TAS: Meciul "U" Cluj - CFR Cluj se joaca!

de A.S.     HotNews.ro
Vineri, 18 mai 2012, 13:33 Sport | Fotbal

Iuliu Muresan (CFR Cluj)
Foto: AGERPRES
Tribunalul pentru Arbitraj in Sport de la Lausanne a instiintat cluburile Universitatea Cluj si CFR ca meciul direct, programat pentru rejucare, se va disputa conform deciziei LPF: vineri seara, de la ora 21,30. CFR Cluj, nemultumita de hotararea rejucarii, ceruse TAS sa anuleze dispozitia LPF.

"Nu sunt 48 de ore intre meciurile noastre (CFR - Steaua a fost programat duminica, de la ora 20)... Este din nou un lucru impotriva regulamentului. Totul este impotriva noastra in acest final de stagiune. Asta este, vom castiga pe teren", a comentat Iuliu Muresan, presedinte CFR Cluj, la Digisport.

Partida Universitatea - CFR Cluj, programata la 8 mai, a fost suspendata in minutul 27, dupa o serie de incidente izbucnite intre cele doua formatii, care au culminat cu lovirea capitanului de la CFR de catre un angajat al echipei organizatoare.

Arbitrul Alexandru Tudor nu a reusit sa explice cu exactitate motivele pentru care a suspendat meciul: raportul sau, scris in trei versiuni, este contradictoriu - Tudor spune ca a oprit meciul pentru ca ar fi trebuit sa elimine mai multi jucatori, de la ambele grupari, insa nu le-a retinut carnetele, conform procedurilor regulamentare.

In acest context, nici decizia LPF nu a adus mai multa lumina: CFR sustine ca rejucarea nu este acoperita de nicio prevedere regulamentara, motiv pentru care a facut apel declarativ la TAS. Echipele implicate in lupta pentru titlu, contracandidatele CFR, sustin ca decizia corecta este "meci pierdut pentru ambele formatii". Universitatea a acceptat verdictul fara comentarii suplimentare: in calitate de organizator, clubul risca o penalitate mult mai aspra, daca raportul arbitrului s-ar fi referit la deficientele de securitate.
























5518 vizualizari

  • +3 (17 voturi)    
    Dreptate romaneasca (Vineri, 18 mai 2012, 13:46)

    cris [anonim]

    Nu sunt un suporter al lui CFR Cluj... dar ce sa inteleg din aceasta decizie?
    Daca sunt portarul echipei gazda, pierd cu 1-0 acasa... ciomagesc un adversar si meciul se reia de la 0-0! Perfect!
    Astfel de malformatii numai in Romania se pot numi dreptate. Si nu au nici o acoperire / justificare regulamentara.
    Singura justificare: fotbalul romanesc sclavul clanului Becali.
    • +6 (12 voturi)    
      . (Vineri, 18 mai 2012, 14:09)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui cris

      ai dreptate insa meciul nu trebuia intrerupt de la bun inceput,a fost vina exclusiva a lui Tudor.chiar daca era 1-0 ,era doar minutul 27 sis se putea intampla orice pana la final,sa nu mai zic ca penaltiul ala a fost inventat.asa ca cea mai buna decizie este de rejucare
      • +2 (12 voturi)    
        de ce nu (Vineri, 18 mai 2012, 14:16)

        microbistu [anonim] i-a raspuns lui vasile

        Reluarea jocului din minutul 27, de la scorul ed 0 - 1?

        Nu aceasta era de fapt decizia normala???
        • +1 (1 vot)    
          Nu, conform regulamentului de fotbal (Vineri, 18 mai 2012, 17:15)

          meioza [utilizator] i-a raspuns lui microbistu

          Se specifică clar că un meci întrerupt din diverse motive se poate continua de la scorul respectiv NUMAI în termen de 24 de ore de la întrerupere. Altfel, fie se rejoacă, fie se dă rezultat la masa verde.
      • -4 (6 voturi)    
        subiectivism (Vineri, 18 mai 2012, 14:31)

        dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui vasile

        Penalty a fost "pe bune", l-am revazut si disecat de 100 de ori !
        La meciul cu "bricheta" ai zis ceva cand s-a intrerupt pentru o nimica-toata ? Si Basescu l-a mai si decorat pe arbitru !!!
        • 0 (6 voturi)    
          sau la ploiesti (Vineri, 18 mai 2012, 14:56)

          titirca inima rea [anonim] i-a raspuns lui dorin valeriu

          unde oamenii de ordine au scapat drogatul ala in teren, si pentru care s'au dat pedepse grele clubului.

