Timisoara - CFR Cluj 1-1/ Egal in minutul 8 de prelungiri

de A.S.     HotNews.ro
Luni, 19 aprilie 2010, 22:31 Sport | Fotbal

Alexa a egalat in minutul 90+8: Timisoara viseaza in continuare la titlu
Foto: AGERPRES
CFR Cluj a ratat sansa unei victorii "de aur" pe terenul unei contracandidate la titlu: ardelenii au condus cu 1-0 din minutul 57, prin golul lui Deac, dar au fost egalati in prelungiri, cand Alexa a gasit plasa portii cu o lovitura de cap bine plasata. Era minutul 8 al prelungirilor, intervalul neobisnuit de mare al timpului aditional fiind justificat de arbitri prin desele intreruperi ale jocului si trageri de timp ale Clujului.

Din minutul 85, ardelenii l-au avut pe Cadu in poarta, pentru ca Nuno Claro a vazut cartonasul rosu (pentru simulare). Cadu a reusit sa salveze o minge de sub transversala (in minutul 90+5), dar nu a mai putut interveni la lovitura de cap a lui Alexa.

"Toata echipa merita felicitari pentru cum a luptat, mai putin Nuno Claro", a declarat presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan. Si antrenorul Andrea Mandorlini a amendat greseala portarului care si-a lasat echipa in inferioritate, in finalul jocului: "Am sa-i spun intre patru ochi ce a gresit. Oricum, sunt multumit cu acest rezultat, sunt chiar fericit. Am intalnit o echipa foarte puternica - Timisoara a facut o partida mare si cred ca si-a ratat ultima sansa la titlu".

Arbitrul Augustus Constantin si-a facut meciul greu inca din debutul partidei, cand a refuzat Timisoarei un penalty, la un fault comis de portarul Nuno Claro.

"Mi-a fost clar de la inceput ca acestui arbitru ii este frica. Sunt mandru de echipa mea care astazi a umilit campioana de carton a Romaniei, o campioana care pe mine nu ma reprezinta" - Marian Iancu, finantator Timisoara (GspTV)

Banatenii au dominat prima perioada, insa nu au putut sustine ritmul ridicat, astfel ca echipa clujeana a reusit sa echilibreze. In partea secunda,  CFR-ul a lasat impresia ca a preluat comanda tactica a jocului, in special dupa ce a deschis scorul (57). Finalul insa a fost complicat de eliminarea lui Nuno Claro (85) si de durata neobisnuita a prelungirilor...


Citeste mai multe despre   





















6853 vizualizari

  • +8 (36 voturi)    
    Mama!... Ce Mafie e inca in arbitrajul romanesc. (Luni, 19 aprilie 2010, 21:47)

    Kissu [anonim]

    Penibil! Cum se poate sa prelungesti asa, pe fata, un meci doar ca sa dea gol cine trebuie?!?!?! Jenant! Pana si nevasta-mea s-a crucit de ce s-a intamplat la finalul meciului asta! Rusine LPF, rusine arbitrajului romanesc! De-aia ne meritam soarta, in fotbat si nu numai...! Suntem un popor majoritar de hoti!
    • -2 (26 voturi)    
      ?? (Luni, 19 aprilie 2010, 21:53)

      neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Kissu

      Te referi la faptul, ca la 0-0 , arbitrul nu a acordat penalty Timisoarei si un cartonas rosu portarului clujean!?
      • +5 (9 voturi)    
        pai asta nu are ce cauta in arbitraj (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:13)

        nu inteleg [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

        Parca arbitrul asta a mai fost suspendat tot pt hotie pana la sfarsitul campionatului (cand n-a acordat penalty clar la craiova) Ce mai cauta sa arbitreze acum, i s-a dat suspendare cu dispensa?
        La sfarsitul meciului a fost al 12,13,14,15- lea etc jucator al gazdelor. Prelungea pana se dadea gol sau dadea penalty la cadere spectaculoasa in careu. Arbitrul asta ar trebui suspendat pe viata pt ca este si recidivist.
        • +3 (5 voturi)    
          Arbitrul acestui meci (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:38)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui nu inteleg

          nu e calificat sa arbitreze meciuri de fotbal. Incapacitatea lui de a arbitra corect va lasa impresia de hotie mereu.
    • +6 (8 voturi)    
      7 minute (Luni, 19 aprilie 2010, 23:11)

