VIDEO Roddick si Tsonga iau peste picior arbitrii care au oprit meciul: Mai avea sau nu un challenge?
Mingea a atins tuşa, arbitrul de scaun a spus ca a fost afara insa Roddick a mai avut un challenge la dispozitie. La reluare, s-a vazut ca mingea a fost in teren insa observatorul Carlos Sanchez a intervenit, spunand ca americanul nu mai are niciun challenge si nu avea dreptul sa ii ceara arbitrului sa isi reconsidere decizia.
Au urmat apoi 10 minute de parlamentari intre oficialii partidei. La un moment dat, Roddick si Tsonga au inceput sa schimbe cateva mingi peste fileu dar, pana la urma, punctul i-a fost acordat americanului.
- 0 (0 voturi)Arbitrul de scaun (Duminică, 2 noiembrie 2008, 11:36) dan [anonim]Profesionist arbitrul de scaun. Din cate am vazut nimeni nu a luat peste picior pe nimeni. A fost o situatie neobisnuita. Numai voi ziaristii romani luati peste picior, la bascalie de asta si asumati ca ceilalti fac la fel.raspunde trimite
- 0 (0 voturi)eroare (Vineri, 6 martie 2009, 16:57) ileana [anonim]e gresit scris aici... si titlul e aiurea... a fost o neintelegere intre arbitrul de scaun si cei care operau sistemul hawkeye, arbitrul a sustinut ca roddick mai avea un challenge, iar operatorii afisau 0, se pare ca acestia din urma aveau totusi dreptate, dar autoritatea arbitrului a prevalat.raspunde trimite
Top 10 articole cele mai ...
