Champions League: A fost prezentata mingea marii finale
"Finale Rome" este o creatie revolutionara care a fost construita din 14 panouri, balonul putand fi foarte usor de controlat.
Pe langa celebrele de acum stelute, noua minge a celor de la Adidas prezinta caracteristici care apartin exclusiv de Roma: culoare specifica (o varianta de roz) si imagini de mozaic (pe fiecare stea) care reprezinta figuri legendare pentru istoria capitalei Italiei. Imaginile exprima viteza, justitia, puterea si spiritul de echipa, unele dintre cele mai importante virtuti al Cetatii Eterne.
Roma a mai fost gazda ultimului act din Liga Campionilor in anul 1996, atunci cand Juventus s-a incoronat campioana a Europei dupa o finala cu Ajax Amsterdam.
Din pacate pentru italieni, in actualul sezon nu mai exista nicio echipa italiana in C1, Juventus, Inter si Roma fiind eliminate inca din optimile de finala.
- 0 (0 voturi)arata excelent in imagine (Luni, 16 martie 2009, 16:09) blu [anonim]dar stai, unde-i imaginea?raspunde trimite
- 0 (0 voturi)hmm.. (Luni, 16 martie 2009, 16:13) gabone [utilizator]macar o poza.. sau un link ceva.. grele ah?raspunde trimite
- 0 (0 voturi)Roma,amore mio (Luni, 16 martie 2009, 19:24) nae [anonim]Sunt foarte multe sanse ca,cel putin o echipa din Anglia sa joace finala.Si daca se respecta traditia v-om avea cativa fani englezi injunghiati in Roma.raspunde trimite

Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?