Becali: Ce emotii sa am cand joaca Romania?

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Luni, 9 iunie 2008, 13:14 Sport - Stiri Euro 2008

Gigi Becali
Foto: Rompres
Importanta meciului Romania - Franta nu poate fi apreciata de Gigi Becali. Patronul Stelei a plecat la Zurich sa vada partida nationalei, insa a parut mai degraba indiferent atunci cand a fost intrebat despre duelul din aceasta seara.

"Emotii? Ce emotii sa am? Emotii am doar atunci cand joaca Steaua. Nimic nu se compara cu Steaua, nici daca vom juca finala la Euro. Cred ca facem sapte puncte in grupa", a spus Becali.
























2119 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    oieru (Luni, 9 iunie 2008, 14:00)

    mimi [anonim]

    Draga Gigi, esti un prostanac.
    • +3 (3 voturi)    
      Ei... (Luni, 9 iunie 2008, 14:19)

      tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui mimi

      Domnul George nu este doar prostanac, eu cred ca el se pricepe foarte bine la fotbal.

      De exemplu, iti aduci aminte cand a pronosticat "corect" ca Steaua va lua 12 puncte in grupele Ligii?....;))
    • +3 (3 voturi)    
      Nu-i spune asa... (Luni, 9 iunie 2008, 14:20)

      Andro [utilizator] i-a raspuns lui mimi

      ...ca nu stie ce inseamna prostanac. El crede ca e de bine.
  • 0 (0 voturi)    
    pai normal (Luni, 9 iunie 2008, 15:03)

    io [anonim]

    daca i se pune asa o intrebare gresita.
    corect era sa-l intrebe daca are emotii pentru jocul lui Radoi, Goian, Dica, Banel etc ... ca de-acolo ii vine banul in campania de transferari, nu din rezultatul echipei Romaniei.
    • 0 (0 voturi)    
      dupa dezastrul de ieri (Luni, 9 iunie 2008, 15:55)

      Stoewer [anonim] i-a raspuns lui io

      Dupa dezastrul de ieri cu Golanski, bietul om e inca bulversat. Daca joaca si cei 4 citati de tine tot asa, mai bine diseara o las pe nevasta-mea sa faca programul la TV
  • +1 (1 vot)    
    Bravos voua (Luni, 9 iunie 2008, 15:12)

    Contra [anonim]

    Ziaristilor. Ca il bagati in seama. Sper sa aveti norocul/ghinionul sa luati si vreo doua perechi de palme de la cioban. mai lasati-l dracului in pace ca nu ne intereseaza ce debiteaza un marlan.
  • 0 (0 voturi)    
    BERBECali ! (Luni, 9 iunie 2008, 16:24)

    anti sTEAUA [anonim]

    normal ca nu ai emotii MAKEDONULE !!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Jigodia demascata (Luni, 9 iunie 2008, 17:24)

    Român verde pro PATRIA [anonim]

    Asha un patriot care se mai vrea si candidat la preshedentzie !
    @ GB : Mai draga animalule nesimtzitor, pentru un makedon ca tine nu prea e normal sa nu-tzi pese de culorile Tzarii care v-a acordat gazduire, când grecii v-au dat cu shutul. Tzara în care ai vazul lumina zilei si unde ai gasit teren prielnic sa jefuiesti ca-n codru tzi-e indiferenta? OK ! I-ati frumushel toiagul de cioban tembel si umbla pe tarla printre berbecii tai si lasa-ne în pace cu prostia ta exacerbata.
    @ ziaristi : nu mai ne infestati viata cu stiri despre acest rebut mizerabil !
    @ anti Steaua : stai linistit, berbecali nu reprezinta acest club, e doar o pata neagra care va dispare la lada de gunoi a istoriei; dupa cum nici Iancu, nici Taher, nici Turcu etc. nu reprezinta cluburile pe care le mulg din dorinta de a obtine niscaiva profituri; niste banditi mânati doar de dorinta de înavutzire; da-le Doamne pe masura . . .
  • 0 (0 voturi)    
    emotii? ..ce emotii.. (Marţi, 10 iunie 2008, 2:30)

    JIJI [anonim]

    ..rupe-le capu' smarandescule!......:))