SONDAJ Simona Halep: fără scandări politice la tenis. Cum priviți cererea ei?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 13 august 2018, 11:39 Sport | Tenis


Sondaj Simona Halep scandari politice
Foto: Hotnews
Simona Halep a reacționat, duminică, după ce unii fani din tribunele terenului de la Monreal au scandat împotriva PSD, în timpul finalei Rogers Cup, pe care a câștigat-o. "Vă rog să respectați această încăpere, pentru că e mult prea deosebită pentru astfel de lucruri", a spus ea la festivitatea de premiere. Ce crezi despre apelul Simonei Halep?
  • Participă la sondajul HotNews.ro




Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11889 vizualizari

  • +11 (31 voturi)    
    N-ar trebui interferat cu meciul (Luni, 13 august 2018, 11:51)

    emil bobu [utilizator]

    S-o lasam pe Simona sa joace, problemele tarii nu se transeaza la tenis, ci in Piata Victoriei, fatza cu Guvernul Analfabetilor.
    • +8 (32 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 august 2018, 15:18)

      [anonim] i-a raspuns lui emil bobu

      • -1 (5 voturi)    
        Nu gresesc (Luni, 13 august 2018, 19:09)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui

        Vad ca voturile sunt impartite aprox. egal, e clar ca nu toata lumea gandeste la fel... Deci oricine in societate joaca mai multe roluri, la stadion se comporta cumva, la biserica altcumva, la job atfel etc. Asa si Simona, mai ales in calitate de om public se comporta diferit - pe teren intr-un fel, la aparitiile media altfel, cand politicienii o solicita sa faca poze cu ei ( nu invers) e altceva, etc. Cred ca ai prins subtilitatea..
        • +6 (8 voturi)    
          Da. Aceasta “subtilitate” (Luni, 13 august 2018, 20:27)

          fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          se numeste duplicitate, anonime, si e detestabila. Daca te pretinzi neutru, nu-ti faci poze decat cel mult cu presedintele tarii, daca te invita. Daca insa ai o opinie politica, nu-ti fie frica sa ti-o asumi, oricare ar fi ea. Asta nu face Halep. Cetateanul nu a strigat “mmm tenis”. Nici nu cred ca trebuia sa strige ceva, dar a facut-o, trenul a plecat. Am avut insa impresia ca Halep a luat-o prea personal si nu era cazul. Daca tacea, filozoafa ramanea. Ca publicul canadian n-a fost chiar atat de atins de aceasta insulta. Iar ea n-a pierdut meciul din cauza injuraturii aleia. Abia atunci ar fi avut motiv sa se indigneze, daca ar fi fost atat de destabilizata de acest spectator.
          Adica Snoop Dogg si Serj Tankian nu s-au temut ca-si pierd fanii si pozitia sociala daca au o opinie despre ce se intampla la noi, dar Halep da. Cum ti se pare chestia asta? Sau poate ii cerem noi mai mult decat poate da. Poate n-o intereseaza ce se intampla aici, cu noi, pur si simplu. Oricum, mai bine nu spunea nimic. Iesea mai elegant din situatie. Il ignora pe ala, iar ala tacea sau era dat afara din arena. Asta e parerea mea. Altfel, toata admiratia pentru victoria de aseara si la cat mai multe de aici inainte.
        • +2 (4 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 august 2018, 21:06)

          [anonim] i-a raspuns lui 1anonim

      • +1 (1 vot)    
        Cand face poze cu furea si ponta (Luni, 13 august 2018, 22:59)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui

        ii fluieram pe toti daca simtim ca nu ne reprezinta si e un gest politicianist. Dar la meci e alta treaba.
        E ca si cand ai fluiera in biserica sau ai huidui la teatru sau opera.
        La fotbal in schimb, cred ca ne mai putem permite din cand in cand. E golaneala pe fata
    • +3 (15 voturi)    
      Tara arde... (Luni, 13 august 2018, 15:27)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      ...si Simona joaca tenis.

      Ce dreac de sondaj e acesta?
    • 0 (24 voturi)    
      Mi-ar fi rusine in locul ei (Luni, 13 august 2018, 15:28)

      Ando [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Scuza-ma, dar cand tara arde pe ea o intereseaza doar banii si punctele ATP? Sau Sloane era adepta PSD?
    • 0 (2 voturi)    
      gresesti, in general sportul,este sustinut de poli (Luni, 13 august 2018, 22:00)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      tenizmana este ipocrita, daca era demna, refuza prezenta duamnei tzatze de Bacau la prezentarea trofeului pe Imasul National, a acceptat tacit.
      sa-i reamintim tenizmanei de premiul primit de la mitomanul Ponta( ce a facut cu acel premiu, dupa, nu ma intereseaza, faptul ca l-a acceptat, spune totul despre caracterul sportivei).
      si apoi, daca tot o dam cu demnitatea sportivilor si neimplicarea politicului in sport, tin sa le reamintesc ca toata infrastructura pt. toate competitiile majore( Olimpiade de iarna sau de vara, C.M., sau C.E., pt. diferite ramuri sportive)se construiesc in baza deciziilor politice si a interesolor financiare.
      este plin psdul de fosti sportivi, asa ca nu ma mira atitudinea tenizmenei.
  • +12 (36 voturi)    
    pacat (Luni, 13 august 2018, 11:52)

    ivasile [utilizator]

    Sper sa nu ia acelasi drum cu Tiriac... https://sport.hotnews.ro/stiri-tenis-21659077-ion-tiriac-despre-protestele-din-ultima-perioada-din-romania-intre-hot-prost-prefer-hotul.htm
    Cum poti sa stai impasibil si sa mai fi si iritat cand in tara copii sunt gazati in strada. Sunt curios cu ce declaratii mai iese
    • 0 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 august 2018, 23:12)

      [anonim] i-a raspuns lui ivasile

  • +16 (42 voturi)    
    pai cum (Luni, 13 august 2018, 11:57)

    I [utilizator]

    simo se trage de sireturi cu tiriac, un comunist care plateste greu la psd ca sa nu fie bagat in fata si cu nastare, alt comunist.
  • +16 (22 voturi)    
    mai ...apoliticilor (Luni, 13 august 2018, 12:03)

    nash pandelica [utilizator]

    daca guvernul, ministrul politic al sporturilor nu sprijina sportul, va convine ?!
    mie nu mi'a convenit ca mihaela buzarnescu n'a fost sprijinita, n'a avut suport financiar sa se afirme. cum nici simona n'a avut la inceputurile ei.
    iar politrucienii ii dau titluri si se pozeaza alaturi de orice campion.
    nu'mi convine nici ca un...hahaha, mecena, fost sportiv de renume, ca tziriac, pesedist si asta, securila, vorbeste nasol de mihaela.
    e dreptul nostru sa ne spunem opinia, loud and clear !

    lasati, simona nu e bun national, motiv de patriotism.
    e de aplaudat pt. joc si trofee. atat.
  • +4 (16 voturi)    
    non-subiect (Luni, 13 august 2018, 12:10)

    danielion [utilizator]

    Cu tot respectul (neironic) pentru Hotnews, sondajul de fata este absolut inutil pentru ca se bazeaza pe o declaratie inexistenta.

    "Vă rog să respectați această încăpere, pentru că e mult prea deosebită pentru astfel de lucruri", a spus ea la festivitatea de premiere.

    Nu, a spus altceva - iar declaratia video lamuritoare este disponibila peste tot online:
    "Vă rog să respectați această încăpere, pentru că e mult prea deosebită pentru ALTFEL de lucruri".

    Cred ca nu este nevoie de a explica sensurile nitel diferite ale celor doua cuvinte.
    • +6 (12 voturi)    
      Perfect de acord! (Luni, 13 august 2018, 14:14)

      achvp [utilizator] i-a raspuns lui danielion

      Si eu am scris un mesaj in acelasi sens, dar se pare ca mi-a fost cenzurat de HN (si nu e prima data, e chiar de neinteles politica de filtrare a comentariilor aplicata de HN, cand nu se folosesc expresii injurioase (cu care oricum, vad ca au inceput sa fie mult mai permisivi in ultima perioada, de cand cu m _ _ e PSD)).
      Simona a dezprobat trivialitatea, nu continutul politic al scandarilor din tribune.
      • +1 (3 voturi)    
        asa o fi.. (Luni, 13 august 2018, 18:58)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui achvp

        dar de isterica se buzarnescu s a luat cind injura mai rau ca ultimii "birjari" pe terenul de tenis...ca tot romanca e si face "publicitate urita romaniei"...eu nu cred...nu trebuie uitat ca a acceptat "diploma de cetatean de onoare al bucurestiului" si prezentarea pe stadion gen "cintare romaniei" in compania unui conducator al psd ului , ja-ra de firea...a bagat "scuza" ca a vrut sa "prezinte trofeul de la roland garros" ...ce sa ti povestesc!!!....sa ia exemplu de la sportivii americani care protesteaza contra debilului de trump , nu sa se afiseze in compania lor si sa le ia apararea...dar nu e de mirare cind ai "indrumator" un "vinator" escroc...
  • +2 (14 voturi)    
    cine nu joaca tenis nu intelege (Luni, 13 august 2018, 12:29)

    ElGrecu [utilizator]

    Eu care am strigat in piata din toti rarunchii: Muie PSD, o inteleg pe Simona, asta ca joc si eu tenis si stiu ce inseamna un mic motiv de abatere a concentrarii! Mie chiar mi-a fost frica ca nu vorbele in sine ar fi deranjat-o (sau poate chiar o deranjeaza trivialitatile), ci aducerea aminte ca situatia din tara este destul de grava, ea cu siguranta neffind indiferenta la ceea ce se intampla acasa! Cine stie, poate ca a pierdut cateva ghemuri din cauza aceasta, asa ca la tenis tineti minte de la mine, chiar si incurajarile dintre serviciul 1 si serviciul 2 pot dauna, d-apai o injuratura ce-i aduce aminte ca-n tara ei nu merg lucrurile asa cum ar trebui!
  • 0 (18 voturi)    
    Pentru cine nu intelege mesajul ei (Luni, 13 august 2018, 12:31)

    Doru1963 [utilizator]

    Numai Simona stie ce inseamna multele ore petrecute pe terenul de tenis, cat sudoare, cata durere chiar uneori din accidentari. Poate chiar si cata lipsa poate de fair-play uneori simtita in afara. Cata munca a depus de cand era mica.

    Daca respectam un om care a devenit unul din cei mai buni dintre cei mai buni din lume la ce face, moral ar trebui sa nu ne permitem sa comentam de ce ea ne cere sa ne abtinem de la lozinci politice pe terenul de tenis. Si sunt convins ca s-a referit la ORICE meci de tenis, nu doar cand joaca ea!

    Simona are 26 de ani si a muncit din greu pentru banii castigati. Sunt absolut convins ca un astfel de tanar nascut in 1991, dupa mineriada, nu aproba o putere care gazeaza mame si copii si bate oameni cu mainile in aer.
    • -1 (1 vot)    
      Comment sters de user (Marţi, 14 august 2018, 0:58)

      MarianPConstantin [anonim] i-a raspuns lui Doru1963

  • +12 (20 voturi)    
    O clarificare (Luni, 13 august 2018, 12:36)

    Andreiasi [utilizator]

    Mi se pare destul de trist ca intreaga presa a tras exact aceeasi concluzie gresita din declaratiile Simonei facute in timpul festivitatii de premiere. Presupun ca multi dintre cei care au redactat aceste articole nici macar nu au urmarit partida. Daca ar fi facut-o, ar fi observat ca unii spectatori au avut un comportament taranesc pe intreaga durata. Nu a fost vorba doar de scandarile politice obscene, ci de tot felul de strigate si "incurajari" venite in cele mai nefericite momente, mai precis in timp ce jucatoarele serveau sau disputau punctele. Simona a facut in primul rand un apel la bun simt in arena de tenis, nu doar la incetarea scandarilor anti-PSD. Nici nu e prima oara cand i-a rugat pe fanii romani la finalul unui meci sa dea dovada de mai multa civilizatie pe viitor. Poate in cele din urma vor intelege mesajul si cei care se cred la fotbal.

    Chiar credeti ca daca strigau cateva persoane "Jos PSD" in fiecare pauza dintre game-uri, iar in rest urmareau partida linistiti, ar mai fi luat cineva atitudine?
    • +7 (11 voturi)    
      Exact, perfect adevarat! (Luni, 13 august 2018, 14:15)

      achvp [utilizator] i-a raspuns lui Andreiasi

      Subscriu in totalitate.
    • +5 (9 voturi)    
      Absolut... (Luni, 13 august 2018, 15:58)

      ursul_patrat [utilizator] i-a raspuns lui Andreiasi

      ... corect. Exista o istorie destul de lunga a strigaturilor unor romani in meciuri ale Simonei, in momente complet nepotrivite. Sau cu mesaje imbecile ("rupe-i capul" etc). Simona a mai dat mesaje publice despre asta, chiar dupa meciuri (Fed Cup la Mamaia, de exemplu).
  • +2 (18 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 13 august 2018, 12:42)

    qwerasdf [anonim]

  • 0 (14 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 13 august 2018, 12:49)

    un_deget_de_secaturi [anonim]

  • +1 (17 voturi)    
    Sa vedem ce-o zice când i-o intra “Pussy Riot” (Luni, 13 august 2018, 12:51)

    Alui [utilizator]

    ... in teren.
    Nu e treaba ei sa se ocupe de așa ceva!
    E treaba organizatorilor.
    • +3 (15 voturi)    
      OK (Luni, 13 august 2018, 13:06)

      behemot [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      In mare parte ai dreptate. Pe de alta parte taranii care injura la meciurile de tenis isi imagineaza ca toata lumea e de acord cu injuraturile lor. Asa ca trebuie sa le fie clar ca nici Simona nici altcineva din lumea civilizata nu se duce la tenis ca sa ii auda pe ei strigand despre penis.
      • +3 (3 voturi)    
        S-o fi auzit greșit ;) (Luni, 13 august 2018, 17:35)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui behemot

        Nu s-a strigat cumva despre “tenis”?
  • +6 (16 voturi)    
    Simona Halep uita (din nou) de ce e sustinuta (Luni, 13 august 2018, 13:27)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Simona Halep e sustinuta de spectatorii romani pentru ca e romanca. Atit. Nu pentru ca e cea mai buna din lume, nu pentru ca e consigliata de tiriac.

    Singura explicatie partial acceptabila a interventiei ei e ca a fost deranjata de vulgaritatea expresiei. Daca i se permite lui Cartarescu, trebuie sa i se permita si unei jucatoare de tenis. Daca scandarile au deranjat-o in joc, trebuia sa spuna asa.
    • +5 (9 voturi)    
      Exact asta a si spus. (Luni, 13 august 2018, 16:09)

      Gilraen [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Cine nu a urmarit meciul trage concluzia rau voitoare ca s-a legat de motivul scandarilor.
      Ea a atras atentia ca e vorba de faptul ca atat ea cat si oponentele sunt deranjate pentru ca momentele sunt inoportune. DIn pacate, prea multi spectatori refuza sa inteleaga ca la un meci de tenis sunt reguli care trebuie respectate... iar respectul fata de adversar e una dintre ele.
      • 0 (0 voturi)    
        Bateti cimpii fara gratie (Marţi, 14 august 2018, 1:12)

        Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui Gilraen

        "Pentru cei care au fost un pic altfel astazi, va rog data viitoare cind veniti pe un teren de tenis sa respectati aceasta incapere pentru ca este mult prea deosebita pentru altfel de lucruri". "Incaperea" trebuie respectata, nu jucatoarele, nu tenisul, nu serva. Cum in "incapere" cei care au fost un pic atflel au scandat o "trivialitate", orice incercare de a coafa interventia jucatoarei este penibila.
        • 0 (0 voturi)    
          incapere? (Marţi, 14 august 2018, 11:12)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

          o fi tradus mot-a-mot din engleza, unde room inseamna si spatiu, nu doar incapere
  • +8 (26 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 august 2018, 13:29)

    [anonim]

    • +1 (5 voturi)    
      Regimul totalitar e aici! (Luni, 13 august 2018, 16:37)

      ing.Orca [utilizator] i-a raspuns lui

      Avem sanse mari sa tacem, sa facem liniste, mult prea multa liniste. Si, asa cum spune si FATMAX, draga Simona, nu cred ca vei fi fericita sa fi nr.1 WTA dar pentru o alta tara, sa te uiti in tribune si sa nu vezi nici un tricolor romanesc.
      In final, draga Simona, iti doresc multa sanatate si sa le bati pe toate, sa ramai numarul 1 cat vrei si poti, si tribune pline cu romani cat mai mult timp.
    • -1 (1 vot)    
      disperare? (Marţi, 14 august 2018, 11:12)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui

      ai pierdut vreo functie sau vreo afacere banoasa cu statul dupa plecarea PDL sau a tehnocratilor? de unde disperarea asta?
      • 0 (0 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 14 august 2018, 17:36)

        [anonim] i-a raspuns lui srpc

  • -4 (12 voturi)    
    judecand dupa exprimare (Luni, 13 august 2018, 14:11)

    Patrula10000 [utilizator]

    se vede ca il cunoaste pe Hagi.
    Ar fi bine sa ne scuteasca cu sfaturile si sa nu mai "ofteze" asa de penibil la fiecare minge lovita daca vrea sa isi arate respectul fata de sport.
  • +1 (19 voturi)    
    Domnisoara din C-ta (Luni, 13 august 2018, 14:27)

    Observatory [utilizator]

    s-a deranjat ca romanii din Montreal au strigat lozinci anti PSD ?
    Te rog sa aduci jandarmii la US OPEN in NYC !

    Și nu o mai ocrotiți așa ca muncește mult ... jucând tenis.....o face pe bani grei ....
    Limba engleză o vorbești a la Doncila...
    Se pare ca accentul este PSDist....
  • -2 (8 voturi)    
    Păi trebuie distins (Luni, 13 august 2018, 14:55)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Ca regulă, are dreptate, sportul nu e politică.
  • +2 (6 voturi)    
    nu a fost scandare (Luni, 13 august 2018, 14:56)

    alex562 [utilizator]

    s-a auzit dintr-un cuvant
  • +4 (6 voturi)    
    Păi trebuie distins (Luni, 13 august 2018, 15:00)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Ca regulă are dreptate, sportul nu e politică.

    Prin excepție însă, când vreun politician prost (precum entitatea umanoidă care conduce Bucureștiul) încearcă să-l combine cu politica, se impune un răspuns pe măsura ticăloșiei.

    (vă rog să ștegeți comentariul anterior, postat incomplet din greșeală)
  • 0 (8 voturi)    
    Simona, sondaj (Luni, 13 august 2018, 15:47)

    milicutza [utilizator]

    Simona are dreptate, s-a ajuns mult prea departe.
    Fiecare manifestare are cadrul sau, oamenii din tribune, cei din fata televizoarelor, erau acolo pentru tenis, nu pentru circ.
    Nu mai vorbesc de jucatori. Sunt convins ca 50% din starea negativa a Simonei li se datoareaza.
    Asta se chiama respect, sau lipsa de respect, in primul rand pentru Simona.
  • +7 (9 voturi)    
    tema falsa (Luni, 13 august 2018, 15:51)

    Europiu [utilizator]

    Nu cred ca se pune corect problema: nu e vorba de scandari politice, ci de scandari, in general, in timpul unui meci de tenis. Indiferent de continutul lor. Este morala folosirea linistii impuse pentru a transmite un mesaj personal? Aceasta e intrebarea?

    S-a gandit cineva sa urle la un meci de sah? Sau in timpul unei piese de teatru? La un film?

    HN: de ce nu puneti un link la articolul de pe treizecizero cu aceasta tema?

    https://www.treizecizero.ro/news/interventiile-verbale-ale-unor-romani-din-public-au-fost-un-comportament-neadecvat-pentru-un-meci-de-tenis
  • +2 (12 voturi)    
    Dezinformare crasa (Luni, 13 august 2018, 16:07)

    Gilraen [utilizator]

    Nu asta a fost cererea ei. Nu o mai intoarceti cum vreti voi. Cererea Simonei a fost sa nu se mai faca galagie inainte de serva, nu mai fie deranjata adversara. Din pacate, fanii romani nu au educatia regulilor de pe un teren de tenis si au faima de cei mai necivilizati, needucati samd.
    Nu ii mai terfeliviti voi si mai mult imaginea Simonei....
    • +1 (1 vot)    
      *Typo: terfeliti, evident... (Luni, 13 august 2018, 16:19)

      Gilraen [utilizator] i-a raspuns lui Gilraen

      .
  • +2 (12 voturi)    
    Nu era momentul. (Luni, 13 august 2018, 16:25)

    ing.Orca [utilizator]

    Nu la ceremonia de premiere trebuia sa le faca observatie acelor zelosi comentatori din tribuna. Se gaseau alte multe ocazii sa le "bata obrazul", anti-PSD-istilor.
  • +4 (14 voturi)    
    Ramane cum am stabilit! (Luni, 13 august 2018, 16:43)

    Gabu [utilizator]

    Sa-si vada de tenisul ei. ”Cel mai bun tenis!” E treaba organizatorilor sa asigure buna desfasurare. Chiar daca e o mare campioana, nu a inventat ea jocul asta, asa ca sa incerci sa faci tu ordine e cel putin deplasat. Dar desigur ca e foarte greu sa ramai om cand ajungi sa ai puterea!
  • -1 (5 voturi)    
    rezistenta prin ignorare (Luni, 13 august 2018, 16:45)

    sorin3 [utilizator]

    Simona are dreptate. politica nu are ce cauta la un meci de tenis.
    DAR imi aduc aminte de 23 de milioane de oameni care mergeau la meciuri de fotbal,handbal etc.(binenteles nu toti deodata si in locuri diferite) si nici unul nu avea curajul (sau disperarea) sa strige Jos Ceausescu (daca jos comunismul era prea mult).
  • -1 (11 voturi)    
    o cerere de bun simt (Luni, 13 august 2018, 16:47)

    Incomod3 [utilizator]

    adresata unor specimene rezistente la orice argument, logica, sau bun simt...
  • -2 (12 voturi)    
    Uite asa se pune de o statuie, facuta de Firea (Luni, 13 august 2018, 16:56)

    KTerinca [utilizator]

    Sic..ir !
  • +2 (6 voturi)    
    Comentariu oamenilor de tenis (Luni, 13 august 2018, 17:10)

    Gilraen [utilizator]

    https://thebodyserve.podbean.com "Daca ati fost la un meci de tenis al Simonei, stiti cum pot fi fanii romani."

    Asa ca nu mai politizati... toata lumea tenisului stie despre ce e vorba.
  • -2 (4 voturi)    
    Nu despre asta e vorba aici (Luni, 13 august 2018, 20:22)

    GreieruBortzos [utilizator]

    E vorba despre comportamentul de la sapa al unor spectatori care au adresat injurii
  • +1 (3 voturi)    
    io aș zice, Simona ... (Luni, 13 august 2018, 22:31)

    ikke [utilizator]

    ... să fii cu mare atenție, că umbli cu ouă tare fierbinți!

    Nu știu care-i rostul sondajului, părerile-s împărțite.

    Nici nu contează prea mult care-i tendința, nici n-ar trebui să capete prea multă importanță, e părerea cititorilor hotnews și gata.

    Dacă, însă, aș fi Simona, aș întreba consilierul responsabil cu comunicarea, sperând că e un profesionist.

    Simona trebuie să știe că românii spectatori vin să o susțină pentru că e o luptătoare, pt că are caracter și foarte alte multe calități, dar nu vin pentru conștiința sa politică.
    Prin urmare, n-are de ce face pe dădaca. Spectatorii nu-s buni decât dacă o susțin necondiționat? Și spectatorii au opinii politice. Întâmplător (haz de necaz...) peste 99% din românii care o susțin din Australia până-n Montreal, din Madrid până-n Singapore sunt plecați din Ro din cauza PSD-ului și a tatălui acestuia, PCR-ul, adică din cauza foamei, corupției, prostiei și hoției.
    Simona mai trebui să fie conștientă că e doar o parte a spectacolului, alte părți (foarte importante) sunt spectatorii, telespectatorii, media, forțele publicitare.

    Și că nu a ajuns (încă) să câștige turnee împotriva spectatorilor. Una ca Serena ar putea/ar fi putut, da' nu e dovedit.
    E posibil să-și fi pierdut concentrarea (a și pierdut punctul următor), dar pentru asta există coach, preparatori psihologici șamd...
    E adevărat, tenisul era un sport al gentlemenilor. Era. Ați văzut reacțiile din ultimii ani? Adevărate tribune de fotbal.
    Adevărat și că românache sunt ... fierbinți. Dar mesajul politic m... pesede poate fi digerat.

    În definitv nu are decât să pregătească un alt discurs șablon, precum cele cu care ne-a obișnuit la conferințele de presă.

    Simona, nu uita, spectatorii și-au plătit biletul și nu-i poți convinge să defileze cu țoapa de Firea.
    Îți doresc mai multă inspirație.
    Și, desigur, să câștigi și alte grandslamuri...

    Nu-ți îndepărta suporterii, ai nevoie de ei, mai mult decât de Firea ...
    • -3 (5 voturi)    
      Faceti tribune de fotbal din orice, salbaticilor (Marţi, 14 august 2018, 0:09)

      behemot [utilizator] i-a raspuns lui ikke

      Ca si alti vajnici luptatori pentru democratie inaintea ta, ai scris o intreaga abureala ca sa justifici ca e normal sa te duci la un meci de tenis si sa strigi "muie" fara nicio legatura cu ce se intampla in acel loc. Iti doresc sa asisti la cat mai multe astfel de spectacole sportive (si chiar culturale, ca tot aia e, nu?) impreuna cu parintii, sotia si copiii. Voi chiar meritati sa fiti zavorâti in Romania cu ultrasii, jandarmii si alti asemenea patrioti, dar nu pe criterii politice, ci pentru prostie si lipsa de educatie.
      • +1 (3 voturi)    
        după stil (Marţi, 14 august 2018, 1:14)

        ikke [utilizator] i-a raspuns lui behemot

        si argumentatie dovedesti ca nu esti in stare sa-ntelegi un mesaj simplu. Zavoraste-te pe tine insuti, nu da frustrarile afara!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by