Michael Schumacher piloteaza din nou, dupa o pauza de patru ani, in fata fanilor F1 din Germania, insa septuplul campion nu mai are aceeasi cautare ca in anii de glorie, iar acest lucru il simt cel mai bine comerciantii care vand articole cu numele sau. Sepcile lui Vettel au impanzit insa tribunele de la Hockenheim.

Schumacher, fara succes si la vanzariFoto: Reuters

Organizatorii Marelui Premiu al Germaniei se asteptau la "o explozie" de suporteri ai lui Michael Schumacher, dupa revenirea acestuia in Formula 1. In ciuda standurilor numeroase cu tricouri cu inscriptii precum "Schumacher - gata de cursa", "De sapte ori campion mondial... pana acum" sau "Revenirea, cea mai mare provocare", suporterii nu sunt dispusi sa cheltuiasca prea multi bani.

"Germanii nu mai cheltuie prea multi bani pe astfel de produse", a declarat pentru Reuters Katja Heim, purtatoare de cuvant a organizatorilor MP.

"Cand a fost facut anuntul ca Michael se reintoarce, a crescut enorm vanzarea biletelor, insa intr-un mod foarte ciudat au scazut dupa. Germanii sunt ingrijorati de situatia financiara si de ceea ce se va intampla in viitor", a adaugat Heim.

Red Bull se descurca mai bine la capitolul promovare: "Red Bull au facut o treaba minunata pe piata locala. Au facut o tribuna a lui Vettel aici, o tabara Vettel, muzica Vettel, cadouri Vettel", a mentionat Heim.

"In ochii mei, Michael este in continuare cel mai bun pilot din lume. Este un erou, septuplu campion mondial. Dar in mintea cumparatorilor nu este asa in acest moment. Toti stiu ca acesta nu este Michael Scumacher. Cand va avea o masina mai buna va castiga din nou curse. Lumea nu are nimic personal impotriva lui. Vanzatorii de sepci nu sunt nefericiti. Ei spun ca vand, dar nu este asa cum se asteptau", a mentionat managerul comercial al MP din Germania, Willi Webber.