Fotbal, Cupa Belarusului

VIDEO Vezi aici cum se executa mai nou loviturile libere

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Miercuri, 4 februarie 2009, 10:38 Sport | Fotbal

Jucatorii echipei MTZ Ripo Minsk au prezentat, cu ocazia partidei din Cupa Belarusului cu FC Smorogon, o noua modalitate de a bate loviturile libere. Adversarii nu vor sti ce se intampla, in timp ce executantul va profita de avantajele unui sut puternic din voleu.

Pana la urma, castig de cauza a avut MTZ, formatie care a invins cu 4-0 pe FC Smorogon in respectiva disputa.

Vezi aici reusita deosebita a jucatorilor de la MTZ Ripo Minsk:




Citeste mai multe despre   























15077 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    lovitura (Miercuri, 4 februarie 2009, 11:36)

    soros [anonim]

    Cred ica ,n stricta litera a regulamentului, este incorect...mingea este purtata.....
    Va amintiti ca si Talnar a executat asa intr-o cupa europeana si golul a fost anulat...parca!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 4 februarie 2009, 12:13)

      donache [anonim] i-a raspuns lui soros

      De ce sa fie purtata? O ia pe picior si o arunca in sus. Bravo lor, o gaselnita interesanta :)
    • +3 (3 voturi)    
      Corect (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:44)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui soros

      Nu sunt specialist, insa regulamentul prevede ca la executarea loviturilor libere:
      1. Mingea este in joc dupa ce parcurge o distanta egala cu circumferinta sa

      2. Jucatorul care a executat lovitura libera sau cornerul nu are voie sa rejoace balonul imediat dupa ce mingea este in joc. Aceasta trebuie NEAPARAT sa fie atinsa de un coechipier sau adversar.

      Deci, mie mi se pare ca, chiar "condusa", dupa ce mingea a parcurs o distanta egala cu circumferinta sa, TOT jucatorul care a executat lovitura(cel care a luat mingea pe picior) atinge balonul. Deci, conform pct 2. de mai sus, este neregulamentar.

      Repet, nu sunt specialist ci doar, din curiozitate, am citit acum cativa ani regulamentul de fotbal.

      Oricum, de apreciat imaginatia celor care au gandit faza. :))
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Miercuri, 4 februarie 2009, 19:06)

      Doru [anonim] i-a raspuns lui soros

      Este vorba de meciul Dinamo-Inter disputat in 82 si mingea a fost ridicata de Orac intr-un fel nemaivazut pina atunci,pur si simplu luimd-o intre picioare si inaltind-o in spate si in lateral dreapta.Din nefericire sutul a fost aparat si cred ca a fost cea mai difuzata secventa sportiva de catre toate televiziunile din lume.
    • +1 (1 vot)    
      talnar (Miercuri, 4 februarie 2009, 20:35)

      bono [anonim] i-a raspuns lui soros

      Dinamo Internatzioale 3-2

      gol superb Dinamo cu Talnar ridicand mingea dar regulamentar.
      Asta e neregulamentar fara discutie
  • +1 (1 vot)    
    ? (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:48)

    touretul [anonim]

    de cate ori loveste mingea, cand o ia pe picior?
  • 0 (0 voturi)    
    9.15 metri (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:14)

    Andrei [anonim]

    Legat de regulament, eu tin minte ca toti jucatorii (inclusiv cei din echipa care executa lovitura libera) trebuie sa stea la 9 metri. Ceea ce nu se intampla aici
    • 0 (0 voturi)    
      re (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:30)

      inda [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      E vorba de o indirecta, care nu presupune acest 9,15m ptr coechipieri....
  • 0 (0 voturi)    
    da... (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:41)

    liviu_ [utilizator]

    intrebarea e daca poate purta mingia pe picior sau nu...
    regulamentul parca interzice chestia asta...
    in rest totu e ok, mai ales ideea care este geniala (si bineinteles executia)
  • +1 (1 vot)    
    gol neregulamentar (Miercuri, 4 februarie 2009, 16:41)

    ionel [anonim]

    asa cum executantul nu are voie sa atinga de doua ori mingea, asa nu are voie sa o poarte. purtand mingea a facut cel putin doua atingeri.golul trebua anulat.
    legal ar fi fost daca alt coechipier atingea mingea inainte ca celalalt sa o poarte/ridice
    • 0 (0 voturi)    
      depinde (Joi, 5 februarie 2009, 16:49)

      A [anonim] i-a raspuns lui ionel

      Daca atingere se defineste prin contact cu mingea + despartire de minge, e posibil teoretic sa o fi ridicat dintr-un singur contact, deci sa fi fost o singura atingere...
  • +1 (1 vot)    
    incorect (Miercuri, 4 februarie 2009, 18:35)

    ghj [anonim]

    Pai la lovitura de 11 m iau mingea pe bocanc si intru cu ea in poarta. E vreo problema?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri