Ministrul Tineretului si Sportului nu a gasit o explicatie pentru cheltuirea a 628.000 de euro din bugetul public: Nu ma intereseaza cum au fost cheltuiti, ci indeplinirea obiectivului

de Andra Popa     HotNews.ro
Joi, 18 iunie 2009, 16:15 Sport | Alte sporturi

Monica Iacob Ridzi
Foto: Rompres
"Pe mine nu ma intereseaza cum au fost cheltuiti banii, ci ma intereseaza obiectivul final", a fost explicatia ministrului Tineretului si Sportului, Monica Ridzi, la conferinta de presa organizata joi. MTS a fost acuzat ca a cheltuit 628.000 de euro din bugetul ministerului pentru organizarea evenimentelor din 2 mai, de Ziua Tineretului.

"Pe mine nu ma intereseaza cum au fost cheltuiti banii, ci ma intereseaza obectivul final. Acesta a fost indeplinit, am reusit sa strangem 100.000 de oameni la evenimentele din toata tara", a spus ministrul la conferinta de presa.

De Ziua Tineretului, Ministerul Tineretului si Sportului a organizat concerte in Bucuresti, pe plaja din Costinesti si in alte locuri din tara. Pentru aceste evenimente, MTS a cheltuit 628.000 de euro din buget, a anuntat Gazeta Sporturilor. In urma unei anchete Gsp, MTS a fost acuzat ca a acordat aceasta suma unor "firme de apartament" fara a organiza o licitatie.

"MTS a transmis invitaţii de participare cu documentatia de atribuire anexata, catre 3 potentiali ofertanti (System Management Solution, Artisan Consulting si Compania de Publicitate Mark). Acestia au fost selectati din randul companiilor care au trimis la inceputul mandatului o serie de propuneri de proiecte pe care Ministerul le-ar fi putut derula. Doar doua companii au depus oferte, separate, pentru fiecare din cele 3 caiete de sarcini din documentatia de atribuire. In functie de pretul ofertat pentru fiecare eveniment in parte (criteriul de departajare/atribuire fiind  “pretul cel mai scazut”), au fost selectati castigatorii, cu care s-au incheiat contractele pentru fiecare eveniment in parte", a explicat MTS prin intermediul unui comunicat de presa.

Ofertele primite de la cele doua firme au fost urmatoarele, potrivit comunicatului MTS:

Eveniment Bucuresti:

S.C. ARTISAN CONSULTING S.R.L. – 985.850 Lei (fara TVA);
S.C. COMPANIA DE PUBLICITATE MARK S.R.L. – 1.065.200 Lei (fara TVA);

Eveniment Costinesti:

S.C. ARTISAN CONSULTING S.R.L. – 1.230.600 Lei (fara TVA);
S.C. COMPANIA DE PUBLICITATE MARK S.R.L. – 1.160.651 Lei (fara TVA);

Eveniment tara:

S.C. ARTISAN CONSULTING S.R.L. – 431.620 Lei (fara TVA);
S.C. COMPANIA DE PUBLICITATE MARK S.R.L. – 535.219 Lei (fara TVA).

Ziua Tineretului este sarbatorita, la date diferite, in functie de fiecare tara in parte. Romania si-a instituit  ziua de 2 Mai ca Zi Nationala a Tineretului, prin lege, in anul 2004, dupa ce in perioada comunista aceasta fusese singura zi de sarbatoare legala pentru tineret. Conform actului normativ, toate autoritatile administratiei publice centrale si locale ce au atributii in domeniul educatiei, culturii, sportului, cercetarii, turismului, protectiei mediului, sanatatii si finantelor au obligatia sa sustina financiar si organizatoric respectivul eveniment.


Citeste mai multe despre   



















3335 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    ?!?!?! (Joi, 18 iunie 2009, 16:26)

    AP [anonim]

    Si pe cand demisia? In momentul in care individa asta isi pierde ministerul, e dusa pe apa sambetei!

    In special noi tinerii asteptam asta.

    Nu ne regasim deloc in prostuta asta furacioasa fara scoala!

    Ciao Monicutzo!
    • +4 (4 voturi)    
      N-o intereseaza??!!! (Joi, 18 iunie 2009, 17:52)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui AP

      Foarte bine, sa plece acasa, ca n-o tine nimeni cu forta!
      Ce zicea Blaga de demisii? Da` chiar, buldogul nu zice nimic?
    • +4 (4 voturi)    
      Miroase de la o posta (Joi, 18 iunie 2009, 23:31)

      platitor de impozite [anonim] i-a raspuns lui AP

      E pentru prima data cand aud de chestia asta si nu a trebuit sa ajung la comentarii ca sa imi dau seama ca ceva e putred. Am citit articolul, am luat numele celor doua firme si am cautat pe google. Am vazut in directoare de firme cam cine sunt cele doua care au "castigat" licitatia. Pe scurt gasiti concluziile mele aici: http://www.gsp.ro/gsp-special/anchetele-gazetei/doua-firme-de-apartament-au-primit-600-000-de-euro-de-la-monica-iacob-ridzi-fara-licitatie-143039.html. Am vazut de multa vreme ca exista o gramada de firme din astea fantoma care sunt folosite pentru a sustrage bani de la buget (banii nostrii). In comentariile de mai jos multi cer demisia "doamnei" Monica Iacob Ridzi dar eu va intreb de ce acesti ministrii care sustrag bani de la buget nu raspund penal pentru faptele lor. Si inca ceva, se mai recupereaza acesti bani vreodata? De ce nu este nimeni care sa ii traga la raspundere? Daca pana si eu, un om de rand, cautant putin pe google, mi-am dat seama imediat ca asta e o frauda grosolana, de ce nu pot face asta si cei care ar trebui sa aduca in fata justitiei astfel de "infractori"? Pentru ca sunt tot de-ai lor si aia. Va zic eu, fiecare om din tara asta care este angajat plateste un impozit (care dupa parerea mea este foarte mare dar asta e alta poveste) si bani la bugetul de stat se duc destui. Bani sunt suficienti pentru a pune tara asta pe picioare doar ca se duc toti in conturile celor au acces la ei, de aia in Romania partidele politice s-ar manca unul pe altul ca sa prinda cat mai multe locuri pe langa "ciolanul" pe care noi, prin taxe si impozite, il facem cat mai mare pentru ei. Tot respectul pentru cei care au avut tupeul sa isi faca un viitor intr-o tara mai normala. Cred ca incet incet o sa ma indrept si eu spre una. Sunt programator si oricum, pentru a trai decent, tot pentru clienti din exterior trebuie sa lucrez si cate-odata ma intreb daca nu e mai cinstit ca impozitul pe banii pe care ii primesc de acolo nu ar trebui sa ramana acolo.
  • +10 (10 voturi)    
    Nu au pic de rusine (Joi, 18 iunie 2009, 16:26)

    cristi [anonim]

    Nu ii este rusine putin? Nu mai exista pic de bun simt! Auzi, o intereseaza doar obiectivul final. Pai si daca se cheltuiau 5 milioane de euro, ca sa stranga 100.000 de oameni, tot la fel raspundea?

    Ce tupeu obraznic poate sa aiba! Chiar toti incompetentii ajung la conducere si pun mana pe banii luati cu forta de la populatie prin taxe si impozite aberante?
    • +1 (1 vot)    
      Despre rusine (Vineri, 19 iunie 2009, 20:52)

      GAGA [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Nu ai vazut cu cat respect o trateaza pe fata lui tata de cate ori se intalnesc in public?Cine poate sa-i faca ceva?Nu va mai inflamati,dupa scandalul care va aparea maine,acesta se va uita rapid.
  • +6 (8 voturi)    
    V-a zis bine (Joi, 18 iunie 2009, 16:27)

    Alexandru C [utilizator]

    primarul din Deva cand a afirmat ca mintiti si cand respirati.
  • +10 (10 voturi)    
    asa sa va ajute Soarta si dvs, dna Ministru... (Joi, 18 iunie 2009, 16:31)

    Ovidiu [anonim]

    cand te gandesti ca pe acest site este un apel umanitar in care un tata bolnav de leucemie are nevoie de 30.000 de euro pentru a trai.... te ia groaza..

    Cum de am ajuns sa ne conduca oamenii carora li se rupe de noi toti......????
    • +7 (7 voturi)    
      Amin! (Joi, 18 iunie 2009, 16:47)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Da, e incredibil, dar atat ticalosie este chiar langa noi sub figura nevinovata a unei "dne".

      Cum am ajuns? Simplu: lumea nu merge la vot asa ca ies mereu "baietii/fetele destepti/e"!
      • +1 (3 voturi)    
        Vot (Joi, 18 iunie 2009, 17:11)

        black [anonim] i-a raspuns lui vio

        Si daca iesim la vot pe cine votam? Nu pun intrebarea in sensul "caragialesc" - permite-mi licenta:) - ci in sensul ca momentan toti sunt o apa si un pamant, nu avem pe cine sa alegem dintre cei care candideaza!!!
        Sa ne gandim la cati traseisti exista, la FSN (PDL + PSD), la guvernarea trecuta (PNL), insa cu concursul pe fata al PSD si UDMR.
        Care dintre astia ti se pare mai breaz.
        Ah, nici cu alte partide care nu sunt acum in parlament nu mi-e rusine... Asta-i vorba romaneasca, dar de fapt sunt de rusine!
        • +3 (3 voturi)    
          Pe oricine! (Joi, 18 iunie 2009, 17:42)

          vio [anonim] i-a raspuns lui black

          Pe oricine stie sa lege 2 vorbe si nu are cazier!
          Important e sa-i schimbi la 4 ani! Altfel, raman tot "unii". In cazul de fata, tot nesimtita asta.
      • +2 (4 voturi)    
        Bafta (Joi, 18 iunie 2009, 17:28)

        fane [anonim] i-a raspuns lui vio

        Bun. Sa zicem ca lumea merge la vot. Cine iese? Tot marinarul alcoolic cu panaramele lui.

