Strategia de marketing gandita de Florentino Perez da roade, oficialii clubului Real Mdrid anuntand vanzari record ale tricourilor ce au inscriptionat numele vedetei echipei, Cristiano Ronaldo. Potrivit publicatiei portugheze, A Bola, in mai putin de un an, Real si-a amortizat cele 93 de milioane de euro pe care le-a cheltuit pentru achizitionarea atacantului portughez, incasand peste 100 milioane de euro din vanzarea tricourilor.

Desi noua echipa galactica a lui Florentino Perez nu a reusit sa treaca de optimile Ligii Campionilor si e aproape de a rata si titlul de campioana in Primera Division, Realul are cu ce se mandri: in mai putin de un an de la achizitionarea lui Ronaldo, clubul isi poate amortiza investitia.

Oficialii clubului spaniol sustin ca de la venirea portughezului s-au vandut, doar in Madrid, 1,2 milioane de tricouri inscriptionate cu numele lui Cristiano Ronaldo, aducand astfel clubului venituri ce depasesc 100 milioane de euro. Tricourile lui CR9 se vand mai bine decat cele ale lui Figo, Zidane sau Beckham.

Aceste venituri nu reprezinta, insa, profitul concret deoarece o mare parte din aceasta suma acopera cheltuielile de productie. Suma ramasa este impartita intre Real Madrid, producatorul echipamentului (Adidas) si Cristiano Ronaldo.

Real Madrid detine si aproximativ 50% din drepturile de imagine ale portughezului, ceea ce le permite madrilenilor sa profite de pe urma contractelor de sponsorizare ale lui Ronaldo cu Nike, Armani, Coca Cola sau Castrol.