Arbitrul a validat golul, în ciuda protestelor formaţiei din Harkema, dar l-a trecut oficial ca autor pe Impens.
Golul nu a contat în stabilirea scorului final, 4-2, pentru gazde.
Nog nooit meegemaakt dit pic.twitter.com/sGyixN0gFb
— Harkemase Boys (@HarkemaseBoys) 25 mai 2019
Een scheids die scoort in een wedstrijd. Het gebeurde bij @HarkemaseBoys - hsvhoek #orangepicture #harhoe #sportphotography #knvb https://t.co/l6hIsQZB0j pic.twitter.com/htNcBvmO1u
— Harkemase Boys (@HarkemaseBoys) 25 mai 2019
Se vede cum suteaza mingea ce vine direct spre el.