Emma Răducanu, mină de aur pentru marketing - Ce giganți vor să semneze contracte cu sportiva britanică

de L.V.A.     HotNews.ro
Luni, 20 septembrie 2021, 12:17 Sport | Tenis


Emma Raducanu, pe coperta Vogue
Foto: vogue.com
După succesul de la US Open, Emma Răducanu a devenit o țintă pentru marile companii care o doresc de partea lor. Având deja contracte semnate cu Nike și Wilson, sportiva britanică este "vânată" de giganți precum Aston Martin, Lacoste sau Chanel.

The Mail on Sunday scrie că două contracte de sponsorizare, cu gigantul de îmbrăcăminte sport Nike şi cu furnizorul de rachete Wilson, în valoare de doar 100.000 de lire sterline împreună, sunt încheiate pe câte un an şi este de aşteptat ca acestea fie să fie reînnoite cu sume de cel puţin 10 ori mai mari sau să fie înlocuite de mărci rivale.

Firma britanică de îmbrăcăminte sport Castore, care are acorduri cu Andy Murray, cu echipa de Formula 1 McLaren, cu naţionala de cricket a Angliei şi cu grupările Wolverhampton, Newcastle şi Rangers din fotbal, este interesată să discute cu Răducanu pentru încheierea unui contract.

Alte mărci globale din domeniile modei, producţiei de automobile şi comercializării produselor de înfrumuseţare care doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin sunt marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel şi Lacoste, precum şi mai multe companii de criptomonede şi firma de bijuterii Tiffany & Co.

Se vorbeşte despre un acord de şapte cifre pentru ca Emma să devină ambasador al mărcii Tiffany, iar sursa citată menţionează că înţelegeri în valoare de peste cinci milioane de lire sterline ar putea fi încheiate "în câteva luni, în funcţie de ceea ce vor dori ea şi consilierii ei".

Emma Răducanu este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.


Farmecul Emmei Răducanu trece dincolo de terenul de tenis




Expertul în contracte de sponsorizare Conrad Wiacek prezice că Emma va semna mai multe acorduri lucrative înainte ca Australian Open să înceapă, în ianuarie 2022. Perioada dintre US Open şi Australian Open este în mod obişnuit un moment oportun pentru semnarea contractelor.

"Marcile de îmbrăcăminte sportivă, de sănătate, de fitness şi de stil de viaţă sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic în acest moment. Ceea ce este în favoarea ei în mod covârşitor este faptul că este legată de cele trei pieţe distincte şi profitabile, America de Nord, Europa şi Asia, datorită originii sale. Asta îi duce potenţialul de câştig la un nivel uriaş", a spus el.

Consultantul în domeniul sponsorizărilor Nigel Currie crede că, dacă Emma va mai obţine titluri de grand slam, va deveni sportiva cu cele mai mari câştiguri din toate timpurile din Marea Britanie.

Sportiva cu cele mai mari câştiguri din lume este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obţinut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi's, Nissan, Tag Heuer, Beats şi Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.

Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român şi o mamă chineză, a crescut în Kent, Marea Britanie, şi a uimit lumea tenisului la New York, unde a câştigat US Open, la 18 ani, potrivit News.ro.

Citește și:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7838 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    Foarte bine (Luni, 20 septembrie 2021, 12:36)

    Luk [utilizator]

    Principalul atu al fetei e ca e pozitiva, rade, are opinii ok despre lume si viata si inca n-a imbratisat radicalismul celorlalte. Am vazut ca inca nu are pareri politice, economice, sociale si climatice, ceea ce e, din nou, un lucru foarte, foarte bun.