        Se tot repeta lozinca asta cu mersul la vot de parca ar fi vreun panaceu la serioasele probeleme ale acestei tari.

        Axiome:
        1. Nici un om, singur dar bineintentionat, nu va reforma sistemul.
        2. Nici un om bineintentionat si pregatit nu va fi promovat de structurile pe care isi propune sa le reformeze.
        3. Nici un independent capabil nu va fi promovat de mass-media si sustinut de societatea civila.
        Pana la urma, sacosa castiga.

        Solutia pentru mine a fost: de la vara, in alta tara. Sper s-o gasiti si voi.
        • +1 (1 vot)    
          ? (Vineri, 19 iunie 2009, 17:59)

          alex [anonim] i-a raspuns lui fane

          du-te mai fane in alta tara! tu ca si alti papagali cotcodaciti intr-una ca veti merge in alta tara! DU-TE! nu e nevoie de lasi aici.
          Prefer un marinar alcoolic decat un bombonel acoperit de parlament sa nu apara in fata judecatorilor, sau un analfabet ajuns presedinte de filiala in Bucuresti!

          Prefer un marinar decat un fatarnic ce multumeste minerilor "pentru inaltul spirit muncitoresc" de care au dat dovada!

          mergi in alta tara!
  • +3 (3 voturi)    
    la ce va asteptati? (Joi, 18 iunie 2009, 16:33)

    alex [anonim]

    normal. ca doar nu a muncit ea pt banii astia. sunt de de la fraieri ca mine care platesc impozite.
  • +1 (1 vot)    
    mai avem o sansa ca popor... (Joi, 18 iunie 2009, 16:35)

    Lupu [anonim]

    cand vom vedea o demisie de onoare la un demnitar (gen asta sau paul pacuraru)
    • +2 (2 voturi)    
      Onoare? (Joi, 18 iunie 2009, 17:06)

      black [anonim] i-a raspuns lui Lupu

      Ai folosit cuvantul "onoare" (demisie de onoare). Cui soliciti tu "onoare"?!
  • +6 (6 voturi)    
    Obiectivul (Joi, 18 iunie 2009, 16:36)

    Horea [anonim]

    Daca obiectivul a fost sa adunati 100.000 de oameni si pentru asta s-au cheltuit 600.000 Euro, inseamna ca pentru fiecare om s-a cheltuit cate 6 euro.
    Daca dadeati 3 beri moka, veneau 600.000 si v-ar fi costat tot atata, asa ca dupa parerea mea ati pradat banii statului, fara sa incurajati industria berii.
  • +3 (3 voturi)    
    Pe noi, contribuabilii, ne intereseaza ... (Joi, 18 iunie 2009, 16:37)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    cum sunt cheltuiti banii, d-na Ridzi-pitzi!

    Asa ca poate ar fi cazul sa va dati demisia si sa lasati pe alcineva mai reprezentativ, care sa fie interesat de "fleacul" asta - cum se cheltuiesc banii pe car ii colectati de la NOI prin taxe si impozite!
  • +3 (3 voturi)    
    cum este posibil ? (Joi, 18 iunie 2009, 16:44)

    nufarul alb [anonim]

    Andreea Vass,
    Judex1,
    Sadwank,
    MarianEugen
    etc. etc.
    raspundeti-mi cum este posibil sa primim un asa raspuns si sa avem parte de o asa atitudine ! ! !
    Sunteti, cu siguranta, niste oameni onesti, care cotizeaza cu varf si indesat la bugetele statului !
    Nu va simtiti furati in acest moment, dupa astfel de declaratii si fapte ?
    Sunt curios ce masuri va lua Dl. Boc cu ... Ridzi !
    • +2 (2 voturi)    
      ha ha ha (Joi, 18 iunie 2009, 18:18)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui nufarul alb

      Glumesti, nu? Daca nu se dau loviti in aripa cum o mai fac la subiectele mai "sensibile" (a se citi fara prea multe de spus), acum apar si zbiara ca esti un lacheu psdist, pnlist, patrician, bla-bla...
      C'mon... de cand le ceri argumente? De orice fel, ca de bun simt nu se pune problema...
      Re. boc, hai ca-ti satisfac eu curiozitatea... masura ce va fi luata: NICIUNA. Ce dracu'... e vb. de acelasi boc care se jura pe rosu ca el nu a marit ABSOLUT NICIUN impozit in conditiile in care tocmai marise CAS-ul...
  • +5 (5 voturi)    
    ea e nevinovata (Joi, 18 iunie 2009, 16:46)

    vio [anonim]

    Ea n-are nici o vina ca n-o duce mintea, prost e ala care i-a dat pe mana atatia bani!

    Sa-i mai aud pe guvernant cand se plang ca nu au bani!!! Sa-i creada familiile lor, ca eu nu!
    • +1 (1 vot)    
      E disteapta (Joi, 18 iunie 2009, 17:32)

      fane [anonim] i-a raspuns lui vio

      Pai daca n-o duce mintea cum are doctorat in stiinte ingineresti (ce-o fi ala?!), diploma de jurist si diploma de economist?
      Ah, stai, ca vorbim de Romania!
  • +3 (3 voturi)    
    ministru (Joi, 18 iunie 2009, 16:48)

    camelia [anonim]

    dupa o asemenea afirmatie singura actiune care urmeaza este DEMISIA! sefii ei sa faca bine sa o determine sa lase locul unuia RESPONSABIL!
  • +2 (2 voturi)    
    Ministerul de shopping (Joi, 18 iunie 2009, 16:49)

    Vlad [anonim]

    Pentru ca pe timp de criza se practica reducerea cheltuielilor bugetare, propun comasarea ministerelor turismului si al tineretului si sportului intr-unul singur: ministerul de shopping. Iar Sefa portofoliului sa fie neaparat o apropiata a Elenei Basescu, in acest fel statul roman nu va mai plati cazarea pentru o vizita la Bruxelles.
  • -2 (2 voturi)    
    Monica Ridzi (Joi, 18 iunie 2009, 16:53)

    clicku [anonim]

    Monica Ridzi a vrut sa scota 100.000 de mii de tineri in strada de 2 mai. Sa faca ceva cum nu s-a mai facut niciodata in Romania. I s-a explicat din minister ca mai mult de 2.000 de oameni pe judet nu pot si atunci s-au adaugat doua evenimente mari, in Costinesti si in Bucuresti.
    La Mts vin tot timpul diverse oferte. Anul acesta au venit trei: cele trei firme carora le-a fost trimis invitatia de a participa la procesul de incredintare directa.
    Evenimentul a fost unul deosebit, un eveniment de care Romania are nevoie!
    • +1 (1 vot)    
      Care eveniment? (Joi, 18 iunie 2009, 17:33)

      eba [anonim] i-a raspuns lui clicku

      Tot n-am inteles despre ce eveniment a fost vorba? Si ce a avut deosebit?

      Si de ce ministrul nu stie pe ce s-au dus banii??
  • -6 (6 voturi)    
    Alte ministere au cheltuit (Joi, 18 iunie 2009, 16:54)

    eu [anonim]

    Alte ministere au cheltuit de zece ori mai mult pentru astfel de evenimente si nu a sesizat nimeni nimic! Si MTS va cheltui in viitor mai mult de 600.000 de euro pe evenimente. Procedura de atribuire a contractelor privind organizarea evenimentelor prilejuite de Ziua Tineretului nu s-a făcut cu incălcarea prevederilor OUG 34/2006 privind achizitiile publice. Apropo, nu sunt firme de buzunar. Sunt firme mari, chiar dacă au sedii in apartamente. In cazul organizarii de evenimente, nu se trece la licitatie intrucat nu se poate evalua o suma corecta, drept care se alege dosarul cu cele mai mici preturi.
    • +2 (2 voturi)    
      Las-o jos ca macane (Joi, 18 iunie 2009, 17:31)

      vio [anonim] i-a raspuns lui eu

      Prietene, nu e vorba de alte ministere aici.

      Tu pari sa nu intelegi ca problema principala nu e suma sau atribuirea ei (ambele discutabile), ci faptul ca ministrul NU STIE/NU VREA SA SPUNA pe ce s-au dus banii!!!
      Si e obligata, prin functie, sa o faca!

      Intelegi?!
    • +2 (2 voturi)    
      Firme mari cu 0 angajati!! (Joi, 18 iunie 2009, 17:38)

      vio [anonim] i-a raspuns lui eu

      Da, foarte mari! Tu lucrezi cumva la ei? Nu se poate, ca doar au 0 angajati!!!!

