A revenit la Australian Open după o pauză îndelungată, iar acum trage din greu pentru a fi pe teren la Miami (cel puțin așa speră). Cu toate că în ultima perioadă nu prea a mai fost văzută pe teren, Bianca Andreescu stă bine din punct de vedere financiar.

Bianca AndreescuFoto: Captura Instagram

Conform celor de la Tennis.com, Andreescu a devenit imagine a celor de la Cadillac. De altfel, campioana din 2019 de la US Open a postat un videoclip în care anunță parteneriatul și pe pagina personală de Instagram.

"Cred că orice este posibil", este mesajul care însoțește anunțul noii înțelegeri.

Pe lângă Cadillac, Bianca mai are contracte de sponsorizare cu Rolex (partener puternic implicat în tenis - Roger Federer este una dintre imaginile principale), Nike, Head, BMW, Gatorade, Royale și Sleep Country.

Conform Forbes, Bianca Andreescu a adunat în 2020 doar din sponsorizări suma de 4 milioane de dolari (fără să punem aici la socoteala ultima înțelegere cu Cadillac).

Antrenantă de Sylvain Bruneau, Bianca (20 de ani) a adunat până acum din premiile din tenis suma de $6.835.466.

Are trei titluri WTA câștigate în carieră: Indian Wells, Toronto și US Open (toate în 2019).