De patru ori câștigătoare de Grand Slam, Naomi Osaka nu se rezumă doar la tenis. Cu aproape șase luni scurse din an, jucătoarea de tenis japonezo-haitiană are numeroase proiecte în desfășurare, pe lângă sportul care i-a adus atâtea satisfacții.

Naomi OsakaFoto: Rob Prange / Shutterstock Editorial / Profimedia

Eliminată în turul al doilea al turneului de la Madrid, Naomi Osaka a depășit de mult timp bariera tenisului. Ea s-a aventurat într-o serie de activități precum moda, antreprenoriatul, îngrijirea pielii sau chiar fotbalul.

Ambasador al unui mare brand din lumea modei

După ce a fost pe coperta Vogue pentru numărul lor din ianuarie 2021, Naomi Osaka a fost numită ambasador al Louis Vuitton. Ea va apărea în campania lor de primăvară-vară 2021.

Fotografiile au fost realizate de directorul artistic Nicolas Ghesquière pentru noua sa colecție. Osaka poartă o rochie colorată cu imprimeuri îndrăznețe.

Acțiuni la o echipă de fotbal

Cea mai bine plătită sportivă din 2020, conform Revistei Forbes, Naomi Osaka a anunțat pe Twitter în ianuarie că a devenit co-proprietara unei echipei de fotbal feminin, North Carolina Courage.

Nipona susține că a investit într-o echipă de fotbal feminin pentru a onora toate femeile care au crezut în ea ca sportivă.

„Femeile care au investit în mine m-au făcut cine sunt astăzi și nu știu unde aș fi fără ele. De-a lungul carierei mele, am primit întotdeauna atât de multă dragoste de la colegele mele sportive, așa că sunt mândră să împărtășesc că sunt acum proprietar al North Carolina Courage", a scris vedeta de tenis pe Twitter.

Linie de îngrijire a pielii

Osaka s-a aventurat și în industria îngrijirii pielii cu o nouă linie, KINLÒ, destinată în mod special persoanelor care au pielea asemănătoare cu a ei.

Tenismena japonezo-haitiană susține că mulți oameni cu pielea închisă la culoare s-au străduit să găsească produse care funcționează pentru ei și de aceea a decis că este timpul să lanseze o linie accesibilă, care să fie realizată din ingrediente de calitate.

Săptămâna trecută, ea a anunțat că linia a fost special creată cu dermatologul născut în Ghana, dr. Naana Boakye. Brandul a fost realizat pentru toată lumea, în special pentru sportivi, deoarece oferă protecție solară.

Echipamente de înot

Vara se apropie, iar vedeta din tenis și-a lansat și o colecție de costume de baie pentru femei, în colaborare cu brandul de modă din Los Angeles, Frankies Bikinis.

Colaborarea dintre Frankies Bikini și Naomi Osaka va fi disponibilă online și lansată pe 10 mai, respectiv pe 19 mai.

Potrivit GMA, costumul de baie va fi dintr-o singură piesă și vine cu dimensiuni de la XS la XL, cu stiluri disponibile până la 2XL.

Obiectivul liniei este de a pune accent pe importanța femeilor și de a le face să se simtă mai încrezătoare. Piesele vor avea un preț de la 80 de dolari la 190, potrivit Face to face Africa.

Sursa foto: Frankies Bikinis

Naomi Osaka (2 WTA) a părăsit turneul "WTA 1000" de la Madrid încă din turul al doilea, fiind învinsă, 6-4, 3-6, 6-1, de Karolina Muchova (20 WTA).

S-ar putea să te intereseze și:

Poveste de campioană - Naomi Osaka: Iubirea interzisă a părinților, rolul Serenei în carieră și transformarea într-un produs de marketing fascinant