La finalul lunii octombrie, în Spania a fost "difuzat" un nou episod din "serialul de mare succes" El Clasico - o serie sportivă live în care se înfruntă marile rivale din La Liga: FC Barcelona și Real Madrid.

FotbalFoto: freepik.com

Cel de-al 255-lea dintre cele două formații legendare a marcat un moment spectaculos și pentru fanii muzicii rock.

Celebra trupă Rolling Stones, care pare că duce legenda către eternitate, și-a promovat noul album, chiar pe stadionul Olimpic Lluís Companys din Barcelona. În tribune a fost afișată o coregrafie cu celebrul logo Rolling Stones ("buzele și limba"), semn care a fost afișat și pe tricourile catalanilor.

Asocierea inedită între aceste două branduri colosale din sport și respectiv muzică a fost posibilă în cadrul parteneriatului pe care Barcelona îl are cu aplicația Spotify. La meci au fost prezenți și doi membri ai trupei rock, Mick Jagger și Ronnie Wood.

Meciul a început bine pentru gazde, prevestind un moment de sărbătoare pentru publicul catalan. İlkay Gündoğan a marcat în minutul 6, stabilind de altfel și scorul de la pauză. La final, însă, cei care au mizat la pariuri sportive pe oaspeți au avut de câștigat, căci Real Madrid a întors scorul prin Jude Bellingham, care a punctat în minutele 68 si 92. În urma acestor goluri, rezultatul final consemnat pe tabelă a fost Barcelona - Real Madrid 1-2.

Barcelona, pe ritmul muzicii de top

Nu este prima dată când jucătorii echipei FC Barcelona promovează creații muzicale alături de sponsorul Spotify. Principalul partener comercial al clubului a creat și anul trecut un astfel de moment special. Atunci, jucătorii au afișat logo-ul cântărețului și compozitorului canadian Drake și emblema Motomami, ultimul album al cântăreței spaniole Rosalia, în cadrul precedentelor două partide din seria El Clasico.

Proiectul actual, realizat pentru a marca noua lansare a celor de la Rolling Stones, a implicat și echipa de fotbal feminin a celor de la FC Barcelona. În F League, cu Sevilla, jucătoarelor le-au fost repartizate tricouri cu celebrul logo al formației rock înființate în anul 1962.

Hackney Diamonds - album lansat după 18 ani de pauză

Rolling Stones a marcat lansarea noului album intitulat Hackney Diamonds printr-un eveniment programat la Londra, prezentat de Jimmy Fallon, un foarte apreciat artist din lumea divertismentului.

După o pauză de 18 ani, trupa a decis astfel să ofere publicului cel de-al 24-lea album de studio, o revenire în forță într-un moment în care fanii nu mai sperau probabil la nou conținut original. Evenimentul de lansare a albumului Hackney Diamonds a avut loc la Hackney Empire, un teatru istoric situat în cartierul Hackney din Londra.

Cele 12 piese noi constituie primul album realizat după trecerea în neființă a bateristului Charlie Watts, în 2021. Mick Jagger a dezvăluit că două dintre piese au fost înregistrate împreună cu regretatul Watts în 2019, inclusiv melodia Live by the Sword.

Înregistrările în studio au început în luna decembrie a anului 2022. "Am înregistrat rapid 23 de piese și le-am finalizat până în ianuarie, după care, în februarie, am terminat procesul de mixaj", a explicat emblematicul cântăreț al celor de la Rolling Stones, acum în vârstă de 80 de ani.

Promovarea alături de FC Barcelona, una dintre cele mai apreciate echipe de fotbal din întreaga lume, vine după o altă acțiune inedită. Într-un ziar londonez, trupa a publicat o reclamă fictivă pentru o firmă de reparații de geamuri numită Hackney Diamonds. Textul anunțului făcea aluzie la mai multe dintre celebrele melodii ale trupei, indicii cu privire la legătura cu brandul Rolling Stones.