​CM: Franta, victima a unui blat intre Uruguay si Mexic?

de A.I.     HotNews.ro
Marţi, 22 iunie 2010, 10:36 Sport | Fotbal

Franta, cu bagajele facute
Foto: Reuters
Astazi se stabilesc echipele care vor fi eliminate din primele doua grupe ale Mondialului. In Grupa A, lucrurile sunt cat se poate de clare, Uruguay si Mexic remizeaza, Franta merge acasa. Echipa lui Domenech se teme de un nou episod "Danemarca - Suedia 2-2" (Italia a fost eliminata de la CE 2004 in urma acestui rezultat) si nu poate decat sa spere intr-o minune. In Grupa B insa, Coreea de Sud, Grecia si Nigeria se lupta pentru al doilea loc care duce in optimile competitiei sud-africane, in timp ce Argentina are deja biletele asigurate.

Grupa A:


17.00 Mexic - Uruguay/ Rustenburg
17.00 Franta - Africa de Sud/ Mangaung-Bloemfontein


Franta merge in optimile de finala doar in cazul in care invinge pe Africa de Sud, iar Mexic si Uruguay nu fac egal. Sperantele pentru echipa lui Raymond Domenech sunt insa mici, tinand cont de faptul ca de-a lungul turneelor finale au existat multe episoade de "intelegere" intre tari.

Mexicul a mai bifat un asemenea meci la Mondialul din 2002, atunci cand a terminat la egalitate, scor 1-1, impotriva Italiei. Ambele echipe s-au calificat, iar fotbalul a fost sacrificat. Danemarca - Suedia 2-2 a fost o alta disputa suspecta de blat, cele doua tari nordice eliminand Italia de la Euro 2004.

Grupa B:

21.30 Nigeria - Coreea de Sud/ Durban
21.30 Grecia - Argentina/ Polokwane


Lucrurile sunt foarte complicate in Grupa B, acolo unde singura certitudine este Argentina. Echipa lui Maradona este calificata, iar grecii spera ca "Pumele" nu se vor omori cu firea. Cu toate ca nu are niciun punct acumulat, Nigeria se califica in cazul in care dispune de Coreea, iar Argentina invinge pe Grecia. Coreea de Sud merge in optimi daca trece de africani, in timp ce Grecia se califica sigur in situatia in care invinge pe Argentina, iar Nigeria si Coreea remizeaza sau africanii dispun de asiatici.


Citeste mai multe despre   























3727 vizualizari

  • +9 (11 voturi)    
    Blat? Neputinta! (Marţi, 22 iunie 2010, 10:48)

    Paulista [anonim]

    Ce blat neica? Franta e victima neputintei...jucatorilor, antrenorului, etc...ce blat sa faca Mexic cu Uruguay? Cea care va iesi pe locul 2 va juca cel mai probabil cu Argentina si asta inseamna eliminarea. Cum sa faci blat ca sa iesi pe 2 si sa iti semnezi plecarea?
    • +7 (7 voturi)    
      Tipic (Marţi, 22 iunie 2010, 11:31)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Paulista

      Pai intai sa bata Franta cu minim 4-0 pe africa de sud, ca sa aiba o sansa cat de cat, apoi discutam blat sau neblat :D
      Ca asa, parca vad ca ei fac un 1-0 chinuit si anunta blatul pe motiv ca n-au batut ceilalti la peste 3 goluri diferenta.
    • 0 (4 voturi)    
      Da, blat (Marţi, 22 iunie 2010, 11:48)

      A. [anonim] i-a raspuns lui Paulista

      Dacă te-ai gândi cât de puţin, ai înţelege. Există ţări neimportante din punct de vedere fotbalistic pentru care obiectivul participării la CM este depăşirea grupelor, şi atât (iar asta aduce şi nişte prime, în sens financiar). Mexicul şi Uruguayul sunt astfel de ţări. Lor nu le pasă dacă vor fi eliminate în optimi, atâta vreme cât au trecut de grupe. În plus, cea care va ieşi pe locul al doilea va avea scuza că "dom'le, am picat cu Argentina", ceea ce va face eliminarea în optimi mai uşor de înghiţit. Acum ai înţeles?
      • +2 (2 voturi)    
        1 sau 2 (Marţi, 22 iunie 2010, 12:07)

        Locomotiva Nebuna [utilizator] i-a raspuns lui A.

