De ce amânarea Euro 2020 este o veste bună pentru România - Ce spune ministrul Ionuț Stroe

de A.I.     HotNews.ro
Marţi, 17 martie 2020, 16:06 Sport | Fotbal


Stadionul Ghencea, in prezent
Foto: Captura Facebook
Pandemia de coronavirus a amânat disputarea Euro 2020, decizia fiind luată de către UEFA cu acordul federațiilor afiliate. Turneul final care va avea loc și la București (trei meciuri din grupe și unul din optimi) se va disputa în 2021. Vestea este, până la urmă, una bună pentru România: "vom avea timp să terminăm stadioanele" - Ionuţ Stroe, Ministrul Tineretului şi Sportului.

Ce a spus Ionuț Stroe după amânarea Euro 2020:

"Din câte cunosc, scenariile UEFA probabil se analizează două perioade, una în decembrie anul acesta, una în primăvara lui 2021 (n.r. pentru finalizarea lucrărilor). Nu știu. Haideți să așteptăm decizia finală.

Indiferent de ce se întâmplă, cu siguranță putem să ne încadrăm cu toate stadioanele în aceste termene. Sunt investiții pe care le considerăm ca fiind de importanță maximă, cu impact pe termen lung, nu doar pentru EURO 2020 și sunt obiective necesare României" - Ionuț Stroe, la Digi 24.

Despre pierderile economice ale Bucureștiului

"Turneul e amânat pentru a preveni și a proteja sănătatea populației. Bucureștiul va fi beneficiar al acestui mare eveniment și noi sperăm să îl organizăm în aceleași condiții în care am fi făcut-o și acum. Noi suntem în legătură permanentă cu cei care execută lucrările de infrastructură și am primit asigurări că investițiile continuă. La București această competiție va fi organizată în cele mai bune condiții" - a conchis ministrul Sportului.

Amânarea cu un an de zile a Euro ar trebui să însemne pentru România finalizarea (!) obligațiilor față de UEFA. Astfel, stadioanele Steaua (oricum se află în faza finală), Arcul de Triumf și Rapid trebuie să fie gata, la fel și calea ferată care să lege Aeroportul Otopeni de Gara de Nord.

Bucureștiul, printre cele 12 orașe care vor găzdui Euro (2021):

- Anglia - Londra: Wembley (90.652 de locuri), arena a fost construită în anul 2007 - va găzdui semifinalele și marea finală a Euro 2020

- Germania - Munchen: Allianz Arena (70.067 de locuri), stadionul a fost construit în 2005 - va găzdui un meci din sferturile de finală și trei din faza grupelor

- Azerbaidjan - Baku: Stadionul Olimpic (69.870 de locuri), arenă nouă - va găzdui un meci din sferturile de finală și trei din faza grupelor

- Rusia - Sankt Petersburg: Zenit Arena (61.251 de locuri), va găzdui un meci din sferturile de finală și trei din faza grupelor

- Italia - Roma: Stadionul Olimpic (68.993 de locuri), va găzdui un meci din sferturile de finala și trei din faza grupelor

- Danemarca - Copenhaga: Telia Parken (38.190 de locuri), arena a fost deschisă în 1992 - va găzdui un meci din optimile de finală și trei din faza grupelor

- România - București: "Arena Națională" (54.851 de locuri), stadion inaugurat în 2011 - va găzdui un meci din optimile de finala și trei din faza grupelor

- Olanda - Amsterdam: Amsterdam ArenA (53.052 de locuri), arenă construită în 1996 - va găzdui un meci din optimile de finală și trei din faza grupelor

- Irlanda - Dublin: Dublin Arena (51.711 de locuri), arenă construită în 2010 - va găzdui un meci din optimile de finală și trei din faza grupelor

- Ungaria - Budapesta: Ferenc Puskas (68.156 de locuri), va găzdui un meci din optimile de finală și trei din faza grupelor

- Bilbao - Spania: San Mames - stadion nou (este noul San Mames), are o capacitate de 53.332 locuri. Va găzdui un meci din optimi și trei din faza grupelor.

- Glasgow - Scoția: Hampden Park - stadion renovat, are o capacitate de 52.063 locuri. Aici se vor disputa trei meciuri din grupe și unul din optimi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2076 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Atenție: (Miercuri, 18 martie 2020, 7:10)

    nick24 [utilizator]

    “ stadioanele Steaua (oricum se află în faza finală), Arcul de Triumf și Rapid trebuie să fie gata, la fel și calea ferată care să lege Aeroportul Otopeni de Gara de Nord.”

    Rapid și calea ferată trebuie să măreascâ viteza ca să fie gata la anul!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by