      adrian_v [anonim] i-a raspuns lui Kissu

      Atat a durat sa imbrace Cadu un tricou de portar.... Pe bune, atat a durat 7 minute, fara toate celelalte preungiri
    • +4 (28 voturi)    
      Mama! da' ce opinii aiurea au unii (Luni, 19 aprilie 2010, 23:16)

      zambara [anonim] i-a raspuns lui Kissu

      Unde ai vazut tu ca a fost prelungit meciul numai ca sa dea gol cine trebuie?.
      Inteleg ca toti avem dreptul la opinie insa si eu am dreptul sa ma crucesc la opiniile unora. Ca de exemplu la a ta.
      5 minute a durat pana CFR a schimbat portarul asa ca in mod real au fost doar 3 min de prelungire. Ceea ce mi se pare chiar putin avand in vedere cat au tras de timp clujenii.
      • +3 (11 voturi)    
        ca in povestile lui ispirescu (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:34)

        none [anonim] i-a raspuns lui zambara

        "si daca n-o fi dat timisoara gol, poate ca mai joaca si astazi..."
      • +1 (5 voturi)    
        daca nu te pricepi nu te pricepi (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:52)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui zambara

        vreau sa te anunt ca jucatorul a fost eliminat in minutul85 si nu in prelungiri ,astfel prelungirile acordate au cuprins si acea tragere de timp.deci in minutul 97 meciul trebuia intrerupt.
        • +1 (3 voturi)    
          sa-ti mai explic odata (Marţi, 20 aprilie 2010, 16:08)

          zambara [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          Portarul a fost eliminat in minutul 85. Jocul a fost reluat cand ceasul arata minutul 90. Deci 5 minute Clujenii s-au chinuit sa schimbe portarul. In cele 5 minute ceasul a fost oprit (dar nu si ceasul de a TV , de aici si confuzia).
          Astfel, dupa reluarea jocului s-au mai jucat 8 minute, adica cele 5 min de la min 85 la 90 si inca 3 minute. Asta inseamna ca prelungirile au fost de 3 minute.
    • +4 (20 voturi)    
      mafie mare nenicule... (Luni, 19 aprilie 2010, 23:27)

      geo [anonim] i-a raspuns lui Kissu

      Hotie ca a prelungit meciul cu 5 secunde peste timpul indicat al prelungirilor de 7 minute?
      Curata hotie, nu ca aia cand a refuzat un 11 metri clar pentru toata lumea...
      Ce ati mancat fratilor stricat de aveti ideile astea?
    • -4 (14 voturi)    
      incredibil dar adevarat (Marţi, 20 aprilie 2010, 0:11)

      un taran [utilizator] i-a raspuns lui Kissu

      Nu pot sa cred ca a prelungit meciul pana au inscris. Exact ce s-a intamplat odata nationalei daca va aduceti bine aminte.
      Oricat de tampit ai fi, dar nu aveai cum sa prelungesti cu 8 minute. Meciul trebuia terminal maxim dupa minutul 5 de prelungire.
      In orice caz a fost clar ca arbitrul vroia sa isi repare gresala daca se poate spune ca ar fi fost penalty in minutul 1, cu toate ca poti spune ca portarul a intrat la minge.
      Timisoara sa nu o aud de campioana morala ca a castigat 3 puncte la verde, asa ca gura mica.
      Oricum mai bine Timisoara decat Steaua campioana.
      • -2 (6 voturi)    
        nu e prima dat in campionatul asta (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:54)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui un taran

        a mai fost un meci prelungit pana a egalat cine vroia liga lu' mitica....
      • +3 (3 voturi)    
        La minge (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:35)

        eduard [anonim] i-a raspuns lui un taran

        Si a atins mingea ?
    • +2 (12 voturi)    
      Penibil ? (Marţi, 20 aprilie 2010, 7:56)

      Ion de la Botosani [anonim] i-a raspuns lui Kissu

      Cine a fost penibil ? Arbitrul care a prelungit partida ptr numeroasele trageri de timp a clujenilor plus alea 4 minute cand s-a schimbat portarul ? sau jocul jalnic de las al clujenilor tragand de timp intr-un mod de cascadorii rasului. Rusine Clujului ptr prestatia jalnica si nedemna de o campioana. Pana la urma s-a facut dreptate. Clujul putea sa castige lejer dac nu tragea de timp. Dupa jocul de ieri nu imi doresc ca Clujul sa iasa campioana. Sunt prea lasi ptr niste profesionisti.
    • -4 (6 voturi)    
      avechi (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:56)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Kissu

      obicee....va amintiti inainte de 89 cand Steaua juca pana dadea gol?
      la Oradea la Tg. Mures
      au fost muulte asemenea situatii..dadea gol si apoi se fluiera finalul prin min 98...97 etc..
      seamana?
      seamana!
    • 0 (4 voturi)    
      MAfie ... (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:34)

