Trei handbalisti de la CSU Targoviste au murit intr-un accident - Autocarul echipei a fost lovit de un autotren

de A.I.     HotNews.ro
Luni, 16 noiembrie 2015, 8:48 Sport | Teamball


Trei sportivi si-au pierdut viata intr-un grav accident
Foto: Digisport.ro
Trei handbalisti de la CSU Targoviste si-au pierdut viata, dupa ce autocarul echipei a fost lovit de un autotren care cara cherestea, informeaza Mediafax.

Cei trei sportivi au murit pe loc, iar alte 11 persoane au fost spitalizate. Accidentul s-a petrecut pe DN 2 E 85, la iesirea din Ramnicu Sarat.

In urma accidentului, Daniel Mandu (25 de ani), Daniel Parloaga (20 de ani) si Robert Buca (19 ani) au decedat.

Echipa din Targoviste se intorcea de la meciul jucat cu Vicov Bucovina, pierdut cu scorul de 27-35.

Federatia Romana de Handbal a transmis condoleante dupa accident:

"O noua tragedie a lovit handbalul romanesc in aceasta noapte: trei dintre componentii echipei de handbal masculin CSU Targoviste au decedat intr-un accident rutier in care a fost implicat microbuzul echipei. Federatia Romana de Handbal transmite condoleante familiilor indoliate si tuturor celor apropiati de jucatorii disparuti si va colabora cu reprezentantii clubului targovistean pentru a-i sprijini sa treaca peste aceste momente grele".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6718 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Se afirma (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:55)

    Alor [utilizator]

    intre politicieni ca un guvern tehnocrat nu poate guverna bine pentru ca nu-si poate asuma raspunderea in caz de esec.
    Dar cum isi asuma raspunderea acele guverne politice care au guvernat 26 de ani si nu au construit o retea de autostrazi pe care sa mergi in siguranta.
    Cine raspunde pentru viata acestor tineri si a celorlalte aproximativ 3000 de victime care mor pe soselele Romaniei?
    Coruptia ucide in fiecare zi.
    • +3 (3 voturi)    
      mai sunt si vor mai fi astfel de cazuri (Luni, 16 noiembrie 2015, 10:47)

      alecu [anonim] i-a raspuns lui Alor

      daca nu a fortat trecerea printre bariere atunci nu e vorba de autostrazi, nici macar de alte lucrari complicate de infrastructura. e vorba de NESIMTIRE si de jeguri umane care nu au nicio treaba si nici o grija. ma refer la angajatii CFR - din pacate sunt foarte multe cazuri ca acesta, copacii si arbustii din jurul trecerilor peste calea ferata sunt lasate sa creasca astfel incat nu vezi absolut nimic. nu le da prin cap sa mai taie din crengi. macar conductorii ar trebui sa isi dea si ei seama si sa sune cand se apropie de treceri...altfel esti luat prin surprindere oricat de atent ai fi.
      • +3 (3 voturi)    
        CFR? (Luni, 16 noiembrie 2015, 15:09)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui alecu

        Omule, un autotren este un camion. E un TIR mai pe intelesul romanului. Si problema este ca in mana unor soferi mai putin calificati, cu permise de Pitesti sau pur si simplu fara experienta, orice viraj mai strans, orice manevra de depasire facuta mai in scurt (din lipsa de spatiu) si orice gaura in drum pot duce la rasturnarea camionului. Sunt incarcate pana la refuz, cheresteaua este foarte grea si camionul se rastoarna foarte usor.

        Dar daca tot ai adus vorba de trenuri, conductorul stie in permanenta unde este pentru ca barierele alea nu se muta peste noapte. Goarna suna de fiecare data si oricum nu se pune problema de franare. Dar unii soferi inca sunt neatenti su pur si simplu cred ca ei o sa fie destul de rapizi.
    • +1 (3 voturi)    
      raspunde Dorel (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:00)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui Alor

      Cine raspunde? Ar trebui ca soferul microbuzului care a oprit ca un inconstient masina pe banda de CIRCULATIE.
      Da , pe E85 se circula pe semi-banda de urgenta in mod frecvent. Mai ales traficul greu. Un sofer de microbuz cu experienta ar trebui sa stie acest lucru.
      Oare a pus triunghi reflectorizant?
      Apoi, de ce nu a scos pasagerii din masina pe perioada "reparatiei" ?
  • +2 (2 voturi)    
    infrastructura (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:28)

    legio [anonim]

    Guvernele Romaniei de 25 de ani pa[pa banii din buget,din taxele de drum ,rovinete,fonduri europene, fara ca Romania sa aiba o infrastructur cat de cat acceptabila . O alta cauza a accidentelor este sistemul de transport rutier ,unde TIR-ile fac legea pe drumuri, acestea profitand de fortasi inaltimea lor nu au nici un fel de frica de accidente ,in acelasi timppatronii transportatori pla tesc soferii la numar de km si atunci soferii nu mai au mama ,nu mai au tata ,nu mai tin cont de viteza ,nu mai tin cont de marfurile transportate si atunci apar accidentele . Politia Rutiera nu verifica si se face ca nu vede cu ce viteza circula aceste mijloace de transport ,care in localitati limiteaza viteza la 80-90 km/h iar inafara localitatilor cat da motorul. O cauza principala care duce la accidente este inactivitatea organelor abilitate sa controleze cardul conducatorului auto,viteza de circulatie,timpul petrecut la vola si perioada de odihna ,stiind ca acestea snt prevazute in legile transportatorilor. Un alt dezastru este la circulatia autocarelor ptr calatori ,in ceace priveste timpul de conducere,timpul de odihna si cea mai mare nenorocire la autocare ptr persoane este viteza ,acesti conducatori auto nu tin cont ca ai pedala si volan, viata multor oameni.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 16 noiembrie 2015, 15:18)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui legio

      Dar spui si multe prostii. TIRurile au limitator de viteza si au si tahometru, iar limitatorul ala nu "stie" cand e in localitate ca sa limiteze doar din cand in cand.
      Asta inseamna ca si daca dau jos limitatorul tot apare pe acel grafic cat au condus si cat de repede. Deci stai linistit, de 90-100Km/h nu prea au cum sa treaca.

      Apoi "in localitate" e o exprimare foarte generica. Pe DN1 ai limitare la 70Km/h in timp ce in multe alte localitati ai limitari la 30-50Km/h. Cand mergi cu 80 in zona de 70 politia nu are ce sa iti faca. Iar eu nu am vazut in viata mea un TIR circuland pe un bulevard de oras cu 90Km/h. Nu are timp nici sa accelereze intre semafoare, nici sa franeze.

      Dar romanu' le stie pe toate...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by