      Voi chiar credeti ca putetri prosti pe toata lumea!!???
  • -3 (3 voturi)    
    eveniment cu rezultat bun (Joi, 18 iunie 2009, 16:56)

    georgy [anonim]

    e normal ca un eveniment la nivel national sa necesite un buget mai mare! un eveniment nu se analizeaza din punct de vedere al bugetului, ci al costurilor, al obiectivelor si a feedback-ului scontat . conteaza foarte mult ca evenimentul a avut reactii in randul tinerilor. a fost un eveniment bun care a pus in miscare multi tineri.
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine (Joi, 18 iunie 2009, 16:57)

    minu [anonim]

    Rusine, mare rusine doamna(dar nu esti o doamna), esti o nesimtita. Oare la tine au intrat ceva bani? Nu reprezinti tineretul din Romania. Jos cu tine si tu esti o mizerie.
  • +2 (2 voturi)    
    da... (Joi, 18 iunie 2009, 16:58)

    un roman [anonim]

    cred ca au fost cheltuiti la bara ce ziceti?
  • -5 (5 voturi)    
    ce demisie?!! (Joi, 18 iunie 2009, 17:00)

    iulysca [anonim]

    ce demisie?!! dar demnitarii PNL-isti si-au dat cumva demisia de la guvernare, mandatul trecut?! ... si au furat tara asta in prostie si nu-i acuza nici acuma nimeni asa vehement ca pe dna Ridzi! dar demnitarilor PSD-isti care sunt acum la putere si fac la fel actiuni si consuma poate chiar mai multi bani, de ce nu li se reproseaza nimic?!
  • -3 (3 voturi)    
    PSD acuza??? Bombonel and Banicioiu (Joi, 18 iunie 2009, 17:00)

    anonim [anonim]

    Mai nou sar PSD.isti...de fapt de ce ma mir...ca si Voiculescu e omul lor....sau PSD a lui Voiculescu....Dar ...orice minister al PDL-ului au si oameni rosii strecurati....Deci....
    • +3 (3 voturi)    
      Sula si prefectura! (Joi, 18 iunie 2009, 17:32)

      huo [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Incerci si tu sa abati atentia, dar esti lamentabil.
  • +2 (2 voturi)    
    Jos Guvernul Boacana! (Joi, 18 iunie 2009, 17:12)

    Rhadoo [utilizator]

    Demisia de onoare sau demiterea! E inadmisibil ceea ce s-a intamplat!
    Ne-am saturat de scuze, justificari si nesimtire! Vrem sa mai cada si capete, ca nu se mai poate asa.
  • +3 (3 voturi)    
    pot sa ma p.. si eu pe OG34/2006? (Joi, 18 iunie 2009, 17:14)

    Dedalus [anonim]

    "MTS a transmise invitaţii de participare cu documentatia de atribuire anexata, catre 3 potentiali ofertanti"

    Valoarea estimata a contractelor este de 500,000 -1,000,000 RON, adica intre 110,000 ER si 250,000 EUR (foarte aproximativ).

    OG34/2008 cu modificari (privind achizitiile publice) impune (obliga) la utilizarea SEAP si procedura "licitatie", nici vorba sa "fie trimise 3 cereri de oferta"!!! .

    Daca am inteles eu bine, s-au trimis cate trei cereri de oferta?!!!

    Nu pot sa cred asta, sper sa fie o eroare jurnalistica.

    Adica, la contracte individuale de peste 75,000 EUR s-au trimis cereri de oferta in loc de publicare a licitatiei in SEAP????

    Daca asa este, atunci legislatia achizitiilor publice a fost grav incalcata si ar trebui ca ANRMAP sa se autosesizeze.

    Adica, o primarie cumpara gheme de ata de 500 de RON prin publicare in SEAP iar un Minister (adica Guvernul Romaniei!!!!) se sterge la f... cu legislatia de achizitii publice si cere... TREI OFERTE! pentru 1 milion de RON????

    Sper totusi ca e o neintelegere undeva, altfel propun desfiiintarea CNSCS, ANRMAP si abrogarea OG 34/2006.

    Sper sa fie o neintelegere.
    • +2 (2 voturi)    
      Din pacate nu (Joi, 18 iunie 2009, 17:36)

      huo [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      Nu e o neintelegere, e prietena Riti-piti care crede ca isi paote permite orice cu banii statului. Si chiar isi permite, dupa cum se vede!

      Cica nu sunt bani ptr BAC si profesorii sunt indemanti la munca patriotica! Prostia r fi daca ar face-o!
  • +2 (2 voturi)    
    curtea de conturi (Joi, 18 iunie 2009, 17:22)

    maxpayne [anonim]

    Pentru ce avem Curtea de Conturi? Il trezeste cineva pe dl. Vacaroiu??
  • +2 (2 voturi)    
    Două firme de apartament având 0 (zero) salariaţi (Joi, 18 iunie 2009, 17:27)

    Un bizon platitor de impozite [anonim]

    "Norocoşii", dar "profesioniştii" căştigători (FĂRĂ LICITAŢIE!) sunt într-adevăr două firme de apartament, având conform propriilor declaraţii fiscale 0 (ZERO!!!) angajaţi !!! Dacă nu credeţi, verificaţi pe:
    http://www.mfinante.ro/contribuabili/link.jsp?body=/contribuabili/pjuridice.htm

    - http://www.gsp.ro/gsp-special/anchetele-gazetei/doua-firme-de-apartament-au-primit-600-000-de-euro-de-la-monica-iacob-ridzi-fara-licitatie-143039.html
    - http://www.tolo.ro/2009/06/18/de-la-mts-fara-numar/
    • 0 (0 voturi)    
      si ce daca!? (Duminică, 21 iunie 2009, 12:50)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Un bizon platitor de impozite

      Omule, nu are nici o importanta cati salariati are o firma, mai ales in publicitate. Poti subcontracta tot si atunci nu mai ai nici un salariat. Si totusi sa faci o treaba buna.

