CE Handbal (f): Victoria Olandei (27-21 vs Germania) o trimite pe România în semifinale/ Duel cu Rusia pentru "tricolore"

de Silviu Dumitru     HotNews.ro
Miercuri, 12 decembrie 2018, 21:53 Sport | Teamball


Olanda vs Germania, meciul decisiv pentru calificarea tricolorelor in semifinale
Foto: ehf-euro.com/ Jozo Cabraja / kolektiff
Victoria naționalei Olandei, scor 27-21, în fața Germaniei, a calificat selecționata României în semifinalele Campionatului European de handbal feminin. "Tricolorele" vor întâlni Rusia în penultimul act al competiției din Franța, vineri, de la ora 18:30. Partida va avea loc la Paris, iar din reprezentativa noastră va lipsi, cel mai probabil, Cristina Neagu, accidentată la genunchiul drept în finalul meciului cu Ungaria.


Partidele rămase de disputat la Campionatul European de handbal feminin din Franța:

Vineri:

15:00 Suedia vs Norvegia (locurile 5-6)
18:30 Rusia vs România (semifinala 1)
22:00 Franța vs Olanda (semifinala 2)

Duminică:

15:00 Meciul pentru medalia de bronz
18:30 Marea finală

Parcursul Rusiei, adversara României din semifinale, la acest Campionat European:

Grupa de calificare:

Rusia vs Franța 26-23
Rusia vs Muntenegru 24-23
Rusia vs Slovenia 27-29

Grupa Principală:

Rusia vs Serbia 29-25
Rusia vs Danemarca 32-21
Rusia vs Suedia 30-39

Clasamentul final al Grupei Principale 2:

1. Olanda (128-126) 8 puncte
2. România (140-132) 6
3. Norvegia (155-131) 6
4. Ungaria (139-146) 6
5. Germania (132-137) 4
6. Spania (127-149) 0

Lupta pentru poziția secundă (fiecare echipă a câștigat un meci din întâlnirile directe, departajarea se face la golaveraj):

România 60-54 (+6)
Norvegia 61-56 (+5)
Ungaria 56-67 (-11)








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


7126 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    O calificare cu un gust amar.... (Miercuri, 12 decembrie 2018, 23:59)

    Seby30 [utilizator]

    E bine ca ne-am calificat, dar nu asa. Nu trebuia sa ajungem ca in ultimele min cu Ungaria sa ne luptam sa mentinem diferenta de 2 goluri. De aici a venit si efortul supraomenesc a lui Neagu si de aceea s-a accidentat. Oarecum a fost mai mult vina ei decat a adversarei. A incercat o intrare in forta si am vazut ce s-a intamplat.Chiar si fara Neagu avem sanse. Trebuie sa ne mobilizam si asa cum Olanda poate fara Groot si Broch, asa cum Gyor a castigat Finala Champions League cu 4 jucatoare de baza accidentate. printre care Nora Mork, Tomori etc si noi am putea. Doar trebuie sa vrem. Daca iar ne inecam la mal, ne meritam soarta. Oarecum si lauda de sine ne-a stricat mult. Acum vine nota de plata pentru titlurile de genul: Aparare de fier si atac de 5 stele". Aroganta se plateste! Nu poti sa te dai mare si tare dupa meciurile din grupa. Uitati-va ce au facut norvegiencele. Dupa acele esecuri au rupt tot, au jucat cel mai superb handbal din lume. Iar noi am facut pe noi cu Olanda si mai ales, inadmisibil, cu Ungaria. La un moment dat unguroaicele ne conduceau cu 5 goluri. Este rusinos! Ambros si fetele au gresit tactica, dar trebuie sa recunosc si faptul ca Ungaria are cateva jucatoare tinere exclente. Pacat…mare pacat.
    • 0 (2 voturi)    
      E bine si asa (Joi, 13 decembrie 2018, 9:08)

      P.Cernea [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

      Si daca - post factum - norvegiencele au "ars" tot, la ce le-a folosit? Ca la ce ne-a folosit noua, stim deja. Uneori e bine sa profiti si de jocul rezultatelor. Asta nu scuza însa relaxarea si lipsa de concentrare. Atât. Ca "lauda de sine" nu e a lor, e a noastra, a celor ce comentam si ne credem specialisti. Acum... Era greu cu Neagu, dar fara ea, ce sa mai zicem? Sa ne multumim cu locul 4 si sa ne straduim sa iesim onorabil din ultimele 2 meciuri.
      • 0 (2 voturi)    
        Amice, (Joi, 13 decembrie 2018, 10:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui P.Cernea

        daca Norvegia mai dadea un gol in oricare din meciurile din grupa principala, ar fi avut golaveraj +6, adica tot cat Romania.
        Un gol e mai trebuia sa fie in semifinala...
        • 0 (2 voturi)    
          Daca si cu parca... (Joi, 13 decembrie 2018, 10:42)

          P.Cernea [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ...dar nu l-au dat!
          • 0 (0 voturi)    
            dar adaca il dadeau? (Joi, 13 decembrie 2018, 11:10)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui P.Cernea

            sau daca dadea Romania un gol mai putin cu Ungaria in meciul de aseara?
            O echipa mare nu sta la mana rezultatelor, se bazeaza doar pe ce joaca ea.
            • 0 (0 voturi)    
              Da (Joi, 13 decembrie 2018, 12:56)

              P.Cernea [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Cu asta sunt perfect de acord.
        • 0 (0 voturi)    
          ! (Joi, 13 decembrie 2018, 10:47)

          P.Cernea [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Si n
          u în oricare din meciurile din grupa principala, pentru ca cele contra Olandei, Germaniei si Spaniei nu s-au luat în calcul!
  • +1 (3 voturi)    
    A trebuit sa ne "trimita" altii,... (Joi, 13 decembrie 2018, 8:15)

    gigiN [utilizator]

    ...pentru ca noi nu am fost in stare sa ne "trimitem".Cu ..".ajutorul" diversilor comentatori,se cam exagereaza valoasrea reala a echipei noastre Valoare au cu adevarat doar 2-3 jucatoare..
    • 0 (0 voturi)    
      siti ce spunea Nicolae Iorga: (Joi, 13 decembrie 2018, 10:13)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      ,,Exista infrangeri care te inobileaza si victorii care te fac de ras''.
      Pentru Romania, calificarea in semifinala poate fi considerata o victorie, dar sigur din categoria victoriilor care te fac de ras.
  • 0 (2 voturi)    
    Uffff, va fi tare greu (Joi, 13 decembrie 2018, 8:22)

    lasa [utilizator]

    Sincer, nu ma mai pot bucura asa cum as fi facut-o daca se calificau , pe meritul lor.
    Fara Neagu, inseamna fara un brat puternic si liderul lor, fara niciun dubiu.
    Din pacate, dl Ambrus nu e de talia unei campioane europene, ceea ce Neagu mai suplinea.
    Sa avem incredere in Pintea - Buceschi, avem nevoie de exterme mai incisive, circulatia mingii trebuie sa fie mai rapida.. Portarii, excelente amandoua,
    Sa invocam acum Divinitatea, sa le apere si sa vina cu o medalie.
    • -1 (1 vot)    
      George Cosbuc: (Joi, 13 decembrie 2018, 10:14)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      ,, Credinta e in voi, si-n zei.
      Dar zeii sunt acolo sus, dusmanii langa noi''.
      Asa va fi si vineri cu Rusia: zeii sunt sus, deparate, rusoaicele aproape, langa ale noastre.
  • +1 (3 voturi)    
    Ambrus , out (Joi, 13 decembrie 2018, 8:34)

    lasa [utilizator]

    Fara Neagu pe teren si fara un antrenor de elita, ne oprim aici. Rusia, Franta, vise, taica!
    • 0 (0 voturi)    
      din pacate cam ai dreptate... (Joi, 13 decembrie 2018, 10:15)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      visam frumos.
    • 0 (2 voturi)    
      Sa vina Tadici inapoi! (Joi, 13 decembrie 2018, 10:21)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      Cu Tadici am facut performanta atat la echipa nationala cat si la cea de club, Este antrenor cu experienta, stie foarte bine cu ce se mananca handbalul si meseria de antrenor cat si specificul Romaniei, el ar fi trebuit pus antrenor, nu sa aducem antrenori straini de mana a 15-a care doar isi bat joc de Romania!
      • -2 (2 voturi)    
        hai ca omul nu isi bate joc. (Joi, 13 decembrie 2018, 11:12)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        E doar incompetent. Dar de batut joc nu poti sa spui ca isi bate joc...cum a facut Daum la nationala de fotbal.
      • -1 (1 vot)    
        Tadici, antrenor cu bata (Joi, 13 decembrie 2018, 11:12)

        lasa [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Cristina Neagu: Cum sa respecti un antrenor care se adreseazacu: Ba, fetelor?
        Tadici e un dinozaur comunist, care a fost format pe vrema omului multilateral dezvoltat.
        Ce semnala Neagu nu era grobianismul , ci faptul ca se credea atoatestiutor, nu asculta si ideile jucatoarelor.
        Metodele de antrenament au evoluat, romanii sunt inca in urma.
        Nu hotarat Evului Mediu!
        • 0 (0 voturi)    
          exagerezi (Joi, 13 decembrie 2018, 18:29)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui lasa

          Tadici nu reprezinta chiar evul mediu, ci mai degraba anii 1975-1980. Judecand dupa nivelul societatii as zice ca Tadici ar fi cel mai potrivit, dupa chipul si asemanarea concetatenilor sai. Asta nu inseamna ca ar face performanta ci doar ca s-ar potrivi ca o manusa.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by