Chivu: Trebuie sa ne vedem lungul nasului - mai mult nu putem!

de A.S.     HotNews.ro
Miercuri, 18 iunie 2008, 2:24 Sport - Stiri Euro 2008

Capitanul tricolorilor, Cristian Chivu a declarat dupa infrangerea cu Olanda ca nationala nu isi poate depasi conditia: "Noi alergam mult, incercam sa recuperam, suntem niste furnicute. Trebuie sa ne vedem lungul nasului - mai mult nu putem!"

"Muncim mult si dupa aceea ii dam mingea lui Adi Mutu sa faca ceva cu ea. E prea putin!" - Chivu.

Chivu crede ca lipsa de experienta a contat cel mai mult in ratarea calificarii si a dat exemplu modul in care am fost egalati de Italia: "Nu e permis sa luam gol intr-un singur minut dupa ce am deschis scorul".
























7687 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    chivu (Miercuri, 18 iunie 2008, 2:39)

    atent [anonim]

    respect,batrane!asa e.Oricum bravo pt.apararea pe care n-a mai avut-o Romania pana acum,dar nu e suficient.Ne mai trebuie niste pase mai bine controlate,sa invatam sa construim un atac bun si mai multa incredere.
    • +1 (1 vot)    
      respect ? (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:41)

      lacosminus [anonim] i-a raspuns lui atent

      Pentru cine respect? mutu si chivu ne-au vandut italienilor. Cum se explica altfel cea mai slaba prestatie a tricolorilor in "meciul generatie"? mutu lufteaza in 6m, de multe ori are mingea dar in loc sa dea drumul la joc si sa paseze la colegii demarcati tine intentionat mingea pana o pierde.... chivu nu da o pasa klumea....Au mai fost meciuri proaste, dar aseara nu au avut nici o intentie sa castige....s-a vazut clar....nu au vrut sa-i incurce pe italieni.....

      Acum ti se rezolva toate problemele asa-i mutule ??? Penalty-ul ala tot de asta l-ai ratat, n-ai vrut sa lovesti mana care te hraneste, ai vrut sa bati tu ca sa nu-i ingropi pe italieni.... nu zic ca avem valoare, dar totusi nici ca aseara nu aratam de obicei.... s-a vazut clar ca nu suntem interesati sa castigam... nu am initiat nici un atac cum trebuie, daca am ajuns la ei in careu a fost din pura intamplare.... cand varful era in centru dadeam pasa pe extrema si cand era pe extrema, pasa mergea in centru.... Cati bani ati luat de la mafiotii de macaronari sandule??? Cooperativa in toata regula.... Ce ti-au mai promis ca-l cumpara si pe banel sa ia si pitzi un comision de la beekali???
  • +1 (7 voturi)    
    un cititor (Miercuri, 18 iunie 2008, 2:52)

    nedumerit [anonim]

    Chivule, asa gandesti si cand joci pentru Inter? ...Si Mutu, cum se face ca atunci cand joaca pentru Fiorentina inscrie, si nu ii este "teama" de olandezii de la Eindhoven , de ex?
    Si Marius Niculae, d-aia e platit cu 2000 de lire/saptamana de scotieni (sursa:wikipedia-ba, au mai semnat fanii scotieni si petitie ca sa-i iasa permisul de munca, sa poate ramane in Scotia), ca e furnicutza???? Nici nu s-a vazut ieri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sa continui cu exemplele???
    MAi bine taci si zi-i ca ti-e rusine, macar din respect pentru fanii care v-au incurajat pana la capat!
    • +3 (5 voturi)    
      re: ... (Miercuri, 18 iunie 2008, 3:10)

      un alt cititor [anonim] i-a raspuns lui nedumerit

      diferenta intre echipa si persoana, maestre. De ce sa-i fie rushine, fiecare a facut ce-a putut, mai mult nu au putut sa faca impreuna punct. Bravo Romania! adevarul ca trebuie sa ne cunoastem lungul nasului, degeaba visezi ca ai cea mai buna echipa sau ca o sa cistigi campionatul cind stii foarte bine ca nu ai cu cine, numa unii nu sint in stare sa vada...
      • 0 (2 voturi)    
        @Trebuie sa ne vedem lungul nasului... (Miercuri, 18 iunie 2008, 11:56)

        ristoiu ion [anonim] i-a raspuns lui un alt cititor

        Trist. Demisia de onoare piţi,
    • +1 (1 vot)    
      pai da (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:04)

      A [anonim] i-a raspuns lui nedumerit

      Pentru ca Fiorentina si altele mai au si jucatori de creatie care sa-l serveasca pe Mutu, nu numai aparatori pe linia de mijloc. Ne lipsesc mingicarii. Uitati-va cum joaca Olanda, sau, mai la indemana noastra, chiar si Turcia! 4-5 jucatori ofensivi in teren pe putin, in acelasi timp. Piturca parca a fost portar, nu atacant, asa face echipa!
  • +5 (5 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 18 iunie 2008, 3:05)

    Vali [anonim]

    Un prim (si probabil ultim) exemplu de liciditate.
    Din pacate, cel care va trebui sa fie cel mai lucid este de parere ca "meciul celalalt a contat mai mult", "baietii erau obositi", "jucatorii au cazut psihic cand au aflat ca italia are 1-0" etc.

    Acel barbugiu imbecil nu a scos macar un sunet din fraza care ar fi trebuit sa fie: "Am gresit! Recunosc partea mea de gresala, recunosc ca am avut calificarea in mana cu Italia si meciul in picior cu Olanda, dar nu am reusit calificarea, drept pentru care imi dau DEMISIA DE ONOARE."

    Noooo.... Vorba lui Orban, care fara a implica politica aici pt ca n-are legatura, a emis totusi un panseu tipic conducatorilor din fotbal sau din orice alta institutie romaneasca: "Nu cunosc institutia demisiei!"...

    Domenech va fi schimbat. Daca nu s-ar fi calificat, Donadoni era la ora asta somer. Dar micul "satana" nu... El stie decat de 6-6 la barbut, sa balmajeasca 3 vorbe cu gura semi-inchisa, si sa-si ceara scuze. Atat...
    • 0 (0 voturi)    
      SUBSCRIU (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:07)

      gabitza_sta [anonim] i-a raspuns lui Vali

      si intaresc tot ce a zis Vali.
      Pitzurca nu stie decat sa tzina coada sus si sa gaseasca vinovati. ca erau obositi, ca erau nu stiu cum....si asteptau mila de la olandezi.

      de parca toate echipele erau fresh, proaspat iesite de la relaxare, numai ai nostri sapasera ogorul si erau ruptzi de oboseala.
      Sa se duca naibii sa isi dea demisia.
      G.
  • +1 (1 vot)    
    Fotbal ca fotbal, dar... (Miercuri, 18 iunie 2008, 3:17)

    Dragos [anonim]

    Fotbal ca fotbal, dar mi-a placut noul echipament al nationalei. :-)
  • +3 (3 voturi)    
    Fain baiat (Miercuri, 18 iunie 2008, 3:34)

    666 [utilizator]

    Slabut si oarecum timid, in copilarie, juca totusi genial fotbal prin curtea scolii.
    Ani mai tarziu, intr-o imprejurare, intr-o discutie, mi-am pus, in gand, problema: el era deja milionar alergand pe pasune, eu deja aveam, cumulat, mai multi ani de scoala decat de viata si castigam in jur de 200 de euro pe luna.
    E drept ca, dpdv al marketingului, el efectiv produce. Mult. Foarte mult. Eu nu produceam, practic, absolut nimic material, palpabil.
    Si totusi, el... alearga. Doar alearga.
    N-ar putea alerga MAI EFICIENT, proportional cu diferenta colosala dintre veniturile de fotbalist rasat si cele de "intelectual" blazat?
    • -2 (2 voturi)    
      blazatule (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:18)

      alin [anonim] i-a raspuns lui 666

      vezi, de-aia esti un blazat, plictisit de viata samd, pt ca te doare de ce face si cat castiga altii.
      ia incearca sa vezi ce poti face sa-ti echilibrezi si tu super pregatirea de care faci caz, cu veniturile. poate ca tu ai o prbl. sau poate ca atata meriti pana la urma.
      cand ai sa te lepezi de o asemenea mentalitate sunt sigur ca ai sa te simti mult mai bine din toate puct de vedre.
      • 0 (0 voturi)    
        De fapt, (Miercuri, 18 iunie 2008, 18:17)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui alin

        daca nu incepeam sa ma compar cu altii, si acum tot pe 2, 3 lei munceam.
        Si, de meritat, meritam exact atat cat credem ca meritam. Cand am inceput sa ma uit pe la altii-n punga, abia atunci mi-am schimbat "valoarea".

        Nu-ti pot multumi pt. sfat, deci.
    • +1 (1 vot)    
      huh? (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:07)

      me [anonim] i-a raspuns lui 666

      Cum naiba aveai mai multi ani de scoala decat de viata, e imposibil ?!?
      • 0 (0 voturi)    
        lol! (Miercuri, 18 iunie 2008, 18:18)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui me

        Uite ca se poate.
        Nu e la fel de rentabil ca un an, doi de liceu sportiv, dar e posibil.
        Si Chivu stie acum ca "se poate".
        De la mine.
  • +4 (4 voturi)    
    Chivu,Mutu si alti razboinici... (Miercuri, 18 iunie 2008, 4:09)

    ardelean [anonim]

    Sa fim seriosi,daca jucati asa la Inter sau Fiorentina, va regasiti pe banca. In fond s-a vazut ca in afara de Lobont,Rat si Tamas,ceilalti nu prea au ce cauta in lot. Tactica lui Pitzurca de a bloca si astepta s-a dovedit o data in plus falimentara. Fotbalul se joaca pe goluri! Puteti spune ce vreti, ci asa antrenor nu avem viitor. Si mai e ceva,generatia asta este una de ratati!NU exista un lider,un distribuitor de pase,un creator. Aruncam mingea spre Mutu si daca avem noroc bine, daca nu,nu. Distanta de la echipa voastra la cea din 94 este enorma! Vorbiti mult si faceti tare putin. Cu Sandu la FRF am mereu sentimentul ca balcanismul este orientarea voastra. Balcanismul si blaturile.
    • +2 (2 voturi)    
      no hope (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:10)

      A [anonim] i-a raspuns lui ardelean

      Adi Ilie a fost ultimul mare jucator pe care l-am avut.
      Iar ce mai vine din urma, rarisimi cati sunt, nu prea sunt selectionati, pt ca Piturca nu face echipa cum o facea Boloni, de exemplu, sa promoveze valori, ci o face sa-i vanda jucatorii lui Becali. Si nici din aia nu stie pe care sa-i bage in teren si cand!
  • -1 (3 voturi)    
    Rusine Chivule ! (Miercuri, 18 iunie 2008, 5:06)

    george [anonim]

    Pur si simplu n-am inteles ce a jucat Chivu in acest
    joc si de ce nu a fost schimbat. Nu s-a
    implicat in joc si nu a sprijinit deloc faza ofensiva.
    Diferenta mare intre cum au luptat turcii pentru calificare si cum am luptat noi.
    Ce strategie a avut Piturca si de ce l-a pus capitan
    tocmai pe unul care in loc sa traga echipa spre atac a pus numai frina.Trebuia de mult sa-ti vezi lungul nasului Chivule!, pacat de suporteri, nu meritau !
  • +3 (3 voturi)    
    Bai Chivule.... (Miercuri, 18 iunie 2008, 5:23)

    Alius [anonim]

    Pai daca numai atat puteti, pensionati-va tata si lasati pe altii care pot mai mult!

    Nu inteleg de ce va mai agitati sa va calificati pe la turnee... Stati mai acasa si jucati bambilici!

    Vai de capul vostru!!!
  • 0 (4 voturi)    
    modest, muncitor, inteligent (Miercuri, 18 iunie 2008, 5:42)

    happyeveryday [anonim]

    cristi chivu . asa da roman . ceilalti (nu numai fotbalisti desigur) , asteptam sa mai evolueze . pt ca in realitate ne aduc mai multe deservicii noua tuturor .
  • 0 (2 voturi)    
    A fost blat (Miercuri, 18 iunie 2008, 5:44)

    georgelat [anonim]

    Chiar nu sesizeaza nimeni ca a fost blat? Romanii au vrut sa piarda. Cifrele vorbesc mult mai clar. Sa ai posesia balonului doar 31% arata ca romanii nu au jucat? Oare cati bani au primit romanii de la italieni sau poate chiar de la organizatori ca sa tranteasca jocul? Nu vom sti niciodata. Dar sa nu faci nimic impotriva unei echipa de rezerve care au facut eforturi foarte mari in prima repriza ca sa nu inscrie mi se pare foarte ciudat.
    Prostii de romani au cheltuit o gramada de bani ca sa-si sustina favoritii si ei trantesc meciul intr-un mod josnic
    • 0 (0 voturi)    
      100% de acord (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:47)

      lacosminus [anonim] i-a raspuns lui georgelat

      mutu si chivu au vandut meciul italienilor....
      RUSINE !!!! Astia nu sunt jucatori de nationala!!! Sa isi ceara scuze suporterilor si sa lase locul altora care vor sa joace fotbal.... mutu nu a alergat dupa nici o minge.... cand primea pasa, tinea mingea pana o pierdea cu toate ca langa el avea coechipieri demarcati..... in 6m da pe langa minge... voi ati vazut altceva la mutu ???

      (sa nu mai zic de penalty-ul cu italia.... stia ca daca da gol, italienii merg acasa, asa ca nu a vrut sa-i ingroape)
  • +4 (4 voturi)    
    Suporterul moldovean (Miercuri, 18 iunie 2008, 6:43)

    George Popovici [anonim]

    După înc-un meşi pierdut,
    Mâniet pi şi-a văzut,
    Pi moldovineşti spurcă.
    Nu pi-ai noştri, piPi…ţurcă!
    • 0 (0 voturi)    
      Suporterului Sholdovean (Miercuri, 18 iunie 2008, 12:26)

      kukubau [utilizator] i-a raspuns lui George Popovici

      BRAVO !!!...
      Nota 10 (zece) + felicitari !..... :)) :)) :))
    • 0 (0 voturi)    
      Tare, frate (Miercuri, 18 iunie 2008, 13:45)

      Putirca [anonim] i-a raspuns lui George Popovici

      Super.
      M-am stricat de ras :)))
  • +2 (2 voturi)    
    putem (Miercuri, 18 iunie 2008, 7:26)

    andy [anonim]

    n-a fost vorba de putirinta, mai degraba ne-am batut joc de o multime de ocazii
  • +3 (3 voturi)    
    Romanii adevarati sunt cei de acasa si cei din tri (Miercuri, 18 iunie 2008, 7:49)

    Romanul [anonim]

    "Atat am putut", asta e abordare de roman la un meci, la o asemenea competitie. Cu o asa mentalitate nu vom castiga niciodata o competitie. Cat priveste meciul, s-a plecat din start ca la pomana, ca olandezii ne dau punctele sa nu intalneasca Franta sau Italia. Si daca nu aveau portar nu castigam. Ati vazut la olandezi ? pase, determinare, dorinta de a juca si a castiga chiar si rezervele. Cat priveste Chivu, o fi mare unde o fi dar la meci nu a fost nul, a fost varza, numai pase de maidan, Nicolita dadea pase la spectatorii din tribune, si echipa nu a jucat deloc. Iar antrenorul Piti, uitativa la el si spuneti daca vom castiga vreodata vreo competitie.
    Cand vezi unele echipe cum joaca cateodata ti-e jena ca esti roman si pacat de romanii din tribuna si cei de acasa care traiau meciul de o mie de ori mai mult decat cei de pe teren.
    • 0 (0 voturi)    
      pacat! (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:58)

      Ali [anonim] i-a raspuns lui Romanul

      in primul rand vai de mentalitatea noastra lasand la o parte mentalitatea jucatorilor sau a lui piturca .... asa suntem noi : daca ar fi castigat in meciul de aseara i-am fi ridicat in slavi atat pe jucatori cat si p piturca ... dar au pierdut si sunt aspru judecati! si are dreptate chivu sa ne vedem totusi lungul nasului , atat ei cat si noi suporterii . asta e , pana cand nu se va schimba mentalitatea de roman nu se va schimba nimic altceva nici in sport nici in politica nici in nimic altceva .
      ziua buna
  • +2 (2 voturi)    
    Sa ne vedem lungul nasului, in toate. (Miercuri, 18 iunie 2008, 7:51)

    hotnewsfil [utilizator]

    Marele castig al iesirii noastre pe scena celebritatilor fotbalistice nu este numai pentru echipa nationala, ci pentru noi, toti romanii, fiindca ni s-a oferit o ocazia sa iesim din zona tamaierilor "de familie", sa vedem pe ce lume traim, care ne e locul in lume.
    Asadar, sa ne vedem lungul nasului nu numai in fotbal, ci in intreaga ierarhie a tarilor.
  • +1 (1 vot)    
    bv cui?Italiei doar! (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:08)

    gabi [anonim]

    comentariile sunt de prisos..."ne vom da sufletul pe teren!"...aiurea! poate tocmai pentru ca ne cunoastem limitele,ar fi trebuit sa nu renuntam asa usor!nea Piti : lasa-ne!lasa-ne!
  • +1 (1 vot)    
    pacat (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:09)

    un roman [anonim]

    Pacat ca jucam fara sa atacam. Pacat ca nu stim sa valorificam o sansa si am avut sansa. Pacat ca nu vem un antrenor care sa vrea sa atace, care astepta ca altii sa faca ceva pentru echipa. Cred ca spera la 0-0 in celalalt meci. Ceea ce probabilistic nu s-ar fi intamplat si nici nu s-a intamplat. Am ajuns din itamplare le europene, am facut ceva puncte din intamplare nu este nici un merit al antrenorului (poate ce excepti primului meci) in rest conceptie de "da Doamne"
  • +4 (4 voturi)    
    blazarea tricolorilor (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:15)

    sorin [anonim]

    Domnule Piturca, cumparati caseta meciului Turcia - Cehia, unde antrenorul a tras echipa tot timpul in atac si nu in aparare, nu ca Piturca care se uita la ceas sa nu cumva sa piarda avionul spre insulele Bermude. Iar jucatorii, sa mearga la cnematograf sa vada cum mor pe teren jucatorii turci, carora le ieseau plaminii pe nas pe gura si pe urechi de erau sa moara pe teren. Vai de capul vostru de blazati.
    • +1 (1 vot)    
      asa e!!!!! (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:33)

      ady [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Plus de asta e pacat ca Turcia si Croatia sunt puse fata in fata in sferturi si vor trebui sa lupte si sa se elimine pt. ca altfel vedeam o finala intre cele doua echipe care nu au jucatori de talia Olandei sau de talia celorlalte echipe mult mai titrate. Oricum o sa vedem un meci intre cele doua din care tre' sa invatam ceva daca mai vrem sa participam, dar cred ca mai bine stam acasa si ne gasim scuze din preliminarii decat sa ne facem de ras la competitia in sine. Piturca ar trebui sa-si dea demisia si nu sa astepte sa fie demis, lucru care cred ca nu se va intampla pe motiv ca , cica "am facut o impresie frumoasa" . Intr-adevar, parca si acum aud comentariul crainicului TVR-ului care zicea "Cocis a sarit frumos la cap" si multe alte, si ma intreb - oare e suficient?
      • 0 (0 voturi)    
        Olanda (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:20)

        me [anonim] i-a raspuns lui ady

        Bai, eu stau in Olanda si vreau sa zic ca e absolut normal sa joace asa. Astia pe-aici se cam plictisesc de ploaie, vreme proasta, un stil de viata cam "spartan", etc asa ca toata ziua joaca numai fotbal. Se uita pe mobil la clipuri cu driblinguri, joaca toti turcalrtzii si arabetzii prin parcuri etc. Sunt prea tanar ca sa stiu, dar cred ca asa era la noi pe vremea socialismului: n-aveau ce face pustii si jucau fotbal. Acuma se joaca toata ziua pe PlayStation si se uita la televizor, n-au ce demonstra. De unde si diferenta dintre generatia din 94 si asta de azi... Ce mingicari aveam atunci (cam ca Olanda azi) si ce blazati smecheriti avem acum...
  • +2 (2 voturi)    
    Nu rezultatul e problema.... (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:16)

    Aurel [anonim]

    Supararea este ca echipa Romaniei nu a jucat cum stie si poate sa joace. Jocul a parut un blat in favoarea italienilor. Cauzele acestui blat ar putea fi.......
    • +2 (2 voturi)    
      EXACT (Miercuri, 18 iunie 2008, 10:14)

      moi [anonim] i-a raspuns lui Aurel

      12 milioane datoria lui mutu, combinatii gen becali, & co
  • 0 (2 voturi)    
    fraier (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:33)

    un [anonim]

    //// de chivu si-a batut joc de meciul de asaeara... pana si mutu i-a aratat obrazul.. ia zic dom chivu cati bani si ce contracte ti-au promis italienii ca sa tradezi echipa si tara noastra? si de ce magaru d erazvan rat care mereu rupea banda stanga si centra de 30 ori pe repriza ieri nu a trecut de centru terenului decat de 4-5 ori in 90 min? de ce dati vina mereu pe mutu pt un 11 metri care putea fi ratat de oricine? piturca e depăsit complet... nu tactica, joaca cu pitici cretini gen nicolita si fl. petre... cand vom invata sa avem jucatori de 1.80 m minim pe fund si mijloc?iar in atac ultra rapizi gen mutu sau bratu, lasat de aiurea acasa?
    • +5 (5 voturi)    
      mutu (Miercuri, 18 iunie 2008, 9:47)

      djn [anonim] i-a raspuns lui un

      intradevar, mutu nare nici o vina
      ce sa faca daca nare cu cine combina
      cu cine pasa...............
      natzi vazut ca ba era in fatza ba venea sa ajute apararea....
      e vina lu pitzurca in mare parte pentru ca nu a format o echipa de la inceput
      degeaba io bagat la sfarsit pe dica si petre la sfarsit dupa ce era frecat meciu.
      Si apararea noastra o fost jalnica.
      Asha e daca mizam pe faze jalnice de genul" cel mult sa luam 2 goluri si sa faca egal ita- fra" si nu atacam ca in meciul cu italia care o fost un meci splendit
      d
      si se putea si atunci mai mult..........
  • +4 (4 voturi)    
    Poate am doar eu impresia, dar... (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:56)

    Florin [anonim]

    S-au rugat de noi sa-i batem. Dar mergem acasa cu fruntea sus macar ca am realizat mai mult decat am crezut. Bravo suporterilor, care au incurajat echipa pana la capat. Bravo baietii, nu uitati ca ne asteapta un campionat mondial. Hai sa jucam si acolo. HAI ROMANIA!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ba eu cred ca putem mai mult (Miercuri, 18 iunie 2008, 9:12)

    Un ex-suporter [anonim]

    numai ca nu ne dam interesul! cum poti spune dupa ce meci au facut cu italia ca nu puteam mai mult cu olanda??? aia nici nu aveau chef sa joace!! suteti penibili! mai bine adunati niste suporteri din tribune si ii lasati pe ei sa joace in locul vostru!
  • +4 (4 voturi)    
    interes (Miercuri, 18 iunie 2008, 9:21)

    John Doe [anonim]

    Poate vom afla si noi candva cati bani au intrat in buzunarul lui Piti de la Gigi ca sa il tina pe Nicolita titular. NU e aberatie ! Sa nu mai vb de tacticile selectionerului care cunoaste atat de bine Olanda. Cand vom avea si noi un antrenor care sa nu aibe in cap meciuri la egal? Cum masa sa intri pe teren cu 4 aparatori cand tu stii ca trebuie sa castigi, mai mult, la pauza nu faci nici o modificare avand cunostinta de scorul din celalalt meci. Romania avea nevoie de victorie dar a intrat in teren cu un singur varf, care a jucat pe post de mijlocas. Vreau sa stiu io o sg echipa, in afara de romania, care daca stie ca ceilalti joaca cu rezerve inmoaie jocul. Vb aceea: Tara de ... atentate de ...., jucatori de ... NU AI CU CINE BA !!!, ...niste tarani.
  • +1 (1 vot)    
    Mare realizare (Miercuri, 18 iunie 2008, 9:44)

    John Doe [anonim]

    Scopul lui piti ca si pana acum, sa nu vina acasa cu capul plecat si fara puncte. Cine suntem noi ca am scos 2 puncte in grupa mortii. Jucatorii primesc remuneratii de la andrenor pt tot ce au facut in acest campionat. Piti, desteapta-te, orice roman si-ar fi dorit mai bine sa vii acasa cu 0 puncte si sa arati ca esti antrenor si ai o echipa care stie sa joace fotbal. Lasa frate mentalitatea asta ca am tinut piept campioanei si vicecampioanei mondiale si asta e o realizare. Esti zero ca antrenor daca gandesti asa.
  • +2 (2 voturi)    
    diferente (Miercuri, 18 iunie 2008, 9:59)

    radu [anonim]

    Cateva diferente intre Olanda si Romania:
    Prima echipa a Romaniei a fost batuta de rezervele Olandei
    Avem cativa jucatori buni care nu stiu sa joace in echipa Romaniei (au un sentiment de superioritate pe care nu-l au la echipele de club)
    Cei mai multi dintre jucatori au probleme tehnice grave: la stopuri sare mingea din ei mai ceva ca din gard, pasele sunt niste chestii aleatorii: nu se stie niciodata daca vor ajunge la cel la care trebuie sa ajunga (de fapt cred ca nici ei nu stiu cui vor sa paseze).
    Iesirea din aparare se face mult prea des la intamplare si doar din intamplare prin pase catre mijlocasi si atacanti.
    Cel mai grav: jucatorii nostri par sa nu gandeasca pe teren.
    Si acum pentru Piturca: este pacat ca un fost atacant de succes nu pune in aplicare tactici mai ofensive si mai "agresive" (de ex. un pressing EFICIENT). Este pacat ca i-a reusit strategia cu Franta si Olanda dar nu a reusit sa pregateasca o tactica adecvata meciului cu Olanda (desi, dintre toate echipe, stia cel mai bine echipa Olandei).
    In concluzie: trebuie schimbat mult; trebuie pornit in primul rand de la tineret; trebuie elimitati din fotbal persoane nocive precum Dragomir, Sandu, Becali, Borcea, Mititelu si altii. Cei care ar trebuie sa aiba functiile lor ar trebui sa aiba, printre altele, si un rol educativ. Din pacate acestia au exact ceea ce nu trebuie pentru a educa (de fapt mi-e teama ca au exact opusul: ii inveta pe jucatori sa insele, sa triseze, sa cumpere acolo unde ar trebui sa castige, si sa nu munceasca iar atunci cand se intalnesc cu unii care chiar muncesc nu stiu ce sa faca)
  • 0 (0 voturi)    
    pacat (Miercuri, 18 iunie 2008, 10:03)

    sorin [anonim]

    La sosirea in tara a magnificei echipe care au demonstrat ca au curaj,ca sunt motivati,pregatiti fizic si mai ales psihic,impreuna cu magicianul Piturca,ar fi trebuit sa ii asteptam 15000 si sa le cantam imnul national,la fel ca si suporterii de pe stadion care au crezut pana in ultimul minut ca sub pielea de soricel a echipei se afla un leu turbat si s-au inselat k de obicei, iar pe peretele aeroportului sa ruleze mare si cu sonor maxim meciul cu Turcia.Nea Piti poate vrei sa te muti la turci ..........
  • +2 (2 voturi)    
    RUSINE ! (Miercuri, 18 iunie 2008, 10:07)

    vali [anonim]

    Rusine sa va fie ! V-ati batut joc de 23 milioane de romani prin atitudinea voastra la meciul cu Olanda.

    Cum poti juca atat de prost, fara sa dai tot ce ai mai bun, fara sa dai toata energia pe care o ai, intr-un meci atat de important? Si mai ales cum poti juca atat de prost dupa doua meciuri bune inainte ?

    Niciunul dintre voi nu mai merita sa poarte tricoul nationalei !
  • +3 (3 voturi)    
    astia suntem (Miercuri, 18 iunie 2008, 10:19)

    Liviu [anonim]

    Cu Marius Niculae vrem noi sa castigam??? Aoleuuu... Sau cu Daniel Niculae care n-a facut nimic in 2 meciuri? De ce nu Marica??? Are meciuri de Champios League nu ca Mariusica sau Daniel. Aaa, am uitat, nu l-a bagat antrenorul ca nu i-a placut cum s-a incalzit!!! Adica, domnule Piturca? De-aia sunteti pus acolo, trebuia sa-i tfi ras in sut in f...d si sa-l puneti la incalzire, asta fac adevaratii antrenori. Dar...astia suntem, poate reusim in Africa...adica peste alti 2 ani.
    • 0 (0 voturi)    
      liviu ..the best (Miercuri, 18 iunie 2008, 19:09)

      someone special [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Hai bah liviule,ca nu esi cu nimic mai bun ca ei!Sau vrei sa vii tu antrenor la nationala ....no way...tu poti fi un real antrenor!LOL
  • +1 (1 vot)    
    va multumim! (Miercuri, 18 iunie 2008, 11:10)

    resita31 [anonim]

    Va multumim pt atat cat ati putut face! Speram ca pe viitor sa fiti mai buni, mai ambitiosi si cu conditie fizica de adevarati performeri de nivel mondial si sa reusiti (si pt voi) sa duceti drapelul pe catarg, asa cum reusesc (de obicei) alti sportivi de la noi din tara, mai putin mediatizati si mai putin platiti ca si voi!
  • +2 (2 voturi)    
    mare pacat (Miercuri, 18 iunie 2008, 11:26)

    Marius [anonim]

    Asa e , din pacate doar cu aparatori si atacanti nu poti castiga. Eu am ramas masca cand am vazut ca se juca la mijloc ca si in curtea scolii, 95% din pase fara nici o adresa . Deja Adi Mutu se dispera de cate pase aiurea erau date. Linia noastra de mijloc a fost inexistenta in atac ba chiar de multe ori penibila.Bravo suporterilor, lui Lobont care alaturi de linia de fundasi Rat, Contra , Tamas, Goian au fost singurii care au fost pregatiti cu adevarat pentru acest Euro, fizic si mental. Bravo si lui Mutu care din pacate fizic dupa meciul cu Italia a picat.
    SI mda atitudinea a fost clar gresita nu treabuia sa jucam la egalul frantei cu Italia de 0-0
  • -2 (2 voturi)    
    rusine (Miercuri, 18 iunie 2008, 11:49)

    oprea [anonim]

    chivu sa nu se dea mare ca nu e
  • +1 (3 voturi)    
    Ati fost buni, baieti! (Miercuri, 18 iunie 2008, 11:56)

    Oana [anonim]

    I-am incurajat, si au facut ce au putut. Deocamdata sa zicem merci ca n-am plecat cu coditza intre picioare, batuti mar de toate 3 echipele din grupa. Nu e rau, si alta data va fi mai bine! S-a simtit ca au pus suflet baietii nostri. Daca se intampla altfel, si ne calificam, asa-i ca toata lumea ii lauda de mama focului? Nu e vina baietilor ca Olanda e un dragon care scoate flacari chiar si prin rezerve.
    Respect, Nationala Romaniei!!!
  • -1 (1 vot)    
    Am stricat strategia olandezilor ! (Miercuri, 18 iunie 2008, 12:06)

    Nemo [utilizator]

    INCREDIBIL ! Olanda a jucat (prima repriza) sa califice Romania iar Romania a jucat (tot meciul) sa califice Italia.
    Numai SATANA putea reusi o asemenea strategie.
    Cu tot efortul rezervelor olandeze de a evita poarta noastra, nu le-a mers !
    Sa-si dea singuri gol, iar n-au putut (nu au Banel).
    Exista doar doua explicatii posibile. Ori s-a inteles COSA NOSTRA a noastra cu COSA NOSTRA a lor, ori ai nostri nu sunt in stare sa castige un meci important nici cu ajutorul adversarilor (alternativa probabila).
    Olandezii epuizati dupa prima repriza de atatea ratari reusite si, exasperati de rezistenta a lor nostri impotriva victoriei Romaniei, s-au scapat sa ne dea doua goluri si sa piardaaacastige meciul.
    La "echipa" noastra mi-a placut surpriza ca au invatat vorbele imnului national. Daca le-ar fi tradus si pe teren, acum eram in sferturi.
    Am ramas, totusi, cu mandria pentru o galerie maturizata. Bunii nostri suporteri de acolo, ca si noi cei de acasa, meritam mai multa daruire din partea adunaturii ghiftuite si blazate a lui Piturca. Lobont a fost o exceptie.
    GENERATIA DE FIER VECHI !
    • -1 (1 vot)    
      lui Nemo (Miercuri, 18 iunie 2008, 12:20)

      kukubau [utilizator] i-a raspuns lui Nemo

      "Olanda a jucat (prima repriza) sa califice Romania"....
      CEEEE ???..... Olanda a jucat TOT MECIUL la victorie !!!..... Nu au uitat cum i-am batut la Constantza !!!...

      RESTUL .... e BLAT cu Italia !!!..... Macaronarii sunt in stare sa puna la bataie si 10 milioane de euroi ca sa se califice !!!..... Vezi finala MILAN - Steaua: 4-0..... italienii recunosteau c-a fost VANZARE ordinara !!!
      .........somn usoooooooor............. CAPITALISTILOR !....
  • -1 (1 vot)    
    pacat (Miercuri, 18 iunie 2008, 12:14)

    luk [anonim]

    Pacat ca tocmai Chivu gandeste asa. S-a vazut si in teren mentalitatea asta paguboasa.
    Eu am impresia ca am pierdut calificarea in primul meci. Ne-am bucurat ca am luat un punct si la final s-a vazut ca Franta era echipa de batut in aceasta grupa.
  • +1 (1 vot)    
    BuuuuuuuuuuuuuuHaHaHa !!! (Miercuri, 18 iunie 2008, 12:15)

    Cetentereseaza [anonim]

    BLAT_BLAAT_BLAAAT !!!......
    Italienii au cumparat "la pachet" toata Natzionala Romaniei !!!....
    La fel ca-n 1989, la MILAN-Steaua: 4-0 !!!!......
    ...unii "tovarasi" STIU ce / cum !!!......
  • +2 (2 voturi)    
    pentru kukubau (Miercuri, 18 iunie 2008, 13:12)

    haga-waga [anonim]

    Si ce voiati? Sa-si dea olandezii gol singuri? Si n-au vrut bataviii sa castigam noi, au tras pentru macaronari? Pai daca voiau, luam cel putin cinci boabe, daca nu mai rau. Unde s-a pomenit ca Van Persie si Robben, care i-au executat fara mila pe italieni, sa rateze singuri cu portarul din poziti din care si juniorii mici inscriau? Iar golurile olandezilor - cel putin al lui Huntelaar - au fost asa, ca s-au nimerit, nu ca au vrut neaparat. Dar daca apararea noastra "cazuse psihic"...Sa va fie rusine, "stranieri" din "nationala" Romaniei! Cat despre mata, dom' Piturca, ,mai lasa-ne cu orgoliul de primadona, care lasa jucatori buni pe margine si-i lasa in teren pe alde Banel Nicolita sau Cocis. Mai bine ia-ti jucariile si pleaca, daca nu ai invatat ca numai apararea nu ajunge. Hai pa!
  • 0 (0 voturi)    
    BLAT !!! (Miercuri, 18 iunie 2008, 13:50)

    Nasu [anonim]

    Ai nostri, ca brazii.
    La asta ne pricepem cel mai bine ... o spagutza acolo.
    Lasa-i pe fraierii de acasa, le spunem ca am fost obositi, ca ne-am infiorat cand am auzit la pauza rezultatul din celalat meci si la sfarsit le trintim prin vocea marului antrenor, ca ne-am comportat de fapt onorabil.
    RUSINE !!!
    PITU, PITU, PITU.
    Miiiiaaaaauuuuuuuuuuuuuu.
  • +2 (2 voturi)    
    pacat pacat pacat! (Miercuri, 18 iunie 2008, 13:57)

    hapciu [anonim]

    pacat ca nu au jucat cu olanda!
    ma intreg cum naibii au putut juca cu italia???? si cu olanda care s-a vazut clar ca nu vor sa ne bata nu au aratat nimic.
    oricum, fara atac nu se castiga "d-le" piturca.
    atata timp cat la frf si la liga e plin de mafioti, si de-alde becali in tot fotbalul romanesc nu vom ajunge nicodata nicaieri.
    pacat. cu generatia de aur nici nu poate fi vorba de comparatie. imi voi aduce mereu cu placere meciul romania-columbia (3-1 pentru ai nostrii...aviz piturca au marcat 3 goluri), meciul cu argentina (3-2)...aviz piturca au marcat 3 goluri.....
    acum nimic...decat un gol.
    felicitari lui mutu, chivu, goian, rat, contra! dar numai ei nu-s suficienti! avem nevoie de atacanti mai neica piturca! a te baricada in fata portii (si cu olanda nici macar), nu-i o tactica...e turca!!!
    inca odata pacat, mi-ar fi facut o bucurie imensa sa-i trimitem acasa pe macaronari....
    am sperat prea mult..deja ma vedeam cu steagul la birou sa crape macaronarii de ciuda!!!
    offff.....
  • 0 (0 voturi)    
    go to bed (Miercuri, 18 iunie 2008, 14:37)

    cita [anonim]

    ce sa mai ziceam....sunteti obositi...trei meciuri ...un gol...shame!
  • 0 (0 voturi)    
    Nationala (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:01)

    alex [anonim]

    Ma distreaza ca atunci cind se vorbeste pe strada sau aiurea de Nationala Romaniei, lumea se include cumva in aceasta Nationala: de ex. "am facut egal cu Franta", "ii vom bate pe italieni" etc. Dragilor, nimeni, repet, nimeni in afara de cei selectati in lot nu poate fi inclus in acel generic "noi". A, ca Nationala Romaniei reprezinta Romania, este cu totul alta poveste. Fotbalistii nu sint datori fata de cele 23 de milioane de romani (nu cred ca sint atitia in spatiul carpato-danubiano-pontic, in fine); ei isi sint datori, in primul rind, lor. Ei s-au calificat, ei si-au ratat sansele. Asta e.
  • +1 (1 vot)    
    Decont (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:18)

    SEL [anonim]

    Parerea mea este ca suporterii care s-au deplasat la meciuri ar trebui sa ceara de la federatie sa fie despagubiti, macar sa le fie decontate cheltuielile (ca au de unde). Ei si-au facut treaba, echipa... nu. E simplu.
  • 0 (0 voturi)    
    doare (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:19)

    fabregas [anonim]

    ce mai comentam atat ... nu vedeti ca se lipea mingea de gheata olandezilor ... iar la ai nostri nici macar o preluare nu a fost reusita, nu au tehnica individuala de loc , nu au talent ,cu asta te nasti si prin munca si sudoare il perfectionezi...
    p.s.
    cred ca robben a avut prenadez pe ghete....sau aracet
  • 0 (0 voturi)    
    Trebuie sa jucam la victorie (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:21)

    mbr74 [anonim]

    Haideti sa fim seriosi, rezultatul meciului Italia - Franta nici nu treabuia sa ne intereseze. Noi trebuia sa jucam la victorie dar noi nu am am avut 2 ocazii clare de gol in acest meci.
    Ori jucatorii se vedeau deja calificati ? Ori Piturca numai stapaneste vestiarul si nu a stiut sa ii monteze ? Ori, si aici e grav, Piturca asa a gandit meciul, crezand ca un rezultat egal ne va califica ...
    Daca aparare sa spunem ca mai avem , desi fara Goian si Radoi suntem ce verzele in fata oilor ... de atac si mijloc creativ nu se pune problema ... Doar cu Mutu , care aseara a tacut destul de mult, nu putem sa speram ca ne vom califica la mondiale intr-o grupa cu Serbia, Franta si Austria ...
    Sa auzim numai de bine
  • 0 (0 voturi)    
    Fundu-n poarta (Miercuri, 18 iunie 2008, 15:32)

    Lary [anonim]

    Generatia de aur se baga cu fundu-n poarta si se apara jucand pe contraatac asa se apara si acuza Chivu cand se simtea agasat de comparatiile rautacioase ale presei.Da' voi Chivule ce ati facut tata,ce naiba ati jucat hent(ca Nicolae) si v-ati Bagat Poarta in Fund(ca sa fiti mai ai dreacu').Mai tineti-va pliscu si jucati asa cum vrea si doreste o tara de 22 milioane de oameni care mai nou daca nu ati aflat nu se mai multumeste cu putin si vrea mult pt. ca devenim din ce in ce mai pretentiosi si bine facem.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu stii ce spui... (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:24)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Lary

      Am ingenuncheat invingatoarea Italiei si Frantei obligind-o practic sa ne dea doua goluri si putem spune ca ne-am dorit infringerea mai mult decit adversarul.
  • 0 (0 voturi)    
    grupa "mortii" (Miercuri, 18 iunie 2008, 16:13)

    anonimu' [anonim]

    asa vad eu grupa noastra: Olanda cea mai buna merita sa ia CE 2008, Italia ca deobicei echipa norocoasa, Franta si Romania 2 echipe care s-au batut singure, ambele in meciurile lor cu Italia. cum frate sa iei gol in 30 sec, dupa ce ai marcat cand echipa adversa are moralul in chiloti? la asta numai romanii si francezii pot raspunde.
  • 0 (0 voturi)    
    Mutu + Chivu + Pitzurca = .. (Miercuri, 18 iunie 2008, 17:09)

    gigel [anonim]

    .. = emo. Ca sa reutilizez acest termen intens utilizat in ultima perioada, pusi impreuna, cei trei si restul companei s-au comportat ca niste pusti speriati gata sa se sinucida la prima dificultate intalnita.
  • +1 (1 vot)    
    BLAT (Miercuri, 18 iunie 2008, 17:29)

    BLAT [anonim]

    a fost blat.au vandut meciul.nu toti,mutu.chivu.gasesc ei ceva in conturi cand se intorc in italia........
    miseii
    pai astia urla pe posturi ca a fost blat si la noi nimeni nu zice pas. nu a fost nici neputinta ,nici greseala,nici lipsa de vointa. a fost blat ! in care meci l-ati mai vazut pe marele chivu sa dea 28 de pase gresite din tot atatea ? da chiar ne iau de prosti astia . mari penali...mari de tot
  • 0 (0 voturi)    
    ARE DREPTATE (Miercuri, 18 iunie 2008, 18:41)

    Alex [anonim]

    Chivu are dreptate. Mai mult nu poate AFARA!
  • 0 (0 voturi)    
    RATATILOR (Miercuri, 18 iunie 2008, 19:24)

    RATATILOR [anonim]

    nu mai pupam asa curand performantele generatiei de aur
    asta este generatia ratatilor, a fitelor de fotbalisti care alearga bezmetic si nu au macar habar unde trebuie sa dea golurile
    baieti daca nu v-a spus nimeni fatbalul se joaca pe goluri, frate!
    rusine ca v-ati batut joc de sperantele unui popor amarat care gasea in fotbal una din putinele alintari in aceste zile de cacao oferite de iubitii nostri conducatori
    solutia: curatenie generala incepand de la virful federatiei si lgii profesioniste; toti cei care au halit banii contribuabilor sa fie dati afara si sa incepem constructia unei echipe nationale fara fite si impotenti in ale fotbalului....
    multumiri publicului care a dovedit inca o data ca iubeste o echipa care nu merita acest lucru!!
  • 0 (0 voturi)    
    Generatie de .... (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:28)

    Maximus [anonim]

    Ai dreptate Chivu.Sunteti o generatie fara valoare,aseara s-a demonstrat.DE cativa zeci de ani se asteapta o performanta de exceptie,dar degeaba ,pemtru ca voi asa spune-ti mereu suntem obositi,nu putem,dar ce dracu sunteti handicapati,altii au zece picioare si 20 de plamani.Ne-am cam saturat sa tot ratam ,ar trebuii sa nu mai vina nimeni pe stadion sa va duceti de unde ati venit.Auzi la ei au cedat psihic,dar ce dracu, sunteti retardati mintali,nu aveti nici un pic de ambitie,de vana in voi.Ce a jucat aseara echipa nationala, care a dezamagit CRUNT cum numai ei stiu sa faca nu se cheama fotbal. Una peste alta au dreptate nu pot sa faca mai mult, poate din cauza Cretinilor din conducerea cluburilor care au desfiintat tot fotbalul din RO cu rahaturile lor de blaturi si alte mizerii imputite.SA VA FIRE RUSINE PATRONILOR DE CLUBURI <MI-E SCARBA DE VOI!
  • 0 (0 voturi)    
    Chivu ... adevarul adevarat! (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:04)

    Filimonovici [anonim]

    Stimabili concetateni ROMANI si sustinatori ai nationalei. Sunt un cititor din Italia. Vreau doar sa spun ca pana in momentul in care au castigat italienii erau de parere ca echipa nationala a Italiei ersa o echipa de c....at. Dupa ce au castigat, nici un castigator al marelui premiu la loto nu era mai fericit si mai suporter decat ei. Laudau echipa de parca ar fi fost 11 Maradona. La fel si romanii, iubesc nationala doar daca castiga. Este si normal, femeile la fel fac, aleg barbatul cu muschiul mai mare. Nu vreau sa spun ca suntem o natiune de muieri, vreau sa spun exact ce a spus Chivu. Deschideti ochii, mai mult nu putem. Nu are rost sa asteptam ca o echipa ce nu a mai participat la vre-un turneu final de aproape 10 ani, sa castige campionatul european. Nu avem cultura fotbalistica. Italia a castigat 4 campionate mondiale domnilor. In Italia se joaca fotbal domnilor. In Romania abia am inceput sa jucam "pe bune" (vezi CFR Cluj campioana). Pana acum in Romania eu te cumparam pe tine tu il cumparai pe altul si uite asa castiga Steaua sau Dinamo campionatul. In concluzie ... atat putem, atat facem !!!
    Respecte Chivule !!!
    • 0 (0 voturi)    
      imi pare rau ca te contrazic, (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:38)

      dar.. [anonim] i-a raspuns lui Filimonovici

      ... nu faptul ca au pierdut doare, ci modul in care au facut-o. Una era ca intr-adevar, sa dea tot ce puteau din ei, sa atace, si sa piarda cu 2-0, atunci intr-adevar ziceai, asta e, atat au putut. Da, de acord, principalul "tartor" la aceast ultim ridicol meci e Piturca, care, sincer, nu cred ca se astepta ca Italia si Franta sa joace atat de prost si sa fie pus in situatia de a merge mai departe. Asta reiese clar din ce jucatori a purtat cu el in Elvetia: majoritate aparatori pe linia de mijloc, cum comenta "A" mai devreme. Pai asta e tactica de joc dupa parerea ta: "Muncim mult si dupa aceea ii dam mingea lui Adi Mutu sa faca ceva cu ea"? Nu se stie exact ce sa faca Mutu cu mingea aia:)) Ca Mutu a ratat penalty-ul, i se poate si ierta - tot marele antrenor si finul psiholog Piturca l-a pus sa-l bata, de parca Tamas sau Chivu sau altul n-ar fi stiut cum...
      Dar ca au dat pase proaste (vezi Chivu- oare isi pemite asta la Inter??) , ca n-au avut spirit, ca au fost timorati tot jocul, cu toate ca tot stadionul, chiar si olandezii, tineau cu ei....asta nu o mai pot explica cu "mai mult nu se poate", ca nu-i cred, pur si simplu nu ii cred. Nimeni nu se astepta sa castige campionatul european; de Spania nici nu visam sa treaca...Dar e chestie de onoare, de a putea intr-adevar fi "cu fruntea sus" si cand pierzi, daca intr-adevar dai totul din tine. Lucrez in Olanda, stii ce mi-au spus azi colegii? "Pacat ca Ro nu s-a calificat "(chiar nu vor sa se mai intalneasca cu italienii). "Dar de ce au jucat fara sa le pese???? Parca nici nu vroiau victoria.." Vezi tu, nu-s numai suporterii romani de care vorbesti cei care spun ca Ro nu a vrut victoria si-si imagineaza tot felul de scenarii care mai de care...strainii au vazut acelasi lucru....
  • 0 (0 voturi)    
    ...iarasi (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:16)

    xkz [anonim]

    Gandindu'ne sub ce conditii chinuite au iesit din grupa italenii...tare'mi e ca or sa castige trofeul....
    • 0 (0 voturi)    
      sper sa nu, (Joi, 19 iunie 2008, 0:13)

      adriano [anonim] i-a raspuns lui xkz

      dar de sferturi s-ar putea sa treaca...Deja spaniolii se lamenteaza ca nu i-au batut niciodata pe italieni...Altii cu diverse complexe, da' sper ca la ei sa fie bravada...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version