Romania - Austria 1-1/ Ceva mai mult decat nimic

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Miercuri, 9 septembrie 2009, 18:38 Sport | Fotbal

Razvan Lucescu
Foto: HotNews.ro
1-1 cu Austria, acesta este adevaratul impas pentru selectionerul Lucescu jr: Romania a aratat ca o echipa superficiala, cu o defensiva comica, si a lasat impresia unui joc insuficient pregatit.

Austria ne-a surprins inca din start, cand a aratat ca a venit la Bucuresti pentru a castiga. Clasamentul grupei o obliga sa lupte pentru calificare pana la epuizarea ultimei sanse! Iar Austria, chiar daca parea incomodata de carentele tehnice, s-a asezat pentru un joc curajos, mai ofensiv decat s-ar fi asteptat tricolorii.

Prima repriza pastreaza doar amintirea ratarii lui Marica - trimite in portar, in situatie de "unu la unu", cand a incercat o executie de efect. La reluare, tricolorii au sansa unei centrari inspirate a lui Adrian Cristea: dinamovistul "pune" mingea pe fruntea lui Gigel Bucur si Romania deschide scorul (53).

Tricolorii au ulterior momente de furie ofensiva, insa rateaza golul desprinderii decisive. De partea cealalta, Austria crede in sansa ei si speculeaza una dintre njumeroasele erori defensive ale Romaniei: Sapunaru nu acopera bine la o lovitura de colt, iar Schimmer egaleaza (1-1, minutul 81).

Ultimele minute trimit Romania in corzi: sub presiunea Austriei, tricolorii blocheaza careul lui Coman, pentru un egal, 1-1, care se dovedeste mai bun decat nimic.





Citeste mai multe despre   























14299 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    da! (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:28)

    siiimo [anonim]

    da... gigel bucur este fff bun!...pacat ca razvan la bagat la sfarsitul meciului cu franta...e bine ca este titular,trebuie incurajat!...vom castiga meciul cu austria!pt. ca suntem siguri ca bucur va marca ,iar portuarul nostru` va apara atacurile austriecilor!

    bravo bucur!...succes in continuare!
    • -1 (7 voturi)    
      e praf... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:51)

      cipax [utilizator] i-a raspuns lui siiimo

      Gigel cu Cristea cei mai slabi din prima repriza! Si Sapunaru a avut ceva scapari... Cred ca mai bine sa inceapa repriza a 2-a cu Surdu.
      Codrea inexistent....
      • +1 (1 vot)    
        De ce e bucur praf (Joi, 10 septembrie 2009, 14:00)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui cipax

        Bucur e un macelar si nimic mai mult: dupa golul nostru (...sa fii, capul unde trebuie sa ai) a luat galben la o faza in care a intrat intentionat in glezna unui austriac; mingea era le vreo 2 metri. A fost o figura de carate. tipul asta nu are ce cauta la nationala. Nu stiu de la ce club vine, dar nu e de nationala.
    • +1 (3 voturi)    
      bravo (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:05)

      serbanosu [anonim] i-a raspuns lui siiimo

      Fratioare, ai avut dreptate, a marcat Bucur! Sper sa le-o dam cu 2-0!
      • +4 (4 voturi)    
        ?? (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:27)

        Stefan [anonim] i-a raspuns lui serbanosu

        Fratioare, de ce oare ai impresia ca un jucator care da gol are o prestatie neaparat buna?
        Dar asa se obisnuieste la nord de Dunare, sa nu uitam cazul Plesan care a dat un gol cu Germania si a ajuns mare fotbalist. Si mereu se judeca asa.
  • +5 (7 voturi)    
    nu! (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:31)

    siiimo [anonim]

    de ce nu ati vrut sa jucat in alt stadion??

    stiti puteati sa jucati pe dan paltinisan sau stefan cel mare,la constanta...sunt zeci de stadioane in tara asta!
  • -1 (1 vot)    
    meci online (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:41)

    bogdan [anonim]

    salut!
    stie cineva pe ce site se poate vedea meciul? nu sunt in tara. multumesc.
    • +1 (1 vot)    
      Nici eu...! (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:51)

      CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Incearca ORF 1!!!
    • +1 (1 vot)    
      am gasit (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:54)

      capsunar [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      aici justin.tv/ana01ana
    • +1 (1 vot)    
      online (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:57)

      dicles [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      frf.ro
    • +1 (1 vot)    
      live (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:58)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Pe Gazeta Sporturilor punct ro este transmis Live
    • +1 (1 vot)    
      meci online (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:44)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      poti viziona aici http://www.cool-digitv.net/
      meciul este transmis pe antena 1.
      • +1 (1 vot)    
        meciul romania-austria (Joi, 10 septembrie 2009, 10:04)

        lepadatu sebi [anonim] i-a raspuns lui sorin

        pe you tube il gasesti cel mai sigur scrii acolo sus la search romania-austria si iti apare.pa.acceseazama daca e bun.pa
  • +1 (1 vot)    
    UNDE (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:47)

    adi [anonim]

    unde se poate vedea meciul pe net ? Multumim mult, de peste hotare, Hai Romania !
    • +1 (1 vot)    
      Meciu pe net (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:07)

      meci online [anonim] i-a raspuns lui adi

      MIe imi merge aici: http://livesport1.ucoz.ru/ Cauti antena1 in coloana din stanga.
    • +1 (1 vot)    
      site meci (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:07)

      americanul [anonim] i-a raspuns lui adi

      http://www.live-football.cn/channel/antena-1-sopcast.html
  • +1 (1 vot)    
    unde sa-l vad? (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:52)

    capsunar [anonim]

    stie cineva pe ce site se poate vedea meciul? fara sopcast sau altele de genul pt ca nu am voie la serviciu
  • +1 (1 vot)    
    meci (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:43)

    B_E [anonim]

    cu Media Player, aici: mms://81.196.2.232/pp1
  • +2 (2 voturi)    
    astia ai nostri nu joaca nimic (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:45)

    ploiesteanu [anonim]

    si Roman asta, a faultat intentionat si s-a gandit sa-l mai calce si putin in picioare. Mari jigodii de oameni sunt si fotbalistii astia.
  • +1 (1 vot)    
    meciul se vede aici (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:08)

    m o [anonim]

    aici e se vede

    http://www.ustream.tv/channel/sportstreaming
  • +2 (2 voturi)    
    goooool (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:11)

    bender [anonim]

    gooooooooool
    bravo romaniaaaaaaa
  • +2 (2 voturi)    
    goooool (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:11)

    bender [anonim]

    gooooooooool
    bravo romaniaaaaaaa
  • +5 (5 voturi)    
    Apai... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:40)

    Radu [anonim]

    Apai daca nu inscrie pana la final pt 2-1 eu nu vreau sa mai aud de fotbal.... :(
  • +2 (2 voturi)    
    mda... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:46)

    liviu [anonim]

    am jucat la fel de penibil ca si cu francezii... numai ca acolo am avut un noroc chior...

    sunt 2 posibilitati sa mai prindem vreun campionat european sau mondial:
    1 - in urmatoru an crestem vreo 3-4 jucatori calumea de fotbal...
    2 - ne apucam sa le servim jucatorilor nationalei cateva km de substanta maro... ca poate asa merge urmatoare campanie sa ne calificam...

    in situatia actuala eu vad foarte prost calificare la europene...

    PS: bun venit rundei a 3-a valorice...
  • +2 (2 voturi)    
    penibil... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:01)

    athyx [utilizator]

    slab..incoerent..neserios..
    • -1 (1 vot)    
      nu ca in epoca Pitzi... (Joi, 10 septembrie 2009, 0:50)

      marian [anonim] i-a raspuns lui athyx

      nu ca in epoca Pitzi...adica atunci cand era....
      gras...coerent...serios....

      hai sa fim seriosi, astia suntem...
      este cazul sa lasam fitzele si sa construim...Piturca nici nu a mai vrut sa construiasca, pentru ca promova la nationala dupa comanda "bosilor".

      Razavan macar ne poate privi in ochi.
  • +1 (1 vot)    
    v-am spus eu ca nu jucam nimic (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:03)

    ploiesteanu [anonim]

    si cu cine, cu niste ciobani care nu stiu fotbal. Mai incearca lucescule si cu altii.
  • +1 (1 vot)    
    slab (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:19)

    anton [anonim]

    slabut...nu avem jucatori de valoare...suntem cam la nivelul Lituaniei, nimic mai mult....Roman, Cristea si Apostol sunt mult supraevaluati (probabil ptr a le creste pretul de transfer)...Marica e varza...Radoi joaca de parca a uitat de fotbal la arabi...Chivu ce a mai tras un pic echipa, Ghioane si el bunicel, Bucur acceptabil, in rest varze totale...
  • -1 (1 vot)    
    Felicitari pentru Mihai Roman! (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:23)

    dana [anonim]