      Nici faptul ca e vorba de "firma de apartament" nu are nici o legatura cu subiectul. Foarte multe firme au inceput cu sediul declarat acasa la intreprinzator, dupa care nu l-au mai schimbat pentru ca e vorba de SEDIUL SOCIAL!

      Pricepi?

      Sediul social e ala unde te gaseste fiscu, nu ala unde lucrezi! Ala e punct de lucru. Nici nu-i nevoie de fapt sa declari vreun punct de lucru, pentru ca poti lucra bine-mersi prin internet (cum de altfel se si generalizeaza in multe tari).

      Tu probabil ai ramas la mentalitatea comunista, in care "Firma" inseamana ceva cu sute de birouri unde zeci de secretare bat la masina.

      Problema nu e ce firme au castigat, ci cum a fost organizata cumpararea.

      Singurul fel in care ma poate convinge cineva ca a fost corecta este sa-mi dea numarul anuntului din SEAP si sa vad acolo documentele.

      REstul sunt vorbe (aka minciuni sau prostii).
  • +3 (3 voturi)    
    Regret China (Joi, 18 iunie 2009, 17:40)

    mao [anonim]

    E pentru prima oara in viata cand regret ca nu suntem in China. Acolo ar fi "suportat" pedeapsa capitala.
  • +2 (2 voturi)    
    bani pt. partid..is,nt it? (Joi, 18 iunie 2009, 17:48)

    cetateanu [anonim]

    bani pentru partid,nu-i asa ??
  • +2 (2 voturi)    
    !!! (Joi, 18 iunie 2009, 17:57)

    platitor de taxe [anonim]

    Cat tupeu, cata nesimtire! Cucoana asta ar face bine sa-si dea demisia!
  • +1 (1 vot)    
    esti o nulitate absoluta (Joi, 18 iunie 2009, 18:10)

    kalu [anonim]

    care nu are nimic de a face cu aceasta functie...
  • +1 (1 vot)    
    una din girls of choice(nutzi,alma,ritzi) (Joi, 18 iunie 2009, 18:10)

    alegator inselat [anonim]

    uite cu ce se ocupa ritzi,de ex:****://***.evz.ro/articole/detalii-articol/855306/Ridzi-Nu-stiu-pe-ce-am-cheltuit-628000-de-euro/; ****://***.evz.ro/articole/detalii-articol/855223/O-saptamana-la-mare-pentru-ca-au-ajutat-o-pe-EBA/,sa.de 1 mai,parapantista(in brate,la dublu mixt,clip acasatv dec.08),isi face autoreclama(ca si nutzi)ei si portocaliilor si ne arata ca are laptop stand cu el deschis,in parc, pe banca,in soare(nu vede nimic,dar nu conteaza), avizata de danutz srl,sa.
  • +1 (1 vot)    
    INCREDIBIL!!!!!!!!!!! (Joi, 18 iunie 2009, 18:16)

    Un bizon platitor de impozite [anonim]

    Priviti la http://www.tolo.ro/wp-content/uploads/2009/06/img_0072.jpg "super-performanta" scena pentru care MTS si Ridzi a platit 75.000 de euro !!!!

    “Nu mă mai întrebaţi dacă a fost scump. Vă spun: se putea face şi mai scump!” - Monica Iacob-Ridzi

    http://www.tolo.ro/2009/06/18/monica-iacob-ridzi-cinism-fara-precedent-in-sportul-romanesc-nu-ma-intereseaza-costurile/

    "
    • +1 (1 vot)    
      I N C O M P E T E N T A (Joi, 18 iunie 2009, 18:46)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui Un bizon platitor de impozite

      incompetenta cu posetute Louis Vuitton si ridicat pe varfuri. asta e guvernul basescu. va ramane in istorie pentru incompetenta.
  • +1 (1 vot)    
    nu se mai poate!!! (Joi, 18 iunie 2009, 18:44)

    cetatean [anonim]

    nu organizati o strangere de semnaturi? pt demiterea acestui ministru...cand o sa vada si basescu cate semnaturi se aduna nu o va mai sprijini!!!
  • +2 (2 voturi)    
    NESIMTITA (Joi, 18 iunie 2009, 18:57)

    Cony [anonim]

    O nesimtita. Si incapabila. Mie personal, fatuca asta nu-mi inspira nici cel mai mic semn de inteligenta. Are o fata care tradeaza prostia. Ca dovada si declaratiile ei.O oportunista!
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Joi, 18 iunie 2009, 19:39)

    Vladutz [anonim]

    cat tupeu frate....

    maine-poimanie nici nu o sa oboseasca sa mai comenteze ceva.... nu o sa-i mai intereseze decat sa stranga banii.

    nu mai mor astia ???
  • +2 (2 voturi)    
    Nesimtita (Joi, 18 iunie 2009, 20:00)

    me [anonim]

    Chiar mi se pare super nesimtita sa dea un asemenea raspuns...Pun pariu ca daca ar fi vorba de banii ei nu ar interesa-o doar "indeplinirea obiectivelor". Nu imi vine sa cred ca dupa o asemenea afirmatie mai are sprijin politic, mie mi-ar fi rusine ca imaginea mea sa fie asociata cu o persoana cu atata obraznicie.
  • +1 (1 vot)    
    Genial raspuns ! (Joi, 18 iunie 2009, 20:46)

    socrate [anonim]

    DA ! Genial raspuns . S-au cheltuit sume uriase cu rezultate zero (pentru autostrazi de exemplu). Sume justificate pana la ultimul leutz , iar rezultatele ZERO.
    Daca d-na Ridzi obtine rezultate , pe mine ca contribuabil (virgula) , nu ma mai intereseaza unde s-au dus banii ci sunt multumit ca s-a facu ceva !
    Tot respectul pentru acest raspuns !
    Recunosc : habar n-am care e rezultatul acestor cheltuieli , dar daca si-au atins scopul , e perfect .
  • -1 (1 vot)    
    Mai copii.. (Joi, 18 iunie 2009, 21:00)

    resistnik [anonim]

    adica toti cei de mai sus care o injurati pe dna Ridzi, Nu voi ati votat-o?. Indirect, prin votul acordat partidului care o sustine. Ati uitat ca sunteti in capitalism?. Fata e draguta, nu e blonda, da' nu stie unde se afla si cum o cheama exact. E mai..romantica. Ei si?. Asta e, Basescu a hotarat ca e ok, acum face ce vrea cu banii nostrii (ai contribuabililor). Ce, v-ati trezit acum ca vreti corectitudine, competenta, profesionalism, bun simt la un ministru valah?.
  • +1 (1 vot)    
    Progenitura comunista (Joi, 18 iunie 2009, 23:18)

    ana [anonim]

    Fata de fost comunist, ce te astepti? Nemernica ca tot neamul ei.
    • 0 (0 voturi)    
      bunul simt (Vineri, 19 iunie 2009, 0:07)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui ana

      Hei! Nu-i frumos sa te iei de familia ei.

      A angajat firme fara licitatie, dar asta a facut ea, nu tatal ei.

      Comenteaza la obiect.
  • -1 (1 vot)    
    Tolontan,killerul de servici al Voiculestilor ! (Vineri, 19 iunie 2009, 8:51)

    martin [anonim]

    Pe 2 mai 2009 au avut loc in multe locatii din Romania, serbari si alte manifestari pentru tineret, organizate normal de ministerul de resort condus de Monica Iacob Ridzi, din cadrul PD-L.
    Dupa o luna si jumatate un ziarist sportiv cunoscut si stimabil,cand se ocupa de treaba lui, trece la un atac dezlantuit impotriva acestor serbari, in sensul ca s-au cheltuit multi bani si s-a facut publicitate unei ministrese care fiind din PD-L, este probabil proasta,incompetenta, analfabeta, poate si de moravuri rele inclusiv cu dusmanul public numarul 1.
    Nu am vazut niciun spectacol din 2 mai,deoarece nu m-au interesat si nici nu stiu daca au meritat banii. Tolontan insa stie sau macar insinueaza. Cu totul intamplator este din "curatul" Trust Intact al Voiculestilor si doar nu o sa comenteze chiolhanurile organizate de marele Van Ghelie (PDSR) sau realizarile peisagistice maneliste ale primarului Piedone (actualmente Pietone, dar in veci nedemisionat), chiar din uriasul Partid Conservator. Tolontan a primit o sarcina si nu stiu daca ii place,dar e plin de zel !
  • +2 (2 voturi)    
    nedumeriri (Vineri, 19 iunie 2009, 9:20)

    Dedaus [anonim]

    Contractele au valoare mai mare de 75,000 EUR.

    De la aceasta limita, OG34/2006 (cu modificari) obliga la procedura "licitatie", cu publicare in sistemul electronic de achizitii publice (SEAP), elaborarea ueni fise de date a achizitiei, caiet de sarcini, conditii de eligibilitate samd.

    S-a aplicat insa in mod gresit si vinovat o procedura de cumparare directa, permisa de OG34/2006 numai pentru contractele de valoare mai mica de 15,000 EUR.

    Fapta intruneste elementele constitutive ale unei infractiuni si ar trebui sa determine inceperea urmariii penale.

    Repet , daca nu e o eroare de intelegere sau de comunciare pe undeva (sumele sa fie mai mici? Exprimarea sa fie neinspirata?).

    Ca parca prea a gogonata, chiar si pentru tarisoara noastra...
  • +2 (2 voturi)    
    "nu ma intereseaza" (Vineri, 19 iunie 2009, 9:30)

    Dedalus [anonim]

    "Pe mine nu ma intereseaza cum au fost cheltuiti banii, ci ma intereseaza obectivul final. Acesta a fost indeplinit, am reusit sa strangem 100.000 de oameni la evenimentele din toata tara",
    -----------

    Doamana ministru, recunoasteti prin aceasta ca ati incalcat OG34/2006!!

    Sper ca intelegeti ca va recunoasteti vinovatia prin aceasta declaratie.

    Ori sunteti prea naiva, ori vi se pare ca sunteti protejata si puteti face ce doriti.

    In achizitiile publice, serviciile trebuie cuantificate.

    Altfel spus, daca va interesa doar obiectivul, atunci contractul trebuia sa cuprinda:
    a) legatura matematica dintre numarul de participanti si plata (de ex. la 100,000 de participanti, plata va fi intregrala; pentru mai putini participanti, se reduce proportional)
    b) o metoda prin care numarul de participant isa poata fi estimat obiectiv (de unde stiti ca au fost 100,000? Din presa???!!!!).

    Altfel, si eu pot sa iau un asemenea contract sdi daca vin 3 speriati in parc sa spun: "Pai, eu am facut tot ce am putut!" si sa iau 100% din bani.

    Tocmai din cauza imposibilitatii de a indeplini practic conditiile de mai sus, orice om cu scaun la cap cuantifica serviciile, adica:
    - 10.000 de pixuri
    - 50 de afise color format A3
    etc.etc.etc.

    Adica exact ceea ce dvs. sustineti ca nu ati facut...constient!!!

    In cel mai fericit caz o asemenea abordare a contractelor de achizitii publice dovedeste o naivitate incredibila.

    Dar naivitatea asta ne costa 600,000 EUR, doamna ministru.

    In conditiile in care firmele se lupta cu proceduri de licitatie exagerate sa ia contracte de publicitate pe la primarii, in valoare de 3000 de eur...
  • 0 (0 voturi)    
    daca ai avea putin bun simt ne-ai lasa.... (Vineri, 19 iunie 2009, 9:32)

    Lasa-ne, lasa-ne [anonim]

    .
  • -1 (1 vot)    
    de felix nimic? (Vineri, 19 iunie 2009, 10:30)

    frc [anonim]

    voia si gsp o bucata, de aia striga
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va intereseaza (Vineri, 19 iunie 2009, 10:45)

    Pantera Roz [utilizator]

    cum au fost cheltuiti banii...Curios... Pai atunci trebuia sa bagati tot bugetul ministerului pe 2009 in chestia asta si scapati de o grija...
  • 0 (0 voturi)    
    e simplu (Vineri, 19 iunie 2009, 11:12)

    ridzi [anonim]

    rumani treziti-va. va tot mirati cum am ajuns acolo; pai e simplu - niste rumani nenorociti s-au dus intr-o zi de duminica sa puna stampila pe numele meu. asa ca cicou mic ca demisie eu nu-mi dau
    • 0 (0 voturi)    
      Corect... (Vineri, 19 iunie 2009, 14:26)

      opiniatorul [anonim] i-a raspuns lui ridzi

      Atat riti, miti, lenuta, eba, etc. au candidat la uninominale (parlamentare sau eu, nu conteaza), votate personal..de catre noi..direct prin stampila, sau eventual indirect prin neparticipare. Deci noi le-am pus acolo, intr-u fel sau altul. Asa ca si noi avem o vina in treaba asta.
  • 0 (0 voturi)    
    sunt solutii (Vineri, 19 iunie 2009, 13:54)

    gonzo [anonim]

    desi in alte tari (chiar europene) ministrul s-ar fi sinucis deja, eu propun solutia de mai jos, pe care ar putea-o aplica distinsul domn ridzi:
    wvw.youtube.com/watch?v=DaKFPFHiz68
  • 0 (0 voturi)    
    asta deja este prostie... sau nesimtire (Vineri, 19 iunie 2009, 15:41)

    Gigel [anonim]

    Vorbind de bani publici, ministresutza respectiva este direct responsabila de CUM sunt cheltuiti banii din bugetul ministerului ei. Si poate raspunde chiar penal.

    Fie habar nu are ce trebuie sa faca si care ii sunt responsabilitatile - si ca atare nu are ce sa caute ca ministru, fie pur si simplu stie si nu ii pasa - si iar ar trebui sa fie intr-un asemenea post.

    Mamaaaa da' ce guvern avem... in ton cu europarlamentarii nostri, ce sa mai....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri