Campioană la US Open la doar 18 ani, Emma Răducanu reprezintă o adevărată mină de aur pentru firmele importante. Potrivit CNN, sportiva care reprezintă Marea Britanie a dat o nouă lovitură de marketing semnând, marți, un angajament cu o marcă de lux.

Emma RaducanuFoto: David Fisher / Shutterstock Editorial / Profimedia

Emma va reprezenta colecţiile de îmbrăcăminte pentru femei ale casei de modă franceze Dior şi produsele acesteia de îngrijire a pielii şi machiaj.

Înaintea anunţului de marţi, Răducanu a apărut, în septembrie, la premiera mondială a filmului James Bond "No Time to Die", îmbrăcată într-o rochie în stil grecesc, realizată de directorul de creaţie al Casei Dior, Maria Grazia Chiuri, pentru colecţia Cruise 2022.

"A putea purta o rochie de genul acesta, realizată cu toată magia în atelierele Dior, a fost o experienţă unică. Broderia detaliată a fost excepţională şi am fost atât de onorată să particip la prima mea premieră de film în ea", a spus Răducanu, într-un interviu acordat ediţiei britanice a revistei Vogue.

Răducanu a atras toate privirilela premiera filmului "No Time To Die":

Sursă foto: Richard Young / Shutterstock Editorial / Profimedia

Tot luna trecută, la Met Gala, Răducanu a apărut într-o ţinută Chanel, înainte de a semna un contract cuTiffany & Co, devenind ambasador al faimosului brand de bijuterii.

Acum, ea va lucra cu Churi şi cu Peter Philips, care conduc liniile de produse Dior pentru îngrijirea pielii şi machiaj.

Alte mărci globale din domeniile modei, producţiei de automobile şi comercializării produselor de înfrumuseţare care doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin sunt marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel şi Lacoste.

Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român şi o mamă chineză, a crescut în Kent, Marea Britanie, şi a uimit lumea tenisului la New York, unde a câştigat US Open, la 18 ani.

De știut:

În urma câștigării US Open, Emma Răducanu s-a ales cu un cec în valoare de 2.5 milioane de dolari.

Sportiva este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Sportiva cu cele mai mari câştiguri din lume este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obţinut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi's, Nissan, Tag Heuer, Beats şi Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.