          la cluj, chiar oamenii de ordine si cei din conducerea clubului au ciomagit un jucator

          e jenant.

          si pentru presa, care tzine, fatis, cu shtaoa.
          mai ales gsp unde behehecali canta orice calomnie, dar si la sport ro si digi sport.

          la ploiesti becali vedea conspiratii, presa boxuri si corpuri contondente.\
          tatarusanu ars de viu.
          nasul si mitica se intreceau in infierari.

          daca u cluj, facea asa ceva cu shtaoa, alta gasca in alta traista.

          ecce romani ! :))
  • +3 (11 voturi)    
    decizia TAS (Vineri, 18 mai 2012, 14:05)

    bogdan [anonim]

    Draga Iuliu, de mai multe ori pe parcursul acestui campionat ati afirmat sus si tare ca sunteti cei mai buni, ca aveti cel mai bun lot, etc.Sigur, nu este cea mai corecta decizie, dar aveti ocazia sa demonstrati ca sunteti cei mai buni, pe teren nu la comisii.Asa incat nu va mai smiorcaiti ca niste pipitze sophisticate si jucati fotbal!
    Forza Steaua!
    • +1 (3 voturi)    
      echipa ciobanului jiji (Vineri, 18 mai 2012, 17:56)

      kkciosuldelahamangia [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      ... are deja trei puncte la imasul verde. daca termina pe primul loc, miorita nu va cistiga tot cu hotariri de la comisii ?
      de ce la Ploiesti s-a interpretat intr-un fel: avantaj miorita, iar la Cluj, in alt fel, dar acelasi avantaj: miorita !
  • -2 (8 voturi)    
    Dreptatea nu e si pentru catei (Vineri, 18 mai 2012, 14:22)

    maria popescu [anonim]

    Ca sunt cei mai buni sa mai putini buni, sau deloc buni, nu conteaza. Justetea deciziilor conteaza. Ori nu pare deloc just sa se joace de la 0-0. Ca penalty-ul nu a fost clar e cu totul alta poveste si nu e prima decizie cetoasa de arbitraj din istoria meciurilor de fotbal. Cum as putea sa sper la o justitie dreapta, nepartiniotare in lume daca nici macar in sport nu se exista fair-play? Deprimant. Bafta CFR!
  • -2 (6 voturi)    
    Dreptatea si logica (Vineri, 18 mai 2012, 14:24)

    Telespectator [anonim]

    TAS s-a spalat pe maini. A dat o decizie neutra.
    Daca meciul se rejoaca inseamna ca nu s-a considerat ca a fost o bataie generala in culise si ca nu au fost eliminati un numar de jucatori care sa faca imposibila reluarea jocului. In acest caz, CFR nu are nici o vina ca meciul a fost oprit asa ca nu trebuie sa fie penalizata anulandu-i-se golul marcat. Este ca si cand meciul ar fi fost intrerupt din cauza unei ploi torentiale. Trebuie reluat din minutul in care a fost intrerupt. Este un abuz a Comisiei de Disciplina a Ligii Profesioniste de Fotbal.
  • +5 (7 voturi)    
    regulament (Vineri, 18 mai 2012, 14:41)

    thebblack [utilizator]

    iulica tata, tu te-ai dus la TAS. TAS-ul a zis. sau consideri cumva ca TAS-ul este aservit lui mitica? sau poate TAS-ul incepe sa confirme fiecare decizie a lpf-ului din simplul motiv ca va duceti acolo pentru fiecare cartonas galben luat de o rezerva de la tineret sperante.

    sau cumva singura chestie regulamentara, este urmatoarea:

    CFR Cluj 34 34 0 0 102-0 102
  • +2 (8 voturi)    
    Deciziile LPF si TAS au reusit exact contrariul.. (Vineri, 18 mai 2012, 14:58)

    daniel [anonim]

    Cele doua decizii au reusit sa transforme si pe cei mai vajnici inamici ai CFR Cluj sa se gandeasca de 2 ori cine are dreptate.

    Pana acuma am fost echidistant si fata de CFR si fata de U Cluj. Nu stau in Cluj (am studiat insa la Cluj), asa ca imi era indiferent cine castiga. Dar vazand mizeria actuala, cum o haita de lupi fac legea in fotbalul romanesc, de data asta tin cu CFR. Tin moral cu CFR.

