pus cu fundul in poarta si bulan pe contraatac
      in singurul meci in care au fost condusi au pierdut

      echipa asta pestrita e incapabila sa construiasca ceva; marele atacant klose, ma face sa rad, a jucat ptr ca a fost acolo in fata in meciurile germaniei si atat
  • +2 (10 voturi)    
    S-a vazut (Joi, 8 iulie 2010, 3:08)

    Unu din multime [utilizator]

    Diferenta clara de clasa si maturitate fotbalistica a echipei Spaniei.

    Nemtii s-au bazat de la inceputul campionatului pe strategia pe contra. Spaniolii au "arestat" mijlocul terenului si s-au aparat exemplar.

    La un asemenea nivel, si avand in vedere tipul de fotbal care se joaca in ziua de azi, spectacolul este pe locul 2. Strategia posesiei prelungite a avut menirea de a-i frustra pe nemti, si le-a iesit pe deplin.

    Una peste alta cred ca Spania merita fara discutie victoria si in finala se va impune fara drept de apel, mizand pe "labilitatea" Olandei.
  • -2 (12 voturi)    
    Germania (Joi, 8 iulie 2010, 6:58)

    Paulix [anonim]

    In alte sporturi pentru jocul facut de spania se da joc pasiv. A castigat echipa cu cele mai multe 1-0 si cu un gol din faza fixa. Au jucat si ei fotbal 45 min tot campionatul si acum vor cupa.
    • +3 (9 voturi)    
      alte sporturi (Joi, 8 iulie 2010, 9:12)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui Paulix

      in alte sporturi, pentru jocul facut de Germania se arunca prosopul :)
    • +4 (8 voturi)    
      Jocul de fotbal (Joi, 8 iulie 2010, 9:28)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui Paulix

      Si tu ai vazut alt meci ? Aici e vorba de fotbal. O echipa a jucat superb, cu pase, driblinguri, un-doi-uri, "calcaie", a tinut mingea 70% din timp, iar cealalta a stat cu 8 jucatori in poarta si inca 3 in propriul careu, asteptand o ocazie de contraatac.
      Te las sa ghicesti care-i una si care-i cealalta.
    • -3 (5 voturi)    
      de acord cu tine... (Joi, 8 iulie 2010, 9:40)

      me [anonim] i-a raspuns lui Paulix

      spania nu stie decat sa tina mingia si sa dea un gol si gata.
      nemtii au jucat bine in celelalte meciuri, dar in cel cu spania m-au dezamagit
  • +4 (10 voturi)    
    Uraaa (Joi, 8 iulie 2010, 7:22)

    George [anonim]

    Ce tare ma bucur ca au cistigat spaniolii!!!
    Dealtfel, nu conta cine ii oprea pe nemti, important era sa-i opreasca. Si iata, nemtii au "ejaculat precoce", au obosit inainte de termen.
    hahaha
    ce mare vbucurie mi-au facut spaniolii!!!
    • -4 (4 voturi)    
      si tu ce ai cu nemtii? (Joi, 8 iulie 2010, 9:41)

      me [anonim] i-a raspuns lui George

      ti-au facut ceva personal? sau e doar invidia caracteristica impotentei romanilor?!
  • +3 (5 voturi)    
    Spania este cea mai buna (Joi, 8 iulie 2010, 9:22)

    steffi [utilizator]

    pentru ca 70 % este de fapt FC Barcelona si jocul de pase care nauceste advresarul este marca inregistrata Barca !!!
    Nu mai vorbim ca golul vine chiar de la capitanul catalanilor, Puyol !!!
    Veti vedea ce le face si olandezilor !!!
    Wait and see vorba englezului !!!
  • +3 (5 voturi)    
    lectie de fotbal (Joi, 8 iulie 2010, 9:55)

    iubitor de fotbal [anonim]

    a fost o lectie de fotbal alocata nemtilor din primul pina in ultimul minut. O lectie technica si rapida in comparatie cu jocul schematic al nemtior invatat la tabla. Nemtii se vedeau deja campioni mondiali, nu stiu oare de ce s-a mai facut un asemena turneu, poate trebuia lor inainte sa le fie data cupa. M-a bucurat evolutia spaniolilor, cu toate ca m-ar fi bucurat mai mult ca olandezii sa le-o dea nemtilor si sa ii mai puna in aroganta lor cu botul pe labe.
    • -2 (4 voturi)    
      lol (Joi, 8 iulie 2010, 10:14)

      me [anonim] i-a raspuns lui iubitor de fotbal

      te-ai uitat la declaratiile si comportamentul spanionilor din ultimul timp?
      uitete si spune atunci cine e arogant!
      imi place spania, dar pentru aroganta lor as vrea sa si-o fure de la olandezi in finala!
      • +3 (5 voturi)    
        mda (Joi, 8 iulie 2010, 10:58)

        ady [anonim] i-a raspuns lui me

        tie ti se par spaniolii aroganți mie mi se par germanii.
        Oricum in finala spania pleaca cu prima sansa ,dupa 60 de minute de alergat dupa balon olandezii vor fi obositi si vor pierde partida.Germanii au crezut ca daca joaca cu calm vor putea sa ii bata pe panioli nu a fost asa spania are un joc de pase perfect nu are rost sa astepti sa greseasca pt ca nu se va intampla acest lucru .Pana acum la acest mondial nici o echipa nu a dominat-o pe spania olanda are un atac foarte puternic dar degaba esti bun daca nu ai mingea la tine s-a vazut si la nemti klose a fost 0 , podolski a contat mai putin in atac decat sergio ramos si desi au jucatori mai inalti si mai masivi decat fundasii spanioli nemtii nu au contat nici in jocul aerian.
        Daca spania joaca in finala cu a facut-o cu nemtii olanda nu are nici o sansa.
  • 0 (4 voturi)    
    pentru iubitorii de nemti (Joi, 8 iulie 2010, 12:10)

    din germania [anonim]

    Am citit comentariile de mai sus si nu pot decat sa spun ca ma uimeste dragostea asta patologica pentru nemti. De cand or fi romanii asa nemtzo-fili :) ?
    Eu locuiesc in Germania de 10 ani si daca n-ar fi partea economica sa ma tina aici, as zbughi-o si maine. Asa popor insipid, neprietenos, rece, fara simtul umorului, increzut si arogant nu cred sa mai existe pe fata pamantului.
    Iubitorii de nemti ar trebui sa traiasca printre ei vreo 2-3 ani si le trece urgent.
    Cat despre meci, nu cred ca poate nega nimeni ca spaniolii au fost net superiori, au jucat excelent, mi-au facut ziua.
    M-am bucurat ca au pierdut nemtii, deja se vedeau cu cupa in brate.
    • -1 (1 vot)    
      Hai la spanioli, sa vezi tu diferenta!!! (Joi, 8 iulie 2010, 13:21)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui din germania

      Sa vezi cum nu rezisti nici 10 luni de trait la spanioli, nu 10 ani! Eu sunt de 8 ani aici, si urasc Spania mult mai mult decat tu Germania. Singura diferenta intre mine si tine este... eu am trait si in Germania si in Spania si in Elvetia si in nordul Italiei si in Romania!!!
      • +1 (1 vot)    
        si de ce-i urasti pe spanioli? (Joi, 8 iulie 2010, 13:40)

        din germania [anonim] i-a raspuns lui Marius

        Nu e o intrebare ironica sau ceva de genul, chiar sunt curioasa. Ma gandeam ca Spania ar fi o alternativa pentru noi la un moment dat si mai ales pentru fetita noastra de 3 ani, sa creasca intre niste oameni care stiu sa comunice unii cu altii.
        Noi am fost extrem de incantati de Spania si mai ales de oamenii de acolo, e drept ca am fost numai in concediu pana acum.
        Deci: de ce-i urasti pe spanioli?
        • 0 (2 voturi)    
          Sunt foaaarte multe motive!!! (Joi, 8 iulie 2010, 16:22)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui din germania

          Eu sunt originar din Transilvania, am crescut intre sasi, pentru mine sunt foarte importante: seriozitatea, curatenia, punctualitatea, corectitudinea si buna organizare. Eu, personal, din decembrie 2002 (de cand sunt aici) NU am gasit calitatile acestea!!! Ar fi foaaaarte multe exemple negative TRAITE DE MINE PERSONAL, insa nu am nici timp si nici chef sa scriu toate pe public!!!
          • +1 (1 vot)    
            Multumesc de raspuns (Joi, 8 iulie 2010, 16:48)

            din germania [anonim] i-a raspuns lui Marius

            Cred ca e important si unde locuiesti in Spania. Noi am fost numai in Catalunya si ne-a placut tare de tot. Si daca m-as muta in Spania numai acolo m-as muta, pe langa Barcelona.
            La capitolul curatenie chiar m-a uimit cat de curate pot fi toaletele de exemplu, chiar si intr-o mica benzinarie de pe un drum national, la granita cu Franta.
            Aici in Düsseldorf e muuuuuult mai multa mizerie.
            Oricum, daca ai crecut intre sasi e de inteles ca-ti plac nemtii.
            Inca o data multumesc de raspuns.
            • 0 (0 voturi)    
              HM (Joi, 8 iulie 2010, 22:39)

              HESS [anonim] i-a raspuns lui din germania

              Cataluña este regiunea din spania cu cel mai mic nr de birocrati cu cea mai dezvoltata industrie si cele mai multe poligoane industriale.Dar si cu cel mai mare salariu.Atat din spania.Asculta de sfatul lui Marius.Una e sa stai in concediu si alta definitiv sa vezi adevarata fata a spaniei.Stai in germania sau du-te in orice alta tara dar sa fie nordica,pt copilul tau daca nu pt tine si sotul tau.Un salut din ,,scumpa,, spanie.Nu fa eroarea vietii tale.
    • 0 (4 voturi)    
      Saracii nemti... au mercenari pe cap (Joi, 8 iulie 2010, 13:54)

      Swiss [anonim] i-a raspuns lui din germania

      Bravo mercenarule, din ce ai scris e clar de ce nu reusesti sa te integrezi la nemti.
      Un om care isi sacrifica cel putin 10 ani din viata pentru a trai intr-un loc unde nu ii place doar pentru niste bani, ala nu are cum sa aiba dragoste fata de nemti.
      Si eu am stat si in Germania si acum stau in Elvetia, dar peste tot am reusit sa vad partea buna a lucrurilor si sa ma bucur de ce mi-a oferit viata.
      Daca tu preferi sa stai in Ro sau orice alta tara latina, poate exceptand Franta, te compatimec, dar iti dau si un sfat gratuit... du-te!!!
    • +1 (1 vot)    
      alta fata a lucrurilor (Vineri, 9 iulie 2010, 8:46)

      Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui din germania

      "Dragostea asta patologica" este respect! Eu traiesc in Germania de 30 de ani si vad zi de zi cum poporul asta "insipid, neprietenos, rece si fara humor, increzut si arogant" e capabil sa sa munceasca serios si temeinic astfel incat tara lor sa fie prima forta economica in Europa! Da, ei nu fac glumitze la munca, nu se pupa-n bot familiar cu oricine si din "aroganta" lor traiesc milioane de amarati pe care-i "jicnesc" cu donatiile culante pe care le fac! Argumente ar fi nenumarate, dar cam atat pentru cei care dau cu pietre! Daca tot ii urasti atata, de ce n-ai ramas acasa ? Nu te duci in casa cuiva ca sa-l faci praf si pulbere, cand ti-a deschis usa si te-a primit, chestie de buna crestere, nu?!
      • 0 (0 voturi)    
        ca sa fie clar (Vineri, 9 iulie 2010, 10:00)

        din germania [anonim] i-a raspuns lui Dr Marutza

        Mie nemtii nu mi-au dat absolut nimic. La o luna dupa ce am ajuns aici am inceput sa lucrez, am platit o gramada de steuer statului german, am reusit sa-mi cumpar un apartament, iar creditul il platesc din salariu. Din cauza ca sotul meu si cu mine ne incadram la 'venituri mari' suntem taxati in fel si chip. Asa ca atat cu ajutorul din partea statului.
        Am noroc ca lucrez la o firma unde ma inteleg cu toata lumea, colegii sunt ok si seful meu. Dar asta pentru ca e o firma mica.
        Si ca sa fim intelesi, nu sunt genul care sa guste neaparat 'glumitele' la munca, dimpotriva. Muncesc enorm de mult si as putea spune si cu spor, de asta a ajuns sa mi se tripleze salariul in 10 ani.
        Ce ma deranjeaza e ca traim intr-o lume foarte mica aici, nu avem prieteni absolut deloc (desi in Romania aveam si am inca multi prieteni buni, deci nu e din cauza ca n-as sti sa comunic cu ceilalti).
        Si sa te fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de autoritati de genul Ausländeramt, care-i baga pe toti strainii intr-o oala si se poarta in consecinta, netinand cont daca muncesti sau nu, daca ai studii sau nu etc.
        Asa ca sincer nu cred ca daturez ceva statului german, poate doar sefului meu pentru ca a acceptat sa ma angajeze pe vremea cand nu stiam inca o boaba germana.
        O zi buna!
        • 0 (0 voturi)    
          pentru "din germania" (Vineri, 9 iulie 2010, 10:21)

          Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui din germania

          Asa cum prezinti lucrurile, te inteleg perfect si poate ca iti dau pe undeva dreptate. Dar, ia sa ne gandim cum ar fi intr-o situatie similara in tara noastra de bastina Romania; birocratia germana ar fi inlocuita cu spagile si necuvinta , ba chiar mitocania salariatilor, iar ca diferiti angajati de la Ausländeramt ii trateaza pe toti cam la fel e nedrept, dar explicabil! Nu ti s-a facut niciodata rusine de cam ce inteleg nemtii despre romani? Cum ni se terfeleste numele de asa-zisii co-nationali? probabil ca esti informata de nelegiuirile ce le comit, de-ti vine sa-ti bagi capul in pamant, ca strutul! patronul tau ti-a recunoscut meritele, cum spui si a procedat corect marindu-ti salariul. Sigur, genul de prieteni ca cei lasati acasa nu-i mai ai acolo, dar oare ce-i nou in faptul ca nu poti avea totul! Viata e un NEHMEN und GEBEN . In Romania te sufoca mitocania, nesiguranta ca esti rasplatit dupa meritele tale, vesnicele scandaluri politice, veniturile mici la limita existentei, etc. si nici cei mai buni prieteni nu pot compensa toate astea, nu-i asa? De fapt
          respectul meu manifestat pentru nemti are la baza acele trasaturi pe care le-am mostenit si din familie si pe care nu le-am aflat nicicand in Romania. Cu prietenii, da, asta e altceva! Ne-am impacat acum? cu bine si nu regreta ca esti unde esti. De unde am plecat? A, da! De la fotbal, fir-ar sa fie!
        • 0 (0 voturi)    
          Marutza (Vineri, 9 iulie 2010, 21:24)

          HESS [anonim] i-a raspuns lui din germania

          Querida nu exista tara sau natiune perfecta dar asculta ce iti mai spun o data .SPANIA NICI NU PUTE FATA DE GERMANIA.In toate planuriile.Si fi sigura ca aici in 10 ani nici macar cu 10 la suta nu ti-ar fi fost marit salariul daramite triplat.AINE GUTE TAGE.
          Si de prieteni ,uita, nu exista.
      • 0 (0 voturi)    
        Raceala (Vineri, 9 iulie 2010, 21:29)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui Dr Marutza

        Nemtiilor cred ca e doar mai mult un respect.
        Pai ce chefuri am tras cu prietenii mei nemtii dumnezeule.Si tot timpul sa plateasca ei .,si nu ca ei.Pana la urma jumi juma.Un chef eu unul ei.
  • 0 (2 voturi)    
    mondialul (Joi, 8 iulie 2010, 19:06)

    dana [anonim]

    SPANIA va fi campioana mondiala .................oleee


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică