​S-a operat la genunchiul piciorului drept și nu va juca în vreun meci oficial până în sezonul de iarbă al lui 2020. Roger Federer are totuși și motive de bucurie într-o perioadă în care se află în plin proces de recuperare.

Roger FedererFoto: Australian Open / Twitter

În vara lui 2018, Roger Federer a surprins pe toată lumea după ce a anunțat finalul "mariajului" de-o viață cu Nike. Elvețianul a semnat cu Uniqlo, iar contractul valabil 10 ani urmează să îi aducă marelui campion din Basel 300 de milioane de dolari în total.

A plecat însă din "curtea" celor de la Nike fără logo-ul RF atât de cunoscut în toate colțurile lumii.

Roger a încercat să îi convingă pe foștii parteneri să îl cedeze, dar nu a fost cale de înțelegere.

Deținătorul a 20 de titluri de Grand Slam (record absolut), Federer a precizat că speră ca într-o zi logo-ul cu RF să ajungă , adică în posesia sa.

La aproape doi ani după separarea de cei de la Nike, ziua mult așteptată a venit. Conform tennisworld, logo-ul RF s-a întors la Mister Perfect.

Este de așteptat ca la următorul meci oficial (când va fi acesta rămâne de văzut, ținând cont și de ceea se întâmplă în sportul alb din cauza coronavirusului), Roger să poarte celebrul logo pe echipamentul celor de la Uniqlo (actualul sponsor tehnic).

Federer și Nike au rămas totuși dintr-un anumit punct de vedere împreună, producătorul de echipament sportiv furnizându-i elvețianului pantofii sport (Uniqlo nu produce așa ceva).