"O componentă importantă a muncii mele de până acum a fost să încerc să reclădesc încrederea în Primărie. A constructorilor, a creditorilor, a Comisiei Europene, a ONG-urilor, a mediilor profesionale. Toţi cer Primăriei doar predictibilitate şi seriozitate. Asta am făcut şi în seara asta cu echipa de handbal feminin de la CSM Bucureşti. O echipă de profesioniste, între primele din Europa, care nu au meritat starea de incertitudine care durează de aproape doi ani. Cu acordul majorităţii din Consiliul General, am asigurat echipa de stabilitate financiară în 2021", a afirmat Nicuşor Dan, marţi seară, într-o postare pe Facebook.
Nicușor Dan, veste bună pentru CSM București: "Nu au meritat starea de incertitudine care durează de aproape doi ani"
"O componentă importantă a muncii mele de până acum a fost să încerc să reclădesc încrederea în Primărie. A constructorilor, a creditorilor, a Comisiei Europene, a ONG-urilor, a mediilor profesionale. Toţi cer Primăriei doar predictibilitate şi seriozitate. Asta am făcut şi în seara asta cu echipa de handbal feminin de la CSM Bucureşti. O echipă de profesioniste, între primele din Europa, care nu au meritat starea de incertitudine care durează de aproape doi ani. Cu acordul majorităţii din Consiliul General, am asigurat echipa de stabilitate financiară în 2021", a afirmat Nicuşor Dan, marţi seară, într-o postare pe Facebook.

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri
găsește-le un sponsor!
dacă cineva ar da cgmb în judecată pe tema asta,te-ar face de râs!
Salut partea cu scoatearea textului cu "Primaria Capitalei" de pe tricouri, poate in locul acestui text se va pune ceva cunoscut si reprezentativ pentru acest oras, care sa devina un brand al orasului, ex de idee scoasa pe moment din putul intelepciunii ar fi cuvantul "BUCUR" ca brand si de aici sa croseteze mai departe (BUCUResti, BUCURie, "vino in BUCUResti", "ne vedem cu BUCURie" etc).
Evident, ideal ar fi sa lucreze cu firme de marketing care sa gaseasca ceva ok, a.i sa putem toti beneficia de reclama in lumea internationala prin intermediul acestei echipe.