    Deja la UEFA se discuta intens pe tema campionatului romanesc, sunt din ce in ce mai multe voci care cer anchete si sanctiuni ale UEFA impotriva coruptiei de la noi. Chiar daca voi fi acuzat de rautate sau mai stiu eu ce, sunt convins ca aceste santiuni TREBUIE sa apara cat mai urgent si nu voi putea decat sa ma bucur de ele.
    • +1 (5 voturi)    
      subscriu... (Vineri, 18 mai 2012, 16:44)

      meme [anonim] i-a raspuns lui daniel

      gandesc la fel....
  • +1 (3 voturi)    
    Decizia a fost corect (Vineri, 18 mai 2012, 15:52)

    Ciprian [anonim]

    Decizia TAS este ca jocul sa se joace, ceea ce e logic, nu neaparat corect. Este imposibil sa se ia o decizie definitiva, dat fiind situatia creata de Tudor si LPF, rezultata intr-un hatis de sute de pagini.
    Deci, meciul se joaca, dar indiferent de rezultat, TAS poate decide castigarea cu 0-3.

    Nu va agitati, prin urmare. Mi se pare mizerabila atitudinea ziarelor de sport, care manipuleaza subiectul in moduri absolut abjecte. Inteleg ca sunt scrise pentru suporterii Stelei (in mod clar cei mai numerosi) si ca ne dorim cu totii ca acest campionat sa se decida pe teren, insa dreptatea cauzei celor de la CFR este indiscutabila.

    Acum ramane sa vedem cum se termina povestea.
    • +1 (1 vot)    
      Sau poate decide 0-3 pentru ambele :) (Vineri, 18 mai 2012, 17:17)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      Depinde de ce scrie arbitrul în raport...

      Din păcate Tudor nu poate primi 0-3... :D
  • -2 (2 voturi)    
    decizie gresita (Vineri, 18 mai 2012, 15:53)

    c [anonim]

    Nu tin cu CFR dar nu mi se pare corect sa le anuleze acel gol...cinstit era daca se relua jocul din acel minut.si daca se relua de la 1-0 pt Cfr echipa U Cluj ar fi putut sa castige daca sunt mai buni,la fel cum trebuie sa faca si CFR daca se vor campioni ....
  • +1 (3 voturi)    
    Decizie TAS (Vineri, 18 mai 2012, 16:32)

    Florian Warza [anonim]

    Ca tot e tribunal de ARBITRAJ sportiv, TAS-ul trebuia sa-l scoata definititiv di fotbal pe ca.caciosul de Tudor, justitiarul agramat, si sa-l trimita la manastire sa arbitreze partide de volei pe tapsan intre sihastri.
  • 0 (2 voturi)    
    jale! (Vineri, 18 mai 2012, 16:49)

    popestii [anonim]

    Precum tara asa si fotbalul, precum fotbalul asa si infrastructura, precum infrastructura asa si justitia samd. O vagauna mizerabila ce-si devoreaza propriile maruntaie intr-un spectaculos festin scabros. Cum nu ne inghite pamantul odata caci facem rusine speciei prin hotie, neintelegere, dusmanie, xenofobie si prin mirabolanta capacitate de a ne dac foc la valiza, de taia craca de sub noi, de a ne fura caciula si de-a privi inciudat la capra vecinului. Ucidet-ti pentru inceput doar demonul barfei in voi si veti face primul pas inspre iesirea din vagauna puturoasa.
    • -1 (1 vot)    
      erata (Vineri, 18 mai 2012, 17:22)

      popestii [anonim] i-a raspuns lui popestii

      "Ucidet-ti" a se citi "Ucideti" sau "Ucide-ti(..)demonul barfei din tine"
  • +3 (3 voturi)    
    HAHAHA GENIAL!!! (Vineri, 18 mai 2012, 16:51)

    me [anonim]

    "Asta este, vom castiga pe teren" - cu alte cuvinte el vroia sa castige altundeva decat pe teren...
    • -1 (1 vot)    
      vai, (Vineri, 18 mai 2012, 17:20)

      mda [anonim] i-a raspuns lui me

      dar cum le rastalmacesti tu pe toate bibicule...
  • +2 (2 voturi)    
    rejucare pentru milan (Vineri, 18 mai 2012, 18:55)

    adi [anonim]

    Un meci in Cupa Campionilor intre Steaua Rosie si ACMilan s-a intrerupt in prima repriza la 1-0 din cauza cetii si a fost rejucat de la 0-0. Din pacate asa e regulamentul, TAS nu putea lua alta decizie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi