Ilie, ce zici, e bine sa dam anuntul asa? Ar fi fost mai bine 200 dupa scandalul cu biletele din presa, nu? Sa fortam cu 200, poate ca nu se prinde nimeni...Ilie, tu ce zici? Ilie, lasa-i pe astia de la Fed Cup, ce naiba, dai in televizor?! Tu ce zici aici?

A, sa nu uit... Stii care e partea cea mai buna? Ca astia 100 carora le-am dat vandut bilete vor fi doar asa... membri temporari. Adica scapam de ei dupa ce se termina Cupa, ramanem iar intre noi...

Fara mojicii care se inghesuie la ghiseu sa puna mana pe un bilet. Nu stiu, ma ingretoseaza cumva toata isteria asta din jurul Cupei. Pai, cand am jucat in Japonia de ce nu s-au inghesuit? Tot noi, familia tenisului romanesc, am fost la fata locului si am incurajat echipa cum se cuvine.

Una tare de la bilete

Auzi, Ilie... Hai sa-ti spun una tare de tot de la bilete. Cica au inceput astia sa stea la coada de la 5 dimineata. Si ai nostri au vrut sa detensioneze un pic atmosfera cu o gluma. I-au pus sa stea la coada la intrarea principala, iar la un moment dat au schimbat brusc locul de vanzare al biletelor pe o alta latura a Salii Transilvania. Sa vezi buluceala acolo... Iti spun sincer, Ilie, m-au dezamagit ardelenii. N-au nici umor, nici ordine in sange. Haos, Ilie, haos!

Dar sa stii, ca de respectat, oamenii te respecta la Sibiu. Cand am facut manevra asta, toti aveau pe buze vorbele pe care le-ai spus tu arbitrilor la Fed Cup. E adevarat ca in romaneste, dar te citau exact! Si, daca nu erau jandarmi de fata, te imitau si la fapte, nu doar la vorbe!

O dilema de marketing

Stii, Ilie, ma preocupa o chestie pe care mi-a zis-o azi unu' tare la marketing. Cica manevrele astea cu biletele ar putea sa supere sponsorii Federatiei. Mai exact, spunea ala, cica la cozile pentru evenimentele de genul asta ar sta in special tinerii cu studii superioare, cu venituri medii si chiar mari.

Eu, cum ma stii si tu, al mai direct tip, i-am zis din prima: asa, si ? Iar el a continuat: daca astia de la coada se simt frustrati, sentimentul se transmite spre majoritatea celor din aceasta categorie, ca se identifica unii cu altii. Si ca sponsorii sunt interesati tocmai de aceasta categorie de public pentru ca sunt cei mai interesanti clienti pentru ei.. Nu stiu ce sa zic, noi am vrut sa fie bine, sa-i distram... Tu ce zici? Bine, vedem noi, hai la meci!