Emma Răducanu mai dă o lovitură de marketing - A devenit imaginea unui brand celebru de apă minerală

de Silviu Dumitru     HotNews.ro
Joi, 9 decembrie 2021, 15:29 Sport | Tenis


Emma Raducanu
Foto: wta/ twitter
Campioană la US Open la doar 18 ani, Emma Răducanu reprezintă o adevărată mină de aur pentru firmele importante. Sportiva care reprezintă Marea Britanie a dat o nouă lovitură de marketing semnând un angajament cu o marcă de apă minerală "de lux".

Răducanu a devenit ambasador Evian. Ea se alătură altor celebrităţi aflate în această postură, ca Dua Lipa, Maria Sharapova şi Ella Chen.

Acesta este al treilea parteneriat lucrativ pentru sportiva de 19 ani, cu tată român şi mamă chineză.

În octombrie, ea a devenit ambasador al mărcii de lux Dior. Anterior, jucătoarea a semnat un contract cu Tiffany & Co, devenind ambasador şi al acestui brand de bijuterii.

Emma Răducanu a fost desemnată revelaţia anului 2021 în ancheta realizată de WTA, la care au participat jurnalişti din toată lumea.

Răducanu, 19 ani, a început acest sezon pe locul 343 mondial şi îl termină în Top 20, după două performanţe excepţionale, calificarea în optimi la Wimbledon şi câştigarea US Open, fiind prima jucătoare care obţine trofeul la un Grand Slam după ce a jucat în calificări.

De știut:

În urma câștigării US Open, Emma Răducanu s-a ales cu un cec în valoare de 2.5 milioane de dolari.

Sportiva este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Sportiva cu cele mai mari câştiguri din lume este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obţinut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi's, Nissan, Tag Heuer, Beats şi Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3674 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    Păi n-aveau comuniștii (Joi, 9 decembrie 2021, 15:46)

    Heitarel Troleanu [utilizator]

    dreptate, când îi criticau neconstructiv pe capitaliștii veroși?;)

    Acuma pe bune, dacă fata asta mai joacă tenis, cu atâta bănet căzut din cer, e tare...
  • -1 (1 vot)    
    Struțocămila Osaka (Joi, 9 decembrie 2021, 19:13)

    ploiesteanu [utilizator]

    care are și probleme la cutiuță! Tocmai bună de branduit!
  • -1 (3 voturi)    
    lux în România,America de Sud,Africa și Asia de SE (Joi, 9 decembrie 2021, 20:18)

    hdd [utilizator]

    în Germania și în general in Vest, Evian nu e nici pe departe cea mai scumpă apă.
    E ceva normal.

    Există, e drept, și ape autohtone la prețuri mai mici, dar nu semnificativ.
    Iar pe autostradă de ex. nu mai e nicio diferență la preț.

    Problema cu Evian în Germania e că este îmbuteliată în plastic. Aici toată lumea cumpără pentru consum casnic apă în sticlă returnabilă, pentru a evita contaminarea cu microplastic și diminua deșeurile.


    Plasticul este folosit doar când nu există altă variantă - ex pe drum.
  • +1 (3 voturi)    
    Hmm... (Joi, 9 decembrie 2021, 22:20)

    Heitarel Troleanu [utilizator]

    Deci Osaka face anul trecut 5 milioane din tenis si 55 de milioane din contracte publicitare.

    Pardon de întrebare, da' unde mai e sportul aici?

    Mai crede cineva că ea joacă tenis de plăcere, contractele alea nelăsând-o să stea pe scaun, să-și ia vacanță sau să se retragă dacă nu mai poate?

    De fapt, la ce asistă astăzi spectatorii sporturilor cu cifre de multe zerouri (fotbal american și european, golf, MMA, F1, baschet, baseball, hockey etc)? La întreceri sportive, sau la competiții de marketing? La citarea spiritului olimpic, la poezia mișcării corpului uman, la sublimarea războiului în act ludic... sau la obiectificarea, transformarea sportivilor în panouri publicitare ambulante, în sclavi și mijloace ale consumerismului, în cai de povară și de curse care nici să dea declarații nu mai sunt buni?

    Cred că ne smintim pe zi ce trece (și) în legătură cu lucrurile astea. Este indecent, imoral și profund absurd să plătim sute de euro ca să asistăm pe viu la o mare competiție sportivă. E absolut ridicol și ofensator pt majoritatea oamenilor onești și greu-truditori ca un individ să facă milioane anual doar pt că "știe cu mingea", cu crosa, cu fuga, cu volanul sau cu pumnul... Milioane pe care noi i le plătim de fapt, prin interesul nostru pt respectivul sport.

    Se poate obiecta că unii din acești milionari (chiar miliardari!) își riscă viața și sănătatea (în F1 sau UFC, de pildă) la fiecare apariție în arenă. E adevărat, dar la fel sunt multe alte meserii (polițiști, pompieri, militari etc) pt care nimeni nu plătește bilet de intrare ca să-și aplaude favoriții...

    Știu că unora le pot suna "comunist" toate astea. Departe de intenția mea. Încerc doar să militez pt o reconsiderare a valorilor în sport, și sunt doar curios ce gândesc si alții pe tema asta.

    Scuze dacă am ofensat pe cineva.
  • 0 (2 voturi)    
    "Reconsiderare a valorilor in sport" ? (Duminică, 12 decembrie 2021, 13:52)

    Susufler0 [utilizator]

    Cumva locul 150 wta castiga 50 de milioane din contracte sau o cvadrupla castigatoare de grand slam ?
    • 0 (2 voturi)    
      Banuiesc că cu mine vorbești, (Duminică, 12 decembrie 2021, 16:10)

      Heitarel Troleanu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      deși nu mi te adresezi direct.
      Da, o reconsiderare. Mi se pare că Osaka și mii de alți sportivi din zeci de sporturi câștigă indecent de mult pt ce livrează.
      Tu ce crezi?
      • 0 (2 voturi)    
        Castiga bani privati, nu cum castiga, (Duminică, 12 decembrie 2021, 18:28)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Heitarel Troleanu

        intr-adevar in mod absolut indecent fata de cat produc, birocratii, functionarii, bani publici (salarii si sporuri absolut revoltatoare) platite de catre stat.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by