​Marele derbi cu Real Madrid se apropie cu pași rapizi, iar FC Barcelona a anunțat că jucătorii săi vor purta un logo inedit la El Clasico din 28 octombrie.

Jucătorii echipei FC BarcelonaFoto: Joan Monfort / AP / Profimedia

Logo-ul celor de la Rolling Stones, pe tricoul Barcelonei la derbiul cu Real Madrid

Pe Stadionul Olimpic Lluís Companys din Barcelona, catalanii vor da piept sâmbătă, 28 octombrie, de la ora 17:15, cu Real Madrid în LaLiga.

Oficialii catalani au anunțat că jucătorii Barcelonei vor purta pe tricouri la marele meci logo-ul Rolling Stones.

Faimosul logo „buzele şi limba” al trupei rock engleze va înlocui sigla Spotify pe tricourile primei echipe, pentru a promova astfel noul album Rolling Stones, „Hackney Diamonds”, care va fi lansat vineri.

Cei trei componenţi ai trupei Rolling Stones - Mick Jagger, Keith Richards şi Ronnie Wood - s-au fotografiat cu tricourile „blaugrana” având imprimat pe partea frontală logo-ul respectiv, conform fotografiilor postate pe site-ul oficial al campioanei Spaniei.

Logo-ul va fi prezent, de asemenea, pe tricourile echipei feminine a clubului catalan, la meciul din F League cu Sevilla, care va avea loc în data de 5 noiembrie pe stadionul Johan Cruyff.

Nu este pentru prima dată când jucătorii Barcelonei vor promova creaţii muzicale alături de Spotify, principalul partener comercial al clubului catalan.

Anul trecut, elevii antrenorului Xavi Hernadez au afişat în El Clasico logo-ul cântăreţului şi compozitorului canadian Drake, în timp ce la meciul retur cu madrilenii au avut imprimat pe tricouri emblema „Motomami”, ultimul album al cântăreţei spaniole Rosalia, transmite Agerpres.

După nouă etape disputate din actualul sezon din LaLiga, Real Madrid este lider (24 de puncte), „albii” fiind urmați de surprinzătoarea Girona (22 de puncte) și de FC Barcelona (21 de puncte).