    Sper sa le lase in fundul gol pe inchipuitele care au impresia ca se pricep la toate doar pentru ca joaca foarte bine tenis.
  • +9 (11 voturi)    
    Trebuie sa aiba mare grija... (Luni, 20 septembrie 2021, 12:38)

    Teo3000 [utilizator]

    Exemplul Naomi Osaka este relevant. Castiga cel mai mult din marketing, dar contractele de marketing au epuizat-o cu interviuri, foto shootinguri, filmari si evenimente, unde trebuie sa zambeasca si sa fie vesela si deschisa. Rezultatul este ca a cazut intr-o depresie dureroasa si intr-o epuizare care ii afecteaza puternic performanta. Managementul nu e impresionat, ei vor sa faca bani multi si cat mai repede pe spatele ei. Nu tin cont ca e doar un copil si ca are nevoie de liniste si timp liber. Daca se arde nu-i bai, o sa vina alta jucatoare la rand.
    Emma si parintii sai trebuie sa aiba puterea sa refuze bani si contracte, pentru linistea si sanatatea ei. Parintii ei nu trebuie sa cedeze presiunilor imense care vor veni din partea IMG, trebuie sa o protejeze pe Emma. Nu trebuie sa semneze cu 9 branduri ca Naomi Osaka, 2-3 branduri sunt suficiente, ca Simona Halep. Si sa fie atenti la ce semneaza, Emma sa aibe si timp liber sa traiasca, e totusi doar un copil.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu cred ca e relevant exemplul (Luni, 20 septembrie 2021, 12:58)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Teo3000

      Adica sper ca nu e relevant. Ce spuneti dumneavoastra (de fapt) e ca lacomia (a ei, nu a celorlalti) a imbolnavit-o pe Osaka.

      Sper ca Emma sa mai castige multe GS, sa-si pastreze atitutindea pozitiva si sa-si pastreze opiniile despre politica, media, economie, clima si societate pentru ea.

      Imi pare rau, dar nu dau doi bani pe opiniile politice ale sportivilor sau actorilor si ca mine sunt majoritatea oamenilor intregi la cap de pe planeta.
    • +1 (1 vot)    
      SH (Luni, 20 septembrie 2021, 15:04)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Teo3000

      are 2-3 ca nu a putut mai multe, nu ca nu le-ar fi vrut....

      Si alea mai subtiri....
  • -1 (5 voturi)    
    Nu vad rostul acestei știri la rubrica Sport (Luni, 20 septembrie 2021, 14:20)

    Koczka [utilizator]

    Ar fi trebuit sa apară cu semnul P la articolele cu publicitate plătită.
    Menționând numele unor firme și alte detalii despre eventuale contracte cu o sportiva la moda acum nu faceți decât publicitate de fapt.
  • +1 (3 voturi)    
    Raducanu Emma (Luni, 20 septembrie 2021, 14:49)

    CristescuPRadu [utilizator]

    Adevarul este si ca-i frumusica chinezoaica asta romanca. Sper sa ne iubeasca si pe noi cum ii iubeste pe chinezi. Sper sa casige multe GS, nu-i bai daca o intrece pe Halep. Si poate intr-o zi va accepta sa fie si actrita. Este dezinvolta in fata spectatorilor, are charisma si cred ca are si talent. Bafta Emma !
  • -1 (3 voturi)    
    Poate... (Luni, 20 septembrie 2021, 15:42)

    vladzy [utilizator]

    Poate ca ar fi mai bine sa se tina departe de ispite financiare de genul asta daca vrea sa se mentina in top..una e presiunea cand joaca doar pentru ea si alta cand joaca pentru ea si alti zeci de sponsori care stau cu ochii pe fiecare minge castigata sau ratata..
  • 0 (2 voturi)    
    de ce atâta grabă (Luni, 20 septembrie 2021, 19:41)

    Pacala54 [utilizator]

    a cîştigat venind din calificări, nu a pierdut niciun set, dar învinsa cea mai bine clasată a fost Maria Sakkari pe locul 12 în WTA, niciun GS câştigat. Nu zic că nu a jucat frumos, dar nimeni nu poate spune că se poate face primăvară cu o floare. Este un debut promiţător, nu mai mult. Şi Ostapenco a învins-o pe Simona la Roland Garros în 2017 la 20 de ani şi de atunci...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by