Producatorii s-au intrecut in oferte care mai de care mai ciudate cu ocazia EURO 2008, astfel putandu-se gasi hartie de toaleta cu miros de gazon, banderole pentru labutele cainilor in culorile nationalelor participante sau bere de provenienta din toate cele 16 tari implicate in turneul final.

Lantul de drogherii Rossmann ofera hartie de toaleta imprimata cu teme fotbalistice cum ar fi imagini de jucatori, mingi speciale sau chiar trofee, toate ca oferta speciala pentru turneul final.

Nici cainii nu au fost uitati, pentru acestia existand lese, pernite sau banderole executate in culorile steagurilor echipelor participante. De asemenea, exista rogojini din lana sub forma unui teren de fotbal, sau chiar biscuiti speciali pentru caini care sa fie rosi pe durata celor 31 de meciuri de la turneul final.

Ciocolata Milka se va numi "Champiolade" pe timpul EURO si va prezenta convexitati cu diverse designuri din sportul rege.

De asemenea, un comerciant de bere din orasul Hamburg ofera tuturor bautorilor bere din toate cele 16 tari participante, nume precum Zywiec, Pivo Karlovacko, Zipfer sau Ursus putand sa se faca cunoscute si pe piata din vest, informeaza Rompres.

Pe langa toate acestea, vor exista de acum cunoscutele palarii, sepci, trompete, ghirlande sau ochelari de soare cu insemnele echipelor de la Campionatul European.