      Eduard [anonim] i-a raspuns lui Kissu

      Si de ce nu vorbesti si de 11 metri neacordat ? Aia nu intra la Mafie ? Ca arbitri nu acorda 11 metri contra CFR ?
  • +7 (17 voturi)    
    EGALUL (Luni, 19 aprilie 2010, 22:18)

    Clujean dinamovist [anonim]

    A parut ca trebuia sa iasa egal.

    De asta n-a dat din primul minut penalti (total meritat) si a prelungit excesiv (pana s-a inscris).

    Arbitraj de nota 1, indiferent cu cine ar tine, CFR (sa ia campionatul), Steaua (sa ia campionatul sau sa fie pe locul 2).

    Iar de campioana morala cu zice Iancu, foarte morala, cu 3 puncte la masa verde. Un balon de om ce nu isi suporta conditia.
    • +3 (7 voturi)    
      Doar o observatie (Marţi, 20 aprilie 2010, 7:26)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Clujean dinamovist

      Iancu l-a sunat pe Copos, si a declarat si public, la TV, inaintea meciului cu Rapidul, ca daca joaca aia doi el reclama Rapidul. Oi fi matale clujean, da' clar esti dinamovist: pt. matale nu se aplica vorba aia care in principiu ar trebui sa o stie orice ardelean sau banatean: unde-i lege nu-i tocmeala.
      • 0 (6 voturi)    
        bravo ma (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:30)

        liviu [anonim] i-a raspuns lui Eu

        orice e rau e dinamovist...
        nu te supara mai bine dinamovist decat cu mentalitatea matale.
        ok iancu a spus...
        dar lpf d c nu a spus nimic ca astia au spus ca joaca cu cei doi cu vreo saptamana inainte?
      • -1 (5 voturi)    
        Dinamo (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:55)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        nu ia puncte la masa verde si nici cu brichete asa ca ai confundat.....
  • +3 (11 voturi)    
    prost (Luni, 19 aprilie 2010, 22:34)

    ovicash [utilizator]

    poate fi Nuno Claro
    • 0 (2 voturi)    
      Scenariu... (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:50)

      maria [anonim] i-a raspuns lui ovicash

      Din surse aproape sigure, se aude ca de fapt Nuno Claro a fost"cumparat" de catre Timisoara...a incercat sa scape de sarcina facand acel fault chiar la inceput, dar din pacate pentru el, arbitrul n-a bagat de seama...apoi cand a vazut ca se apropie sfarsitul meciului si CFR conduce, a facut cele doua "boacane" de galben. Probabil ca in acel moment s-a "prins" si arbitrul ca asta e piesa si a prelungit meciul pana cand a trebuit...Ei, ce ziceti?
  • +3 (29 voturi)    
    al naibii de arbitru... (Luni, 19 aprilie 2010, 22:38)

    Clujean [anonim]

    in nici un meci de fotbal n-am mai vazut 8 minute de prelungiri...

    plus, claro era eliminat pe nedrept...

    RUSINE TIMISOARA, numai cu cumparatul meciului ati putut...

    RUSINE SA VA FIE!!!!
    • -13 (27 voturi)    
      ........... (Luni, 19 aprilie 2010, 22:41)

      ..... [anonim] i-a raspuns lui Clujean

      Ungure , ti-ai luat medicamentele , tu ai vazut alt meci, ati furat cu albitri cat incape de era penalty in min 5 o luati cu 10-0.
      • +5 (21 voturi)    
        hey (Luni, 19 aprilie 2010, 22:56)

        Clujean [anonim] i-a raspuns lui .....

        in primul rand, nu sunt ungur... iar in al doilea rand, crede-ma, am vazut cam destule meciuri...

        ce-i drept, majoritatea din tari mai corecte si mai civilizate ca ro...
        • +3 (5 voturi)    
          si ce daca au fost 8 minute??? (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:47)

          cris [anonim] i-a raspuns lui Clujean

          daca spui ca ai vazut destule meciuri insemna ca sti ca manchester united, chelsea, etc au avut meciuri castigate si in minutul 8 de prelungiri, deci nu te mai ambala atat ca nu este nimic anormal. Oricum concluzia pe care pot sa o trag este ca tu chiar nu te-ai uitat la multe meciuri :))))))
      • +8 (10 voturi)    
        ? (Marţi, 20 aprilie 2010, 7:55)

        lemn [anonim] i-a raspuns lui .....

        ce e ala albitru? ba, daca tot folositi termenul "ungur" in sens peiorativ, macar scrieti dracului corect in limba romana, ca ne faceti de ras.
    • +5 (23 voturi)    
      Detalii (Luni, 19 aprilie 2010, 22:49)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Clujean

      Cate meciuri de fotbal ai vazut cu schimbare de portar ce dureaza 5 minute si ce are loc in timpul acestuia? Asta pe langa abundenta de crampe instante avute de cei de la CFR. Penibil, au picat mai tare ca mustele...
    • +5 (5 voturi)    
      de fapt au fost 3 min de prelungiri... (Luni, 19 aprilie 2010, 23:08)

      zambara [anonim] i-a raspuns lui Clujean

      de fapt au fost 3 min de prelungiri...pentru ca 5 minute a durat pana CFR a shimbat portarul. Ori in cazul asta minutele de prelungiri au fost chiar prea putine daca socotim corect si vedem cat au tras de timp clujenii.
      Oricum le doresc bafta Clujenilor, acum ca Poli nu mai are sanse la titlu. Sper sa-i i-a fata la Steaua
      Hai Poli !!! ..totusi :)
    • -4 (16 voturi)    
      rusine cfr (Luni, 19 aprilie 2010, 23:20)

      mikky [anonim] i-a raspuns lui Clujean

      Tarane, au fost dictate 7 (sapte), - dupa sase si inainte de opt - minute de prelungire.
      Au fost doar 4 minute peste cele 3 obisnuinte intro partida cu 6 schimbari, in conditiile in care numai la eliminarea portarului s-au pierdut peste 6 minute.
      Cornerul a fost obtinut in minutul 96 si batut in minutul 97:02, iar golul a fost dat in minutul 97:05.
      Unde sunt prelungirile nesimtite? Nesimtire ar putea fi doar in jocul unei echipe care probabil va deveni campioana...
  • +12 (22 voturi)    
    Comentatori de doi bani. Antenisti. (Luni, 19 aprilie 2010, 22:38)

    XtrO [utilizator]

    Mai ce comentatori de kko.... unde dreak i-or fi gasit ? Antena lu' peshte nu e in stare sa fie fair-play nici macar in competitiile sportive. Ce meci e ala la care nu se spune cate minute de prelungire se acorda la finalul partidei ? Dar ghertoii aia doi erau prea ocupati sa le mai gaseasca o buba clujenilor in loc sa isi faca treaba onest, fara comentarii trendentioase (deh, era sa uit ca e vorba de antenele securistului). Penibil.
  • +13 (13 voturi)    
    ha ha ha (Luni, 19 aprilie 2010, 23:35)

    bebeero [utilizator]

    Doi ciumeti vorbeau despre un meci din Romania:
    -No ma, ai fost la meci?
    -Da ma.
    -No fura buni arbitrii?
    -No fura, ma, fura de rup....
  • +3 (3 voturi)    
    Furaciune (Marţi, 20 aprilie 2010, 0:25)

    Panfilica [anonim]

    (null)
  • +6 (12 voturi)    
    CFR=0 (Marţi, 20 aprilie 2010, 1:13)

    Gugutza [anonim]

    Eu înteleg ca suporterii CFRisti sa fie dezamagiti si suparati, dar echipa lor nu a jucat nimic în seara asta. Repriza s-ar fi prelungit oricum cu vreo 4 minute daca desteptul de Nuno Claro nu facea circul ala pe teren. Si sa nu mai vorbim de greselile de arbitraj. Oricum veti ajunge campioni, asa ca lasati-o mai moale.
  • -1 (9 voturi)    
    CFR (Marţi, 20 aprilie 2010, 7:19)

    arici [anonim]

    io inteleg ciuda rautacioasa, da' asta e...CFR va fi campioana si sunt tare multi care nu inghit asta.
    V-ati scuipat ficatu' amu's 2 ani amu iara , comentati cat vreti, CFR face un joc pragmatic si le iasa. Bravo
    • +1 (7 voturi)    
      cfr?? (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:59)

      ion [anonim] i-a raspuns lui arici

      CFR face un joc pragmatic = CFR ciupe puncte de peste tot, arbitrul e cu ei peste tot

      Cu penalty in minutul 1 pentru Timisoara, mai castigati voi puncte ieri seara?

      Nene, conteaza si cum castigi. Balonul de Iancu cam are dreptate: ati devenit echipa Victoria. Bravo. o sa castigati campionatul. O sa vedeti in UCL ce inseamna sa pacalesti fotbalul.

      P.S. Imi e absolut indiferent cine castiga campionatul, dar sa o faca pe bune si in teren.
  • +2 (10 voturi)    
    fotbal (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:11)

    lemn [anonim]

    eu cred ca romanilor le plac prea mult teoriile conspiratiilor. da, a fost 11 m. dar s-a vazut abia la reluare, iar arbitrul nu avea cum sa fie langa faza decat daca era speedy gonzales. timisoara a trimis mingea de la centrul terenului pana langa careu, cat de tare trebuia sa alerge arbitrul ala ca sa ajunga langa faza odata cu mingea?
    da, au fost greseli de arbitraj. au fost in toate meciurile, nu numai ale cfr-ului. sunt greseli mari de arbitraj in campionate puternice, spania, anglia, italia, dar nu vad atatea scandaluiri acolo. la noi, care cum pierde da vina pe arbitraj.
    nu e fratilor nici o conspiratie sau constipatie, sunt doar greseli omenesti. normal ca eu stand in fata televizorului si vazand o faza din mai multe unghiuri si de mai multe ori, pot sa vad ceva ce i-a scapat arbitrului, dar e si ala om, si are la dispozitie mai putin de 1 secunda de multe ori pentru a judeca o faza.
    in acelasi meci poli-cfr, traore a fost tras cat se poate de clar de tricou in careu, si nu s-a dat nimic. la fel, a fost un hent cand muresan a executat o lovitura libera.
    in rest, sincer nu sunt deloc multumit de jocul de ieri al cfr-ului, au tras de timp, s-a vazut ca le este ok un egal. iar nuno claro a fost un bou. ca portar nu e chiar rau, marea lui problema e ca sare pe sub minge la centrari :) eu personal in prefer pe stancioiu, cu toate gafele lui.
    cat despre iancu, daca in finala cupei cand poli a luat vreo 3 parca daca imi aduc bine aminte, a facut un scandal monstru si a dat vina pe arbitraj, desi poli nu cred ca a avut mai mult de 1-2 suturi pe poarta, la ce va asteptati de la el in cazul unui egal? din pacate iancu e in categoria borcea-becali-mititelu....pacat, timisoara e totusi timisoara, iar echipa orasului ar trebui sa contribuie la imbunatatirea imaginii acestuia, nu sa o strice.
    • 0 (2 voturi)    
      daca sunt greseli si in alata (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:58)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui lemn

      parte nu justifica sa fie chair peste tot..ma rog ..si la noi.
      O eroare nu o justifica pe alta!
      in felula cesta unde ajungem?
      • +4 (4 voturi)    
        greseli (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:54)

        lemn [anonim] i-a raspuns lui sabo

        nu, evident ca nu justifica. incercam sa spun ca sunt greseli de arbitraj si in campionate puternice, si chiar la meciuri internationale importante, dar numai la noi se face atata scandal. gsp si sport.ro abia asteapta sa apara o greseala cat mai mica, mai ales impotriva unei echipe din afara bucurestiului, pentru a incepe scandalul. nu mai avem presa sportiva, avem presa de scandal. din pacate, asta se vinde, asta vrea boboru'. as vrea sa vad si eu o emisiune in care sa se analizeze schemele de joc, prestatia jucatorilor, jocul echipelor, de catre persoane care chiar inteleg jocul de fotbal, nu de catre becali si altii ca el.
    • +1 (7 voturi)    
      fotbal de lemn (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:03)

      ion [anonim] i-a raspuns lui lemn

      Ala a fost penalty care nu s-a vazut?? Mai sa fie. In plus, ia adunati cate puncte a facut CFR pe greseli de arbitraj. Mama, cate greseli. Ia numarati de exemplu cate puncte a pierdut Dinamo la fel? Si am dat doar un exemplu, ca eu nu am suportat niciodata pe Dinamo, nu sunt suporter Dinamo.

      Nene, vi se sufla in panze din toate partile. Si o sa castigati campionatul. Dar adevarul e ca profitati si de arbitraj si de un campionat slab.

      Si nu jucati nimic: ati fost jalnici ieri. O sa vina si scadenta, dar nu acum. Mai vorbim dupa o infrangere la 5 goluri diferenta in UCL, sa va aduceti aminte prin toamna de ce v-am zis eu acum.
      • +4 (4 voturi)    
        penalty (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:08)

        lemn [anonim] i-a raspuns lui ion

        da, nu s-a vazut de unde era arbitrul. nu stiu de ce se comenteaza atat, s-a vazut clar in reluare unde era arbitrul, nu avea cum sa vada de la 40 de m din spatele fazei ce s-a intamplat acolo. arbitrul de tusa putea sa vada, dar nu a semnalizat nimic, si in aceste conditii centralul nu avea cum sa dea 11 m. sincer, eu preferam sa fi dat penalty, oricum era minutul 1, mai erau 89 (pardon, 98) de minute de joc, in aceste conditii sigur altul ar fi fost jocul cfr-ului. nu inseamna ca daca dai gol in minutul 1 castigi jocul, hai sa fim seriosi. plus, poli a jucat bine pana pe la 30-40 de m de poarta cfr-ului, dar de acolo nu a facut mare lucru. cate ocazii clare de gol a avut poli? daca poli a jucat asa de bine si a "umilit" cfr-ul, de ce a dat gol abia in minutul 98? de ce nu a dat 3-4 goluri? eu zic sa nu mai dati vina pe arbitraj, si sa vedeti ca sunt probleme in joc, mai ales pe faza de atac (gigel, gigel...).daca ai un 11 m clar refuzat la scor egal in ultimele minute de joc, atunci poti sa strigi ca te-au furat arbitrii. sau daca ai avut multe ocazii clare de gol, poti spune ca ai avut ghinion. asa, poti spune ca ai avut noroc ca ai egalat in ultima secunda de joc. fotbalul se joaca pe goluri (ce cliseu fain e asta), dar pentru a da goluri e nevoie de ocazii. poli are un lot destul de bun, dar de cand a plecat gigel, sta foarte rau in atac. oricum, si cand era gigel, era de multe ori izolat, nu avea coechipieri care sa il ajute in atac. asta e de fapt problema lui poli, si nu numai: lipsesc jucatori de pas deciziva, majoritatea actiunilor se sting la 30 de m de poarta. sau se preferea pasa lunga, care in majoritatea cazurilor este aiurea.
        poli de ce nu atras la poarta de la distanta? de ce nu a incercat centrari in careu, cand are jucatori inalti si nuno claro de obicei sare pe sub minge la astfel de centrari? de ce au avut o droaie de lovituri de la colt, si toate au fost executate aiurea, cu exceptia ultimei?
  • +5 (7 voturi)    
    cfr (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:13)

    ciupanezu [anonim]

    dragi suporeteri oricare a-ti fi voi cfr-isti stelisti dinamovisti etc. cred ca multi din fotbal din rangul de sus adica patron ,presedinte de club etc fara sa jignesc pe nimeni dar nu cred ca este corect sa faci cu apa si otet o echipa si la timisoara sa nu vezi nici un defect? alexa este o jigodie de fotbalist si nu se vede pe teren cind trage de tricou? sau cind impinge si i se acorda tot lui fault? o echipa de milogi impreuna cu elefantul de iancu hai cfr si lasa sa latr toti cupa si campionatul va veni in gruia ha ha ha fortza cfr bravo baieti. nuno nu mai fi asa de recalcitrant. din cauza ta am pierdut cele trei puncte.
    • -2 (6 voturi)    
      cfr=dinamo=steaua (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:54)

      ion [anonim] i-a raspuns lui ciupanezu

      multa aroganta pe voi, nene. te-ai gandit vreodata ca ati inceput sa semanati cu niste dinamovisti de provincie?

      Din cauza lui nuno ati pierdut punctele? Baiatul ala trebuia eliminat in minul 1 si trebuia ca Poli sa primeasca penalty. Mai castigati voi un punct aseara in conditiile astea cand imi vedeam eu ceafa.

      Si nu, nu sunt suporter Poli. Echipa cu care tin eu se lupta pentru evitarea retrogradarii. Nu am treaba cu cine castiga campionatul. Asa ca pot judeca la rece.
  • +4 (6 voturi)    
    comentatorii (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:16)

    lemn [anonim]

    comentatorii sunt patetici. se vede clar ca tin cu ehipele din bucuresti. nu stiu de ce aceasta mascarada a impartialitatii. daca tot sunt doi la un meci, eu cred ca ar fi mai bine ca fiecare sa fie suporter al uneia din echipe, si sa se spuna deschis de la inceput acest lucru. ar fi niste comentarii mult mai faine, decat sa auzi la fiecare meci aceleasi informatii absolut inutile, cum era culio zidar, cum muresan vindea vin sa ce naiba vindea el prin germania, cum cutare facea mai stiu eu ce.
    nu stiu de ce li se pare ca trebuie sa vorbeasca intr-una in timpul unui meci. comentatorii de pe sky si premiere nu vorbesc intr-una, de multe ori sunt perioade mari de pauza, si din cand in cand mai spun cine e la minge. un bou care comenteaza aiurea iti strica tot cheful de a te uita la meci.
    • +4 (4 voturi)    
      asta chiar asa e (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:01)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui lemn

      plus ca nu vorbesc corect si nici literar
      ....cuvinte ca : misto, nebun, haios si alte asemenea sunt frcvente.
      La tv nu sunt domnule oamenii care sa-i avertizeze sau eventual sa caute alti oameni?
      Dar chiar unii sunt penibili...dar intr-adevar unii sunt foarte tineri si acestia nu prea mai vorbesc romaneste ci jargonul de mahala de prin galeriile echipelor!
  • +2 (10 voturi)    
    Campionat trist, campioana trista (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:51)

    ion [anonim]

    Probabil ca CFR o sa iasa campioana, nu ca e mare echipa, ci mai degraba din lipsa de altceva mai bun (Timisoara, Steaua, Vaslui si Urziceni s-au impiedicat de prea multe ori)

    Chiar si asa, ramana un gust amar: CFR-ul e impins mult prea mult in fata. Au strans o gramada de puncte pe erori de arbitraj care i-au avantajat.

    Oare cu cat s-ar fi terminat meciul aseara daca in minutul 1 Timisoara avea penalty si portarul CFR-ului era eliminat? Mai scotea CFR-ul un punct? Pur si simplu eu nu cred asta.

    Si e de neinteles cum e posibil sa nu se dea penalty la faza aia.

    P.S. Nu sunt din Bucuresti, sunt din provincie. Si as fi vrut ca si anul asta sa castige cineva din provincie: CFR, Poli, Urziceni sau Vaslui. Dar deja mie cei de la CFR-ul au inceput sa imi puta si nu prea ii mai suport. Ca incepe se semene din ce in ce mai mult cu o echipa "mare" de Bucuresti. Nu ma incanta deloc ca nu castiga Dinamo din Bucuresti si castiga Dinamo din Cluj.

    Asta este, o sa ii vedem in UCL. Parerea mea sincera e ca se vor face de ras, vor fi mult sub ce a facut Urziceniul anul trecut. Asa se intampla de obicei cand "driblezi" fotbalul.
    • +2 (8 voturi)    
      Comentariu de nota 11 !! (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:58)

      neaosh [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Bravo, ai sintetizat exact ce se intampla in fotbalul romanesc.
  • +2 (6 voturi)    
    Iancu (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:56)

    none [anonim]

    Hipopotamul Iancu zice ca echipa sa "a umilit campioana de carton a Romaniei". Cand faci un 1-1 chinuit, pe teren propriu, cu gol in minutul 98, se numeste ca ai umilit echipa adversa? Pai atunci, daca CFR-ul e campioana de carton, Timisoara e tentativa de campioana de hartie igienica.
    • 0 (2 voturi)    
      Echipa de carton ? ... nici macar de carton !!! (Marţi, 20 aprilie 2010, 17:49)

      SILE [anonim] i-a raspuns lui none

      Dupa ce ca i s-a furat un penalty , i-au fost acordate numai 8 minute de prelungiri in loc de 11 cate trebuia, dupa ce i-a dominat pe cel mult asa zisii "cartonari" mai poti sa spui ca Timisoara este mai slaba ca si asa zisul Cluj ???? Probabil unii au vazut alt meci sau l-au vazut incrucisat ?Timisoara este cu mult peste Cluj !!! Nici macar intre primele trei nu ar avea loc Clujul daca arbitrii nu ar gresii impotriva adversarelo !!!
  • +1 (5 voturi)    
    Prelungiri si prelungitoare (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:05)

    simplu [anonim]

    Ala arbitru a prelungit meciul ca sa dea echipa din Timisoara gol. Cu acest unic si precis scop.

    Iar scopul din spatele scopului e ideea bolnava a lui Dragomir de a mentine interesul pentru campionat cat mai mult. O victoria a CFR-ului ar fi clarificat campioana prea devreme (in opinia bolnavului).

    Ca a fost sau nu penalty la inceputul meciului nu are nicio legatura cu prelungirea. Aia poate arata ca avem arbitrii slabi. Prelungirea arata insa ca avem arbitrii corupti.
    Iar FC Timisoara este cea mai ajutata echipa de arbitrii corupti. De ce? Pai alta idee bolnava a lui Dragomir. Care vrea sa-i multumeasca pe toti "marii investitori" ca sa poata el sa conduca LPF-ul pana moare.
  • -3 (3 voturi)    
    despre meci (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:22)

    dan_dan [anonim]

    CFR Cluj a fost furata de arbitrii pe fata!!! nu este posibil sa se prelungeasca partida pana cand timisoara sa egaleze!!! am batut drumul pana la timisoara ca sa vad ce? sa vad cum arbitrii o fura pe CFR??? rusine lui Iancu pentru ca tot el a fost cel care a comentat la finalul meciului!!! cine spune ca nu am dreptate sa imi raspunde prin urmatorul comentariu !!!
  • +2 (2 voturi)    
    campioana de carton (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:38)

    LupuMoralist [anonim]

    campionatul romaniei e singurul din europa la care echipa de pe primul loc are cele mai putine goluri marcate dintre primele 7 echipe
  • -2 (2 voturi)    
    CFR is the best... (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:21)

    yoyo [anonim]

    asta-i clar. Va place, au ba, is cei mai tari de la noi la acest moment.

    Poate ca daca dadea Poli gol la inceput de partida ar fi luat bataie pana la sfarsit... asa ca un egal este echitabil. Oricum, nici cu victorie nu mai aveau nicio sansa la titlu.
  • +1 (1 vot)    
    Normal partida trebuia prelungita cu 11 minute (Marţi, 20 aprilie 2010, 17:41)

    SILE [anonim]

    De necrezut !!! Arbitrului i-a foast frica sa nu castige Timisoara si a prelungit doar cu 8 minute partida in loc de 11 minute !!!! Este greu sa-ti dai seama de cate dedesubturi stau ascunse la aceasta echipa fantoma care vezi chipurile ar fi din Cluj ???? Cu asa campioana ne mai miram ca nu reusim sa trecem de faza grupelor ? S-a vazut si aseara ca Timisoara a fost net superioara "adunaturilor" din Cluj ! Rusine celor care vor sa castige un campionat in care nici pe podium nu-si au locul !!!
  • 0 (0 voturi)    
    CFR+titlu=Sciene-Fiction (Marţi, 20 aprilie 2010, 21:41)

    Ion Stelistu [anonim]

    Da, da...Cum să nu? Cefereu ia campionatu cu 30 de puncte date de arbitrii! Oare arbitrii îștea nu pot să inventeze o regulă prin care orice gol dat în poarta cefereului să nu fie valabil, indiferent că e regulamentar sau nu? O, dar am o idee și mai bună: cefereu să câștige toate titlurile de campioană în liga 1 din oficiu până în 3003, să se califice din oficiu până în 3012 direct în finala Champions League și celelalte echipe din campionat să retrogradeze din oficiu, indiferent de punctajul obținut? Sincer, m-aș bucura! Atunci ar vedea toată țara ce echipă scârboasă e cefereu și cum e pupată pe tălpi de arbitrii! ( ca să nu folosesc un termen fulgar)!
    FORZA STEAUA!!!! LUĂM CAMPIONATUL!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Steuaua + titlu = Horror (Miercuri, 21 aprilie 2010, 2:50)

      bogdi_cluj [anonim] i-a raspuns lui Ion Stelistu

      Ai probleme serioase la mansarda ... dragul meu !
  • 0 (0 voturi)    
    despre meci (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:41)

    dan mirea [anonim]

    Cfr Cluj a fost dezavantajata pe fata!!! nu se pot prelungi prelungirile pana egaleaza timisoara!!! si cand ne gandim ca tot iancu a avut tupeul sa zica ceva la adresa arbitrajului!!! rusine timisoara!!! rusine iancu!!! rusine banatului!!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri