Analiza - Care sunt tendintele consumului de sport in mediul digital: personalizare, cresterea pretului la evenimentele sportive
1. personalizare: primul nivel e legat de personalizarea participării la un eveniment sportiv. În urmă cu +10 ani aveam două opțiuni să mă bucur de meciurile lui Liverpool: să stau lipit de un televizor sau să merg pe stadion, după un zbor lung și o cheltuială serioasă. În urmă cu 5 ani, îmi ajungea și un computer. De 2-3 ani, o tabletă sau un smartphone sunt la fel de utile. Mâine pot avea acces nu doar la stream-ul live - ceva banal deja - dar și la date real-time despre performanța lui Coutinho, jucătorul meu favorit de la ei, agregate împreună cu toate tweet-urile care îl pomenesc pe el, plus un picture-in-picture cu stream-ul unei camere care îl urmărește pe tot terenul. Asta pentru că eu, ca și consumator de sport, pot fi descris până la ultima celulă de microbist.
Citește articolul complet pe Treizecizero.ro

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Noi dovezi privind existența unor planete ca Tatooine / Arheologii cred că au descoperit „veriga lipsă” a alfabetului / Mads Mikkelsen va juca în Indiana Jones 5
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”