FC Steaua pierde marca Steaua Bucuresti. ICCJ a respins contestatia clubului de fotbal
FC Steaua a fost actionat in instanta in 2011 de Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" Bucuresti, care a cerut anularea marcii inregistrate de gruparea din Liga I. Tribunalul Bucuresti a respins aceasta cerere, in 17 aprilie 2012, decizie mentinuta de Curtea de Apel Bucuresti, in 20 decembrie 2013, insa ICCJ a dat dreptate clubului sportiv.
De la decizia ICCJ, cele doua parti au avut mai multe intalniri pentru a discuta despre conditiile de utilizare a marcii Steaua, fara a ajunge la un acord concret. Conducerea MApN a solicitat FC Steaua zece la suta din totalul veniturilor pentru a-i permite sa foloseasca marca, insa reprezentantii gruparii patronate de Gigi Becali au refuzat.
FC Steaua Bucuresti a anuntat, la 16 martie, ca a formulat o contestatie in anulare la decizia ICCJ privind marca Steaua Bucuresti, sustinand ca instanta suprema a pronuntat sentinta in acest caz "cu incalcarea normelor imperative referitoare la competenta".
Contestatia a fost respinsa definitiv vineri.
Totodata, dupa decizia din 3 decembrie a ICCJ, Societatea Fotbal Club Steaua Bucuresti (FCSB), finantata de Gigi Becali, a solicitat Tribunalului Bucuresti anularea marcii notorii sub care s-a castigat Cupa Campionilor Europeni, in 1986, dar si Supercupa Europei, in 1987, aflata in proprietatea Clubului Sportiv al Armatei.
FCSB are in aceasta speta calitatea de reclamant, parati fiind Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucuresti (UM 02301) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM).

INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Marian Popescu, Centrul de Integritate al Universității București, despre frauda de la Drept: „Numărul studenților e șocant / Când copiatul ca mod de a funcționa ajunge la facultate, partida e pierdută”
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?