    Felicitari pentru Mihai Roman! si rusine celor care i-au stat in cale in ascensiunea din cariera sa. La varsta lui, dar mai ales la valoarea lui ar fi trebuit sa fie sus, sus de tot. Asa e intr-o tara corupta, in care valorile se limiteaza doar la bani. Pacat, pentru ca avem atat de multi jucatori/sportivi talentati care merita sa fie apreciati si lasati sa se realizeze.
    • +1 (1 vot)    
      care Roman ????? (Joi, 10 septembrie 2009, 10:27)

      Pt. dana [anonim] i-a raspuns lui dana

      Danuta nu te supara, poate o fi o simpatie de-a ta dar baiatul asta este paralel cu fotbalul. Banel, care este zero barat este cu mult peste Roman, deci in concluzie Roman este undeva prin Liga 2... Am crezut initial ca are 18-19 ani si este de viitor, dar din pacate are parca 25 ani... deci este cam batran pentru o speranta cum zici tu. Nu i-a stat nimeni in cale, doar faptul ca el este de Liga 2...................
      • 0 (0 voturi)    
        pentru Anonim (Joi, 10 septembrie 2009, 10:58)

        dana [anonim] i-a raspuns lui Pt. dana

        Pt. Anonim. Ce pot sa zic, mie chiar mi-a placut cum a jucat baiatu' asta cel putin in meciurile cu Franta, Austria. Faza e ca stiu cum merg treburile cu transferurile si banii care se invart in fotbal in urma transferurilor. Si nu as vorbi...daca nu as sti cazuri concrete...Stiu jucatori talentati care au dat ei mita sa poate scapa de niste nenorocite de cluburi care cereau bani foarte multi pentru ei..desi intelegerea initiala (intelegerea dintre cluburi) era alta...ce sa zic, tipic romanesc, nu? De aia tind sa cred ca ceva in genul asta a patit-o si Roman...Repet...stiu caz concret!
  • +2 (2 voturi)    
    Sa nu uitam ca... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:31)

    Dorian [anonim]

    ...Austria este o forta in fotbalul mondial. :-))))))))))))))
    Egal cu Franta, egal cu astia, in concluzie, dupa logica cretinilor din presa sportiva, Austria este egala Frantei.

    Astia suntem, e vai si-amar de fotbalul romanesc. Pretentii, aere, lux, texte, miticisme, bani, cluburi, fufe, dar fotbal? Pai...arbitrul...gazonul...soarele ce ne batea doar noua in ochi, alinierea planetelor...s.a.m.d.

    Absolut penibil. M-am obisnut de ceva vreme.
    Hai Romania! (lol)
  • +1 (1 vot)    
    off... :) (Miercuri, 9 septembrie 2009, 23:54)

    Stefan [anonim]

    Imi aduc aminte anii '90 cand eram copil mic si naiv... in mintea mea fantezista credeam ca Romania e calificata mereu la campionatele europene si mondiale... deci de vina pentru deziluziile de azi e generatia de aur care ne-a facut sa credem ca putem si acum nu ne revenim cand vedem ca nu mai putem, pentru ca nu poti sa culegi fara sa plantezi.
    • +2 (2 voturi)    
      retur in amintire (Joi, 10 septembrie 2009, 0:26)

      microbee [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      sunteti fericit!
      in copilaria mea din anii 80 am vazut echipa nationala doar o singura data la un CE. 1984.
      in rest frustrare.
      imi amintesc totusi ca jucau interesant, cu schepsis latin, joc de picioare oltenesc à la ilie balaci si compania de tehnica si efecte,dar fara realizari majore. jocul se oprea brusc in fata careului.o luam acasa citeodata de la Ungaria si Elvetia cu un sec 0-1, iar cu tarile mai mari in fotbal...profil mic sau o surpriza de proportii 1-0 cu Italia nefericitului portar Zoff.
      intr-un fel treceam mai seren verile cu CM. regimul comunist nu transmitea alte meciuri decit cele ale echipei noastre in caz de calificare la CM. asa ca baietii reuseau performanta de a fi pe locul 3 sau 4 dupa caz si necazul unor microbisti vecini,verzi de oftica. ca asa e in fotbal.
      • +2 (2 voturi)    
        unii au ce sa isi aminteasca... (Joi, 10 septembrie 2009, 2:35)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui microbee

        In copilaria mea, din anii 70, fotbalul international era un sport aproape nedifuzat.
        Exceptand 1970 nu am vazut meciuri tari, calificari la europene, calificari la mondiale...nici nu visam!
        Dar ii vedeam mereu pe Dudu Georgescu, Anghel Iordanescu, Lita Dumitru, Gica Dobrin, Mircea Lucescu...si pe multi altii. Erau trialuri duminica, erau derbiuri bucurestene saptamanal, era un arbitraj mai curat si un public mai tolerant!!!
        International-cu iugoslavii ce ne mai distram si noi, cand ei pe noi, cand noi pe ei, dar nici-un gand de a merge la europene sau mondiale...
        Asadar, voi cei care ati copilarit in anii 80, 90 2000 tot ati mai vazut echipa nationala la turnee finale :)
        Oare nepotii nostri o sa mai prinda Romania la vreun turneu final?!
  • +3 (3 voturi)    
    Revolutie (Joi, 10 septembrie 2009, 0:06)

    Rev [anonim]

    Nu dati vina pe Razvan!
    Ca fotbalul romanesc sa se redreseze si sa aiba performanta, este nevoie de o REVOLUTIE in primul rind in campionatul intern.

    Dar conceptul de REVOLUTIE in Romania a fost confiscat si furat de Ion Iliescu & Co. asadar nu este posibil sa mai revolutionam nimic!
  • +1 (5 voturi)    
    E Greu (Joi, 10 septembrie 2009, 0:22)

    Fane [anonim]

    Fratilor,

    E greu !

    E greu sa fii acolo sus.

    Ce ne facem?
  • +2 (2 voturi)    
    astae.... (Joi, 10 septembrie 2009, 1:41)

    mary [anonim]

    ce sa facem.....mai ales ca insulele au batut pe lituania cu 2-1 cine crdea? cat despre noi varzaaa...nu mai dati vina pe antrenor nu avem jucatori in afara de mutu, chivi si mai nou roman nu avem jucatri asta ne este valoarea. asa ca uitati de Mondiale. Poate peste vre-o 10 ani cu alta generatie de fotbalisti sa incercam. si inca ceva in afara de chivu si mutu ce jucatori mari avem noi la echipele mari din europa? niciun jucator bun nu avem asa ca luati exemplu de la francezi si italieni si spanioli cati jucatori au in europa si la ce echipe de top evolueaza?
  • +3 (3 voturi)    
    doamne (Joi, 10 septembrie 2009, 2:37)

    Mike [anonim]

    deci toti jucatorii romaniei sunt niste prafari care nau nici o treaba cu fotbalul nui de mirare ca nationala nu mai e in stare de nimic pe cand erau, munteanu, moldovan, mutu, chivu, contra, stelea, hagi, petrescu atunci era nationala tare, si ma bufnit rasu cand am citit ca "austria a venit la bucuresti ca sa castige" deci nu mai pot de ras, cat de prost trebe sa fii ca sa zici asta?!pai pt ce a venit? sa piarda? sa se uite la atractiile turistice? vai...
  • +1 (1 vot)    
    marica (Joi, 10 septembrie 2009, 7:49)

    dan [anonim]

    ce dracu cauta marica asta in fotbal? si eu mai dau un gol din cand in cand, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma ia la nationala...
  • +2 (2 voturi)    
    Cind nu prea mai ai pentru ce sa lupti.... (Joi, 10 septembrie 2009, 8:44)

    Claude [anonim]

    ..... e clar ca nici tragere de inima nu ai.
    S-a uitat deja sau cuvintul de ordine era RECONSTRUCTIA?
    • +1 (1 vot)    
      nu chiar (Joi, 10 septembrie 2009, 9:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      joci pentru tara ta, nu conteaza miza...
    • +3 (3 voturi)    
      Ce reconstructie, bai nene??? (Joi, 10 septembrie 2009, 9:24)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Cu Chivu, Radoi, Rat. Ghioane, Coman, Marica???Pai astia au abonament deja la nationala si nu au facut nimic notabil pentru nationala pina acum...
      Cu Roman, 25 ani, mare speranta???Aseara nu a dat nici macar o minge pe linga vreun austriac...
      Cu Gigel, marea speranta eterna???Da si el un gol cand poate, dar care nu lasa impresii prea mari...
      Cu Sapunaru sau Maftei???Sunt niste petarde jalnice care au adus bani cofetarului si atat...
      Cu Cristea si Surdu???Impresionisti de Dambovita...
      Suntem SLABI, asta e adevarul!!!Razvan e "umflat" de presa si jucatorii niste nesimtiti!!!
    • +1 (1 vot)    
      iar.... (Joi, 10 septembrie 2009, 9:30)

      zoff [anonim] i-a raspuns lui Claude

      ... reconstructie??
      ma nene dar echipa asta e mereu in reconstructie?
      iar construim, iar facem teste, iar jucam la misto?
      ce cauta fratilor Surdu ala in teren ca nu e in stare sa dea 3 pase ca lumea... parca scapasem de "promovari pentru vanzari".

      acuma sa nu il acuzam pe Lucescu, joaca si el cu ce are, dar in ultimele 2 meciuri nu am vazut nimic. cred ca mai erau si altii de convocat la nationala si daca vezi ca nu ai jucat nimic cu Franta, mai incerci si altceva.
      pase aiurea, respingeri haotice si daca ne batea austria pe final, nu se mira nimeni.

      ne multumim cu "din 4 meciuri, Razvan Lucescu nu a cunoscut infrangerea"... si ce daca?
      calificare - hentz, victorii - hentz, in schimb declaratii cat cuprinde, Jiji si Borcea de mana la loje, de-astea... fotbal romanesc - rezultate 0, tambalau cat cuprinde...
      ma rog, acu tot e finita la comedia cu calificarea, sa vedem ce-o mai fi mai incolo (desi, am dubii ca se va intampla ceva.... cand nu ai cu ce nici Dumnezeu nu cere si nici dracu nu se inghesuie sa dea)
  • -1 (3 voturi)    
    Razvan Lucescu trebuie sprijinit! (Joi, 10 septembrie 2009, 9:11)

    gabifm [utilizator]

    Este tanar, este bun, este destept, este echilibrat, este un bun psiholog, este educat.
    Trebuie sa fie un antrenor pe termen lung. NIMENI din nou val nu se compara cu el.
  • +1 (1 vot)    
    rusine... (Joi, 10 septembrie 2009, 9:19)

    liviu_ [utilizator]

    ajungem in runda a 3-a valorica... deci s-a cam dus naiba si euro etc...
    am jucat ca niste cizme...
    eu sper totusi sa avem si ceva de castigat din acest meci:
    1 - sa se joace pe un stadion cu gazon, nu cu teren arabil...
    2 - jucatorilor sa le mai iasa fumurile din cap ca dupa egaul cu franta se credeau zei, chit ca a fost un egal obtinut cu 99% bulan... si cu maxim 1% fotbal
    3 - poate se trezeste si lucescu si nu mai vedem al de romeo surdu la nationala, care inafara de a rata nu l-am vazut facand altceva...
    4 - poate scapam dracu odata de sandu si dragomir... dupa atatea calificari ratate poate (totusi) isi vad si astia lungul nasului si propria incompetenta
    • +2 (2 voturi)    
      No way (Joi, 10 septembrie 2009, 9:41)

      zugravu' [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      NU, nu scapam de ei. Nu visati cu ochii deschisi.
      N-avem cum sa scapam de ei... numai cand mor...
      • 0 (0 voturi)    
        pai cam la moartea lor sper... (Joi, 10 septembrie 2009, 13:20)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui zugravu'

        sau vreun DNA dar slabe sperante...

        stii cum se spune: speranta moare ultima... asta ne-a mai ramas ca restu s-au dus dracu...
  • +2 (4 voturi)    
    de ce "impas"? (Joi, 10 septembrie 2009, 10:48)

    vali [anonim]

    In psihologia sociala exista un concept puternic fundamentat teoretic si practic, culmea, de catre un austriac (Heider): "atribuirea". In aceeasi disciplina de studiu mai exista inca un concept la fel de puternic: "reprezentare sociala". Pe scurt, e vorba de tentatia oamenilor de a trage concluzii pripite, fara un inventar complet si sintetic al informatiilor.
    Felul in care autorul articolului pune problema tradeaza nu doar o intelegere superficiala a ideii de constructie a grupului, strategie de dezvoltare pe termen mediu si lung ci si o doza semnificativa de tendentiozitate. Va rog respectuos, domnule Ilincescu, documentati-va serios si apoi pronuntati-va in probleme asupra carora, in mod evident, nu aveti o imagine de ansamblu. Detasati-va, va rog, de abordarile superficiale. Haideti sa lasam sa sa-si faca treaba pe unul care a demonstrat ca are ceva in minte.
    Cu bine,
  • 0 (0 voturi)    
    Sa fim seriosi (Joi, 10 septembrie 2009, 11:45)

