Campioană la US Open la doar 18 ani, Emma Răducanu reprezintă o adevărată mină de aur pentru firmele importante. Sportiva care reprezintă Marea Britanie a dat o nouă lovitură de marketing semnând un angajament cu o marcă de apă minerală "de lux".

Emma RaducanuFoto: wta/ twitter

Răducanu a devenit ambasador Evian. Ea se alătură altor celebrităţi aflate în această postură, ca Dua Lipa, Maria Sharapova şi Ella Chen.

Acesta este al treilea parteneriat lucrativ pentru sportiva de 19 ani, cu tată român şi mamă chineză.

În octombrie, ea a devenit ambasador al mărcii de lux Dior. Anterior, jucătoarea a semnat un contract cu Tiffany & Co, devenind ambasador şi al acestui brand de bijuterii.

Emma Răducanu a fost desemnată revelaţia anului 2021 în ancheta realizată de WTA, la care au participat jurnalişti din toată lumea.

Răducanu, 19 ani, a început acest sezon pe locul 343 mondial şi îl termină în Top 20, după două performanţe excepţionale, calificarea în optimi la Wimbledon şi câştigarea US Open, fiind prima jucătoare care obţine trofeul la un Grand Slam după ce a jucat în calificări.

De știut:

În urma câștigării US Open, Emma Răducanu s-a ales cu un cec în valoare de 2.5 milioane de dolari.

Sportiva este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Sportiva cu cele mai mari câştiguri din lume este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obţinut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi's, Nissan, Tag Heuer, Beats şi Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.