Premier League se apropie de vânzarea drepturilor sale de televiziune din SUA pentru aproximativ 2 miliarde de dolari, stabilind un nou record în străinătate, a anunțat duminică Financial Times.

Logo Premier LeagueFoto: premierleague.com

CBS și ESPN se numără printre televiziunile care licitează pentru drepturile de televizare, alături de NBC și Comcast Corp, actualul deținător.

În cadrul acordului, care va fi funcțional din sezonul 2022-2023 până în sezonul 2027-28, Premier League va vinde toate cele 38 de etape într-un singur bloc, mai degrabă decât în pachete separate.

Discuțiile privind acordul au avut loc în contextul în care există temeri că veniturile obținute din acordurile privind drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal la nivel național vor scădea în acest an în toate ligile de top din Europa din cauza lipsei de concurență între radiodifuzori.

Dacă se va încheia o înțelegere, aceasta ar putea stabili un record pentru drepturile de difuzare din SUA ale Premier League, devenind astfel cea mai profitabilă afacere de peste ocean a Ligii de fotbal engleze, conform Reuters.

ESPN, Premier League și Comcast nu au răspuns imediat la o solicitare a Reuters pentru comentarii, în timp ce CBS nu a putut fi contactată pentru un comentariu.