Ce le-a răspuns Roger Federer activiștilor de mediu care l-au atacat, în frunte cu Greta Thunberg

de A.I.     HotNews.ro
Luni, 13 ianuarie 2020, 12:38 Sport | Tenis


Roger Federer si Greta Thunberg
Foto: Colaj foto
În urmă cu doar câteva zile, Roger Federer a fost luat în vizor de către activiștii de mediu (în frunte cu Greta Thunberg) și sfătuit să renunțe la unul dintre sponsorii săi importanți (care investește masiv în activități comerciale cu combustibili fosili). Răspunsul elvețianului nu s-a lăsat prea mult așteptat.

Ce le-a transmis Roger activiștilor

"Iau în calcul foarte serios impactul și amenințarea schimbărilor climatice, cu atât mai mult cu cât eu și familia mea am sosit în Australia (n.r. va participa la Australian Open, primul Grand Slam al anului) în mijlocul dezastrului făcut de incendii" - Roger Federer, într-o poziție oficială, citată de The Guardian.

"În calitate de tată a patru copii mici și un susținător frecvent al educației universale, am un mare respect și admirație pentru mișcarea tinerilor activiști de mediu. Le sunt recunoscător acestora pentru că ne-au împins pe toți să ne examinăm comportamentul și să acționăm pentru căutarea soluțiilor inovatoare" - Roger Federer.

"Suntem datori să îi ascultăm (n.r. pe activiști). Știu ce responsabilități am în calitatea mea de persoană privată, sportiv și antreprenor și m-am angajat să folosesc această poziție privilegiată pentru a dialoga pe tema problemelor importante cu sponsorii mei", a concluzionat marele campion elvețian.

Andri Gigerl, unul dintre activiștii de mediu vehemenți, a salutat răspunsul dat de Federer.

Câștigător a 20 de titluri de Grand Slam, Roger Federer a fost criticat de activiști pentru asocierea numelui său cu Credit Suisse. Banca elvețiană a intrat în vizorul activiștilor de mediu după ce ar fi investit aproximativ 57 de miliarde de dolari către organizațiile care caută intens noi depozite de combustibili fosili.

S-ar putea să te intereseze și:







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17429 vizualizari

  • +36 (48 voturi)    
    politic corect (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:46)

    pavlovsdog [utilizator]

    Un raspuns frumos construit dar care nu spune nimic concret.
    • +33 (33 voturi)    
      ... (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:51)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui pavlovsdog

      Firma de PR trebuie sa-si merite banii. Pentru o perioada il vor lasa in pace.
      • +11 (21 voturi)    
        liniste (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:58)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Nu cred, nu pun ei botul la buzzwords fara fond.
        • +3 (27 voturi)    
          adica (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:11)

          snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

          urmareste cu atentie si profunda ingrijorare.
          Daca ii pasa de mediu cat de cat nu isi mai lua si familia cu el dar acestea sunt detalii mici.
          • +6 (8 voturi)    
            Nu uita (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:32)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

            Ca pe langa atentie si profunda ingrijorare totusi a dat raspunsul cu celeritate.
    • +21 (35 voturi)    
      Asemenator (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:53)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui pavlovsdog

      Cu textul scrisorii din care afli ca desi esti extraordinar de bine pregatit si ai contributii remarcabile esti totusi concediat. Astfel, ador natura insa caut combustibili fosili.
      • -11 (17 voturi)    
        Pe bune? (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:05)

        achvp [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Asa ti se pare tie, ca seamana?
        • +5 (9 voturi)    
          Seamana dar nu rasare (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:31)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui achvp

          Pentru ca aici amandoi isi pastreaza functiile si idealurile inalte. Multumite sunt asadar si portofelul dar si ego-ul. Iar in plus ambii vor putea fi modele de urmat.
    • +6 (24 voturi)    
      S-a dovedit ca ecologistii au gresit in Australia (Luni, 13 ianuarie 2020, 15:03)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui pavlovsdog

      Toti expertii si oamenii de stiinta au dovedit ca ecologistii cu presiunile lor si miscarea de a impiedica taierea copacilor inaine de a incepe focurile pentru a opri extinderea cand vor veni, au dus la catastrofa de acum. Exact metoda pe care o foloseau aborigenii a fost impiedicata de ecologisti pentru ca "Se taie padurile". Ei bine, in loc sa se taie 10 ca sa se salveze 1000, au ars toti 1010...
      • +3 (19 voturi)    
        Nu e adevarat (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:52)

        krank [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        partidul ecologist din Australia nu se opune incendiilor controlate, nu ei au luat decizia, ci alte partide.
        https://www.bbc.com/news/world-australia-51020384
        • +2 (6 voturi)    
          partidul ecologist (Luni, 13 ianuarie 2020, 21:04)

          Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui krank

          nu despre ecologistii aceia vorbea in comentariu.
          partidele care au luat decizia au luat-o la presiunea ecologistilor,ong-urilor,etc
          • +2 (4 voturi)    
            Fake news (Marţi, 14 ianuarie 2020, 0:35)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

            Dacă citești articolul la care-i link mai sus, ai să vezi că în condițiile de anul ăsta (temperaturi foarte ridicate, secetă de mai mulți ani, vânt foarte puternic, fulgere uscate) și mama arderilor de întreținere să se fi făcut și era frecție. Alea funcționează când ai pădure normală, cu frunze verzi, unde incendiile pornesc și se răspândesc de la sol. În momentul de față în Australia sunt focuri care ard cu flăcări de 70 de metri înălțime. Pe alea le doare fix la pălărie de ceva frunze sau crengi uscate de pe sol. Alea ard trunchiuri care stau în picioare. Trunchiuri care cu sau fără arderi de întreținere tot acolo's, și la fel iau foc când le trăznește
            • -1 (3 voturi)    
              Fake Fake news! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 8:57)

              Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

              Asta este interpretare facila data de Greta groupies, acesti ONG-isti care habar nu au de taieri controlate si de stiinta! Au venit oamenii de stiinta si au demonstrat stiintific cu probe stiintifice si cu lucrari stiintifice cum se puteau preveni daca acesti ecologisti fara stiinta nu au fi facut presiunea!
              • +1 (1 vot)    
                Asta e interpretarea ta, eronata (Marţi, 14 ianuarie 2020, 15:41)

                baraka [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

                Care sunt studiile alea si care sunt ecologistii care s-au opus?
          • +1 (1 vot)    
            Dovada? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 15:40)

            baraka [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

            ...
  • +18 (38 voturi)    
    Frumos raspuns (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:54)

    silviu.verescu [utilizator]

    Dar ce face concret? Renunta la sponsorii care investesc in combustibili fosili? La valoarea sa isi gaseste alti sponsori fara probleme.
    • +5 (47 voturi)    
      Răspunsul pe măsura acuzațiilor (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:24)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui silviu.verescu

      La ce altfel de răspuns te-ai fi așteptat. Să sară în sus și să zică: "Gata, am încheiat toate contractele cu Credit Suisse"? Mâine ar fi fost acuzat că îmbrăcămintea pe care o folosește e făcută în Africa de Sud (doar un exemplu) și apoi transportată cu vaporul până-n Elveția. Ar fi fost mai bine să folosească ceva făcut local.

      Asta e problema cu activiștii. Urlă într-o disperare lucruri simpliste și așteaptă soluții de la alții. Gândește-te că mâine vine Greta și-ți spune: gata cu benzina/motorina. Poate tu ești pregătit să renunți la mașină. Dar ce te faci cu agricultura? Cu transportul? Ce folosești în loc de mașină? Bicicletă? De unde? Ai cumva vreun producător de biciclete local, care să-ți aducă bicicletele la ușă?

      Sincer, mai mult admir un om care face ceva în privința asta și vorbește mai puțin, decât Greta care doar dă vina sau arată cu degetul. Și sunt oameni care fac ceva: de la lucruri simple precum plantat arbori, până la alții care investesc masiv în tehnologii "verzi" precum Bill Gates sau Elon Musk.
      • +1 (39 voturi)    
        simplist (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:45)

        barny [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        ii acuzi pe altii de reductionism dar exact asta faci tu, reduci o tanara care a facut enorm pentru constientizarea problemelor de mediu la un activist care "urla"
        • -1 (31 voturi)    
          Pai si ce altceva face? (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:19)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui barny

          Bine, nu urla, doar vorbeste fara rost. Mai bine s-ar duce la scoala sa invete cate ceva, daca poate. Toata lumea stie ca sunt probleme, deci aceasta nescolita Greta nu face dacat sa vorbeasca degeaba. Daca tot sunt asa de grozavi acesti activisti, de ce nu vin si cu solutii? Sunt de acord si maine sa renunt la masina, avion, etc. dar vreau sa vad o solutie in schimb, la fel de eficienta, economica. Poate da vreunul din acesti activisti asa ceva? Nu cred. Ca la Greta nici nu mai am pretentii.
          • +3 (19 voturi)    
            Solutii sunt (Luni, 13 ianuarie 2020, 15:56)

            parush [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Numai ca li se umfla gusa la unii cand aud de ele, ca de altfel si cand aud de mediu, ecologisti, incalzire globala.
            https://www.youtube.com/watch?v=D4vjGSiRGKY

            P.S. Ce anume e fara rost? Ca incalzirea globala se petrece? Ca e provocata de activitatile umane? Ca e necesar sa le combatem? Sau tu preferi sa nu vorbim despre probleme si sa ingropam mizeria sub pres?
            • -3 (15 voturi)    
              Ha! Ha! Ha! Bun banc! (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:32)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui parush

              Daca astea sunt solutii eficiente, economice si fezabile, eu sunt Papa de la Roma! Asa cum spuneam, doar vorbe goale de la un nimeni (ei, nu chiar un nimeni, de acord, oricum mai bun decat Greta, macar are scoala...). Ceea ce prezinta el drept solutii, sunt iarasi doar vorbe goale. Nu vad un mod de realizare practica, un impact economic si social. Deci ceea ce spune cum se poate realiza practic, cu ce cheltuieli si beneficii economice, care va fi impactul social (ca locuri de munca, transport, etc.). Sa vad toate astea prezentate si sustinute de ingineri, fizicieni, economisti si ii voi da dreptate. Pana atunci e doar vorbarie! Asa cum ziceam mai sus, da-mi o alternativa la masina, avion, la fel de eficiente si economice si voi aplica alternativele de indata! Daca nu poti, taci din gura, ca doar sa spun ca exista schimbari climatice si ca trebuie sa facem ceva pot sa spun si eu si oricine. Solutiile vreau sa le vad, solutii fara impact major asupra vietii actuale.
        • 0 (24 voturi)    
          Poftim?!!? (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:45)

          TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui barny

          No offence, dar ce exact a făcut Greta în afară de a "urla" pe twitter? Vrei să vezi un contra-exemplu? De om care vorbește despre probleme și soluții? Caută pe Youtube: Tony Seba: Clean Disruption - Energy & Transportation, și o să vezi cum vorbește un om despre aceleași probleme.

          Pe urmă zi-mi pe cine aș respecta mai mult: Greta (care renunță la școală pentru proteste, când școala e cerință pentru pentru a obține soluții "green" energy) sau Tony Seba?
          • -7 (15 voturi)    
            Exemple pe Youtube? (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:46)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

            Uite exemple serioase, de oameni care chiar fac ceva, nu doar dau din gura. Ca sa dau doar doua exemple: Elon Musk, care a adus masina electrica la un nivel competitiv; Canada care pana in 2030 va inchide toate termocentralele. Astia chiar fac ceva. Ce a facut Greta? Si cum vrea sa faca ceva daca nici macar la scoala nu merge?
          • +3 (19 voturi)    
            A atras atentia (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:55)

            krank [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

            a spus politicienilor sa asculte de experti. I-a indemnat sa trateze problema cu seriozitate. Si tu o blamezi.Tu ce faci pentru mediu?
            • -2 (16 voturi)    
              Fac ce pot eu (Luni, 13 ianuarie 2020, 18:00)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui krank

              Dar a da doar din gura nu si inseamna ca faci ceva. Toata lumea stie de probleme, nu cred ca mai e nevoie de un copil care nici macar nu e in stare sa invete sa spuna asta cuiva. Cine poate, face intr-adevar ceva, nu doar da din gura.
      • 0 (34 voturi)    
        Corect si perfect adevarat. (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:02)

        achvp [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        Noroc ca mai sunt si oameni care gandesc pe lumea asta. Altfel, ne-ar ramane doar solutiile "la indemana", conform ideilor ciudatilor ca Greta si altii ca ea, respectiv:
        - aratul ogoarelor cu plugul tras de boi;
        - recoltatul cu secera si coasa (cat pe-aci sa scriu ciocanul);
        - transportul terestru cu carutele, cel naval cu corabii cu panze si cel aerian cu dirijabile.
        • -4 (18 voturi)    
          :))) corect (Luni, 13 ianuarie 2020, 15:26)

          Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui achvp

          plus ca activistii astia deveniti un fel de extremisti uneori mai rau fac..ca si cu incendiile din Australia..atat s-au plans sa nu mai taie uscaturile,si boschetii ca distrug natura,incat au fost lasate sa alimenteze un incendiu apocaliptic..
        • +4 (18 voturi)    
          Bazaconii (Luni, 13 ianuarie 2020, 15:59)

          parush [utilizator] i-a raspuns lui achvp

          Poti sa dovedesti ca Greta a zs sa ne intoarcem la carul cu boi, recoltatul cu secera si transportul cu caruta? Nu poti pentru ca nu sustine asa ceva. Dezinformezi si ii pui in carca inventiile tale. Nu e frumos sa minti.
          • -3 (13 voturi)    
            Nu a zis ad-literam (Luni, 13 ianuarie 2020, 16:35)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui parush

            Dar zi tu daca esti asa bun, cu ce a zis ea sa inlocuim tractoarele, combinele, camioanele si avioanele? Si mai ales ce costuri ar implica asta si cum s-ar face? Aud deci, ce solutie a dat?
      • +14 (16 voturi)    
        consumați Diesel (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:18)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        că ați vâzut, că primăria declară că datele de poluare nu sunt adevărate. Iar dacă simțiți poluarea mutați-vă la Iași...
        Deci primăria a cumpărat 400 (patrusute) autobuze DIESEL!!! Nu electrice, toate, subvenționate de UE!
        și fa se poate face ceva și pt agricultură și pt transport eco în Bucuresti și înțară!
    • -3 (21 voturi)    
      daca renunta nu rezolva nimic (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:27)

      Dan123 [utilizator] i-a raspuns lui silviu.verescu

      mai bine isi foloseste influenta sa ii convinga sa investeasca mai putin, sa-si schimbe comportamentul. nu moare credit suisse daca roger pleaca de la ei.
      • +14 (22 voturi)    
        nu moare dar e un semnal (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:46)

        barny [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

        publicitate negativa, afecteaza imaginea firmei.
  • 0 (38 voturi)    
    :-) (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:43)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Perfect raspuns.

    Desigur, putea sa o ignore total pe fatuta, dar vaaaaai, ce ar mai fi sarit in sus activistii de meserie... ce mai freamat, ce mai zbucium! :-)
  • +7 (31 voturi)    
    responsabilitate (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:48)

    barny [utilizator]

    Federer trebuie sa dovedeasca si prin fapte.
    • -4 (30 voturi)    
      Federer dovedeste ce are de dovedit, din plin. (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:04)

      achvp [utilizator] i-a raspuns lui barny

      Faptul ca a raspuns la elucubratiile lunaticei e doar dovada de bun simt.
      • +1 (17 voturi)    
        Federer să piardă bani ,să renunțe. (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:28)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui achvp

        Tu nu pierzi bani,dar nu renunți.Înțeleg că dacă te pretinzi activist pentru mediu,vii cu niște dovezi personale.Nu ceri altuia ce nu faci tu.
  • -3 (33 voturi)    
    Cap de rumeguș socialist (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:56)

    Tescovin [utilizator]

    Gretuța ar vrea ca instituții bancare precum Credit Suisse pur și simplu să nu mai investească în Oil&Gas. Să zicem că se găsesc destui țuțeri, inclusiv prin instituțiile în cauză, care să-i susțină pdv-ul. Problema Gretuței e că ultimul cuvând îl au acționarii, nu Roger Federer și nici CEO-ul. Acționarii au investit în Credit Suisse și alții ca ei, și vor profit. Profitul se obține re-investind în activități economice profitabile. Oil&Gas este, deocamdată, un domeniu profitabil, fie că-i place Gretuței sau nu. Când n-o mai fi, mai vedem, dar deocamdată e. Nici un acționar - care și-a băgat în Credit Suisse banii lui, nu pe-ai altora ! - n-o să zică în veci „hai să nu mai investim în ceva profitabil”.
    Nu trebuie să ai înalte studii economice ca să înțelegi principiul pur capitalist de mai sus. E suficientă o educație generală de bază. Ce-i drept, Gretuța n-are de unde să o aibă nici pe-aia.
  • -2 (34 voturi)    
    Get a life, Greta! (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:11)

    CezarN [utilizator]

    Glaciatiuni au existat pe Terra cu mult inainte ca omul insusi sa fi existat, iar schimbari majore in clima planetei s-au petrecut si fara industrializarea salbatica de astazi( https://en.wikipedia.org/wiki/Little_Ice_Age ).
    Nu spun ca nu trebuie sa avem grija de planeta sau ca omul nu este un rau in materie de poluare, insa sa faci din asta o isterie generala, iar din ecologie o religie/ideologie agresiva si orice mucea-carcaliu fanatic sau fanatizat sa te agreseze in numele zeitei ECO, cu asta nu mai sunt de acord.
    Totusi, nu putem lasa politicile intr-un atat de important subiect si domeniu la ideile unei fetite diagnosticata cu sindromul Asperger(characterised by significant difficulties in social interaction and nonverbal communication, along with restricted and repetitive patterns of behavior and interests) si cu sindromul obsesiv-compulsiv(a mental disorder in which a person feels the need to perform certain routines repeatedly (called "compulsions"), or has certain thoughts repeatedly (called "obsessions"))


    https://en.wikipedia.org/wiki/Greta_Thunberg
    https://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome
    https://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive%E2%80%93compulsive_disorder
  • -2 (32 voturi)    
    Un răspuns politicos (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:18)

    Observatory [utilizator]

    Federer este nascu un gentleman , a răspuns elegant sa se liniștească fetița , care nu a muncit 5 minute , probabil ca dorește o cariera in activism ....
    Ce mizerie propagandista ( socialiști/ comuniști/ Neo marxistii sunt excelenți in a genera zarva , agitatori de meserie .
    • -1 (23 voturi)    
      Cea mai usoara meserie (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:51)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Urla, fac scandal si primesc salarii. Ei militeaza impotriva celor care muncesc normal.
  • +6 (18 voturi)    
    Greta haters (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:35)

    marius67 [utilizator]

    https://i.imgur.com/rEWrcN0.jpg

    Viteji mari
    https://i.imgur.com/EWhp6hF.jpg

    The good, the bad and the ugly
    https://i.imgur.com/C6rYb0g.png
    • -5 (13 voturi)    
      Greta groupies (Luni, 13 ianuarie 2020, 17:13)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui marius67

      https://imgflip.com/i/3bv3jh

      Inghititori de orice
      https://www.xyz.net.au/wp-content/uploads/2019/09/IMG_1599.jpg

      Hypocrite
      https://wotzup.ng/wp-content/uploads/2019/09/a3-24.jpg

      Double Standard
      https://wotzup.ng/wp-content/uploads/2019/09/a4-13.jpg
  • +1 (5 voturi)    
    Ia sa ne amintim noi ceva... (Luni, 13 ianuarie 2020, 18:18)

    Sparafucile [utilizator]

    Din momentul in care Titanicul a inceput sa ia apa se mai putea face ceva pentru salvarea lui? Nu, prin gaurile aparute apa intra nestavilit. Tot asa e si cu omenirea: cit timp ea sporeste in continuu ca numar nu se mai poate face nimic, mai ales ca tine sa-si si conserve un anumit nivel de trai si de civilizatie. Va consuma tot mai multe resurse, fie ele alimentare, fie energetice, ceea ce va duce la perturbari climatice tot mai severe. In final va avea loc EXTINCTIA intregii omeniri, ceea ce va fi o tragedie, fireste. Dar care va avea si o parte buna, totusi: nu va mai avea cine sa "admire" muzica lui Pink Floyd .

    ROTFL in hohote!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by