JO 2012: Scandal in finala de la barna: Catalina Ponor, deposedata de bronz dupa o contestatie a SUA - UDPATE

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Marţi, 7 august 2012, 16:36 Sport | J.O. 2012 - Romania


Catalina Ponor, la barna
Foto: Reuters
STIRE ACTUALIZATA: Catalina Ponor a pierdut medalia de bronz in finala de la barna, dupa ce SUA a depus o contestatie. Alexandra Raisman i-a luat locul Catalinei pe podiumul de premiere. Aurul a fost cucerit de Linlin Deng (China - 15.600), in timp ce argintul i-a revenit sportivei Lu Sui (China - 15.500).

Contestatia depusa de delegatia americana s-a referit la nota obtinuta de sportiva din SUA. Dupa depunerea contestatiei, arbitrii au decis marirea notei Alexandrei Raisman, de la 14.966 la 15.066. Ca urmare a maririi, nota gimnastei americane a fost aceeasi cu nota Catalinei Ponor, dar bronzul a revenit Alexandrei Raisman gratie notei de executie mai mare.

Reamintim ca sistemul actual de notare din gimnastica ia in calcul doua variabile: gradul de dificultate si nota pentru executie.

Oficialii SUA au depus contestatia la finalul concursului, dupa ce Catalina Ponor apucase sa se bucure pentru medalia pe care la acel moment o obtinuse.

* Catalina Ponor si Alexandra Raisman au avut aceeasi nota, dar sportiva din SUA a a avut nota pentru executie mai mare.

* Catalina Ponor (6.6 dificultate)
* Alexandra Raisman (6.3 dificultate)

* Catalina Ponor (executie 8.466)
* Alexandra Raisman (executie 8.766)


Clasament final concursul de la barna:

1 Linlin Deng (China) - aur
2 Lu Sui (China) - argint
3 Alexandra Raisman (SUA) - bronz

Lista concurentelor:

Lu Sui (China) - 15.500
Catalina Ponor (Romania) - 15.066
Linlin Deng (China) - 15.600
Larisa Iordache (Romania) - 14.200
Kseniia Afanaseva (Rusia) - 14.583
Gabrielle Douglas (SUA) - 13.633
Victoria Komova (Rusia) - 13.166
Alexandra Raisman (SUA) - 14.966 (15.066 - nota dupa contestatie).


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















44989 vizualizari

  • +19 (19 voturi)    
    Succes! (Marţi, 7 august 2012, 16:41)

    nano2k [utilizator]

    Succes fetelor!
    Hai România!
    • -2 (24 voturi)    
      sa-i pupam pe americani (Marţi, 7 august 2012, 17:47)

      epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      caci vor avea grija de noi.o medalie de bronz este nimic in comparatie cu apararea democratiei imptriva ciumei rosii, imperialismului rus si mizeriei bolsevice.

      aceste argumente ar trebui sa fie suficiente pentru Catalina Ponor ca sa treaca peste tristete si poate va gasi puterea sa o imbratiseze pe americanca Raisman (sic!)
      • +8 (8 voturi)    
        ironie fina... (Miercuri, 8 august 2012, 2:20)

        bardi [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

        Cred ca ironia a fost prea subtila pentru unii cititori, din pacate.

        Saraca Catalina... Daca noi, cei care am urmarit evolutiile tuturor sportivelor din competitie, suntem asa de revoltati, ma intreb ce o fi in sufletul ei...

        Bravo Cata!
    • +11 (17 voturi)    
      Jocurile olimpice au ajuns jocurile orgoliilor. (Marţi, 7 august 2012, 19:42)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Mie mi se pare o mizerie ceea ce s-a intamplat. Orgoliul ca romancele le bat pe americance naste frustrare in interiorul comisiei de evaluare. Nu e corect sa folosesti puterea unei forte politice gen US pentru a influenta un rezultat la o competitie a libertatii si pacii globale. Americanii si-au aratat din nou valoarea, in gura sa-i *** (dupa cum zicea Tudor Chirila).
      • +3 (5 voturi)    
        Pai cam da. (Miercuri, 8 august 2012, 4:29)

        AIius [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Ca bine zici tovarase Knight. Te mai apuca pe tine din cand in cand nebunia, dar esti baiat rational vad de fel. F**k the USA!
      • 0 (2 voturi)    
        Antrenori fosti romani (Vineri, 10 august 2012, 4:11)

        Oradea73 [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Toate a pornit de la Béla Károly care i-a strigat lui Mihai Brestyant sa contesteze nota clientei lui.
        Totul e business!! Am observat atent la tv in USA secunda in care Karoly striga intruna lui Mihai, si Mihai i-a raspuns :"ce sa fac?", Karoly i-a zis: "contesteaza". Apoi Mihai umbla din stinga in dreapta exclamand mereu, :"she needs it, she needs it ( are nevoie, are nevoie)"
        Asemenea fosti romani, i-as decreta pers. nongrata in Ro.
        Bravo romanilor prezenti la olipice! Guvernul, bagati la mere bani pt. sporturi, romanii au talente.
  • +18 (18 voturi)    
    Bafta! (Marţi, 7 august 2012, 16:44)

    Pig [utilizator]

    Mult succes! Hai Romania!!!
  • +14 (14 voturi)    
    bafta! (Marţi, 7 august 2012, 16:58)

    dj [utilizator]

    Hai Romania!
  • +9 (9 voturi)    
    :( (Marţi, 7 august 2012, 17:10)

    TudorSerban1312803517154 [anonim]

    :(
  • +9 (9 voturi)    
    Din pacate ... (Marţi, 7 august 2012, 17:15)

    za-k [utilizator]

    eu nu ma pot uita in direct la asa ceva.

    Prea mare presiunea, mai lipsit de emotii este sa citesti text.

    Hai fetele!

    Numa' bine,
    za-k/
  • +17 (17 voturi)    
    Bravoooo!!! (Marţi, 7 august 2012, 17:16)

    Pig [utilizator]

    Pentru noi sunteti de aur oricum fetelor!
    • -5 (9 voturi)    
      Pentru noi toti sunt campioni olimpici (Marţi, 7 august 2012, 18:10)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Pig

      Si cei care nu au luat medalii si cei care nu s-au calificat pentru olimpiada si chiar cei care nu s-au apucat de sport! Toti sunt campioni olimpici !
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Marţi, 7 august 2012, 17:30)

    electron [utilizator]

    Nu am putut urmari la tv finala. Cum de rusoaicele si americancele au luat note asa mici?
    • -1 (11 voturi)    
      Au cazut (Marţi, 7 august 2012, 17:33)

      Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui electron

      de pe barna
    • +10 (10 voturi)    
      ... (Marţi, 7 august 2012, 17:34)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Douglas si Komova au cazut de pe barna iar Afanaseva a avut dificultate mica.
  • +19 (27 voturi)    
    :( (Marţi, 7 august 2012, 17:31)

    calin22 [utilizator]

    Desigur cum sa le refuzi medalia Statelor Unite?
    • -15 (31 voturi)    
      Comunistule! (Marţi, 7 august 2012, 17:37)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui calin22

      Cum porti sa zici asa ceva de Statele Unite? Comunistii tai vor totul, nu? Du-te si ridicai statui incontinuare lui Lenin, noi nu vom accepta ciuma rosie sa puna stapanire pe lume!

      PS hotnews, va rog sa nu-mi stergeti comentariul
      • +8 (12 voturi)    
        :) (Marţi, 7 august 2012, 17:44)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Ce legatura are una cu alta?

        E un fapt stiut ca SUA au trecere la arbitrii din gimnastica.

        N-are nici o legatura cu comunismul.
      • +2 (4 voturi)    
        totusi.. (Marţi, 7 august 2012, 17:49)

        Halal [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ia-o si tu mai usor...
      • +4 (10 voturi)    
        se vede ca esti cretin... (Marţi, 7 august 2012, 18:02)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ce legatura are politica din rom cu olimpiada....esti la fel de imbecil ca cei care au votat pe bush de 2 ori...asa cum milioane de rom sint indoctrinati de mass-media, asa si milioane de americani au aceasi soarta....si cea mai mare parte sunt la fel de imbecili ca si romanii... in loc sa feliciti niste fete ( din natia care te tragi ) scoti pe gura rahatul pe care il maninci in usa...ti o spune unul care are 23 de ani de viata in america de nord..
      • +6 (6 voturi)    
        pai, (Marţi, 7 august 2012, 18:03)

        Cezy [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ai si n-ai dreptate(in plus te abati de la problema); gandeste-te daca ar fi fost la fel daca faceam noi contestatie!
        • +4 (4 voturi)    
          nu ar fi fost la fel... (Marţi, 7 august 2012, 21:33)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          daca era sua pe 3 si noi pe 4 si faceam constestatie in exact aceleasi situatii luam fix un pumn in bot...
          politica e peste tot din pacate... cine e cel mai puternic militar si economie conteaza si in sport... trist
    • -3 (19 voturi)    
      Nu e chiar asa. (Marţi, 7 august 2012, 17:38)

      Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui calin22

      Eu m-am uitat la toate exercitiile si Ponor a avut intr-adevar ceva probleme cu echilibrul si s-au vazut. Americanca a avut o dificultate ceva mai micuta dar doar o singura ezitare si ajustare la echilibru si merita o nota mai mare decat primise initial. Iar la egalitate gimnasta cu scorul de executie superior castiga, Asa cum americanca a pierdut la tie break bronzul la individual compus, asa l-a pierdut acum Ponor.
      • -4 (6 voturi)    
        Dificultatea (Marţi, 7 august 2012, 17:51)

        kebab [utilizator] i-a raspuns lui Ancutz

        Nota e aceias 15.066 tocmai ca la dificultate a castigat Americanca.
      • +8 (10 voturi)    
        ??? (Marţi, 7 august 2012, 18:06)

        calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Ancutz

        Pai tocmai ca americanca a primit nota mai mare la executie (pe buna dreptate) dar la dificultate Catalina a fost mult peste. Sa nu uitam ca Raisman a ratat o legatura de exercitiu din cauza dezechilibrarii (ceea ce scade dificultatea) si Catalina la coborarea de pe barna a coborat intr-un still mai complicat (imi scapa termenul).
        Americanii pur si simplu nu au stiut sa piarda. Sa nu uitam ca la sarituri era cat pe ce sa ia aurul americanii cu o aterizare in fund. Si sa nu uitam ca suntem acasa la "fratii" americanilor.
        • +4 (10 voturi)    
          Fratii americanilor (Marţi, 7 august 2012, 20:32)

          Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui calin22

          Acasa la "fratii americanilor", in finala masculina pe echipe, in urma unei contestatii identice legata de nivelul de dificultate a exercitiului ultimului gimnast japonez, fratii americanilor au coborat de la argint la bronz. In exact aceeasi situatie ca acum americanca a pierdut bronzul la individual compus in favoarea rusiei.
      • +4 (10 voturi)    
        ai dreptate, ancutz (Marţi, 7 august 2012, 19:52)

        microbistu' [utilizator] i-a raspuns lui Ancutz

        ancutz a explicat foarte corect ce s-a intamplat. NU A FOST NICIUN SCANDAL!!! TOTUL A FOST REGULAMENTAR!!! scandal a fost doar in mintea celui ce a scris articolul. minusurile primite de ancutz, demonstreaza inca o data ca romanii nu mai pot fi impartiali. astept si eu minusurile doar pentru ca apar adevarul scris de ancutz.
    • +6 (14 voturi)    
      SUA fura medalii (Marţi, 7 august 2012, 17:50)

      Gugu1 [utilizator] i-a raspuns lui calin22

      E a doua medalie furata la gimnastica de SUA dupa contestatii.... Stati nu va mirati mai e o saptamina de concurs! In final, vor avea vreo 5 (CINCI) medalii obtinute cu CONTESTATII! Way to go USA!
      • 0 (6 voturi)    
        e gata gimnastica (Marţi, 7 august 2012, 19:55)

        microbistu' [utilizator] i-a raspuns lui Gugu1

        dragule, azi s-a terminat concursul de gimnastica. daca nu esti informat, mai bine TACI.
    • +6 (8 voturi)    
      Urmeaza solul (Marţi, 7 august 2012, 18:01)

      Gugu1 [utilizator] i-a raspuns lui calin22

      Nici nu se puteau compara exercitille. Al Catalinei a fost MULT MAI DIFICIL. Si ambele au avut ezitari. Eu zic ca, in continuare sa le dea americancelor medalie din start (inainte de a efectua exercitiul) caci oricum ei iau medalii prin contestatii (one way or another ain't so ?)
  • -6 (18 voturi)    
    A fost mai buna americanca (Marţi, 7 august 2012, 17:38)

    ValyGreavu [anonim]

    Chiar daca am sperat la fel de mult un loc pe Podium trebuie sa recunoastem (cu greu) ca americanca a avut o executie mult mai buna... Chiar daca intr-adevar Catalina a avut o dificultate mai mare, dar a cazut la Executie. Nu e chiar atat de dramatic. Este un concurs la urma urmei, si judecatorii sunt oameni nu masini!
    • +4 (8 voturi)    
      mars in zi iuesei! (Marţi, 7 august 2012, 17:50)

      epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui ValyGreavu

      la urma urmei esti doar un trist, nu om!
  • -6 (12 voturi)    
    romania, care romania ? (Marţi, 7 august 2012, 17:48)

    vio-e1 [utilizator]

    S-a vazut , odata-n plus, ca nu contam in fata marilor puteri... " Sa ma lasati in pace cu Rmania asta a voastra... aia care nu-si respecta mortii si-i pun sa voteze, aia care nu-si tin cuvantul dat acum un minut, aia care isi neaga legile si propriile valori? Dati-i jos de pe podium !!!"
  • +3 (7 voturi)    
    fuck usa (Marţi, 7 august 2012, 17:49)

    efz [utilizator]

    la dificultate ? dar a urcat nota lor dupa contestatie, si tot locul 3? dar se ducea China prea in fata la medalii
  • +9 (11 voturi)    
    Scandal? (Marţi, 7 august 2012, 17:54)

    Norishor3 [utilizator]

    N-a fost nici un scandal, nu s-a luat nimeni de par cu nimeni. Doar ca s-a dat castig de cauza SUA, ptr ca e SUA...SIstemul de notare e absurd totusi...daca era de bronz, dupa contestatie trebuia sa ia o nota mai mare, nu sa-i dea aceeasi nota ..Sincer, cred ca daca se putea contesta executia, trebuia si Catalina sa contesteze..aici e vb de nuanta..si de nuanta a profitat americanca..Pacat de ezitarile Catalinei...putea sa fie o victorie clara, fara posibilitate de nuante..:(
  • +1 (7 voturi)    
    ha.. (Marţi, 7 august 2012, 17:59)

    freedomforall [utilizator]

    ..cel putin nu au gasit-o dopata cu nurofen
  • -1 (5 voturi)    
    orice e posibil (Marţi, 7 august 2012, 18:04)

    claustus [utilizator]

    asta cu contestatia e cam ceea ce se intampla acum pe la noi! propun sa analizeze CCR
  • +3 (11 voturi)    
    Larisa? (Marţi, 7 august 2012, 18:09)

    anton.tanase [utilizator]

    De ea nu ziceti nimic? Cum ii explicati Dianei Bulimar ca a fost inlocuita cu Larisa Iordache pentru ca are sanse la o nota mai buna, cand Larisa nu a facut nici macar un exercitiu corect la aceasta olimpiada. Poate e de vina accidentarea sau presiunea, dar de ce se insista atat cu aceasta gimnasta, daca se vede clar ca nu face fata?!!
  • -4 (10 voturi)    
    ok (Marţi, 7 august 2012, 18:15)

    Xorciser [utilizator]

    A facut contestatie, i s-a dat. Nu inteleg ce atata zarva.

    Felicitari!
  • +8 (16 voturi)    
    wtf (Marţi, 7 august 2012, 18:25)

    ovidiu. [utilizator]

    Bolsevicii de americani, la ce altceva sa te astepti? Felicitari Catalina, si multumim mult. In ochii nostri ai luat aurul.
    • +3 (7 voturi)    
      Corectitudinea americana (Marţi, 7 august 2012, 19:59)

      AIius [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Este stiut deja ca US are avantaj la Jocurile Olimpice. Cum zicea Tudor Chirila - "americanii's de vina, **-**-i in gura sa-i *** ". Cata dreptate avea. Dar stai, Tudor Chirila este comunist, s-a luat de americani.
  • +2 (8 voturi)    
    Iar vorbe fara rost si acuzatii fara dovezi!! (Marţi, 7 august 2012, 20:23)

    LiviuX [utilizator]

    Felicitari tuturor sportivilor romani, si chiar si tuturor sportivilor.E deja un merit enorm si faptul ca sunteti acolo, indiferent daca si de care medalii ati castigat!!
    In legatura cu celelalte comentarii ca am fi fost furati, etc., oare cati din cei care au comentat se si pricep? Iarasi vorbe si acuzatii, fara dovezi! Dar de, asta e tipic de acum pentru romani, vezi si situatia politica si acuzatiile din actul de suspendare a Presedintelui. Daca considerati ca am fost furati, de ce nu prezentati si unde si cum? Mai ales ca si in gimnastica, ca si in alte sporturi, sunt si multe aprecieri subiective. Cum poti afirma ca a fost clar un furt? Nu e ca atunci cand unul executa aproape perfect iar altul cade de cateva ori si totusi ia si medalia de aur. Mai ganditi-va inainte de a afirma ceva.
  • +1 (7 voturi)    
    OLIMPIADA (Marţi, 7 august 2012, 20:58)

    iovhe [utilizator]

    Asta este norocul acestui popor.Pe vremea "urss" nu s-a permis sa-i depasim in nici un domeniu.Acum nu putem depasi "sua".Noi sa fim sanatosi, caci ei(americanii) sunt mai saraci si au nevoie de metale.Cum indrazneste China sa-i intreaca?
  • +2 (6 voturi)    
    jenant... (Marţi, 7 august 2012, 21:31)

    liviu_ [utilizator]

    astea inseamna sa ai putere... in numele "democratiei" poti face orice...
    este josnic chiar si pentru sua sa apeleze la asemenea metode...
  • +3 (5 voturi)    
    Incurajam mediocritatea? (Marţi, 7 august 2012, 21:45)

    marioana [utilizator]

    Eu nu inteleg....de ce se da avantaj celor care fac un exercitiu simplu bun, fata de cei care fac un exercitiu mult mai complicat cu niste scapari? De ce incurajam mediocritatea?
    • +1 (5 voturi)    
      Cu "mediocritatea"..... (Miercuri, 8 august 2012, 2:53)

      Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui marioana

      ...a luat Izbasa aurul la sarituri. Daca era dupa exercitiul cel mai bun cu scapari castiga americanca. Asa americanca a vrut sa faca ceva dificil dar nu i-a iesit si a pierdut aurul, in timp ce Izbasa a facut ceva mai simplu dar l-a executat perfect....

      Eu zic ca ar trebui sa recunoastem ca asa cum Romania a dominat categoric gimnastica feminina si la Sidney si la Atena, cum China a dominat la Beijing asa la Londra SUA a venit cu o echipa mai buna, care a evoluat frumos si pe care sper sincer sa o depasim in 2013 la Mondialele din Antwerp.
      • 0 (2 voturi)    
        nu e acelasi lucru (Miercuri, 8 august 2012, 3:43)

        marioana [utilizator] i-a raspuns lui Ancutz

        la sarituri diferenta era clara...Sandra a avut nota mai mare. Eu ma refeream la notele egale, la brana nu a fost diferenta intre note, a fost diferenta de greutate si executie.
        E ca si cum as merge eu la olimpiada internationala de matematica si as castiga cu o problema de clasa a 5-a rezolvata corect, in fata altuia care rezolva probleme de facultate cu mici greseli...
      • 0 (2 voturi)    
        nu mi se pare normal (Miercuri, 8 august 2012, 5:36)

        Mio. [utilizator] i-a raspuns lui Ancutz

        sa iei medalie olimpica dupa ce ai cazut in fund, cum a facut americanca la sarituri (basca ca si prima saritura a fost chinuita rau de tot). nu cred ca e o mare problema pentru nicio gimnasta din lume sa execute o saritura grea si sa cada in fund ...
        • +2 (2 voturi)    
          Of of obiectivitatea (Miercuri, 8 august 2012, 6:18)

          Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui Mio.

          Da' Marian Dragulescu cand a luat medalie de bronz la sarituri in 2004 dupa ce a facut o prima saritura impecabila (9.9) si apoi a aterizat in fund la a doua cum a fost?!

          Acelasi lucru l-a facut si americanca acum. Iar prima ei saritura a fost absolut superba - daca ai dubii sunt sigura ca o gasesti pe youtube.. Problema nu e sa faca o saritura grea si sa cada, ideea e sa faca o saritura f grea si sa ii iasa si sa nu ii iasa a doua si deci la medie are deja un mare avantaj.

          Oare de ce nu putem fi obiectivi? Nu intotdeauna suntem cei mai buni, trebuie sa avem capacitatea sa admitem asta si sa trecem incercam sa fim mai buni data viitoare!
  • 0 (2 voturi)    
    Crudul adevar (Miercuri, 8 august 2012, 10:15)

    Enoeth [utilizator]

    Aceste comentarii ale unor romani stabiliti in sua demonstreaza,daca mai era nevoie, ca cei stabiliti in alte colturi ale lumii mai sunt cu limba (de multe ori si asta partial) si cu amintirile romani.Sufletul roman si
    l-au pierdut deja.Voi vreti sa simta romaneste? Nu mai sunt capabili sa o faca.Daca ar face-o ar fi terminati ca oameni
    Felicitari din suflet fetelor noastre de aur! Doar noi, romanii care suferim romaneste,avem privilegiul de a
    varsa o lacrima in fata nedreptatilor altora impotriva noastra.Ceilalti...doar vor sa creada.
  • +1 (1 vot)    
    reginele gimnasticii mondiale sint romancele (Vineri, 10 august 2012, 5:54)

    GEKJ [utilizator]

    bela este doar o minciuna, ce a facut la londra demonstreaza bozgorismul...Hai Romania


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by