Serena Williams a anunțat că se va retrage la un moment dat după participarea la US Open 2022 (29 august - 11 septembrie). După o carieră incredibilă, experții consideră că brandul creat de sportiva americană va continua să prospere în ciuda încheierii carierei în tenis.

Serena WilliamsFoto: Jeff Dean / AP / Profimedia

De 23 de ori câștigătoare de Grand Slam, Serena a anunțat la începutul lunii august că se va retrage „cândva” după US Open 2022.

Serena a dominat „sportul alb” ani la rând, iar brandul creat de americancă este unul foarte puternic. Experții sunt de părere că acesta va continua să fie unul important în anii ce urmează.

Experții, de părere că brandul Serena Williams va fi unul important chiar și după retragerea sportivei din tenis

Nike a anunțat deja că va continua colaborarea cu sportiva în vârstă de 40 de ani, iar ceilalți parteneri ai Serenei sunt așteptați să ia o decizie similară.

„Chiar dacă vizibilitatea Serenei pe terenul de tenis va începe să nu se mai simtă, nu cred că brandul ei va pierde din valoare.

Este un superstar al tenisului și va fi in mintea tuturor mulți ani de acum” - Bob Dorfman, analist în marketing sportiv, conform Reuters.

„Dacă Serena decide să fie ambasadorul unei anumite cauze, își va păstra relevanța, iar valoarea brandului ei va crește.

A fost o jucătoare atât de puternică pe teren cât și în afara lui. Cred că va fi relevantă în ceea ce privește cauzele sociale” - Lisa Delpy Neirotti, directoarea programelor de management sportiv de la Universitatea George Washington.

În primul tur al probei de simplu de la Flushing Meadows, Serena va da peste Danka Kovinic.

US Open 2022 va avea loc în perioada 29 august - 11 septembrie, iar cele mai importante meciuri de la Flushing Meadows vor fi LiveText pe HotNews.ro.