    ???? [anonim]

    Un antrenor care declara ca "a fost un meci ciudat" si ca "meritam sa castigam" mi se pare un antrenor slab. Lucescu a ajuns antrenor la nationala pentru a mai spala imaginea conducatorilor fotbalului romanesc. In nici un caz ca ar fi atat de competent. Alegerea cea mai nimerita pentru echipa nationala ar fi fost Dan Petrescu (care chiar a demonstrat ca stie sa antreneze) sau un antrenor strain. De altfel in toate domeniile de activitate avem nevoie de straini. Asa cum sunt adusi arbitrii straini sa arbitreze meciuri din campionatul romanesc asa ar trebui sa fie adusi judecatori si procurori straini, manageri de societati straini, politicieni straini, etc. E deja demonstrat ca noi nu suntem in stare de mai mult. Sa nu ne mai iluzionam si sa nu ne mai ascundem dupa nuc: fotbalul romanesc nu va performa niciodata mai mult de o anumita limita! Care nu inseamna cu adevarat performanta. Ii aud pe jucatori cum se lamenteaza mereu si cum isi cauta si gasesc scuze de tot felul. Situatia e enervanta! De ce nu vin suporterii la stadion? Pai nationala asta si oricare ar fi le da vreun motiv s-o faca? Repet, problema nu e neaparat Lucescu jr. cu finii sai jucatori la nationala ci mentalitatea fotbalului romanesc, blocajul perpetuu in care se afla. NU VOM PERFORMA NICIODATA! Poate doar daca vom avea un antrenor strain valoros.
  • 0 (0 voturi)    
    Apropo... (Joi, 10 septembrie 2009, 11:49)

    Cristi [anonim]

    Nimeni nu vorbeste de ce Federatia a ales ca acest meci sa se joace in Ghencea stiindu-se prea bine cum arata gazonul. Lipsa de bun simt si incompetenta! Cu ce se ocupa Lupescu ala la Federatie? Dar Sandu? Doar la placinte inainte? Iar Lucescu de ce n-a refuzat sa joace in Ghencea avand in vedere ca stia ce gazon ingrozitor este.
    Razvan Lucescu nu are valoare de antrenor de nationala!!! Sa nu coloram realitatea in roz. Ca nu este cazul.
  • -1 (1 vot)    
    Asa se inmtampla cand... (Joi, 10 septembrie 2009, 11:49)

    observator [anonim]

    Presa ajunge sa demita si sa instaleze antrenori, sa decreteze cine e jucator bun si cine nu...
    DACA ERA pITI ANTRENOR, nu vedeau amaratii aia de austrieci niciun punct!
    Incet incet o sa imi dati dreptate ca Piti e cel mai bun antrenor roman.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu stiu? (Joi, 10 septembrie 2009, 17:24)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui observator

      Nu vreau sa-i iau apararea lui Lucescu jr. dar parca imi amintesc de un meci din aprilie, cand ne-au batut austriecii cu 2-1, cand era antrenor Piti.
      Plus un meci de prin sept. anul trecut cand ne-au batut lituanienii cu 3-0, aceeasi lituanieni care au fost batuti de Feroe ieri.

      Orice antrenor e mai bun decat Piti. L-as fi preferat pe Dan Petrescu in loc Lucescu jr., dar il prefer de o mie de ori pe Lucescu in loc de Piti.
  • 0 (0 voturi)    
    piti si becali (Joi, 10 septembrie 2009, 15:11)

    semo [anonim]

    Il sprijin pe R Lucescu. Baiatul acesta ma face mandru ca sunt conational cu el.

    In ceea ce priveste Piti, Becali si Borcea in afara de incultura mizerie morala nu vad nimic. Cand oamenii ca ei vor disparea din peisaj o sa vedem si noi echipa acolo sus.

    HAI LUCESCU
  • 0 (0 voturi)    
    New (Luni, 15 noiembrie 2010, 1:46)

    digitv [anonim]

    puteti urmari pe http://www.digitvonline.ro


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version