        Nu mi se pare absolut deloc ca Mexic si Uruguay sunt neimportante din punct de vedere fotbalistic. Sunt chiar foarte importante si isi doresc o participare cel putin in sferturi. Nu uita ca Mexic a fost foarte aproape de sferturi la mondialul trecut, cand au fost eliminati de Argentina dupa 120 de minute. Cu singuranta nu isi doresc sa joace iar cu Argentina si vor trage tare pentru cele 3 puncte. La fel si celestii. In niciun caz nu va fi un meci terminat la egalitate.
      • +1 (1 vot)    
        Neimportante?!? (Marţi, 22 iunie 2010, 12:39)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui A.

        Spui de Uruguay ca e neimportanta? Daca nu prin prisma calitatii jocului sau a jucatorilor macar dpdv al traditiei Uruguay e una din echipele majore ale CM. Au jucat un fotbal mai bun decat majoritatea celorlalte echipe.
        Plus ca cine crezi tu ca se gandeste doar sa iasa din grupe si dupa aia poate sa plece acasa?
        Noi in 94 ne doream doar sa jucam un fotbal bun, dupa grupe ne smulgeam parul ca n-am ajuns in semifinala.
      • +1 (1 vot)    
        Uruguay (Marţi, 22 iunie 2010, 12:46)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui A.

        a castigat de doua ori cupa mondiala. E adevarat, acum ceva vreme, dar daca spui ca e o tara neimportanta dpdv fotbalistic, atunci te intreb: cine e importanta?
      • 0 (0 voturi)    
        ce ar fi sa te gandesti tu putin... (Marţi, 22 iunie 2010, 14:24)

        alex [anonim] i-a raspuns lui A.

        cum poti sa zici ca sunt tari neimportante si deci nu le pasa daca vor fi eliminate in optimi ?!?!?!?!?!?! crede-ma ca, pentru ele, sunt cele mai importante tari ....... asta a fost logica secolului :))
    • 0 (0 voturi)    
      La fel ca la Dinamo... (Marţi, 22 iunie 2010, 12:56)

      je [anonim] i-a raspuns lui Paulista

      Foarte corect, blatul nu-si are rost!
      P.S. Aceeasi situatie a fost si la Dinamo cu dezertorii care i-au tinut partea lui Bratu, insa Dinamo nu a putut gestiona la fel de bine situatia trimitandu-i pe jucatori acasa, si asta din cauza jivinei Giovanni...
  • +2 (4 voturi)    
    africa de sud (Marţi, 22 iunie 2010, 11:01)

    ovi [anonim]

    la ce joaca Franta, daca bat Africa de Sud e un rezultat bun si pot sa se uite in curtea vecinilor sa vada scorul la Uruguay - Mexic. dar deocamdata n-au batut pe nimeni, asa ca nu e nevoie de nici un blat ca sa fie eliminati.
  • +3 (5 voturi)    
    Unu mic ar merge (Marţi, 22 iunie 2010, 11:03)

    Buerebista [anonim]

    Desi nu e corect si cinstit fata de competitie si mai ales public, un blat totusi ar merita francezii ca urmare a modului in care s-au calificat la acest CM precum si a evolutiilor ,,incantatoare" de la Euro si de la prezentul turneu final.
  • -2 (2 voturi)    
    stati linistiti (Marţi, 22 iunie 2010, 11:06)

    Kiddo [anonim]

    nu are franta de ce sa fie victima pentru ca asta ar presupune sa ii bata pe greci, lucru greu de crezut .. numai romanii se mai plang ca joaca impotriva francezilor ..
  • +1 (1 vot)    
    Calificate matematic (Marţi, 22 iunie 2010, 11:07)

    Constantin [anonim]

    inainte ultimelor jocuri ale grupelor sunt numai Olanda si Brazilia.

    Argentina pierde calificare daca o bate Grecia la trei goluri diferenta iar Coreea bate la doua goluri diferenta Nigeria. Totusi sunt rare cazurile cand matematica de acasa se potriveste cu socoteala din targ.
    • -2 (4 voturi)    
      ei, pitagora, arhimede si euclid... (Marţi, 22 iunie 2010, 11:17)

      accidutzu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      amice, matematica de acasa iti joaca feste. argentina a fost prima echipa calificata in optimi!
      • +2 (2 voturi)    
        constantin are dreptate (Marţi, 22 iunie 2010, 11:39)

        pitagora [anonim] i-a raspuns lui accidutzu

        Grecia 6p(+2),Coreea 6p(+2),Argentina 6p(+1)
      • +2 (2 voturi)    
        matematica nu joaca feste (Marţi, 22 iunie 2010, 11:46)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui accidutzu

        argentina poate pleca acasa daca coreea de sud bate nigeria cu 3-0 iar grecia invinge argentina cu 3-0. e adevarat, e f putin probabil dar nu poti spune ca argentina este deja calificata iar meciul cu grecia o formalitate, nu este asa.
      • +2 (2 voturi)    
        Matematica de acasa (Marţi, 22 iunie 2010, 11:54)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui accidutzu

        Nigeria- Coreea de Sud 0-3
        Grecia- Argentina 3-0:

        Clasament:

        1. Correa de Sud 6p golaveraj 6-4
        2.Grecia 6p golaveraj 5-3
        3. Argentina 6p golaveraj 5-4
        4. Nigeria 0p golaveraj 1-6
        • 0 (0 voturi)    
          Daca se intampla una ca asta (Marţi, 22 iunie 2010, 13:58)

          Ghinion [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          ...atunci poti sa crezi ca simpla aritmetica din primara, iti e de-ajuns!
    • +1 (1 vot)    
      calcule (Marţi, 22 iunie 2010, 11:22)

      KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Franta nu se poate califica decat daca bate pe Africa de Sud si Mexic bate pe Uruguay in asa fel incat diferenta de 5 goluri la golaveraj intre Franta si Uruguay sa fie inversata. Mexic e calificata si daca ia bataie, pentru ca are rezultatul direct in meciul cu Franta.

      Uruguay are golaveraj 3-0 si Franta are 0-2.
      • +1 (1 vot)    
        . (Marţi, 22 iunie 2010, 11:47)

        FlorinM212 [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

        Rezultatul direct se ia in considerare numai dupa golaveraj si numarul de goluri. Deci mai degraba spera sa bata Uruguay pentru ca Mexic are golaveraj mai mic momentan.
        • 0 (0 voturi)    
          regulament (Marţi, 22 iunie 2010, 12:21)

          KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui FlorinM212

          If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria,
          their rankings will be determined as follows:

          d) greatest number of points obtained in the group matches between the
          teams concerned;
          e) goal difference resulting from the group matches between the teams
          concerned;
          f) greater number of goals scored in all group matches between the teams
          concerned;
          g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.

          http://www.fifa.com/worldcup/standings/whatif.html
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 22 iunie 2010, 12:30)

          KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui FlorinM212

          Corect, citisem eu stramb pe site-ul FIFA.

          Oricum, chiar si fata de Mexic, Franta are de recuperat un deficit de 4 goluri. Mexic 3-1, Franta 0-2. Daca Mexic ia bataie cu 1-0, Franta trebuie sa bata cu 4-0 pentru ca la golaveraj perfect egal conteaza victoria directa. Daca Mexic ia bataie cu 2-1, Franta tot 4-0 trebuie sa castige, pentru ca Mexic are mai multe goluri inscrise.

          Oricum, ca sa aiba vreo sansa, Franta trebuie sa castige cu minim 3-0.
      • 0 (0 voturi)    
        gresit (Marţi, 22 iunie 2010, 12:01)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui KingSnake

        meciul direct este al treilea criteriu. golaverajul este al doilea. daca mexicul pierde la 2 goluri diferenta si franta bate la 3, franta se duce mai departe.
  • +1 (3 voturi)    
    blat la case mai mari (Marţi, 22 iunie 2010, 11:17)

    Tase Ter [anonim]

    La categoria "blaturi" (sau non-combat) mai trebuie amintit R.F. Germania- Austria 0-0 la campionatul mondial din Spania 1982. In urma acestui rezultat, ambele echipe s-au calificat, in timp ce Angola a plecat acasa!
    P.S. A fost probabil usor sa se inteleaga, ambele tari fiind vorbitoare de limba germana.
    • +3 (3 voturi)    
      Neah ... (Marţi, 22 iunie 2010, 11:28)

      NOT! [anonim] i-a raspuns lui Tase Ter

      ... ştii tu ceva, dar ... R.F.G. a bătut cu 1-0, căci 0-0 era intuil, iar de plecat acasă a plecat Algeria, nu Angola. În rest, informaţia dată de tine e corectă :)
  • +1 (1 vot)    
    chiar daca nu se termina egal (Marţi, 22 iunie 2010, 11:19)

    nu conteaza [anonim]

    intre Mexic si Uruguay, si una dintre ele va invinge la un gol diferenta, Franta va trebui sa invinga la diferenta mai mare de 3 goluri pentru a spera la calificare
  • +1 (5 voturi)    
    Nea (Marţi, 22 iunie 2010, 11:53)

    Unu din multime [utilizator]

    Domenec se uita in curtea cu fasole a mexicanului in loc sa il preocupe meciul frantei. Mai intai sa bata ei RSA si apoi sa presupuna ... Oricum Franta nu a aratat nimic si nu merita calificarea, parerea mea.
    • 0 (2 voturi)    
      Halucinatii (Marţi, 22 iunie 2010, 12:37)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui Unu din multime

      Ai vazut tu numele lui Domenech in articol?
      Inteleg ca nu e un tip popular, dar cum ai facut tu legatura intre niste speculatii si Domenech?
      • 0 (0 voturi)    
        Silabiseste (Marţi, 22 iunie 2010, 13:05)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Poate in felul asta reusesti sa citesti toate cuvintele din articol. Paradoxal numele lui chiar apare. daca taceai .......
  • 0 (0 voturi)    
    egal sa fie (Marţi, 22 iunie 2010, 13:20)

    alexios [anonim]

    Si daca ar face blat nu ar fi mare problema! Oricum Franta nu are ce cauta la acest mondial! nu a aratat NIMIK! Iar cu referire la ce ne asteapta pe noi la din toamna cu ei in grupa e alta poveste! Se va schimba antrenorul si odatacu el vor sari din echipa si juacatorii gen Anelka si cel mai probabil va fi liniste la echipa si nu va mai face frankenstein ala de ribery ce vrea la echipa de parca el ar fi antrenor!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Cam ai dreptate... (Marţi, 22 iunie 2010, 14:23)

      Motanu [anonim] i-a raspuns lui alexios

      franta s-a facut de rusine si la acest turneu final dupa cel de la EURO 2008 !!! Oricum parerea mea e ca sunt sanse mari ca uruguay-mexic sa se incheie egal !!! Dar hai sa fim seriosi....daca francezii erau mai buni, atunci erau calificati pana acum !!!
  • 0 (0 voturi)    
    blat ? (Marţi, 22 iunie 2010, 16:04)

    daniel [anonim]

    Cred ca nu, Uruguay este mai buna si va face totul sa castige, ar avea un joc mai usor cu Grecia/Nigeria/Coreea decat cu marea rivala Argentina...
    • 0 (0 voturi)    
      ce te face sa crezi daniele... (Marţi, 22 iunie 2010, 18:15)

      (daniel)-Motanu [anonim] i-a raspuns lui daniel

      ...ca uruguay nu va face o remiza in meciul contra mexicului doar ca sa scoata franta si africa de sud din cursa ???


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă